collapse

Auteur Topic: Zaterdag 5 September  (gelezen 4164 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Zaterdag 5 September
« Gepost op: 6 september 2009, 23:40:20 »
Ondanks dat ik de datum en vanaf vrijdagavond de tijd ook al wist, had ik geen idee wat we zouden gaan doen. De eerste verrassing was al dat iedereen die ik had uitgenodigd ook aanwezig was. Echt superleuk! Helemaal omdat één vriendinnetje niet zou komen (ken haar via een vriend en dat is net aan paar dagen 'uit', dus zij dacht dat ze daarom niet meer welkom zou zijn...). Echt helemaal super! Een aantal mensen was wat verlaat, maar toen iedereen er was, ben ik m'n slaapkamer in gejaagd, zodat zij de spullen in onze woonkamer konden klaarzetten. Toen ik terugkwam, stond de salontafel helemaal, maar dan ook echt hélémáál vol met chocola! Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hadden het gekocht. Echt heerlijk! Ook de chocoladethee en chocoladekauwgom mochten niet ontbreken. :wink: (Overigens waren deze allebei wat minder lekker). Hierna kreeg ik mijn (bescheiden, maar leuke) outfit aan. Een wit t-shirt was bedrukt met knalroze letters en daarnaast beschreven door mijn 11 vriendinnetjes. Er stond op: 'Jakonijntje gaat trouwen'. Dit was/ is altijd mijn bijnaam geweest en aangezien ze dit op mijn shirt hadden gezet, kon het natuurlijk ook niet anders of ik kreeg een konijnstaartje opgeprikt en een haarband met roze met witbonten konijnenoortjes op. Ook kreeg ik nog een roze strikje om, maar deze klemde later zo om mijn keel dat ik die maar bij één van de konijnenoortjes op mijn hoofd heb geplaatst. Dat stond meteen weer wat schattiger.
Al mijn vriendinnetjes hadden een cadeautje voor mij gekocht en ik moest raden wat van wie was. Een aantal kon ik niet raden, maar toen ze het zeiden was het echt zó logisch. Echt superleuk! Tussendoor heb ik een aantal opdrachten uitgevoerd (waar ik eigenlijk alleen maar heel veel lol mee heb gehad). Zo moest ik een shirt aan waar spekjes op genaaid waren en deze moesten er door mensen op straat (wij wonen bij een klein winkelcentrum) afgegeten worden. Eigenlijk iedereen die ik aansprak vond het een heel leuk idee en ze lustten dan ook bijna allemaal wel een spekje. :wink: Later op de dag (onderweg naar het eten) heb ik nog 4 labels uit boxershorts van mannen moeten knippen, maar gelukkig kwamen langs de markt in het centrum en daar stond een aantal marktkooplui die eens in de week ook bij ons voor de deur stonden en die ik dus wel ken. Haha, daar had ik ook weer mazzel mee. :)
Na de cadeautjes en opdrachten kwam er een man die de eettafel aan de kant moest schuiven om zijn attributen uit te kunnen stallen. Hij had een mobiele bar bij zich en kwam een workshop cocktails shaken geven. Echt heel erg leuk! :) Ongeveer de helft van de meiden mocht/ wilde liever geen alcohol en voor hen was de blender meegekomen en zij hebben heerlijke fruitshakes gemaakt. Het was echt heel geslaagd en nadat hij eerst een uitgebreide uitleg had gegeven, mochten we lekker zelf shaken. Recepten deden wij niet altijd aan, maar volgens mij zijn cocktails die volgens recept zijn gemaakt toch lekkerder dan cocktails waar je maar gewoon van alles in gooit. :wink: Haha...
Toen de cocktailman vertrokken was, verlieten wij ook het huis en gingen we op weg naar het centrum om daar heerlijk tapas te gaan eten. Eerst kregen we 2 grote schalen met koude tapas en toen we daar genoeg van hadden (we kregen niet eens alles op), kwamen er twee grote schalen met warme tapas. Echt, ik heb genoten. Het is erg lang geleden dat ik tapas heb gegeten en eigenlijk ben ik er best wel heel erg dol op, dus ook dit was supergoed uitgezocht door mijn lieve vriendinnetjes! :biggrin:
Na het eten moesten we bijna nog wel een beetje haasten, want om 8 uur zou er weer iets te doen zijn bij ons eigen huis. Na een wandeling op goed tempo kwamen we thuis en daar stond de vrouw van 'female pleasure' die een demonstratie kwam geven al te wachten. Alle sekstoys die je kunt bedenken zijn langsgekomen en stonden dus ook op mijn eettafel uitgestald. Het was hilarisch (we waren flink melig) en uiteraard ook heel leerzaam. Echt leuk, want m'n vriendinnen leerden elkaar zo ook weer van een heel andere kant kennen. Haha... Ondertussen stond natuurlijk ook nog steeds alle chocola op tafel (hier kan ik nog wel minstens een maand op leven hoor...  :blink: ) en we pakten dus ook nog regelmatig wat lekkers te snoepen. Toen de demonstratrice weer vertrok, was het feestje ten einde en heb ik afscheid genomen van mijn vriendinnetjes.
Mijn schoonzusje bleef slapen en heeft heel lief 's avonds en de volgende dag bijna alles in haar eentje opgeruimd. Echt, heel superlief van haar! En wat heb ik een geweldige dag gehad. Chocola, cocktails, gekke spelletjes, tapas, een hoop lol, echt het was helemaal geweldig en helemaal compleet. Het fijnst vond ik nog wel dat ze er echt allemaal waren. Heel lief en wat ben ik mij ineens bewust van al mijn lieve vriendinnetjes om mij heen! :biggrin:

Divecouple

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1366
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Zaterdag 5 September
« Reactie #1 Gepost op: 7 september 2009, 07:42:59 »
Zo te lezen heb je een hele leuke dag gehad.Ook heel leuk dat je dinnetjes er waren.

Pepper

  • Gast
Zaterdag 5 September
« Reactie #2 Gepost op: 7 september 2009, 08:23:07 »
Klinkt als een superleuke dag VanG!! Leuk dat je vriendinnetjes je zo goed kennen!

Hakkie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2411
  • Geslacht: Vrouw
Zaterdag 5 September
« Reactie #3 Gepost op: 7 september 2009, 12:19:40 »
Wat een leuk feestje zal dat geweest zijn! En leuk dat die ene vriendin er ook bij was, ondanks dat het net uit was met haar vriend.
Zo'n chocoladethema wil ik ook wel haha :)

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Zaterdag 5 September
« Reactie #4 Gepost op: 7 september 2009, 12:43:50 »
Klinkt als een hele gezellige dag :biggrin:

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Zaterdag 5 September
« Reactie #5 Gepost op: 7 september 2009, 12:52:12 »
Geweldig wat een leuk feest!!

~M*M~

  • Gast
Zaterdag 5 September
« Reactie #6 Gepost op: 7 september 2009, 13:01:46 »
klinkt gezellig.
tapas lekker joh!

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Zaterdag 5 September
« Reactie #7 Gepost op: 7 september 2009, 13:04:01 »
Klinkt geweldig! Echt leuk dat het een dag was die zo goed bij je past! Enne.. Plantage-tapas??

vangarderen

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3175
  • Geslacht: Vrouw
Zaterdag 5 September
« Reactie #8 Gepost op: 8 september 2009, 00:01:57 »
[quote name=\'14/8/2009\' post=\'261799\' date=\'07 September 2009, 13:04\']Klinkt geweldig! Echt leuk dat het een dag was die zo goed bij je past! Enne.. Plantage-tapas??[/quote]

Jepz, plantage-tapas. :wink: Zaten daar lekker op de banken en dan het eten in het midden op de tafels. Heerlijk plekje! :)

Hannielle

  • Gast
Zaterdag 5 September
« Reactie #9 Gepost op: 8 september 2009, 10:06:11 »
chocola + taps = HEERLIJK
jij zult idd een super dag gehad hebben leuk joh

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards