collapse

Auteur Topic: Even Miepen Hoor!  (gelezen 6427 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

*Ruby*

  • Gast
Even Miepen Hoor!
« Gepost op: 12 september 2008, 14:49:54 »
Jawel, ik heb wat te miepen! En jullie begrijpen mij tenminste!

1. 2 weken terug heb ik de man van onze driveinshow gesproken over de telefoon en het was heel leuk en hij zou mij mailen over de afspraken en het bevestigen. Nu heb ik op maandag een mail gestuurd om te vragen waar zijn antwoord blijft en nu kan ik hem ook al niet telefonisch bereiken :sad: Daar word ik zenuwachtig van! Het zal wel loslopen, maar het is niet iets waar ik blij van word!

2. De bruidstaart. Maaaaan hoe moeilijk is het om een niet-dure, maar niet conventionele bruidstaart te vinden??? Ik heb nu ook weinig vrije tijd, dus om zomaar even langs te gaan in Amsterdam of Utrecht of wherever is niet makkelijk aangezien wij in Alkmaar wonen. Nu heeft mijn a.s. het telefoonnummer van de vader van een van zijn vrienden gevraagd en nadat ik hem 3 keer eraan had herinnerd om te bellen heeft hij dat gedaan. Om terug te komen met 'ja, hij kan wel een taart maken. We moeten gewoon zeggen wat we willen qua smaak en ontwerp.' Aaarrrrrrggghh! Nu dus uitgelegd dat hij nog een keer moet bellen en zeggen dat wij niets van bruidstaarten afweten en niet weten wat de mogelijkheden zijn, alleen dat we wel iets anders willen dan wit met roosjes en chipolatavulling. Ik ben benieuwd...

3. Planning van de dag & wie er rijdt enzo. Ik weet dat ik hier gewoon voor moet gaan zitten, maar het is gewoon zo overweldigend! De kapper & visagist is in de kapperszaak en kan 'pas' om 8:45 op de zaterdag. Wie gaat er rijden vóór de ceremonie? Wie erna? We gaan in eigen auto en ervoor (voor de fotoshoot) kan vriendlief, maar na de ceremonieen onderweg naar de feestlocatie en na het feest weet ik het ook niet.

Maar vooral de eerste twee zijn irritant.

Thanks voor het lezen!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Even Miepen Hoor!
« Reactie #1 Gepost op: 12 september 2008, 22:14:36 »
Ik heb thuis in mijn cursus een heel stuk over bruidstaarten staan en wat er allemaal mogelijk is; ik wil het zondag wel even voor je overtypen als je dat wil??

*Ruby*

  • Gast
Even Miepen Hoor!
« Reactie #2 Gepost op: 14 september 2008, 09:45:19 »
Ha Diny, nee hoeft niet hoor! Maar is wel heel lief van je. We hebben een bakker gevonden en ik heb nu gewoon zoiets van: prima. Hij wil gewoon wat plaatjes en dan zegt hij zelf wel wat hij kan en dat voor  € 3,- tot € 3,50 per persoon. En het is ook nog in de buurt! Prrrima.

Verder ben ik blijkbaar een zeur over de bruiloft. Vriendlief vindt dat we gewoon maar kaarten in een winkel moeten kopen en deze dan gewoon versturen.

Grrrr! Ik heb nu wel een hele mooie site gevonden voor kaarten en niet duur! www.kaartenmix.nl - nu alleen nog kiezen en de tekst bedenken!

Carolina

  • Gast
Even Miepen Hoor!
« Reactie #3 Gepost op: 14 september 2008, 13:25:59 »
[quote name=\'*Ruby*\' post=\'179281\' date=\'14 September 2008, 09:45\']Ha Diny, nee hoeft niet hoor! Maar is wel heel lief van je. We hebben een bakker gevonden en ik heb nu gewoon zoiets van: prima. Hij wil gewoon wat plaatjes en dan zegt hij zelf wel wat hij kan en dat voor  € 3,- tot € 3,50 per persoon. En het is ook nog in de buurt! Prrrima.

Verder ben ik blijkbaar een zeur over de bruiloft. Vriendlief vindt dat we gewoon maar kaarten in een winkel moeten kopen en deze dan gewoon versturen.

Grrrr! Ik heb nu wel een hele mooie site gevonden voor kaarten en niet duur! www.kaartenmix.nl - nu alleen nog kiezen en de tekst bedenken![/quote]

Misschien ziet vriendlief de voordelen van thuis achter de pc kaarten uitzoeken tegenover een afspraak maken met de drukker nog wel in.....

Alexia

  • Gast
Even Miepen Hoor!
« Reactie #4 Gepost op: 15 september 2008, 08:55:25 »
1. blijven bellen. niets is zo vervelend als iemand die niet terugbelt, ook al gaat het misschien wel goed, je moet er geen naar gevoel aan overhouden.
2. je had anders ook even kunnen kijken op www.deleukstetaarten.nl. (voor inspiratie voor wat je wilt) Daar heb ik mijn taart vandaan (ok, die was uiteindelijk niet heel goedkoop maar wel fantastisch prachtig! btw, ben blij dat je nu een bakker hebt gevonden die ook kan maken wat jullie willen.
3. ik heb uiteindelijk wel tig versies van de dagplanning gemaakt. dus dat komt vast wel goed.

succes en sterkte :biggrin: en blijf er wel van genieten he :)
« Laatst bewerkt op: 15 september 2008, 08:55:39 door Alexia »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards