collapse

Auteur Topic: Malediven  (gelezen 20794 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

~M*M~

  • Gast
Malediven
« Reactie #50 Gepost op: 3 februari 2010, 16:24:44 »
heel veel plezier femke en yuri!

ik sta zondag op de ski's heel anders :biggrin:

Femke

  • Gast
Malediven
« Reactie #51 Gepost op: 3 februari 2010, 16:41:43 »
[quote name=\'~M*M~\' post=\'303831\' date=\'03 February 2010, 16:24\']heel veel plezier femke en yuri!

ik sta zondag op de ski's heel anders :biggrin:[/quote]

In dubai kan je ook skieën!!! zo'n indoor ding, Y wou wel  :ph34r:

Kippie

  • Gast
Malediven
« Reactie #52 Gepost op: 3 februari 2010, 19:25:50 »
[quote name=\'Femke\' post=\'303797\' date=\'03 February 2010, 15:04\']Thanks. Dat van jullie ziet er ook heeeel goed uit! Jullie zitten op noord male-atol en wij op zuid Male-atol!
Wanneer gaan jullie?
wij vliegen trouwens met Emirates Airlines[/quote]

Thanks :)

Wij gaan ook met Emirates Airlines viegen, die bieden echt de meest voordelige vlucht aan.
Wij gaan een paar dagen na onze bruiloft, 31 mei.
 
Gaan jullie alleen relaxen of ook snorkelen en/of duiken?
En hadden jullie nu All in geboekt of niet?

Koekepeer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 8752
  • Geslacht: Vrouw
Malediven
« Reactie #53 Gepost op: 5 februari 2010, 12:40:53 »
Wij hebben gisteren een gids gehaald over de Malediven.

Toen wij de vrouw achter de balie vertelden dat het eind juni wordt trok ze een zuur gezicht. Volgens  haar regen je daar dan de grond in  :sad:

Nou dacht ik dat het wel mee zou vallen... als ik zo de recenties op Zoover lees.

Die vrouw was trouwens al heel vreemd, ze blèèrde zo hard dat iedereen mee kon genieten en mn oren nog aan het tuuten waren toen we weer buiten stonden!!

Maar ik wil er zo graag heen!!! Wie gaat er nog meer in de zomerperiode?!

Kippie

  • Gast
Malediven
« Reactie #54 Gepost op: 5 februari 2010, 23:07:42 »
WIJ!

Wij gaan (bgein) juni. En ik ben in 1998 met mijn ouders in augustus in de Malediven geweest. Beide regenseizoen.

Tja. het kan inderdaad regenen.

Ik herinner me nog van mijn eerdere bezoek dat er soms zo'n tropische bui aankwam, maar die was ook zo weer weg. Wat me meer is bijgestaan is dat het tussen 9-16 uur erg, érg warm is. Ben een keer van 9.15-9.30 op mijn strandbedje blijven liggen... heb daarna meer dan een uur onder de koude douche gestaan.

Misschien heb je juni inderdaad veel regen, maar ja... wanneer weet je nou zeker dat je goed weer hebt? Wij willen gewoon per sé naar de Malediven. En als dit dan niet hét seizoen is, nou ja... dan nemen we dat er maar bij.

je zou wellicht in de reisgids info kunnen vinden over het klimaat (regen en zonuren). Dan krijg je misschien een beter beeld. Of je kan er op internet wat over opzoeken.

Een niet onaardige bijeenkomstigheid is wel dat het véél goedkoper is in juni dan in januari!!



PS: Ik vind dit reisbureau troela wel een giga muts hoor. Misschien moet je haar - als je daar zou gaan boeken - misschien eens vertellen dan de internet sites van reisbureaus (waar je precies dezelfde reizen kan boeken) een stuk minder zeuren...
« Laatst bewerkt op: 5 februari 2010, 23:12:05 door Kippie »

Augustbride

  • Gast
Malediven
« Reactie #55 Gepost op: 18 februari 2010, 23:41:20 »
Wat leuk zeg!

Wij wilde ook op huwelijksreis naar de Malediven! Lijkt me super!

Hoe zijn jullie ervaringen?

Groetjes,

August Bride

Femke

  • Gast
Malediven
« Reactie #56 Gepost op: 21 februari 2010, 21:08:18 »
Wij zijn nu een weekje terug vanaf de Malediven, heerlijk!!!

Even wat korte dingen:
* Dubai vond ik tegenvallen, er was veel dicht op vrijdag en t weekend, het was wat frisjes (19 gr) en ik vond het vrouwonvriendelijk, zoveel burka's enzo, had het wat westerder verwacht zeg maar. Verder, als je van shoppen houdt, kan je daar je lol wel op, maar daar hield manlief dus niet zo van  :tongue:

* Emirates airlines is prima, zo lang je maar niet in de airbus zit, zoals wij op de terugreis, wat een oud toestel: harde stoelen, slechte tv keuze, veel te koud zo nu en dan. Op de heenreis was het prima hoor, een boeing. Wat leuk is is dat ze een camera hebben op de neus en je dus de landing en stijging kan meekijken.

* maldiven zijn echt super tropisch! Met de speedboat vanaf het eiland met 45 minuten op luchthaven (ook weer een eiland), echt heel apart land met al dat water! Eiland was echt mini, alleen maar zand, in 15 minuten het eiland rondlopen via het strand, maar wel echt super mooie zee, veel vissen, witr strand, mooie huisjes op het water (wel een nieuwe vragen in ons hotel). Alleen het all-inclusive eten kwam me wel een beetje mn neus uit op een gegeven moment,l maar dat zal verschillen per eiland/hotel. Al met al een must-see voor de tropische vakantiegangers aka relaxers, want je kan er helemaal niets dan relaxen, zonnen, snorkelen, heerlijk dus!

* het weer: wij zaten dus in feb, de beste maand zeggen ze: het was heel wisselend, 1 dag helemaal bewolkt gehad en 's avonds ook regen, hele avond, echt stortbuien. Volgende dag was het stralend blauw, heel apart. Wel wat wolkjes soms, en een spatje regen, maar wel bloedheet!!!! ik zou niet in t regenseizoen gaan, omdat je ook niets kan op t eiland in de regen, ik wil dat risico niet lopen.
Oh, ze zeggen dat het noorden beter weer heeft dan het zuiden, dus op Noord-Malé zit je veel beter dan op het uiterste zuiden, dat zal wel zijn omdat je in de schaduw ligt van India enzo.

Al met al zou ik wel weer een keer gaan, maar dan een combi met India of Sri Lanka, want alleen het relaxen op zee was een beetje saai. maar wel super mooie eilanden!
« Laatst bewerkt op: 21 februari 2010, 21:09:31 door Femke »

Broekkie

  • Gast
Malediven
« Reactie #57 Gepost op: 22 februari 2010, 13:29:34 »
hee fem, je bent er weer!!!!!!!!!!!!!!!!!
lekker bijgekomen zie ik heerlijk!!!!

over dubai had ik ook al gehoord ja dat vrouwonvriendelijk,
maar toch wil ik er nog een x heen, idd alleen om te shoppen!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards