collapse

Auteur Topic: Alternatieven Gezocht Voor Binnenlocatie  (gelezen 4334 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Juni

  • Gast
Alternatieven Gezocht Voor Binnenlocatie
« Gepost op: 31 augustus 2008, 18:20:27 »
Wij trouwen in oktober en mijn ervaring is dat die maand nogal eens regenachtig kan zijn.
Ik reken dus voor het gemak gewoon op regen...mochten we zon krijgen dan is dat mooi meegenomen :wink:

Nu ben ik op zoek gegaan naar een binnenlocatie voor foto's, als backup. Maar er is echt helemaal niets te vinden. Wij trouwen in een klein dorpje met zelfs geen supermarkt (wat mij wel een geinig foto-idee leek). Nu dacht ik bij regen aan bijvoorbeeld een bushokje, maar in dit dorp is ook geen OV :dry: Het dichtstbijzijnde dorp met bushokjes is een kwartier rijden. De dichtstbijzijnde grotere plaats is geheel afgesloten wegens een lokale feestdag, dus daar kunnen we ook niets beginnen...andere grote plaatsen zijn te ver weg, we maken foto's vóór het trouwen en moeten dus op tijd terug kunnen zijn. We hebben in de omgeving rondgereden op zoek naar leuk uitziende (kap-)schuren of andere overkappingen, maar ook die hebben we niet kunnen vinden. We hebben geen mooie auto en onze trouwlocatie is absoluut mooi, maar naar mijn mening ongeschikt voor foto's (we trouwen er immers ook al dus er zullen al foto's van komen).

Nu heb ik dus eigenlijk alleen mijn paraplu, ik heb speciaal een grote doorzichtige gekocht.
Maar verder vind ik het verdomd moeilijk om alternatieven te bedenken voor als het echt hard regent.
Iemand ideeën of tips?

daffy

  • Gast
Alternatieven Gezocht Voor Binnenlocatie
« Reactie #1 Gepost op: 1 september 2008, 16:11:01 »
euhh, een (kinder)boerderij??die hebben vaak ook leuke overkappingen........
speeltuin?? is er in de buurt geen overdekte speeltuin of zo?? een schooltje, gymzaal..........

zoiets????

succes in ieder geval....

Carolina

  • Gast
Alternatieven Gezocht Voor Binnenlocatie
« Reactie #2 Gepost op: 1 september 2008, 16:18:09 »
misschien is er in de buurt een museum. Juist de wat kleinere zijn heel leuk voor trouwforo's. Misschien is er in de buurt van jouw dorp wel een museum over de geschiedenis van die omgeving, is extra speciaal voor je trouwfoto's!

Juni

  • Gast
Alternatieven Gezocht Voor Binnenlocatie
« Reactie #3 Gepost op: 1 september 2008, 16:30:18 »
[quote name=\'daffy\' post=\'177193\' date=\'01 September 2008, 16:11\']een (kinder)boerderij??die hebben vaak ook leuke overkappingen........[/quote]
Ik ben alleen zodanig allergisch voor konijnen dat ik daar niet durf te komen :wink:

Geen musea helaas. In dat dorp zelf is helemaal níks, maar we wilden daar graag foto's vanwege de mooie natuurlijke omgeving. Mijn woonplaats zelf heb ik echt een hekel aan dus daar wil ik geen foto's maken (en er is ook niets). Mijn oude woonplaats is slecht bereikbaar vanwege de feestdag en heeft ook niet echt iets waar je binnen kunt (alleen een hunebed maarja dat is dus ook weer buiten). Dichtstbijzijnde relevante museum is meer dan een halfuur rijden dus dat kan ook niet helaas.


Jeetje ik ben wel moeilijk zeg :blush: vind dit echt heel lastig.

Novemberbruid

  • Gast
Alternatieven Gezocht Voor Binnenlocatie
« Reactie #4 Gepost op: 2 september 2008, 16:35:44 »
Wij zitten een beetje met hetzelfde probleem: buitenlocaties genoeg, maar binnenlocaties zijn lastig te vinden...en toch o zo nodig in november!

Ik heb jaren in de buurt van jouw trouwlocatie gewoond en ben even diep aan het nadenken over leuke locaties. De jaarlijkse megamarkt maakt het er niet makkelijker op! Anders zou je bijv. naar het hoofdstation van Groningen kunnen gaan, maar dat zal wel erg lastig worden qua tijd.

In Eext zit camping de "schoapvolte"  ze hebben hier twee oude treinstellen staan die ook dienst doen als restaurant. Geen idee of die in oktober nog open zijn en of het wat is.

schoapvolte
hmm... dit ziet er aan de buitenkant leuker uit dan aan de binnenkant!

Ik zal nog eens even diep nadenken en ook even bij mijn familie voor je rondvragen! Die wonen daar nog steeds.

Iemand nog tips voor de omgeving van Drachten? We hebben gelukkig een heel mooi gemeentehuis en daar kunnen ook binnenfoto's gemaakt worden en op de feestlocatie ook nog wel een paar.
« Laatst bewerkt op: 2 september 2008, 16:39:51 door Novemberbruid »

Juni

  • Gast
Alternatieven Gezocht Voor Binnenlocatie
« Reactie #5 Gepost op: 3 september 2008, 15:12:45 »
[quote name=\'Novemberbruid\' post=\'177339\' date=\'02 September 2008, 16:35\']De jaarlijkse megamarkt maakt het er niet makkelijker op![/quote]
Nee zeker niet!

Citaat
Anders zou je bijv. naar het hoofdstation van Groningen kunnen gaan, maar dat zal wel erg lastig worden qua tijd.
Is te ver weg en bovendien is de boel zo (gruwelijk lelijk modern) verbouwd dat je alleen de hal nog zou hebben...en die is echt pikdonker tegenwoordig.
Wel het hele plein verbouwen, maar een lampje ophangen daar...ho maar :dry: Sorry even een dagelijkse frustratie van me...

In Stad zelf zijn echt wel mooie locaties maar we komen dan nooit op tijd terug. We hebben de fotograaf in totaal 3 uur, meer kunnen we ook écht niet betalen, dus het kan ook niet langer (bovendien zou ik dan om half 6 's morgens ongeveer bij de kapper moeten zijn :wink: ). Begint nu echt een dilemma te worden, ik vrees dat het de paraplu wordt. Ga nog even intensief op zoek naar mensen met een mooie boerenschuur...moet er toch zijn daar in de omgeving (Oudemolen, Zeegse, Gasteren?)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards