collapse

Auteur Topic: Tattoo / Piercing  (gelezen 364334 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

paula777

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #25 Gepost op: 11 maart 2006, 14:50:28 »
hoi

ik heb 6 oorbellen in mijn oor en 2 piercing een tongpiercing en een navelpiercing
deze heb ik omdat ik dat heel mooi vind

gr
paula

petra3

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #26 Gepost op: 13 maart 2006, 12:41:14 »
Klein knopje in mijn neus...

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Tattoo / Piercing
« Reactie #27 Gepost op: 13 maart 2006, 13:41:48 »
heb alleen gaatjes voor oorbellen, maar die heb ik nooit in! ik krijg er alleen maar irritatie van... verder wil ik misschien ooit wel een tattoo maar nu nog niet.....

dolphin31

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #28 Gepost op: 13 maart 2006, 15:31:23 »
Ik heb een tatoo op linkerbovenarm van een dolfijntje. Mijn vriend heeft een tatoo op rechter schouderblad van een adelaar. Beide willen we er nog een en dat zal pas gebeuren als ons toekomstig kindje er is maar hoelang dat duurt weten we nog niet eerst maar eens zwanger worden.

Groetjes,

Brenda

Mayke_Gaat_06-06-06_Trouwen

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #29 Gepost op: 13 maart 2006, 19:46:57 »
Tellen oorbellen ook nog mee dan???  :laugh:

Nou, dan heb ik er 7, 5 in mijn linker- en 2 in mijn rechteroor...

jenny

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #30 Gepost op: 15 maart 2006, 08:53:50 »
Ik heb m'n oorbellen niet meegeteld, die zijn algemeen geaccepteerd, dus heb ik niets.

miss-d

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #31 Gepost op: 31 maart 2006, 11:15:46 »
Buiten gaatjes in mijn oren heb ik 2 piercings. Neus en navel. Mijn vriend heeft niks. Tattoo's houd ik niet zo van, soms zijn ze wel mooi, maar is niet echt iets voor mij.

Skippie

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #32 Gepost op: 31 maart 2006, 16:33:40 »
Ik heb een chinees teken (liefde) op m'n enkel, en een navelpiercing.
Een tijdje geleden wilde ik eens zien hoe mijn buik eruit zag zonder piercing (ik heb gewoon een simpel ringetje), maar ik vond het zo kaal dat ik hem er maar weer gauw in heb gedaan!

Chanty

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #33 Gepost op: 7 april 2006, 21:50:24 »
Ik heb ook 1 tattoo en deze heb ik over de breedte op mijn onderrug, een tribal, niet zo heel groot hoor.
En dan nog in beide oren oorbellen, maar dat vind ik niet echt een piercing..

Liefs...

Bolletje

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #34 Gepost op: 8 april 2006, 10:22:53 »
Ik heb een navelpiercing...

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Tattoo / Piercing
« Reactie #35 Gepost op: 10 april 2006, 16:51:09 »
er zijn evengoed nog wel heel wat dames met de nodige tatoos.... is het niet leuk om daar fotos van neer te zetten ben wel nieuwsgierig hoe ze eruit zien..... (om eerlijk te zijn)

Ylang

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #36 Gepost op: 10 april 2006, 17:13:59 »
Ik heb 3 tatoos;

Een zonnetje op mijn arm, 2  tekens tussen mijn schouderbladen (vrij hoog en onder elkaar), en een vallende ster op mijn rechterpols (die heb ik laten zetten voor mijn moeder). Ik wil er nog eentje, op mijn voet. Gewoon iets sierlijks aan de zijkant, of van enkel tot de tenen...een bloemenkransje ofzo. Liefst nog voor we trouwen gezien ik graag op blote voeten loop en mooi weer verwacht hehe. Ik heb wel ergens foto's van mijn tatoo's, maar dan moet ik ff zoeken!

Ik heb nu geen piercings meer, maar ik had er 6!

- Tragus (dingetje voor je ooropening)
- Septum (tussenschotje neus)
- Wenkbrauw
- Tong
- Tepel
- Onderlip/kin

De tragus is er als laatste uitgegaan voor een mri-scan, door de operatie en de bevalling meteen erna heb ik er pas weer bij stil gestaan toen ik 'm in mijn tas vond en toen was het al dicht. De piercing in mijn lip mis ik nog vaak moet ik zeggen :)

Ylang

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #37 Gepost op: 10 april 2006, 17:37:04 »
Hier zijn ze :biggrin:

                                             





Dit is een webcam foto dus niet zo duidelijk....
Hij zit dus op mijn rechterpols, aan de binnenkant (dus in het
verlengde van mijn duim :)





En zoiets wil ik er dus nog graag bij, de laatste :wink:
Het gaat om dat op de voet, niet de enkel...


« Laatst bewerkt op: 10 april 2006, 17:38:24 door Ylang »

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Tattoo / Piercing
« Reactie #38 Gepost op: 10 april 2006, 17:39:46 »
die laatste vind ik ook wel erg mooi ja!....

leuk om te zien hoe jouw tatoos eruit zien

MeToYou

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #39 Gepost op: 18 april 2006, 21:36:07 »
Ik heb 3 tattoo's.

- Een cheetah zittend in het gras op mijn rechter schouderblad.
- Links op mijn schaamheuvel / onderbuik een Me To You beertje (deze heeft mijn as ook op dezelfde plek)
- Onder het Me To You beertje is later nog mijn as zijn naam erbij gezet.

Ik zou nog heel erg graag een tribal op mijn onderrug willen hebben, maar dat mag helaas niet van mijn mannetje.  :sad:

Princess

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #40 Gepost op: 3 mei 2006, 18:30:10 »
Een neuspiercing.

LindaB

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #41 Gepost op: 3 mei 2006, 20:48:11 »
Ik zou nog heel erg graag een tribal op mijn onderrug willen hebben, maar dat mag helaas niet van mijn mannetje.  :sad:
[/quote]

uhm...wil niet vervelend doen hoor, maar je bepaald toch zeker zelf wat je waar laat tattoueren?!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #42 Gepost op: 3 mei 2006, 22:57:21 »
Ja weet ik niet, ik wilde vroeger altijd een navelpiercing, maar mijn mannetje vindt het echt 3x helemaal niks....
Hij zei wel, je moet het zelf weten, maar ik zou het wel heel erg jammer vinden als je het zou laten doen.
Uiteindelijk heb ik het nooit laten doen en heb er ook geen seconde spijt van gehad.

Ik denk dat je wel een beetje rekening met elkaar houdt, ok een piercing valt nog zo te verwijderen maar een tattoo is wel iets definitiever.
Ik denk ook dat het scheelt als je partner ook van tatoages en / of piercings houdt.
Maar dat is natuurlijk ieder voor zich.


Ylang;

Vind die tattoo op de voet wel erg gaaf!!

Emma gaat trouwen

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #43 Gepost op: 6 augustus 2006, 04:48:00 »
Ik heb er 3 :eyepopping:

1e adelaar op linkerborst

2e adelaarskop met 2 veren naar onder toe op rechter bovenarm

3e een duiveltje op een motor op mijn linker schouderblad.

Ze hebben alle 3 een betekenis voor mij,

1e vrijheid

2e trots

3e dat duiveltje dat ben ik :toocool:

Mags

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #44 Gepost op: 6 augustus 2006, 12:08:34 »
[quote name=\'Eleonora\' post=\'78027\' date=\'08 March 2006, 16:13\']Hmmmmmmm,
als hoog in je oor ook mee telt dan heb ik 1 rechtsboven.
Maar ik zie het toch meer als een gewoon gaatje in je oor. Geen piercing.[/quote]
Ligt eraan. Als hij geschoten is is het gewoon een gatje. Met een naald, is het een piercing. Het gaat van een piercing is net ietsje groter dan een gewone oorbelgaatje.

Ik heb twee piercings.
Eentje in mijn navel, en een boven in mijn rechteroor.
Verder heb ik twee normale gaatjes in elke oorlel.

Waarom?
Ik heb altijd al twee of drie gaatjes in mijn oor willen hebben.
De "normale" twee gaatjes had ik (in principe ook als piercing) gekregen toen ik peuter was. De tweede gaatjes zijn dus mijn enige echt geschoten gaatjes. En was toevallig toen ik met een opleiding stopte, omdat die niks voor mij was. Ik wist eindelijk wat ik wilde in mijn leven... en daar hoorden dus de tweede paar gaatjes ook bij :laugh:

De navelpiercing zag ik bij een klasgenootje van mij, en die stond haar zo mooi. Ik was in die periode erg aan het twijfelen of ik een navelpiercing of een buikketting wilde. Ik koos voor de navelpiercing. In de periode was ik ook voor het eerst echt verliefd, en die liefde was wederzijds. Dus soms zie ik het symbolisch als het begin van mijn liefdesleven  :laugh:

De piercing boven in mijn oor besloot ik te nemen in een periode dat mijn oom een hersentumor bleek te hebben. Op het moment dat ik de piercing haalde, was hij net overleden. Dus soms zie ik het symbolisch als een afsluiting van deze periode in mijn leven.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #45 Gepost op: 6 augustus 2006, 17:23:55 »
Dat is wel mooi.

Lotusbloem

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #46 Gepost op: 16 oktober 2006, 18:31:55 »
Ik heb een neusring en een lipring... 2 piercings dus.
Ik had er ook 1 in mijn navel, maar ja...dat liep uit op een buikvliesontsteking dus die moest er helaas weer uit...

De neusring heb ik in IJsland laten zetten, was ook mijn eerste (ik was 15) en was/ben er zo ontzettend blij mee!!!
De navel piercing had ik in Zweden laten zetten op mijn 17e... helaas ging dat helemaal fout! Dat mens heeft 8 keer heel hard moeten duwen en steken met die naald voordat ie er eindelijk eens doorheen was, deed echt ontzettend veel pijn!!!
En de lippiercing heb ik pasgeleden laten zetten in new-york, toen mijn ouders 30 jaar waren getrouwd (het ideale voorbeeld :wink:)

Ik ga binnenkort die in mijn navel terug zetten, ook wil ik mijn oorschelpen laten piercen en ik wil graag en intiempiercing :cool:

Ik zou er dolgraag ook een in mijn tong wilen, dat vind ik echt ontzettend mooi. Maar ik ben zangeres dus dat risico ga ik niet nemen!!!

Verder wil ik in de toekomst ook graag een paar mooie/stoere tattoo's... of ik wil mijn ruggengraat laten doen (weet nog niet precies met wat...) of anders 2 vleugels op mijn rug laten doen.

Verder wil ik misschien op mijn zij (aan 1 kant) een sliert met bloemtjes laten doen... Heel fragiel en mooi...

En ik wil hoe dan ook achter mijn oren een tattoo!!! Nog geen idee wat :dry:  Iets kleins iig...

Dat was het dan weer... :wink:

Toedels....
« Laatst bewerkt op: 16 oktober 2006, 18:35:25 door Lotusbloem »

Eleonora

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #47 Gepost op: 16 oktober 2006, 19:29:15 »
[quote name=\'Mags\' post=\'99045\' date=\'06 August 2006, 11:08\'][quote name=\'Eleonora\' post=\'78027\' date=\'08 March 2006, 16:13\']
Hmmmmmmm,
als hoog in je oor ook mee telt dan heb ik 1 rechtsboven.
Maar ik zie het toch meer als een gewoon gaatje in je oor. Geen piercing.[/quote]
Ligt eraan. Als hij geschoten is is het gewoon een gatje. Met een naald, is het een piercing. Het gaat van een piercing is net ietsje groter dan een gewone oorbelgaatje.

Ik heb twee piercings.
Eentje in mijn navel, en een boven in mijn rechteroor.
Verder heb ik twee normale gaatjes in elke oorlel.

Waarom?
Ik heb altijd al twee of drie gaatjes in mijn oor willen hebben.
De "normale" twee gaatjes had ik (in principe ook als piercing) gekregen toen ik peuter was. De tweede gaatjes zijn dus mijn enige echt geschoten gaatjes. En was toevallig toen ik met een opleiding stopte, omdat die niks voor mij was. Ik wist eindelijk wat ik wilde in mijn leven... en daar hoorden dus de tweede paar gaatjes ook bij :laugh:

De navelpiercing zag ik bij een klasgenootje van mij, en die stond haar zo mooi. Ik was in die periode erg aan het twijfelen of ik een navelpiercing of een buikketting wilde. Ik koos voor de navelpiercing. In de periode was ik ook voor het eerst echt verliefd, en die liefde was wederzijds. Dus soms zie ik het symbolisch als het begin van mijn liefdesleven  :laugh:

De piercing boven in mijn oor besloot ik te nemen in een periode dat mijn oom een hersentumor bleek te hebben. Op het moment dat ik de piercing haalde, was hij net overleden. Dus soms zie ik het symbolisch als een afsluiting van deze periode in mijn leven.
[/quote]

Aha, de mijne is geschoten.
Dus een gewoon gaatje.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Tattoo / Piercing
« Reactie #48 Gepost op: 16 oktober 2006, 19:39:36 »
[quote name=\'Lotusbloem\' post=\'105200\' date=\'16 October 2006, 18:31\']Ik heb een neusring en een lipring... 2 piercings dus.
Ik had er ook 1 in mijn navel, maar ja...dat liep uit op een buikvliesontsteking dus die moest er helaas weer uit...

De neusring heb ik in IJsland laten zetten, was ook mijn eerste (ik was 15) en was/ben er zo ontzettend blij mee!!!
De navel piercing had ik in Zweden laten zetten op mijn 17e... helaas ging dat helemaal fout! Dat mens heeft 8 keer heel hard moeten duwen en steken met die naald voordat ie er eindelijk eens doorheen was, deed echt ontzettend veel pijn!!!
En de lippiercing heb ik pasgeleden laten zetten in new-york, toen mijn ouders 30 jaar waren getrouwd (het ideale voorbeeld :wink:)

Ik ga binnenkort die in mijn navel terug zetten, ook wil ik mijn oorschelpen laten piercen en ik wil graag en intiempiercing :cool:

Ik zou er dolgraag ook een in mijn tong wilen, dat vind ik echt ontzettend mooi. Maar ik ben zangeres dus dat risico ga ik niet nemen!!!

Verder wil ik in de toekomst ook graag een paar mooie/stoere tattoo's... of ik wil mijn ruggengraat laten doen (weet nog niet precies met wat...) of anders 2 vleugels op mijn rug laten doen.

Verder wil ik misschien op mijn zij (aan 1 kant) een sliert met bloemtjes laten doen... Heel fragiel en mooi...

En ik wil hoe dan ook achter mijn oren een tattoo!!! Nog geen idee wat :dry:  Iets kleins iig...

Dat was het dan weer... :wink:

Toedels....[/quote]


WOW, wat wil je veel.
Ik vind van elk iets een heel klein beetje wel mooi... maar gaat niet TE worden??
Maar ja, smaken verschillen.

Lotusbloem

  • Gast
Tattoo / Piercing
« Reactie #49 Gepost op: 16 oktober 2006, 20:24:24 »
[quote name=\'Anke\' post=\'105212\' date=\'16 October 2006, 19:39\'][quote name=\'Lotusbloem\' post=\'105200\' date=\'16 October 2006, 18:31\']
Ik heb een neusring en een lipring... 2 piercings dus.
Ik had er ook 1 in mijn navel, maar ja...dat liep uit op een buikvliesontsteking dus die moest er helaas weer uit...

De neusring heb ik in IJsland laten zetten, was ook mijn eerste (ik was 15) en was/ben er zo ontzettend blij mee!!!
De navel piercing had ik in Zweden laten zetten op mijn 17e... helaas ging dat helemaal fout! Dat mens heeft 8 keer heel hard moeten duwen en steken met die naald voordat ie er eindelijk eens doorheen was, deed echt ontzettend veel pijn!!!
En de lippiercing heb ik pasgeleden laten zetten in new-york, toen mijn ouders 30 jaar waren getrouwd (het ideale voorbeeld :wink:)

Ik ga binnenkort die in mijn navel terug zetten, ook wil ik mijn oorschelpen laten piercen en ik wil graag en intiempiercing :cool:

Ik zou er dolgraag ook een in mijn tong wilen, dat vind ik echt ontzettend mooi. Maar ik ben zangeres dus dat risico ga ik niet nemen!!!

Verder wil ik in de toekomst ook graag een paar mooie/stoere tattoo's... of ik wil mijn ruggengraat laten doen (weet nog niet precies met wat...) of anders 2 vleugels op mijn rug laten doen.

Verder wil ik misschien op mijn zij (aan 1 kant) een sliert met bloemtjes laten doen... Heel fragiel en mooi...

En ik wil hoe dan ook achter mijn oren een tattoo!!! Nog geen idee wat :dry:  Iets kleins iig...

Dat was het dan weer... :wink:

Toedels....[/quote]


WOW, wat wil je veel.
Ik vind van elk iets een heel klein beetje wel mooi... maar gaat niet TE worden??
Maar ja, smaken verschillen.
[/quote]

Uhuh, ik weet wat je bedoeld... en gezicht helemaal vol met piercings hou ik ook niet zo van hoor, en een meisje met TE VEEL  tattoo's vind ik ook niet zo mooi...
Het lijkt ook heel veel wat ik zeg...
Maar eigenlijk heb ik maar 2 piercings, er komen er nog zeker 2 bij, maar 1 zit onder mijn kleren (navel) en die ander zit op een plek die niemand zal zien :wink:

Qua tattoo... die op mijn ruggengraat wordt vrij klein... en zit ook onder mijn kleding...
Die achter je oren zit in principe onder je haar dus die valt ook niet echt op :cool:

Dus eigenlijk is het enige zichtbare die 2 piercings in mijn gezicht :wink:

Ik heb trouwens wel echt een piercing fetish :rolleyes:  Dat vind ik echt Zoooooooooo mooi!!!

 :tongue:
« Laatst bewerkt op: 16 oktober 2006, 20:25:37 door Lotusbloem »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards