collapse

Auteur Topic: "extreme Bruiden" ?  (gelezen 4899 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

lente82

  • Gast
"extreme Bruiden" ?
« Gepost op: 10 september 2008, 08:11:20 »
Ik kijk, zoals wel meerdere hier, elke dag extreme bruiden.. want blijft leuk bruiloften van andere mensen te zien! :)
Maar wat zijn er opgefokte mensen bij zeg, niet normaal..
Nu vroeg ik me af.... is dat hier ook zo, of zijn wij met zijn alle toch echt een stuk relaxter?

Ik ga over 3!! :) :) weken trouwen maar ik moet zeggen dat ik nog geen stress heb en dus verre van extreem ben..
en jullie?
Kom maar op met de verhalen :)

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #1 Gepost op: 10 september 2008, 08:23:40 »
Nog maar negen dagen, en wél stress, maar geen 'gillende paniek', zoals mijn moeder het noemt :biggrin:
Ik vind het allemaal vreselijk spannend, maar ga er gewoon van uit dat we alles goed geregeld hebben, en als ik vanavond de ambtenaar, en morgen de fotograaf heb gesproken, denk ik dat ik erg nerveus, maar vol vertrouwen kan uitzien naar onze mooiste dag...  :wub:

12 september grote dag

  • Gast
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #2 Gepost op: 10 september 2008, 10:56:53 »
overmorgen trouwen en een klein beetje stress,
maar dat is voor andere nog niet te merken, zal vrijdag ochtend wel anders zijn..... :tongue:

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #3 Gepost op: 10 september 2008, 12:51:13 »
Volgens mn vriend ben ik een groeiende bruidzilla :tongue: Zelf merk ik er helemaal niks van :tongue:

Margy

  • Gast
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #4 Gepost op: 10 september 2008, 13:01:57 »
ik was wel vrij rustig, alleen op t moment van commentaar niet
ik heb echt iets van t is onze dag, niet die van een ander !

als je iets in te brengen wil hebben op n bruiloft ga lekker zelf trouwen, zie en voel je meteen wat t kost!

Liessa

  • Gast
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #5 Gepost op: 10 september 2008, 14:33:53 »
Ik ben normaal gesproken al vrij bazig, maar ben me genoeg bewust van mijn gedrag om geen échte Bridezilla te worden... Bovendien gaat mijn as dan heel hard wegrennen denk ik, dus ik hou me in. Maar zorg ondertussen natuurlijk wel dat alles naar mijn zin gaat op de grote dag! :number1:

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #6 Gepost op: 10 september 2008, 14:44:17 »
Nee beschouw mezelf helemaal niet als extreem maar vind het programma echt helemaal geweldig.
Ongelofelijk wat kan een mens een eisen hebben zeg :nut:

Juni

  • Gast
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #7 Gepost op: 10 september 2008, 15:33:20 »
[quote name=\'Liessa\' post=\'178699\' date=\'10 September 2008, 14:33\']Ik ben normaal gesproken al vrij bazig[/quote]
Ik ook :laugh: maar hierbij dus helemaal niet.

Ik heb nog 6 weken en vind mezelf verdomd rustig als ik bekijk wat we allemaal nog moeten doen.
Soms heb ik wel even een 'paniekaanval' (ineens angst dat ik veel vergeet) maar daar blijft het bij.
Ook hebben we alles samen gekozen, ik heb nergens mijn zin in doorgedrukt en al helemaal geen rare eisen.

Kleintje

  • Gast
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #8 Gepost op: 11 september 2008, 14:53:59 »
Als ik kijk naar zo'n programma als 'extreme bruiden' vraag ik me af of die bruiden wel genieten van de voorbereiding en hun dag. Het lijkt van niet.
Zelf dacht ik dat ik ook best moeilijk zou zijn, maar toen we begonnen met regelen heb ik met mezelf afgesproken om dingen los te laten die niet helemaal zo gaan als ik wilde en van de dingen te genieten die wel verliepen zoals ik wilde. Daardoor was ik niet gestrest tijdens de voorbereidingen en gewoon m'n vrolijke zelf. Ook op de dag heb ik m'n humeur niet laten verpesten door de dingen die mis gingen. Ik wist ook wel van te voren dat niet ALLES kon gaan zoals ik het in m'n hoofd had, en schonk er daardoor geen aandacht aan.

Uiteindelijk een geweldige dag gehad dus!

Juni

  • Gast
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #9 Gepost op: 11 september 2008, 14:58:14 »
[quote name=\'Kleintje\' post=\'178898\' date=\'11 September 2008, 14:53\']Als ik kijk naar zo'n programma als 'extreme bruiden' vraag ik me af of die bruiden wel genieten van de voorbereiding en hun dag.[/quote]
Ik vraag me dan eerder af of deze wereld wel genoeg psychiaters heeft...

Susan

  • Gast
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #10 Gepost op: 12 september 2008, 19:50:28 »
MEt nog 3 weken te gaan en tot nu toe nog geen enkele stress, ben ik zeker geen Bridezilla :) Dat gaat ook echt niet meer komen, ben ik veel te nuchter voor :wink:

Elles

  • Gast
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #11 Gepost op: 12 september 2008, 19:57:11 »
Voor mij duurt het nog wel even voordat ik ga trouwen, maar denk niet dat ik een echte bridezilla ga worden. Ik hoop het in ieder geval niet haha!

debby82

  • Gast
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #12 Gepost op: 12 september 2008, 22:11:59 »
Ik ben veel te aardig geweest in de hele aanloop en liet mensen een beetje over mij en mijn bruiloft heen lopen. Ik heb dingen goed gevonden die ik eigelijk niet wilde en over bepaalde dingen maar niks gezegd en mensen maar uitgenodigd omdat ik geen nee durfte te zeggen.
Maar als er nog 1 iemand (en dan voornamelijk een bepaald iemand) probeert om mijn bruiloft te vergallen dan zullen alle bridezilla's van tv bij mij in het niet vallen. Met nog 2 weken te gaan ben ik een heleboel dingen echt spuug- en spuugzat en met de zenuwen die eraan beginnen te komen zou ik maar uitkijken als ik bepaalde personen was... hihi.
« Laatst bewerkt op: 12 september 2008, 22:13:16 door debby82 »

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #13 Gepost op: 12 september 2008, 22:15:17 »
Oei oei Bride on a mission.
Gij zijt gewaarschuwd :cynic:

debby82

  • Gast
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #14 Gepost op: 12 september 2008, 22:23:28 »
en zo is het! ik ga nu eindelijjk eens voor onszelf opkomen en niet meer ons leven laten bepalen door deze persoon.

bruidpatty

  • Gast
"extreme Bruiden" ?
« Reactie #15 Gepost op: 12 september 2008, 23:18:33 »
Whaha YOU GO GIRL!!!!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards