collapse

Auteur Topic: Vader Dochter Dans....  (gelezen 4634 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

.Lily.

  • Gast
Vader Dochter Dans....
« Gepost op: 6 september 2008, 18:39:45 »
hey dames,

Wie doet er aan de vader dochter dans?? Helaas helaas is mijn vader al heeel lang geleden overleden...en zal mijn vader mij dus niet kunnen weggeven noch dansen met mij...Mijn broer gaat mij die dag wel weggeven...maar om nu te gaan dansen met mijn broer is ook niet wat...

skip je dat gedeelte dan of wordt er een alternatief verzonnen? dus idd met je broer dansen?

was effe benieuwd naar jullie ideeen daarover...

SANK JOE

menniej

  • Gast
Vader Dochter Dans....
« Reactie #1 Gepost op: 6 september 2008, 19:27:13 »
Ik doe geen vader-dochter dans, maar dat heeft redenen...
Ik vind de openingsdans trouwens al genoeg  :happy:

Juni

  • Gast
Vader Dochter Dans....
« Reactie #2 Gepost op: 8 september 2008, 13:51:06 »
Je kunt de dansen zo invullen als je zelf wilt toch? Met je broer dansen vind ik trouwens niet gek hoor.
Of anders heb je misschien een leuke opa, oom, neef of vriend om mee te dansen?

Ike

  • Gast
Vader Dochter Dans....
« Reactie #3 Gepost op: 8 september 2008, 13:54:32 »
Bij ons was een vader dochter dans ook niet mogelijk, door het overlijden van mijn vader.

Na onze openingsdans heb ik mijn schoonvader de dansvloer opgetrokken en mijn man mijn moeder. Daarna de beste vriend van mijn vader en mijn man zijn moeder.

.Lily.

  • Gast
Vader Dochter Dans....
« Reactie #4 Gepost op: 9 september 2008, 08:57:26 »
jah misschien is het het beste om die gewoon weg te laten, het is toch niet hetzelfde...

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Vader Dochter Dans....
« Reactie #5 Gepost op: 9 september 2008, 11:09:00 »
[color=\"#6600CC\"]Als je een goede band hebt met bijv. schoonvader of broer, kan je dat best doen denk ik.... Maar dat is mijn mening...

Ik heb trouwens heerlijk gedanst met mijn schoonvader, ik was echt HEEEEL erg verrast.... is niet echt een "danser", maar hij kon mij gewoon leiden (wat echt niemand kan).[/color]

.Lily.

  • Gast
Vader Dochter Dans....
« Reactie #6 Gepost op: 9 september 2008, 12:10:10 »
hmmm dat kan idd...

weet iemand hoe ik deze topic kan verwijderen, voel me er niet helemaal lekker bij..sorry

Herjan

  • Gast
Vader Dochter Dans....
« Reactie #7 Gepost op: 9 september 2008, 12:19:24 »
Het is voor zover mij bekend traditie om na de openingsdans te gaan dansen met je schoonvader cq. -moeder. Na de volgende switch gaan je ouders met elkaar en je schoonouders met elkaar dansen. Jullie kiezen dan weer andere familieleden of de getuigen of zo. Pas later zou je eventueel gaan dansen met je eigen vader cq. moeder, als je gezegend bent dat zij allen nog in leven en aanwezig zijn.
« Laatst bewerkt op: 9 september 2008, 12:19:43 door Herjan »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards