collapse

Auteur Topic: Malediven  (gelezen 20790 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

leentje78

  • Gast
Malediven
« Reactie #25 Gepost op: 22 mei 2009, 17:14:20 »
Zeker schappelijke prijs!
Wij vertrekken een paar dagen later naar Meeru Island!
Een mooie en romantische honeymoon toegewenst!

vanDaal

  • Gast
Malediven
« Reactie #26 Gepost op: 22 mei 2009, 20:56:46 »
Jullie ook :)

We hebben eerst Meeru geprobeerd, maar die zat al vol. Later kwamen we dit tegen.

leentje78

  • Gast
Malediven
« Reactie #27 Gepost op: 23 mei 2009, 09:45:10 »
Jullie resort ziet er super uit!
Heb nu echt zin om naar de Malediven te gaan, maar eerst nog trouwen....
Wanneer trouwen jullie? Wij 12 juni.

vanDaal

  • Gast
Malediven
« Reactie #28 Gepost op: 23 mei 2009, 10:22:58 »
Thanks, overigens vallen Meeru en Veligandu onder hetzelfde management, vandaar dat de website enige gelijkenis hebben :wink:

Wij trouwen op 6 juni.

pinkbride09

  • Gast
Malediven
« Reactie #29 Gepost op: 23 mei 2009, 10:45:13 »
Wij hebben Veligandu ook gisteren geboekt! We hadden eerst een ander resort op het oog waar vrienden ook geweest zijn, maar toen ik gisteravond jullie verhaaltjes las zijn we toch even gaan kijken op de site van Kuoni. Bedankt voor de tip! Ik werd zelfs net al gebeld door iemand van Kuoni! Wij gaan voor de watervilla en hebben ook All inclusive genomen.

femkemarije

  • Gast
Malediven
« Reactie #30 Gepost op: 23 mei 2009, 10:48:15 »
oh wat heerlijk!!! ik zat gister ook te kijken weer voor de malediven, gewoon als vakantie, maar voor september durf ik het toch niet aan ivm regenseizoen. I denk dat we het in december/januari gaan doen, misschien ga ik ook wel alvast boeken. Wil gegarandeerd zon en minimale regen, dan zit je in die maanden goed las ik overal. Heb gekeken vor alternatieven voor september (mauritius etc etc), maar het is toch niet zo mooi en tropisch als de malediven, dus dan maar even wat laner wachten!

vanDaal

  • Gast
Malediven
« Reactie #31 Gepost op: 23 mei 2009, 11:34:15 »
[quote name=\'pinkbride09\' post=\'232620\' date=\'23 May 2009, 10:45\']Wij hebben Veligandu ook gisteren geboekt! We hadden eerst een ander resort op het oog waar vrienden ook geweest zijn, maar toen ik gisteravond jullie verhaaltjes las zijn we toch even gaan kijken op de site van Kuoni.[/quote]
Graag gedaan :)

Grappig, wanneer gaan jullie?

pinkbride09

  • Gast
Malediven
« Reactie #32 Gepost op: 24 mei 2009, 20:14:16 »
We vertrekken op 29 augustus voor een weekje:-). Jullie gaat toch eerder? Ben heel benieuwd hoe jullie het straks gehad hebben!

trouwjurken2009

  • Gast
Malediven
« Reactie #33 Gepost op: 9 augustus 2009, 13:15:52 »
Een vriendin van mij is in juli geweest. Ze hebben er heel lekker weer gehad en was ontzettende mooi daar. Inderdaad wel afgelegen maar wel een hele mooie omgeving. Zeker de moeite waard om een keer naar toe te gaan!

HappyBride

  • Gast
Malediven
« Reactie #34 Gepost op: 27 augustus 2009, 21:09:06 »
Hoi allemaal,

Sorry, sorry, sorry!!!!!!!!!!!!!!!! :ohmygod:
Ik ben al een tijdje niet online geweest en lees nu pas al jullie berichtjes.
Wij hadden via Holland International geboekt via Globe reisbureau.
De vlucht, de waterbungalow en het halfpension waren € 4000 voor 2 personen. we hebben daar nog een aantal excursies gedaan en de lunches moesten we los betalen, ik denk dat we daarvoor in totaal nog eens € 800 met z'n tweeen kwijt waren.
De waterbungalow had een eigen terras met een trapje de zee in, er zat bij het trapje ook een douche, ideaal!
De hotelnaam is veranderd inmiddels zag ik, het heet nu:
http://www.starwoodhotels.com/sheraton/pro...propertyID=3442
Voor diegene die nog gaan boeken en er naartoe gaan heel veel plezier, het is echt geweldig!
Ook voor iedereen die een andere mooie reis gaat maken natuurlijk heel veel plezier!

Groetjes HappyBride

Femke

  • Gast
Malediven
« Reactie #35 Gepost op: 19 september 2009, 14:47:05 »
Heeft iemand ervaring met:  Adaraan Club Rannalhi?

http://www.clubrannalhi.com/tropical_island_rannalhi.htm

Ik heb dit hotel gezien bij Holland International en het is eigenlijk de enige waarbij een waterbungalow redelijk te betalen is en dat ook nog 4* is.

We willen graag 7 januari gaan, met een overstap in Dubai. Iemand hier ook ervaringen mee?
« Laatst bewerkt op: 19 september 2009, 14:47:42 door Femke »

Kippie

  • Gast
Malediven
« Reactie #36 Gepost op: 5 januari 2010, 18:20:53 »
Ik ben ook een reis naar de Malediven aan het onderzoeken. Mijn Lonely Planet van de resorts in de Malediven gaat elke dag wel open en ook zit ik continue op internet.

Er is echt super veel verschil in prijs per eiland, maar ook de mogelijkheden verschillen nog wel. Ik vind het nog niet meevallen om een combinatie te vinden tussen een mooi strand/chill eiland en een goede snorkel/duikspot.

Misschien overdrijf ik ook wel hoe veel moeite ik erin steek maar al die keuze maakt me gewoon onzeker!   :tongue:

Femke

  • Gast
Malediven
« Reactie #37 Gepost op: 5 januari 2010, 19:10:23 »
volgens mij kan je overal op de malediven goed snorkelen toch? en anders pak je een bootje naar een ander atol? het is best groot, zoveel eilandjes!
en elk eilandje is relaxen ultimo, dus dat maakt niet uit denk ik.

Wij keken vooral naar de prijs, en of het dan wel 4 sterren is en all inclusive enzo

Kippie

  • Gast
Malediven
« Reactie #38 Gepost op: 5 januari 2010, 22:59:15 »
Daar zit wel wat in, maar ik zou het wel top vinden als ik gewoon het strand af kan lopen, m'n duikbril kan opzetten en snorkelen maar....
Ook scheelthet nogal wat  voor publiek er komt, van Italiaanse-Russische gasten word ik niet wild :wink:

En er is zoveel keuze....  en ik ben zo goed in kiezen  :rolleyes:


Gaan jullie naar Club Rannhali, Femke?

Femke

  • Gast
Malediven
« Reactie #39 Gepost op: 6 januari 2010, 09:12:25 »
[quote name=\'Kippie\' post=\'294645\' date=\'05 January 2010, 22:59\']Gaan jullie naar Club Rannhali, Femke?[/quote]

ja!

het maakt mij niet zoveel uit wat er allemaal zit, het zijn relatief kleine hotels (niet van die enorme dingen zoals in Turkije enz) en je hebt je eigen huisje met terrasje, dus rust genoeg volgens mij. Het is ook vrij prijzig allemaal, dus dat maakt het verschil ook wel.

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Malediven
« Reactie #40 Gepost op: 6 januari 2010, 11:10:55 »
[quote name=\'Femke\' post=\'294676\' date=\'06 January 2010, 09:12\'][quote name=\'Kippie\' post=\'294645\' date=\'05 January 2010, 22:59\']Gaan jullie naar Club Rannhali, Femke?[/quote]

ja!

het maakt mij niet zoveel uit wat er allemaal zit, het zijn relatief kleine hotels (niet van die enorme dingen zoals in Turkije enz) en je hebt je eigen huisje met terrasje, dus rust genoeg volgens mij. Het is ook vrij prijzig allemaal, dus dat maakt het verschil ook wel.
[/quote]
hoeveel nachten verblijven jullie op de malediven Femke?? Ik heb in t Dubai topic gezien dat je eerst 4 nachten Dubai hebt geboekt. En boek je het hotel en de vlucht los van elkaar??

Wij overwegen de Malediven namelijk ook voor onze huwelijksreis, en ook in januari..

Femke

  • Gast
Malediven
« Reactie #41 Gepost op: 6 januari 2010, 11:23:04 »
hier staat idd dat we in januari zouden gaan, maar we gaan nu 4 feb (volgende maand dus)  eerst 4 nachten dubai en dan 7 nachten Malediven. Het was 7 of 14 geloof ik, en dan werd het wel erg duur!

we hebben het geboekt via Holland International, dus een pakketje incl vlucht. Normaal boek ik altijd losse vluchten, maar die waren best duur nu, en met vroegboekkorting enzo waren we voordeliger uit dan alles los te boeken.

Er zijn natuurlijk veel mooiere hotels daar, maar dan betaal je ook veel meer. en het is al zo duur...

m.

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1585
  • Geslacht: Vrouw
Malediven
« Reactie #42 Gepost op: 6 januari 2010, 11:31:11 »
ja inderdaad, een behoorlijk uitgave zo'n vakantie!!

Maar ik denk dat ik 7 nachten ook wel voldoende vindt...

ik ga ff verder zoeken, bedankt!

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Malediven
« Reactie #43 Gepost op: 31 januari 2010, 14:56:59 »
Ik wil hier zooooooooooooooo graag heen!!

Ik weet alleen niet of het financieel wel haalbaar zal zijn... We willen wel graag all-inclusive en een waterbungalow dan natuurlijk!

Echt zwijmelen bij al die foto's en verhalen!

Het nieuwe resort van Robinson is helemaal geweldig, daar hebben de waterbungelows een glazenvloer waardoor je de zee in kan kijken!!
« Laatst bewerkt op: 31 januari 2010, 15:02:50 door Jnine89 »

Kippie

  • Gast
Malediven
« Reactie #44 Gepost op: 31 januari 2010, 15:51:38 »
Ik heb bij het reisbureau begrepen dat de transfer kosten naar Robinson 't duurste zijn (van wat zij aanbieden)

Wij hebben nog steeds niets geboekt, maar ik heb nu wel een leuk resort op het  oog. Dat gaan we dan direct via 't resort boeken en het vliegticket los.
Misschien wel iets om vanavond te doen....  :)

Kippie

  • Gast
Malediven
« Reactie #45 Gepost op: 3 februari 2010, 11:57:43 »
Wij hebben het verblijf in de Malediven geboekt!! :cool:
We verblijven 14 nachten op dit eiland.

Nu alleen nog even de vliegtickets regelen.

Femke

  • Gast
Malediven
« Reactie #46 Gepost op: 3 februari 2010, 12:45:34 »
wij vertrekken morgen richting de Malediven!!! eerst 4 nachten in Dubai en dan maandag naar ons tropische eilandje!
Ben benieuwd, ook hoe het weer is, want ik lees en hoor heeeeele verschillende dingen!

Kippie

  • Gast
Malediven
« Reactie #47 Gepost op: 3 februari 2010, 13:44:46 »
Oh wat leuk, Femke.... alvast heel veel plezier. Ik ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen!

Femke

  • Gast
Malediven
« Reactie #48 Gepost op: 3 februari 2010, 15:04:59 »
[quote name=\'Kippie\' post=\'303775\' date=\'03 February 2010, 13:44\']Oh wat leuk, Femke.... alvast heel veel plezier. Ik ben benieuwd hoe het jullie gaat bevallen![/quote]

Thanks. Dat van jullie ziet er ook heeeel goed uit! Jullie zitten op noord male-atol en wij op zuid Male-atol!
Wanneer gaan jullie?
wij vliegen trouwens met Emirates Airlines

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Malediven
« Reactie #49 Gepost op: 3 februari 2010, 16:18:34 »
IK BEN ZOOOOO JALOERS!!

Ben echt heel erg benieuwd hoe het is!!!

Ontzettend veel plezier!!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards