collapse

Auteur Topic: Zaterdag Ben Ik Aan De Beurt!  (gelezen 4842 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Zaterdag Ben Ik Aan De Beurt!
« Gepost op: 31 augustus 2009, 13:17:03 »
Zo, ik ben zaterdag aan de beurt! Nog minder als een week te gaan dus!
Ik weet de datum al, omdat het een omogelijke opgave was om een dag te plannen dat iedereen kon, veel vriendinnen werken onregelmatiig etc. Verder weet ik niks.
Wel weet ik dat mijn moeder, en een goede vriendin er erg druk mee zijn!
Met mijn schoonzusje heb ik niet zo veel, maar heb haar maar wel op mijn  lijstje gezet van mensen die ik mee wilde. En daar staat mijn moeder ook op. Mijn ma is lekker gek en voor alles in. Dus die wil ik graag mee.
Mijn schoonmoeder is heel dorps, en niet echt iemand die ik mee wil hebben op zo'n dag. Gaat mijn schoonzusje daar over zeuren. Dar het voor mijn schoonmoeder ook wel leuk zou zijn om mee te gaan.
Mooi niet dus, mijn feestje, mijn dag.

Nouja, ik ben heel erg benieuwd, weet dus echt nog niks verder! Maar instructies zouden nog volgen..

to be continued...

CCBloom

  • Gast
Re: Zaterdag Ben Ik Aan De Beurt!
« Reactie #1 Gepost op: 1 september 2009, 08:58:03 »
ff offtopic, maar wat betekent het als iemand 'dorps' is? bij stads kan ik me nog wel wat voorstellen, maar dorps.....

Ratatosk

  • Gast
Re: Zaterdag Ben Ik Aan De Beurt!
« Reactie #2 Gepost op: 1 september 2009, 09:20:52 »
Ik denk braaf met een lange aaaaaaaaaaaaaaa.

~M*M~

  • Gast
Re: Zaterdag Ben Ik Aan De Beurt!
« Reactie #3 Gepost op: 1 september 2009, 10:16:28 »
veel plezier! hopelijk hebben ze een superdag voor je in petto!

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zaterdag Ben Ik Aan De Beurt!
« Reactie #4 Gepost op: 1 september 2009, 17:39:00 »
[quote name=\'CCBloom\' post=\'259920\' date=\'01 September 2009, 08:58\']ff offtopic, maar wat betekent het als iemand 'dorps' is? bij stads kan ik me nog wel wat voorstellen, maar dorps.....[/quote]


Nou, ik noem dorps..een beetje conservatief, erg van de sociale "controle" (denk: goh, de buuv had om 11 uur de gordijnen nog niet open!  :dry: ) en niet gewend aan mensen die uit de band springen..
Heb zelf in twee dorpen gewoond, Aalten (achterhoek) en Susteren (limburg) dus t is niet zo dat ik het nergens op baseer. Hoe dan ook, ik ken ook heel openminded coole mensen uit een dorp hoor CC :wink:

Kreeg net een sms, zaterdag om 0930 moet je klaar staan..

Wat vroeg joh!

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zaterdag Ben Ik Aan De Beurt!
« Reactie #5 Gepost op: 6 september 2009, 14:53:00 »
Even snel een berichtje, ben nog bij aan het komen, en as en ik gaan ze naar de stad de trouwringen ophalen!

Gister om 0930 werd ik opgehaald. Er stonden 7 vriendinnen en mijn moeder voor de deur. Ik had geen idee waar we heen gingen. Eerst werd ik omgekleed, in het geel met roze (mijn aanstaande heet Melvin, en er was een poos terug een reclame met "melvin houdt van geel". Dus geel was de thema kleur die dag.
Toen liepen we ergens heen en stopten bij een kralen winkel. Hier gingen we een workshop doen, en iedereen heeft een prachtige ketting gemaakt! Vond het ZO leuk om te doen, had het nog nooit gedaan.
Dit duurde zo'n 2,5 uur, daarna gingen we naar mijn moeder's huis. Hier stond een prachtig gedekte tafel klaar, voor een marrokaanse lunch. Ik ben namelijk gek op marrokaans eten. Er was heerlijke munt thee, dadels, koekjes, harira (een soort soep) tomaten-ui salade, etc etc etc de hele tafel stond vol lekkers.
Tot een uur of 3 hebben we lekker zitten tafelen. Ondertussen een soort truth or dare spelletje gedaan, waarbij we achter interessante dingen kwamen!
Ook was er een soort ezeltje prik. Ik werrk geblinddoekt en moest een piemel op het lichaam plakken van een bodybuilder. Alleen hadden ze dus zijn hoofd vervangen door dat van Melvin. Echt te grappig.
Toen was het tijd voor kado's. Ik kreeg een heerlijk rituals pakket (heb er net lekker mee gedouched!) en een slaap maskertje, en een mooie kousenband.
Ik had samen met mijn cm een kado voor mijn moeder. Een welness bon, zodat ze voor de bruiloft lekker een gezichtsbehandeling krijgt en verwend wordt.

to be continued, want we moeten zo de deur uit!
Foto;s volgen ook snel!

bride-to-be

  • Gast
Re: Zaterdag Ben Ik Aan De Beurt!
« Reactie #6 Gepost op: 6 september 2009, 15:14:49 »
leuk! en marokkaans eten, jammie!

Armara

  • Gast
Re: Zaterdag Ben Ik Aan De Beurt!
« Reactie #7 Gepost op: 6 september 2009, 15:31:04 »
ooow klinkt echt superrr gezellig!!!

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zaterdag Ben Ik Aan De Beurt!
« Reactie #8 Gepost op: 7 september 2009, 12:20:28 »
Ook al zo'n leuk feestje! Kettingen maken is leuk he? Ik heb ook eens zo'n workshop gevolgd, dat is echt heel leuk om te doen. Ben benieuwd naar de foto's.

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zaterdag Ben Ik Aan De Beurt!
« Reactie #9 Gepost op: 7 september 2009, 12:41:41 »
Fijn dat je zo'n leuke dag heb gehad :)
Klinkt heel erg gezellig, vooral dat  :chew:  gedeelte ahaha

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Re: Zaterdag Ben Ik Aan De Beurt!
« Reactie #10 Gepost op: 7 september 2009, 18:20:12 »
De rest, voor ik het allemaal vergeet!

Na de geweldige lunch, gingen we richting stad. Daar gingen we lekker op een terrasje zitten en wat drinken. Ff lekker kletsen en op de foto met alle andere vrijgezellen die een feestje hadden. We kwamen namelijk 6 andere vrijgezellenfeestjes tegen!! Niet normaal. Iemand van het forum toevallig??
Hoe dan ook, rond een uur of 1800 vertrokken we weer. We belanden bij een restaurantje, waar we heerlijk hebben gegeten,al zat iedereen nog best vol van de luch.
maar in het kader van een goede bodem, heb ik toch een heerlijke kipsate gegeten!
Toen we eenmaal uitgebuikt en tevreden waren, gingn we naar een kroegje waar ik veel uit ga. Helaas vond mijn schoonzusje het niet leuk, en vond ze de stoelen te hard...zucht. Dus om haar moesten we ergens anders heen. Vond het zo flauw, ze probeerde de hele avond haar wil door te drukken, maar goed. Ik heb me er zo min mogelijk aan geergerd, en er toch wat leuks van gemaakt.
We zijn nog wat verschillende kroegen afgeweest, en hebben ons overal vreselijk misdragen :wink:
Rond 01.00 gingen de laatsten naar huis,en bleef ik met 1 vriendinnetje achter. Wij zijn nog tot sluitingstijd doorgegaan met dansen en feesten.

het was echt een heel geslaagde dag!!

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Re: Zaterdag Ben Ik Aan De Beurt!
« Reactie #11 Gepost op: 7 september 2009, 18:23:15 »
Zo te lezen heb je een hele leuke dag gehad.

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards