collapse

Auteur Topic: Martijn Is Net Opgehaald!  (gelezen 7448 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

bruidpatty

  • Gast
Martijn Is Net Opgehaald!
« Gepost op: 19 september 2008, 20:12:50 »
Nou Martijn is net door zijn vader overvallen voor een vrijgezellenweekend. Hij heeft geen idee wat hem te wachten staat en ook niet dat hij niet thuis komt vannacht!
Ik had een tas voor hem ingepakt en dit bij de deur neergezet met de deur op een kier zodat zijn vader eerst de tas in de kofferbak van de auto kon leggen om daarna hem thuis te overvallen. De rest van de groep is inmiddels al op plaats van bestemming en wachten hem daar op.

Ik had de smoes bedacht dat hij echt om half acht thuis moest zijn omdat de fotograve zou langs komen zodat hij niet nog even gezellig een drankje op het werk zou doen.

Van de week nog even stress gehad omdat hij ineens morgen was ingepland op het werk terwijl hij normaal op zaterdag vrij is, ik gelijk maandag met zijn werk gebeld om te regelen dat hij toch niet hoefde te werken maar ze hadden hem wel op het rooster laten staan om het niet verdacht te maken!! Hoeveel plezier je kan hebben in het in de maling van je vriend.  :tongue:

Ik ben zo benieuwd hoe zijn weekend gaat worden, heb ook maar een camera in de tas gestopt zodat hij ook alvast foto's kan maken!

Hmmm heb ook wel een vermoeden dat ik morgen aan de beurt ben dus wacht het rustig af..... :unsure:

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #1 Gepost op: 19 september 2008, 20:16:04 »
Haha geweldig iemand zo voor de gek houden.
Leuk dat jij ook in het complot zit :biggrin:
Hoop dat hij een geweldig weekend heeft en dat jij ook gauw aan de beurt bent :tongue:

Hypnotic

  • Gast
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #2 Gepost op: 20 september 2008, 00:25:41 »
He spannend lijkt me dat!
Hou je ons op de hoogte?

bruidpatty

  • Gast
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #3 Gepost op: 20 september 2008, 11:44:33 »
Nou vannacht om 2 uur ging de telefoon... Martijn aan de andere kant wartaal aan het uitslaan, toen kreeg ik mijn broer aan de telefoon die ook niet meer nuchter te noemen was dus ben nu wel benieuwd hoe het er daar verder aan toe gaat... haha

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #4 Gepost op: 20 september 2008, 11:56:25 »
Haha een gezellige mannen weekend zo te horen.
En jij vandaag????

bruidpatty

  • Gast
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #5 Gepost op: 20 september 2008, 11:58:26 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'180190\' date=\'20 September 2008, 11:56\']Haha een gezellige mannen weekend zo te horen.
En jij vandaag????[/quote]

Ik vermoed het wel, over een half uur wordt ik opgehaald door mijn  schoonzusje om te gaan "shoppen"

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #6 Gepost op: 20 september 2008, 12:10:21 »
[quote name=\'bruidpatty\' post=\'180191\' date=\'20 September 2008, 11:58\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'180190\' date=\'20 September 2008, 11:56\']Haha een gezellige mannen weekend zo te horen.
En jij vandaag????[/quote]

Ik vermoed het wel, over een half uur wordt ik opgehaald door mijn  schoonzusje om te gaan "shoppen"
[/quote]
Haha shoppen jaja :clap: Heel veel plezier

bruidpatty

  • Gast
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #7 Gepost op: 20 september 2008, 12:13:33 »
[quote name=\'Happy Bride\' post=\'180194\' date=\'20 September 2008, 12:10\'][quote name=\'bruidpatty\' post=\'180191\' date=\'20 September 2008, 11:58\'][quote name=\'Happy Bride\' post=\'180190\' date=\'20 September 2008, 11:56\']Haha een gezellige mannen weekend zo te horen.
En jij vandaag????[/quote]

Ik vermoed het wel, over een half uur wordt ik opgehaald door mijn  schoonzusje om te gaan "shoppen"
[/quote]
Haha shoppen jaja :clap: Heel veel plezier
[/quote]

Dank je! Verslag volgt! :biggrin:

~M*M~

  • Gast
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #8 Gepost op: 21 september 2008, 18:31:57 »
en hoe was het shoppen?

ben benieuwd hoe je je vriend hebt terug gekregen.

bruidpatty

  • Gast
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #9 Gepost op: 21 september 2008, 22:19:33 »
We hebben allebei een geweldig vrijgezellenfeest gehad maar zitten nu ontzettend brak op de bank...
Van de week zal ik wel ff een verslag tikken, nu geen puf voor  :dead:  :dead:

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #10 Gepost op: 22 september 2008, 14:41:47 »
hihi maar wel genoten?

LINDA1712

  • Gast
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #11 Gepost op: 24 september 2008, 10:37:07 »
Ohww vertel vertel!!! Ben benieuwd hihihi!

bruidpatty

  • Gast
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #12 Gepost op: 28 september 2008, 19:33:19 »
Hier dan toch nog mijn verslag! Haha beetje laat...

Eerst is Martijn dus vrijdag opgehaald, hij had geen idee dat hij zijn vrijgezellenweekend zou hebben dus was erg verrast!
Rond half elf is hij aangekomen in de ardennen en daar stonden al 16 vrienden te wachten. Die avond zijn ze lekker met zijn allen gaan pokeren en is er flink wat drank genutigd.. (gevolg is dat hij mij om 2 uur 's nachts belt...)
Zaterdag moesten ze al op tijd opstaan, ze zijn gaan kanoën, boogschieten en paintballen. 's Avonds met zijn allen eten gemaakt en weer eens lekker doorgezakt. Zondag was hij rond half 3 weer thuis en is nog maar even gaan slapen want hij had in 2 nachten 4 uur slaap gehad!

Hij heeft echt een superweekend gehad!


Voor mij begon het zaterdag toen mijn schoonzusje met mij wilde shoppen, ik werd opgehaald en ze zei dat ze eerst een broodje wilde eten omdat ze nog niet had gegeten, we gingen dus richting "de Beurs" een nieuw zaakje in schiedam. Daar aangekomen zaten er allemaal vriendinnen al binnen op ons te wachten! Hier een heerlijk high tea gehad en echt genoten van al die meiden bij elkaar. Ik kreeg nog een wit t-shirt aan waar mannen een tekst op moesten schrijven en een sluier in mijn haar.

Na de high tea zijn we eerst een stukje door schiedam gelopen om een paar leuke teksten te laten schrijven op mijn shirt en onderweg nog een bosje rozen van een vriendin gehad wat mijn bruidsboeket moest voorstellen. Erg leuke reacties gekregen onderweg!

Toen was het tijd om richting de volgende activiteit te gaan, we gingen sieraden maken. Ik heb nooit geweten dat ik dit zo leuk vond! Heb echt een hele mooie ketting gemaakt, iedereen is lekker bezig geweest inclusief de nodige frustaties die dit met zich meebracht :tongue:

Hierna gingen we eten en hebben we een heerlijk drie gangen menu gegeten in het sterrebos in schiedam. Tijdens het eten heb ik nog een boek gekregen waar iedereen een verhaaltje, gedichtje of foto's in had geplakt met herinneringen die de meiden aan mij hadden. Echt zo lief hoe iedereen zijn best had gedaan om er iets moois van te maken.

Na het eten was het tijd om naar rotterdam te gaan, ik ben meegenomen naar het breakaway cafe waar ik vooral vroeger veel kwam. Hier heb ik mijn roosjes per stuk verkocht om mijn drank mee te kopen, heb nog ongeveer 70 euro opgehaald!! haha moeten we vaker doen!
Natuurlijk ook nog een lekker genant moment toen ik de bar op moest met een blinddoek op, zittend op mijn knieën. Ik maakte geblindeerd een cocktail en door de barman die ook op de bar stond werd er net gedaan alsof ik allemaal vunzige dingen met hem aan het doen was. Hmmm er is een filmpje van gemaakt maar deze heb ik nog niet gezien....

Al met al een superdag gehad en was echt gesloopt toen ik thuis was!

Foto's heb ik niet en krijg ik ook niet dus hier kan ik jullie (nog) niet mee verblijden.

lachmar

  • Gast
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #13 Gepost op: 28 september 2008, 20:15:00 »
Het klinkt in ieder geval echt super.
Ben eigenlijk wel benieuwd naar dat filmpje haha.
Vrijgezellen weekend is ook wel een leuk idee.

Nou nog een weekje wachten.
Alles geregeld?

bruidpatty

  • Gast
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #14 Gepost op: 28 september 2008, 20:23:02 »
Ja heerlijk, bijna alles is zo goed als klaar.
Vandaag de muziek gekozen voor het gemeentehuis en alvast wat gepland voor New York (kaartjes voor ellis island ferry & monument pass en kaartjes voor top of the rock!)

Nog twee daagjes werken en dan heb ik al lekker vakantie om op mijn gemak de laatste dingen te regelen (boeketje en nog een hoepelrok ophalen)

Begint nu wel een beetje spannend te worden!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Martijn Is Net Opgehaald!
« Reactie #15 Gepost op: 6 oktober 2008, 18:02:33 »
klinkt leuk allemaal zeg! en natuurlijk was het niet verdacht dat jullie zouden gaan "shoppen"....

ja en nu ik dit schrijf ben jij druk aan het feestvieren of aan het eten.... in ieder geval we wachten op je volgende verslag

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards