collapse

Auteur Topic: Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm  (gelezen 4913 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

kwebbel83

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Gepost op: 18 augustus 2008, 18:21:35 »
Onze CM belde net dat ie de kaarten op de bus heeft gedaan.. ben zo ontzettend benieuwd naar de reactie van mensen. We hebben steeds gezegd dat we het heel erg klein zouden houden. Maar hadden stiekem wel ong 100 mensen op de lijst staan...  Zelfs de ooms en tantes denken dat ze niet uitgenodigd worden...

Verder zijn we (lees IK) druk bezig met knutselen voor de grote dag. Antennestrikjes staan voor vanavond op de planning, De tasjes voor de daggasten zijn zo goed als af. malletje voor de wegwerpcamera aan het maken (best wel veel werk trouwens)  en zo nog lekker veel meer.

Ondertussen ook nog een 101 redenen waarom ik van je hou boek aan het maken voor mijn as..  Zou wel wat sneller moeten, maar scanner is niet zo snel... :wink:   ach, komt wel af....

Nu eerst maar ff eten

Groetjes

knijn80

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2008, 12:45:41 »
Leuk!! Spannend hoor, wij hebben toen heel leuke reacties op onze kaarten gekregen.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2008, 19:34:53 »
Spannend hoor. Nu hopen dat je een heleboel (leuke) reacties op je uitnodigingen krijgt

kwebbel83

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #3 Gepost op: 19 augustus 2008, 21:35:33 »
nou heb helemaal nog geen reactie gekregen....   heb gezien dat de postbode de kaarten voor de buren bij zich had en heb ze ook gesproken in de buurtsuper, maar zeiden niks :wink:

M'n moeder zei ook pas toen ik vroeg of ze de kaart had ontvangen:  owja die kwam vanmiddag met de post....

Tantes op msn zeggen ook niks en ik vraag maar niks, maar ook die moeten de kaarten hebben gehad..

En ik had er nog wel zoveel werk op gedaan, heb alles zelf gemaakt...  Hoop maar dat de cm iets in de brief heeft gezet dat het gedrag verklaart...


Baal wel een beetje heel eerlijk gezegd...

Susan

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #4 Gepost op: 20 augustus 2008, 12:28:12 »
Dat kan ik me wel voorstellen. Wij hebben ook een zelf ontworpen kaart, en ik verwacht ook wel wat reacties van mensen. Ze gaan deze week op de bus, dus ik ben benieuwd!

lente82

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #5 Gepost op: 20 augustus 2008, 14:09:32 »
weet je.. wij hebben ook een vrij aparte kaart, lijkt een festival kaart, dus wij dachten.... "kom maar op met die reacties!!!""  maar dat valt vies tegen! en dat is balen want je bent er zo blij mee maar heel veel mensen laten gewoon helemaal niets weten...

ik denk dat dat komt omdat het voor ons super spannend en speciaal is en de mensen snappen dat niet ofzo.. ik weet het niet.. maar het is wel balen.. ik zou dus niet teveel verwachten als je je kaarten op de bus doet, dan valt het altijd mee..

Gwen28

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #6 Gepost op: 20 augustus 2008, 21:29:00 »
Jammer dat je nog geen reacties hebt gehad. Wij hebben super veel reacties gehad en de mensen begonnen er spontaan over! Tot nu toe heeft iedereen die ik heb gesproken er wel iets over gezegd. Nu hadden wij wel hele originele trouwposters en had niemand die ooit eerder gezien, vandaar....

Als je zelf je kaart gemaakt hebt is dit natuurlijk ook heel origineel en verwacht je op zijn minst een spontane reactie! Zo hoort het ook!

Ik hoop voor je dat je nog reacties krijgt want je wordt er helemaal happy van!

Susan

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #7 Gepost op: 24 augustus 2008, 08:17:15 »
Hahaha, nou ik weet nu helemaal wat je bedoeld. Onze kaarten zijn vrijdag verstuurd, gisteren aangekomen. We waren zelf tot laat op de avond weg, maar ik zag op de telefoon dat er NIEMAND gebeld had.
Wel geteld één mailtje, en 2 reacties van de mensen waar we gisteren waren.
Nou ja, so be it!

debby82

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #8 Gepost op: 24 augustus 2008, 09:54:43 »
Dat hadden wij ook, mensen reageren gewoon niet allemaal. Als we bij mensen thuis komen zijn we hem wel overal op deuren hangen enzo heel grappig maar verder heb ik ook maar een paar spontane reacties gehad. Ik moet zelf ook zeggen dat als ik een uitnodiging krijg dat ik dat heel leuk vind maar niet gelijk ga bellen. Bang dat diegene anders overspoeld wordt met reacties haha. Als ik diegene zie zeg ik er meestal wel wat van.

Susan

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #9 Gepost op: 24 augustus 2008, 10:00:29 »
Ik verwachtte ook zeker geen reactie van alle gasten, moet er niet aan denken dat iedereen gaat bellen :wink: Maar van een aantal mensen verwachtte ik het toch wel, zoals in ieder geval onze ouders, de getuigen en een paar heel goede vrienden.

Juni

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #10 Gepost op: 24 augustus 2008, 15:52:27 »
Jammer dat veel mensen die hopen op reacties, ze niet krijgen. Zeker als je mensen die je een kaart gestuurd hebt kort daarna spreekt en ze zeggen er niets over! Misschien in zo'n geval reden om te checken of ze wel aangekomen zijn? Zelf vertrouw ik TNT voor geen meter, ik heb altijd gezeik met ze. Ik ben vrij fanatiek nog met de post en van de 10 kaarten die ik stuur komen er gerust 1-2 niet aan! Ik ben dus best wel bang dat sommige van onze uitnodigingen niet aan zullen komen en baal er behoorlijk van dat je ze niet (meer) op het postkantoor kunt aanleveren als grote verzending. Duimen maar!


Ik moet eerlijk zeggen dat toen ik voor het eerst een eigen uitnodiging voor een bruiloft kreeg (van mijn nicht), ik ook niet gebeld of gemaild heb. Er stond op dat ze wilden dat je af zou zeggen als je niet kon. Nouja, ik kon...dus ik ben gewoon gekomen en heb gedaan wat op het kaartje stond (een leuk idee m.b.t. de cadeaus). Wel denk ik dat mijn moeder toen aan mijn tante doorgegeven heeft dat ik zou komen. Maar ik heb niet opgebeld om te zeggen dat ik de uitnodiging gekregen had. Dat durfde ik eigenlijk ook niet, ik ben sociaal wat onhandig en zou niet weten wat ik moest zeggen :blush:

Zelf heb ik vanmorgen onze kaarten op de bus gedaan (mijn vriend die er naast stond: "Zou lullig zijn hee, als nu de brievenbus in de fik gestoken zou worden!" ... ja, dankje schat :dry: ) en wij hebben er ook alleen op staan of mensen voor 7 oktober willen laten weten of ze verhinderd zijn. Bij mijn moeder welteverstaan, ons nummer of adres staat niet eens op de kaart. Dus ik verwacht eigenlijk ook geen reactie. Misschien van familie, maar dat zal dan wel bij mijn moeder aankomen.

Susan

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #11 Gepost op: 26 augustus 2008, 17:50:06 »
Nou, gelukkig inmiddels best wat leuke reacties ontvangen! Misschien niet allemaal uit de hoek waarvan ik ze verwachtte, maar evengoed toch leuk :) En het blijkt nu ook dat sommige mensen de kaart niet zaterdag maar vandaag pas ontvingen!

kwebbel83

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #12 Gepost op: 26 augustus 2008, 21:13:19 »
heb ondertussem bij een aantal mensen gevraagd of ze de kaart ontvangen hebben. en dat was idd zo. en dan geven ze ook wel een leuke reactie. HAd gewoon verwacht dat mensen het wel uit zichzelf zouden doen.

Xenia2009

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #13 Gepost op: 26 augustus 2008, 21:16:10 »
Ik ga mijn mams gewoon gek maken dat onze hond er ook op getekend is  haha... dat houd ze geen maanden meer vol...nieuwsgierig zijn.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #14 Gepost op: 26 augustus 2008, 21:16:55 »
Jammer he? Dan zoek je met grote zorg die kaarten uit en dan krijg je eigenlijk weinig reacties

Juni

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #15 Gepost op: 30 augustus 2008, 11:24:27 »
Bij ons heeft inmiddels de broer van mijn (overleden) opa en zijn vrouw gereageerd, eigenlijk de enigen die belden om te zeggen dat ze het leuk vonden om uitgenodigd te zijn. Dat vond ik erg lief, dus daar was ik echt blij mee. Dan nog mijn tante maar die belde alleen om te klagen. Verder wat klasgenoten die op school bedankten voor de kaart en nog wat mensen die ik vroeg of de kaart ontvangen is, die dat bevestigden maar er verder niets over zeiden. Zelfs mijn beste vriendin cq. getuige doet niet eens moeite om even terug te bellen (zelfs niet nadat ik op haar voicemail heb ingesproken of ze de kaart gehad heeft) ... :sad:

Xenia2009

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #16 Gepost op: 30 augustus 2008, 20:07:12 »
uh...een tante die KLAAGT over de kaart?!?!
uh...een getuige cq vriendin die niet eens reageert!?!?
Pff het gaat wel lekker zeg....pff
Je zou ze bijna een draai om de oren geven!

Daarom, geniet van je voorbereidingen met de mensen die het waard zijn!@!
En zo te lezen zijn  broer van jou opa en zijn vrouw hele aardige mensen  :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 30 augustus 2008, 20:42:12 door Xenia2009 »

Juni

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #17 Gepost op: 31 augustus 2008, 17:13:43 »
[quote name=\'Xenia2009\' post=\'176979\' date=\'30 August 2008, 20:07\']Je zou ze bijna een draai om de oren geven![/quote]
Als ik ze te pakken krijg zullen ze wat beleven... :devilish:

Xenia2009

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #18 Gepost op: 31 augustus 2008, 17:56:28 »
WAT was er eigenlijk mis met de kaart? Te roze, te blauw??

Juni

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #19 Gepost op: 31 augustus 2008, 18:02:34 »
Oh met de kaart op zich niets, maar ze was boos omdat we ze niet gevraagd hebben om mee te eten en dan wilde ze ook niet meer op de ceremonie komen begreep ik van mijn moeder. Heb er al in een ander topic over verteld en ik was er eerst best wel over van slag omdat ze normaal altijd overal bij zijn (meest hechte deel van de familie) en nu willen ze dus misschien niet meer op de ceremonie komen...maar heb inmiddels besloten dat ik haar maar even in haar eigen sop laat gaarkoken en we horen er wel weer van.

Xenia2009

  • Gast
Kaarten Op De Bus Gedaan Door Cm
« Reactie #20 Gepost op: 31 augustus 2008, 18:35:47 »
Ow ja...t is ook nooit goed inderdaad..
Ik geef je groot gelijk.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards