collapse

Auteur Topic: Make-up Geoefend  (gelezen 9989 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Make-up Geoefend
« Reactie #25 Gepost op: 16 september 2008, 13:28:27 »
[quote name=\'Fera\' post=\'179717\' date=\'16 September 2008, 13:22\']Ha Mirjam,
ik vind je make-up erg mooi en vooral omdat het goed bij jou past, uitstraling en gezicht.
Ben heeel benieuwd geworden naar welke lipstick je dan gebruikt, dat ie zo lang mooi blijft zitten?! Bij mij is het altijd zo weer verdwenen namelijk, helaas.
Groetjes,
Fera[/quote]
Thanks :)
Lipstick is van Lancome: Color Fever. Niet goedkoop (bij goede parfumerie te koop, volgens mij tussen de 20 en 25 euro) maar blijft wel écht mooi zitten... Wel met een kwastje aanbrengen (blijft het blijkbaar nog langer zitten), en kreeg als tip mee dat als het nóg langer mooi moet blijven, ik mijn hele lippen in moest kleuren met het lippotlood, en daar dan lipstick overheen, maar dat heb ik nog niet getest :biggrin:
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik heb hier kleur nummer 141 gebruikt, voor degene die het weten wil :wink:

Fera

  • Gast
Make-up Geoefend
« Reactie #26 Gepost op: 16 september 2008, 13:35:41 »
[quote name=\'_mirjam_\' post=\'179719\' date=\'16 September 2008, 13:28\'][quote name=\'Fera\' post=\'179717\' date=\'16 September 2008, 13:22\']Ha Mirjam,
ik vind je make-up erg mooi en vooral omdat het goed bij jou past, uitstraling en gezicht.
Ben heeel benieuwd geworden naar welke lipstick je dan gebruikt, dat ie zo lang mooi blijft zitten?! Bij mij is het altijd zo weer verdwenen namelijk, helaas.
Groetjes,
Fera[/quote]
Thanks :)
Lipstick is van Lancome: Color Fever. Niet goedkoop (bij goede parfumerie te koop, volgens mij tussen de 20 en 25 euro) maar blijft wel écht mooi zitten... Wel met een kwastje aanbrengen (blijft het blijkbaar nog langer zitten), en kreeg als tip mee dat als het nóg langer mooi moet blijven, ik mijn hele lippen in moest kleuren met het lippotlood, en daar dan lipstick overheen, maar dat heb ik nog niet getest :biggrin:
Ik hoop dat je er wat aan hebt. Ik heb hier kleur nummer 141 gebruikt, voor degene die het weten wil :wink:
[/quote]

Dankjewel, ik zal eens even gaan rondkijken!
Oeh ik zag net dat het voor jullie over een paar dagen al zover is joh!!! Spannend hoor.
Weet niet of ik van tevoren nog gelegenheid heb om het te schrijven dus daarom nu alvast een heeeel mooie dag toegewenst!  :biggrin:

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Make-up Geoefend
« Reactie #27 Gepost op: 16 september 2008, 13:39:38 »
[quote name=\'Fera\' post=\'179724\' date=\'16 September 2008, 13:35\']Dankjewel, ik zal eens even gaan rondkijken!
Oeh ik zag net dat het voor jullie over een paar dagen al zover is joh!!! Spannend hoor.
Weet niet of ik van tevoren nog gelegenheid heb om het te schrijven dus daarom nu alvast een heeeel mooie dag toegewenst!  :biggrin:[/quote]
Dank je :biggrin: Komt vast goed... (ondanks dat ik stiknerveus ben, hahaha)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards