collapse

Auteur Topic: Zooooo Nerveus  (gelezen 5824 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Zooooo Nerveus
« Gepost op: 16 september 2008, 16:17:56 »
Nog maar 2 daagjes werken, en dan is het zo ver... Ik vind het zó spannend!!

Het enige waar ik nou echt nerveus voor ben is wat Vin van mijn jurk zal vinden! De mensen die 'm hebben gezien vinden 'm schitterend, en helemaal 'Mirjam', dus het kan haast niet missen, maar toch....... Stel nou dat.....??

Ohw, waarom kun je 't nou niet gewoon allemaal in 1 week regelen..? :biggrin: Dan zou ik tenminste niet zo lang de tijd hebben om de hele dag al 354.078 keer door te lopen in mijn hoofd :wink:

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Zooooo Nerveus
« Reactie #1 Gepost op: 16 september 2008, 16:20:12 »
hahaha gezonde spanning heet dat....

Laat alles gewoon op je af komen, het belangrijkste die dag is dat je van elkaar geniet en dat je helemaal opgaat in je liefde voor elkaar.... enne zolang je niet vergeet "ja" te zeggen op een zeker moment,.. kan er toch eigenlijk niets mis gaan?

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Zooooo Nerveus
« Reactie #2 Gepost op: 16 september 2008, 16:22:17 »
Hahaha! Oh ja, dat moet ook nog...! :wink:
Fijn dat hier altijd wel iemand is om je even met 2 voeten terug op de grond te zetten...

Dank je, Dromer :biggrin:

bruid2008

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #3 Gepost op: 16 september 2008, 18:04:25 »
Ik heb het vandaag te druk gehad om te stuiteren maar dat gaat nog wel weer komen hoor. Gewoon inderdaad beide beentjes op de grond houden. Jullie zeggen 'ja' tegen elkaar en geven daarna een leuk feestje! Het weer ziet er voor vrijdag nog steeds geweldig uit Mirjam, dus dat gaat helemaal goed komen. Hoe laat trouw jij? Ik om 15.00 uur.

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Zooooo Nerveus
« Reactie #4 Gepost op: 16 september 2008, 18:28:58 »
[quote name=\'bruid2008\' post=\'179796\' date=\'16 September 2008, 18:04\']Hoe laat trouw jij? Ik om 15.00 uur.[/quote]
Haha! Wij ook 15.00 :biggrin:

Gwen28

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #5 Gepost op: 16 september 2008, 19:08:11 »
Ook voor ons is het nog 3 nachtjes slapen en dan eindelijk The Big Day!
Heb nog geen last van zenuwen, ben erg rustig maar dat komt misschien dat ik vandaag nog gewerkt heb. Morgen ben ik vrij en dan ga ik de jurk ophalen en dan zullen langzaam aan de zenuwen toch wel komen? Ik hoop alleen dat het weer mee zit en dat het zonnetje lekker gaat schijnen!

~M*M~

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #6 Gepost op: 16 september 2008, 20:50:48 »
ik wil jullie een hele fijn dag wensen,
en die hyper gevoelens vind ik super leuk om te lezen, dan lijkt t net of je er een beetje bij hoort.

menniej

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #7 Gepost op: 16 september 2008, 22:20:12 »
Je moet nou GENIETEN hahaha. Ach ik zou ook nerveus zijn!
Alvast een hele fijne dag gewenst, ik hoop dat het droog blijft! Ik ga duimen :wink:
Ik ben nou al nerveus over die marmeren trap die ik af moet lopen... heb al nachtmerries dat ik val enzo... zucht :tongue:

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Zooooo Nerveus
« Reactie #8 Gepost op: 17 september 2008, 08:49:31 »
[quote name=\'~M*M~\' post=\'179814\' date=\'16 September 2008, 20:50\']ik wil jullie een hele fijn dag wensen,
en die hyper gevoelens vind ik super leuk om te lezen, dan lijkt t net of je er een beetje bij hoort.[/quote]
Dank je :biggrin: Enne... Jullie horen er toch ook bij..?!?! :)
Jullie helpen me door deze stress heen, dus kan niet beweren dat jullie geen rol spelen in builoft :wink:

Vandaag heb ik echt een knoop in mijn maag... Moet vandaag en morgen nog werken (morgen wel wat eerder weg, natuurlijk), dan moeten we nog even wat spulletjes naar de feestlocatie brengen, en dan wordt ik door mijn lief naar mama gebracht... Zie vreselijk op tegen de nacht alleen doorbrengen! Zó lang geleden dat ik dat moest! Vrees dat ik geen oog zal dichtdoen. Maar daarom gaan we vanavond maar extra van elkaar genieten :biggrin:
Heb de massage-olie vast klaargezet :tongue:

bruid2008

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #9 Gepost op: 17 september 2008, 09:27:04 »
Ik zet elke avond mijn iPodje op met een leuke podcast. Als ik dan weer eens midden in de nacht wordt, zet ik dat ding op en dan slaap ik binnen 10 minuten.

Vannacht een enorme nachtmerrie gehad. Ik kwam veel te laat op mijn bruiloft, het feest was in volle gang. Ik moest mijn trouwjurk aantrekken tussen een paar gordijnen in de kamer van de bediening. Toen ik mijn jurk aan had, was het een kort bruin cocktailjurkje. Oh...... waar is mijn echte jurk...... die heb ik nog niet eens aangehad. Ja, die hing dus nog thuis. As. natuurlijk hartstikke boos, er bleven maar gasten binnenkomen maar de bruid was nog steeds niet klaar.

Ik was blij dat ik wakker was.

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Zooooo Nerveus
« Reactie #10 Gepost op: 17 september 2008, 09:37:49 »
Ohw, bah...! Helemaal niet fijn als je nu ook eens naar gaat dromen...
Gelukkig heb ik er nu weinig last van (wel gehad een poosje terug, maar inmiddels niet meer).
Ik ben gewoon alleen gespannen :biggrin: Gek genoeg heb ik er weinig last meer van als we samen op de bank zitten 's avonds.. Das wel lekker; kan ik toch nog een beetje tot rust komen! :wink:

Gwen28

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #11 Gepost op: 17 september 2008, 10:27:43 »
[quote name=\'_mirjam_\' post=\'179844\' date=\'17 September 2008, 08:49\'][quote name=\'~M*M~\' post=\'179814\' date=\'16 September 2008, 20:50\']ik wil jullie een hele fijn dag wensen,
en die hyper gevoelens vind ik super leuk om te lezen, dan lijkt t net of je er een beetje bij hoort.[/quote]
Dank je :biggrin: Enne... Jullie horen er toch ook bij..?!?! :)
Jullie helpen me door deze stress heen, dus kan niet beweren dat jullie geen rol spelen in builoft :wink:

Vandaag heb ik echt een knoop in mijn maag... Moet vandaag en morgen nog werken (morgen wel wat eerder weg, natuurlijk), dan moeten we nog even wat spulletjes naar de feestlocatie brengen, en dan wordt ik door mijn lief naar mama gebracht... Zie vreselijk op tegen de nacht alleen doorbrengen! Zó lang geleden dat ik dat moest! Vrees dat ik geen oog zal dichtdoen. Maar daarom gaan we vanavond maar extra van elkaar genieten :biggrin:
Heb de massage-olie vast klaargezet :tongue:
[/quote]



Ik moet zeggen dat ik vannacht ook wel onrustig heb geslapen....komen de zenuwen dan toch, hihi....
Ik ga net zoals jij donderdag ook bij mijn moeder slapen.....vindt het super, maar inderdaad dat alleen slapen :blink: !! Heb wel vaker alleen geslapen, maar dit is toch anders! Hij in ons bedje en ik bij mijn moeder op mijn oude kamer, denk dat ik hem de hele avond ga bellen om te kletsen en welterusten te zeggen, hahaha...Ik begrijpje dus heel goed, maar we moeten maar zo denken; het is voor een goed doel :biggrin:
Hoop dat ik lekker kan slapen en dus fit wakker wordt. Donderdag  heb ik nog met mijn moeder, zusje en cm een girlsnight! Wijntje en een hapje erbij en dan lekker dromen over de volgende dag. Vanmiddag ga ik mijn jurk eindelijk ophalen  :biggrin:

Laat maar komen die dag!

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Zooooo Nerveus
« Reactie #12 Gepost op: 17 september 2008, 10:40:23 »
Ik zal ook best een gezellige avond hebben, hoor, alleen die zenuwen idd...
Neem gewoon mijn Harry Potter-boek mee, en ga lekker vroeg naar bed, denk ik...
Dan is het tenminste lekker snel de volgende dag, hahaha! (voel me net weer als vroeger voor mijn verjaardag :biggrin: )

Dames, als we elkaar niet meer 'spreken': ik wens iedereen een heeeeeeeeeele mooie dag!! Geniet er enorm van; dat zullen wij ook doen :biggrin:
En wel allemaal in 't weekend vast fotootjes plaatsen, he?! Ben zó benieuwd...

Liefs!!

~M*M~

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #13 Gepost op: 17 september 2008, 11:03:27 »
donderdag avond komt de weddingdate op tv. op net 5.
als je nog niet gepland hebt dan kan je altijd die kijken met je moeder
ik ken de film niet maar het is met debra messing van will and grace.

stapsje

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #14 Gepost op: 17 september 2008, 11:28:57 »
Nou, ik trouw de 26e, dus over 9 dagen, en ik heb de hele week al een knoop in mijn buik. Mensen in mijn omgeving vragen vaak "al zenuwachtig?" Nou, daar wordt ik wel zenuwachtig van!
Maar kan niet wachten, van mij mag de dag morgen al zijn en dan wel hopen op goed weer.

Alvast een fijne dag!

FutureBride

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #15 Gepost op: 17 september 2008, 11:33:13 »
Ook voor ons is het nog maar heel even. Vrijdag is de dag!
Ik heb al sinds 11 sept vakantie en heb dit ook echt nodig gehad ivm meerdere verjaardagen en mijn vrijgezellenfeest.
NU ben ik nog steeds niet zenuwachtig (snap er niks van, normaal echt zo'n stress kip)
Wel vind ik het irritant dat iedereen vraagt AL ZENUWACHTIG?
Momenteel ben ik heel het huis aan het opruimen, dat is er de laatste tijd een beetje bij ingeschoten.
Misschien heb ik het gewoon wel te druk om zenuwachtig te zijn.
Mijn vriend werkt vandaag zijn laatste dag en heeft dan ook lekker 3,5 week vakantie.

ZIjn jullie verder al helemaal klaar met de voorbereidingen?
Wij moeten nog broodjes e.d. voor de lunch verzorgen en de menukaartjes uitprinten en naar de locatie brengen.
Dan moet te doen zijn in 2 dagen! (als ik niet heel het huis wilde poetsen.)

bruid2008

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #16 Gepost op: 17 september 2008, 11:50:08 »
Mijn ouders hebben mij gisteren geholpen om heel de buitenboel te doen. We hebben alles spinvrij gemaakt en alle kozijnen schoongemaakt, ramen gelapt. Net naar de markt geweest en heel veel bloemen gekocht om het binnen een beetje op te sieren. Mooie rode rozen gehaald voor de antennestrikjes. Straks ga ik eerst twee witte boeketten maken en dan vast overal ijzerdraad bevestigen op de plekken waar alle ballonnen etc. komen te hangen. Echt een leuk klusje voor vandaag. Morgen nog even naar de nagelstyliste, boodschappen doen en dan de rest van de versieringen. Overhemd van hubby strijken, voor de laatste keer de stofdoek en de stofzuiger en donderdagavond gewoon lekker relaxen met een glaasje wijn en op tijd naar bed.

Ondertussen ben ik nummers aan het zoeken voor een leuke CD voor als de daggasten hier zijn voor koffie en sandwiches. Allemaal populaire wedding songs

Leuk hoor..... ik vind het nu ook heel spannend. Vooral hoe hij mijn jurk vindt!

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Zooooo Nerveus
« Reactie #17 Gepost op: 17 september 2008, 12:27:49 »
Hmmm... Kom tot de ontdekking dat mijn fantastische collega ws weer niet komt opdagen vandaag  :dry:
Op zich niet erg, want ik erger me toch alleen maar aan haar, maar wel rot dat ik nu én geen lunchpauze kan nemen, én een half uur langer moet blijven (tot sluitingstijd)  :mad:

Kan er ook nog wel bij :biggrin:

bruidpatty

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #18 Gepost op: 17 september 2008, 13:52:17 »
Balen Mirjam! Fijn hé collega's waar je niet op kan bouwen....
Hihi ik ben vandaag ineens extreem alles aan het soppen en opruimen... misschien ook een bruiloftskwaal??
Wij vieren niks thuis maar toch wil ik voor DE dag alles netjes hebben, ramen zemen, kastjes opruimen, alle was gewassen en gestreken...

Ben lekker bezig in ieder geval! Nu ff bijkomen met een bakkie koffie..

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Zooooo Nerveus
« Reactie #19 Gepost op: 17 september 2008, 13:56:04 »
Zal ik eens wat geks vertellen?

Wij hebben gisteravond besloten dat we zaterdag lekker samen naar de kermis gaan in Delft.

Hahaha! We zijn echt raar! Aan de vooravond (bijna) van zo'n belangrijke dag, zijn wij al plannen aan het maken voor de dag er na. Bijzonder.....!


EDIT:  
Heel iets anders --- Kreeg net een sms van mijn vriendinnetje: ze heeft mijn jurk gehaald...!! Hij is alleen zo goed ingepakt, dat ze 'm niet uit durft te pakken om te kijken of het de goede is, hahaha! Nou ja, daar maak ik me dan weer totaal geen zorgen om :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 17 september 2008, 13:57:56 door _mirjam_ »

dolfinlove

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #20 Gepost op: 17 september 2008, 19:18:52 »
Voor de meiden die donderdagavond alleen moeten slapen, kan ik namens mijn zusje melden dat je je nergens zorgen om hoeft te maken.
Zij sliep als een roosje, en werd uitgerust wakker en was niet één keer 's nachts wakker geweest.

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Zooooo Nerveus
« Reactie #21 Gepost op: 18 september 2008, 08:44:32 »
Hmmm, ik hoop dat iedereen die ook de 19e trouwt er op dit moment beter aan toe is dan ik  :huh:
Was om 2 uur wakker, toen nog af en toe een beetje weggedommeld, maar steeds héél raar gedroomd, dus nu ben ik eigenlijk alleen nog maar méér uitgeput dan ik al was... Heb wallen tot aan mijn enkels, ben lijkwit, en voel me 'wollig' :sad:

Nu maar hopen dat ik vanavond zo goed zal slapen als dolfinlove zegt :biggrin:

~M*M~

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #22 Gepost op: 18 september 2008, 09:35:31 »
kan je er niet nog gewoon ff induiken?

lekker nog even een uurtje slapen.

ik heb altijd het gevoel dat ik een wattenhoofd heb. (nee geen waterhoofd)

slaap lekker vanavond en morgen is je/jullie dag

veel plezier!

edit

lees net dat het niet kan... succes dan maar, waarschijnlijk ben je straks zo moe dat je vanzelf in slaap valt.
« Laatst bewerkt op: 18 september 2008, 09:38:35 door ~M*M~ »

_mirjam_

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1823
Zooooo Nerveus
« Reactie #23 Gepost op: 18 september 2008, 09:43:45 »
Hihi! Ja, het zal ook wel goed komen vanavond, hoor :) Het lijkt me alleen zó vreselijk ongezellig om ineens niet met mijn lief naast me te gaan slapen... Wel grappig: hij vertelde me vanmorgen toen ik wegging dat ie 't gezellig had gevonden dat we vannacht nog zo fijn hadden gepraat (hij werd om 4 uur ook even wakker...).
Whahahaha! Hij spoort echt niet... maar daarom ben ik nou juist zo gek op 'm  :wub:

Juni

  • Gast
Zooooo Nerveus
« Reactie #24 Gepost op: 18 september 2008, 16:55:13 »
[quote name=\'_mirjam_\' post=\'179978\' date=\'18 September 2008, 08:44\']Nu maar hopen dat ik vanavond zo goed zal slapen als dolfinlove zegt :biggrin:[/quote]
Psst...temazepammetje lenen? :wink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards