collapse

Auteur Topic: Proefkapsel!  (gelezen 6918 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Proefkapsel!
« Gepost op: 15 augustus 2008, 23:07:58 »
Vanmorgen had ik mijn proefkapsel. Eerst een uurtje in de krullers gezeten (2 sets i.v.m. mijn lange / dikke haar) en daarna mijn haar laten opsteken naar aanleiding van een plaatje dat ik had meegenomen. Toen ik klaar was en in de spiegel mocht kijken zag ik... Een heel mooi kapsel, alleen wel heel anders dan op het plaatje. Mijn plaatje was half opgestoken en het kapsel wat ik had was eigenlijk volledig opgestoken. Hmm... Gelukkig zag de kapster gelijk aan mij dat het niet helemaal goed was en heeft ze nog een aantal plukken los getrokken, zodat het wat meer leek op het kapsel dat het zal moeten worden. Uiteindelijk had ik er wel een goed gevoel over en ging ik tevreden naar huis!

Nu ik echter thuis weer naar de foto's zit te kijken, word ik er toch weer een beetje onzeker over...
Weet niet goed of de sluier wel mooi bij het halfopgestoken kapsel past en of het zo wel 'losjes' genoeg is...

Eerlijk zeggen, wat vinden jullie van het kapsel en vinden jullie dat de sluier er mooi bij past?

Hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen...




Herjan

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #1 Gepost op: 15 augustus 2008, 23:49:47 »
Het is zo zeker wel mooi. Maar ik ben wel benieuwd hoe het er uit zou zien zonder die lok en sluier. Van mij hoeven die niet zo. Maar goed. Wat weet ik er van als man zijnde? Doe gewoon wat jij het mooiste vindt!

K en P

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #2 Gepost op: 16 augustus 2008, 08:31:08 »
Ik vind je kapsel echt heel mooi  :biggrin:
Maar je sluier staat er wat ielig bij zo.
Alsof die te klein is voor je kapsel zeg maar.
Maar ik kan de achterkant niet zien natuurlijk.

Wat vind je er zelf van?
Vind je zelf dat je kapsel bij je sluier past?

bruidpatty

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #3 Gepost op: 16 augustus 2008, 10:05:12 »
Ik vindt het een heel mooi kapsel! Ben wel benieuwd hoe de bevestiging van de sluier aan het haar eruit ziet.

Patricia bruid 1-08-08

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #4 Gepost op: 16 augustus 2008, 13:44:33 »
Me eerste indruk van toen ik je trouwkapsel zag , Mooi! :wink:

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #5 Gepost op: 16 augustus 2008, 15:34:06 »
Mooi kapsel.

Maar als je twijfelt, leg je toch even een paar dagen die foto weg en kijk je opnieuw wat je ervan vind. Anders kun je altijd nog een proefkapsel laten maken (evt. door een ander). Als het niet goed voelt, is het ook meestal niet hetgene wat je zoekt.

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Proefkapsel!
« Reactie #6 Gepost op: 16 augustus 2008, 16:56:36 »
Ik vind het heel erg mooi. Die sluier maakt het juist af! super echt zo houden!

Maria

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #7 Gepost op: 16 augustus 2008, 17:54:02 »
Mooi zeg! het enige dat ik eraan zou laten doen, is net voor je oor, daar is het zo kaal, en die pluk hangt maar zo langs je voorhoofd. Kun je niet een dunner plukje daar nemen en dan wat meer haar van je contour mee nemen? Snap je wat ik bedoel?

Carolina

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #8 Gepost op: 16 augustus 2008, 22:11:21 »
ik vind het je goed staan maar het gaat er natuurlijk om wat jij zelf vindt.

miepie1984

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1745
  • Geslacht: Vrouw
Proefkapsel!
« Reactie #9 Gepost op: 17 augustus 2008, 07:37:07 »
ik bind het kapsel erg mooi !! maar wat vind je der zelf nie mooi aan dan ?? zijn da nie gewoon de trouwzenuwen waardoor je gaat twijfelen ??
ik zou wel willen dat ik zn mooi lang haar had.. had stekels en ben vanaf nov me haar aan het laten groeien.. gaat nie zo snel voor me gevoel..
grs marijke

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Proefkapsel!
« Reactie #10 Gepost op: 17 augustus 2008, 11:01:13 »
Bedankt voor jullie lieve reacties!!

Ik vind zelf ook de 'pluk' aan de voorkant wel erg veel haar en wat alleen hangen daar. Maar dat moet denk ik wel wat minder kunnen...

Verder was de sluier nu alleen maar even tussen het haar ingestoken. Op de dag zelf wordt hij er wat verder in verwerkt en ook nog met speltjes vastgezet. Ik kan me het alleen nog niet zo goed voorstellen... Ik wilde heel graag een sluier, maar het moet er natuurlijk ook niet zo uit zien dat de sluier er nog bij is gepropt!!

De kapster heeft helaas geen tijd om nog een keer een proef te doen... Zij zei ook dat als ik twijfel, ik misschien een ander kapster moet zoeken, maar van dat idee schiet ik in de stress!! Nog minder dan twee weken en dan nog een kapster zoeken die én een proefkapsel kan doen én het origineel op de dag zelf... Dan probeer ik liever om goed voor mezelf te bedenken wat ik nog anders aan het kapsel wil en om dat op de dag zelf dan heel goed uit te leggen...

En miepje 1984: het is niet geheel ondenkbaar dat er ook de nodige trouwzenuwen meespelen... Ik merk dat die nu toch wel beginnen te komen en bij mij vertalen dat soort dingen zich vaak in onzekerheid en twijfel...  :sad:

debby82

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #11 Gepost op: 17 augustus 2008, 12:04:48 »
Ik vind het prachtig, als je het niet erg vind, gebruik ik deze foto als voorbeeld wat ik mooi vind voor mijn kapster!

Feelfree

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #12 Gepost op: 17 augustus 2008, 12:32:39 »
[quote name=\'Maria\' post=\'175129\' date=\'16 August 2008, 17:54\']Mooi zeg! het enige dat ik eraan zou laten doen, is net voor je oor, daar is het zo kaal, en die pluk hangt maar zo langs je voorhoofd. Kun je niet een dunner plukje daar nemen en dan wat meer haar van je contour mee nemen? Snap je wat ik bedoel?[/quote]

Hier sluit ik me helemaal bij aan! En verder niet onzeker over voelen hoor, je ziet er hartstikke mooi uit en ik vind de sluier er ook leuk bij staan!

annabasta

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #13 Gepost op: 17 augustus 2008, 15:15:46 »
Ik vind het een erg mooi kapsel!
Vooral de bloemetjes staan erg mooi, fris.

Susan

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #14 Gepost op: 17 augustus 2008, 18:49:21 »
KLinkt misschien stom aangezien jij er onzeker over bent, maar ik zou jou foto wel willen gebruiken bij mijn kapper. Het is echt wat ik zelf in gedachten heb!

suus1983

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #15 Gepost op: 18 augustus 2008, 11:01:58 »
Het is ook precies wat ik in gedachten heb en wil je foto eigenlijk ook wel gebruiken bij mijn kapster, vind het erg mooi.

Loontje

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #16 Gepost op: 18 augustus 2008, 23:18:16 »
ik ben benieuwd welk voorbeeld je had. dan kan ik pas echt mijn mening geven. wellicht kun je deze op het forum plaatsen?


xx loon

sweety_jo

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #17 Gepost op: 19 augustus 2008, 14:07:01 »
mooit kapsel!!!
alleen die lok, ik zou hem dunner doen of gewoon vastmaken.
succes! ben erg benieuwd wat het eindresultaat wordt!
Groetjes Jo

bruid2008

  • Gast
Proefkapsel!
« Reactie #18 Gepost op: 19 augustus 2008, 14:28:45 »
Ik zou alleen de lok iets dunner maken... gewoon wat speelse haartjes... voor de rest vind ik het prachtig! Ook met de sluier.

Bondgirl

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10653
  • Geslacht: Vrouw
Proefkapsel!
« Reactie #19 Gepost op: 19 augustus 2008, 15:48:27 »
Ik vind je haar ontzettend mooi zitten! Maar: ik vind de sluier een beetje out of place eerlijk gezegd. Alsof er 'ook een sluier bij moest' maar misschien ligt het ook aan mij hoor, want ik vind sluiers zo laag sowieso al niet mooi..

Leonie1981

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2323
  • Geslacht: Vrouw
Proefkapsel!
« Reactie #20 Gepost op: 19 augustus 2008, 22:28:46 »
Bedankt voor al jullie reacties!! Het doet me echt goed dat sommigen de foto's zelfs als voorbeeld willen nemen...  :blush: Voel me al een stuk beter nu en wat zekerder van het kapsel! Met de kapster heb ik inmiddels besproken wat ik op de dag zelf anders wil (lok minder 'dik', iets meer haar los en sluier in het kapsel zelf verwerkt) en ik heb er nu wel vertrouwen in dat het goed komt! Mijn moeder komt ook 's ochtends al en zal af en toe even een spiegel omhoog houden, zodat ik mee kan kijken terwijl het kapsel wordt 'gemaakt'...  

@ loontje: ik kan helaas geen foto van het voorbeeld foto plaatsen, omdat ik die uit een tijdschrift heb gescheurd...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards