collapse

Auteur Topic: 'speciale' Eisen Fotograaf  (gelezen 11062 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Madeira

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Gepost op: 17 mei 2009, 20:40:23 »
Hallo allemaal !

We zijn hard op zoek naar een fotograaf maar het wil niet echt lukken.

We willen namelijk het volgende:
- alle foto's in bezit (digitaal, dus niet nabestellen bij fotograaf)
- geen fotoboek (willen we zelf maken)
- we trouwen in eemnes dus daar moeten we ook werken :)
- maximaal 1500 euro

Hoe hebben jullie gezocht? We zijn namelijk al zo veel sites afgegaan waarvan we bij heel veel
niets mee hebben. Er is ook zo veel aanbod.

Weet iemand misschien een fotograaf die hieraan voldoet?
of een makkelijkere manier dan de telefoongids om te zoeken?

Alvast bedankt !

Ingedepinge

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #1 Gepost op: 17 mei 2009, 20:42:24 »
ik heb vanochtend lopen zoeken op mp een daar een goede gevonden
veel fotograven adverteren wel op mp

Mickey

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #2 Gepost op: 17 mei 2009, 20:57:51 »
Een van de fotografen waar wij mee in gesprek zijn geweest was Ad Lengkeek. Aardige man en ik denk dat hij aan je eisen kan voldoen :wink:

Wij zijn uiteindelijk met iemand anders in zee gegaan, maar volgens mij kun je met Lengkeek wel overleggen en tot deze afspraken komen. De foto's krijg je sowieso namelijk allemaal op DVD. Daarnaast krijg je een album, maar als je die niet wilt is het volgens mij geen probleem. Hij is niet duur (nog geen € 1000,-) en zou bij ons van ongeveer 10.00 - 20.00 uur gebleven zijn. Hij reist ook door heel Nederland geloof ik.

www.lengkeekfotografie.com

Succes!

dory

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #3 Gepost op: 17 mei 2009, 21:07:32 »
Wij hebben deze.

www.junglefrog.com

Bouncy

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #4 Gepost op: 18 mei 2009, 08:07:05 »
Onze fotograaf voldoet aan jouw eisen, het is www.video-foto-service.be.

Swiffer

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #5 Gepost op: 18 mei 2009, 08:50:19 »
Das wel in Belgie...niet dat het mij wat uitmaakt maar er zullen er toch wel zijn die iets meer in de buurt zitten?

selena

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #6 Gepost op: 18 mei 2009, 09:46:56 »
Heb je al gekeken op marktplaats ofzo?
Hier in zeeland hebben we zeelandnet daar staan allemaal freelance fotograven op.
Voordeel van een freelance is dat ze niet zoveel eisen aan hun foto`s hebben (bijv dat er een watermerk doorheen sta of dat je allen kan bij bestellen bij hun!)
Zelf ben ik ook freelance en de bruiden bij mij krijgen allemaal hun foto`s op CD en als ze willen een album erbij voor maar een prikkie =$
Dus ik zou gewoon even op z`n advertentie site kijken daar heb ik namelijk die van mij ook gevonde die prescies het zelfde is als mij =D veel voor weinig haha!

Succes in iedergeval! :tongue:

Birdy

  • Held
  • *****
  • Berichten: 7501
  • Geslacht: Vrouw
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #7 Gepost op: 18 mei 2009, 09:55:34 »
Veel fotografen werken door het hele land. Het kan zijn dat je dan wel wat km-vergoeding moet betalen, maar je hoeft je keuze dan niet te beperken tot een fotograaf uit je buurt. Wij hebben www.hvl-fotografie.nl. Zij hanteren een basistarief (net geen 1000 euro) en dan is de DVD een keuzeoptie.

Ratatosk

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #8 Gepost op: 18 mei 2009, 10:09:10 »
[quote name=\'Bouncy\' post=\'231319\' date=\'18 May 2009, 08:07\']Onze fotograaf voldoet aan jouw eisen, het is www.video-foto-service.be.[/quote]

Ik heb ook even bij deze fotograaf gekeken, krijg je dan echt alle foto's op dvd, én 100 afgedrukte foto's voor 495 euro?

Suusjeuh

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #9 Gepost op: 18 mei 2009, 19:10:48 »
Wij doen  het iets anders: Ik ga mn oom vragen de fotoś te maken. Mn vader maakt de rest van de dag ook fotoś ( net als de echte trouwfoto's zullen ze samen doen, hebben we er lekker veel! ) en bij het officiele gedeelte wil ik mn oom vragen. Hij heeft bij het geregistreerd partnerschap van mn tante oook de foto's gedaan. En zo sparen wij weer een groot bedrag uit ( want 800-1000 euro voor de fotoś vind ik echt absurd veel geld! )

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #10 Gepost op: 18 mei 2009, 19:12:49 »
Wij trouwen ook in Eemnes en hebben John Hunt van fotohunt.nl

We zijn 375 euro kwijt en mogen zelf ons album maken.
« Laatst bewerkt op: 18 mei 2009, 19:13:08 door Dinyb »

Cella

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #11 Gepost op: 18 mei 2009, 19:56:51 »
Hi, wij hadden Ramon Kion (www.ramonkionfotografie.nl) en hij kan aan jouw wensen voldoen voor ong. 850 euro.

Cecile26

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #12 Gepost op: 18 mei 2009, 21:47:43 »
[quote name=\'Madeira\' post=\'231290\' date=\'17 May 2009, 20:40\']Hallo allemaal !

We zijn hard op zoek naar een fotograaf maar het wil niet echt lukken.

We willen namelijk het volgende:
- alle foto's in bezit (digitaal, dus niet nabestellen bij fotograaf)
- geen fotoboek (willen we zelf maken)
- we trouwen in eemnes dus daar moeten we ook werken :)
- maximaal 1500 euro

Hoe hebben jullie gezocht? We zijn namelijk al zo veel sites afgegaan waarvan we bij heel veel
niets mee hebben. Er is ook zo veel aanbod.

Weet iemand misschien een fotograaf die hieraan voldoet?
of een makkelijkere manier dan de telefoongids om te zoeken?

Alvast bedankt ![/quote]

Kijk eens op www.liefdeinbeeld.com.... je kan alleen de foto's afnemen. Wij hebben ook voor deze fotograaf gekozen. Zijn er erg blij mee!
Gr. Cecile

Anna Livia

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3706
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #13 Gepost op: 19 mei 2009, 00:52:21 »
Wij hadden Marco de Swart. Hij doet sinds kort trouwfotografie maar heeft heel veel ervaring met fotografie in het algemeen. Hij is heel erg goed in 'het moment pakken' en heeft gave ideeën over welke achtergrond mooi is, wat mooi contrasteert etcetera, dat levert hele mooie dynamische foto's op. Wij kennen hem ook persoonlijk dus dat maakt de klik wel makkelijker maar het is een hele gedreven enthousiaste fotograaf die echt prachtige foto's van ons heeft gemaakt. Ik heb het boek nog niet, maar dat is voor jullie dan ook niet relevant. :wink:

moi2009

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #14 Gepost op: 19 mei 2009, 10:28:01 »
[quote name=\'Mickey\' post=\'231293\' date=\'17 May 2009, 20:57\']Een van de fotografen waar wij mee in gesprek zijn geweest was Ad Lengkeek. Aardige man en ik denk dat hij aan je eisen kan voldoen :wink:

Wij zijn uiteindelijk met iemand anders in zee gegaan, maar volgens mij kun je met Lengkeek wel overleggen en tot deze afspraken komen. De foto's krijg je sowieso namelijk allemaal op DVD. Daarnaast krijg je een album, maar als je die niet wilt is het volgens mij geen probleem. Hij is niet duur (nog geen € 1000,-) en zou bij ons van ongeveer 10.00 - 20.00 uur gebleven zijn. Hij reist ook door heel Nederland geloof ik.

www.lengkeekfotografie.com

Succes![/quote]

Grappig, dat is onze fotograaf.

daffy

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #15 Gepost op: 19 mei 2009, 20:15:58 »
Wij hadden www.denisefotografie.nl.Ze leek vrij druk, maar op de dag zelf was ze echt super!!! Wij zijn erg blij dat ze onze fotograve was...de foto's komen er nog aan.
Weet niet waar eemnes ligt, maar ze komt uit alblasserdam(dordrecht)

Ctje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2647
  • Geslacht: Vrouw
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #16 Gepost op: 19 mei 2009, 22:59:33 »
[quote name=\'daffy\' post=\'231773\' date=\'19 May 2009, 20:15\']Wij hadden www.denisefotografie.nl.Ze leek vrij druk, maar op de dag zelf was ze echt super!!! Wij zijn erg blij dat ze onze fotograve was...de foto's komen er nog aan.
Weet niet waar eemnes ligt, maar ze komt uit alblasserdam(dordrecht)[/quote]

Grappig.. ik hoorde pas ook van iemand dat ze zo leuk was! Lekker luchtige/gezellige foto's.

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #17 Gepost op: 20 mei 2009, 01:45:30 »
[quote name=\'daffy\' post=\'231773\' date=\'19 May 2009, 20:15\']Wij hadden www.denisefotografie.nl.Ze leek vrij druk, maar op de dag zelf was ze echt super!!! Wij zijn erg blij dat ze onze fotograve was...de foto's komen er nog aan.
Weet niet waar eemnes ligt, maar ze komt uit alblasserdam(dordrecht)[/quote]

Eemnes ligt bij Hilversum, Is dus ongeveer een 50 min rijden :tongue:

Bouncy

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #18 Gepost op: 20 mei 2009, 11:44:50 »
[quote name=\'Swiffer\' post=\'231326\' date=\'18 May 2009, 08:50\']Das wel in Belgie...niet dat het mij wat uitmaakt maar er zullen er toch wel zijn die iets meer in de buurt zitten?[/quote]

Dat klopt, maar hij is veel goedkoper dan de meeste Nederlandse fotografen hier in de buurt en voor 20 euro reiskosten komt hij naar ons toe. Dat is geen geld.

Bouncy

  • Gast
'speciale' Eisen Fotograaf
« Reactie #19 Gepost op: 20 mei 2009, 11:54:26 »
[quote name=\'Ratatosk\' post=\'231360\' date=\'18 May 2009, 10:09\'][quote name=\'Bouncy\' post=\'231319\' date=\'18 May 2009, 08:07\']Onze fotograaf voldoet aan jouw eisen, het is www.video-foto-service.be.[/quote]

Ik heb ook even bij deze fotograaf gekeken, krijg je dan echt alle foto's op dvd, én 100 afgedrukte foto's voor 495 euro?
[/quote]

Je krijgt sowieso alle foto's op goede kwaliteit op dvd. De prijzen die op de site staan kloppen ook.
Wij krijgen de hele dag fotografie, een digitaal album 30x30, en een dvd met de foto's voor 865,00 incl reiskosten a 20,-.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards