collapse

Auteur Topic: Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar  (gelezen 37362 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #25 Gepost op: 7 augustus 2007, 14:59:46 »
Wij hebben dat ook niet.
We hebben wel een locatie gevonden om een paar mooie foto's te maken.
Maar onze geposeerde foto's zien er ook niet geposeerd uit.
Hmmm... ik hoop dat je het snapt.
Anders moet je hier even kijken.

http://www.geentruttigetrouwfotos.nl

En dan komen er vanzelf verschillende foto's in beeld.
Als je dan klikt op verdergaan en dan zie je weer verschillende foto's.
En dan heb je het album nog, maar dat geeft helaas niet zo'n goed beeld. (de vorige site was beter)

nisanlin

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #26 Gepost op: 7 augustus 2007, 15:04:39 »
[quote name=\'Rosie\' post=\'127797\' date=\'07 August 2007, 14:43\']We houden gewoon niet zo van die typische stijl, waar er tegen een boompje of iets anders wordt aangeleund, of waar het koppel een oude schilderijlijst voor zich houdt... dat soort dingen. We houden niet van geposeerd en van die houdingen die je normaal nooit aanneemt.[/quote]
Ik denk dat er nog maar weinig mensen zijn die dit echt zoeken in een reportage  :rolleyes:  :)

Rosie

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #27 Gepost op: 7 augustus 2007, 17:04:11 »
Ik heb anders al heel wat fotoboeken ingekeken van familie en kennissen die het toch zo hebben hoor...

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #28 Gepost op: 7 augustus 2007, 17:34:39 »
En vergeet de sites en beurzen niet waar fotoboeken worden gepromoot (fotograaf ook natuurlijk)
Ja, er zijn genoeg mensen die er wel van houden, maar ook genoeg die er totaal niet van houden.

sophietje

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #29 Gepost op: 7 augustus 2007, 19:35:34 »
Ik heb de foto's gekozen.
Want dit is iets waarmee je je hele leven kunt terug kijken op die ene speciale dag.
Als dat mislukt heb je geen mooie herinneringen op beeld. En ik ben iemand die graag nog eens een fotoboek erbij pakt, dus dit is voor mij erg belangrijk.

7-9-7

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #30 Gepost op: 8 augustus 2007, 09:00:19 »
Absoluut de ringen. Daar moet je als het goed is je hele leven tegenaan kijken en dan wil je niet op een paar euro beknibbelen.

Backspace

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #31 Gepost op: 8 augustus 2007, 11:39:33 »
Ik heb gekozen voor het vervoer. Niet zozeer omdat dat het belangrijkste voor ons is. Maar wel omdat het eigenlijk ver boven ons (geplande) budget gaat.
Het is nou eenmaal onze droomauto. Waarschijnlijk gaat dat gewoon door ondanks de kosten.

De ringen vonden we het belangrijkst, daar blijf je je hele leven mee rondlopen. Maar daarbij zaten we in de buurt van ons budget :).

jenny

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #32 Gepost op: 10 augustus 2007, 12:16:31 »
We hebben geen 'the sky is the limit' budget.
Alles is al perfect, ik mis nog één ding: het JA

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #33 Gepost op: 10 augustus 2007, 12:27:33 »
Ik heb gekozen voor locatie en dan vooral 's avonds. Wij hebben voornamelijk gezocht naar een locatie met een super mooie dansvloer, omdat we dan al 3 jaar dansen en dan moet er op je bruiloft ook gedanst worden. De foto's vinden wij ook heel belangrijk, maar die krijgen we kado van mijn schoonouders. Verder heb ik alle dingen die ik wil maar dan voor de helft van het geld, door dingen via MP te kopen of zelf te maken

Plien

  • Nieuweling
  • *
  • Berichten: 17
    • http://
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #34 Gepost op: 16 augustus 2007, 13:14:12 »
Het belangrijkste van de dag vind ik de kerkelijke inzegening.. Kost ons alleen helemaal niks :wink:
Dominee heeft onze (eigen) kerk niet, dus die word door de kerk betaald, en omdat ons kerkje te klein is, mogen we ook op kosten van de kerk een kerkje huren.. Toch een hoop voordelen, lid zijn van een kerk :biggrin:

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #35 Gepost op: 17 augustus 2007, 10:11:59 »
Wij zijn ook lid van de kerk, maar moeten helaas wel betalen voor de huur en de liturgieën. Verscheelt helaas per gemeente

Sigi

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #36 Gepost op: 22 augustus 2007, 13:30:14 »
Ik vind ook de ringen. Dat is ook het enige waar we erg veel extra geld voor hebben moeten uittrekken. Voornamelijk voor mijn ring. Het budget hebben we ehh verdriedubbeld  :blush: . Echt erg en dan niet eens voor de ring van mijn hubby maar de mijne.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #37 Gepost op: 22 augustus 2007, 14:02:38 »
Wow, wat voor ring heb je dan?

friend

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #38 Gepost op: 22 augustus 2007, 17:18:15 »
waar wij het meeste geld aan uitgegeven hebben en dat wilde we ook echt is het feest 's avonds, wij willen gewoon echt een knalfeest. maargoed dan nog hebben we er geen hele vreemde bedragen voor hoor, het moet wel allemaal binnen de perken blijven

Sigi

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #39 Gepost op: 23 augustus 2007, 11:41:22 »
Ik heb een ring uitgezocht van Christian Bauer, of eigenlijk twee, een mat witgouden ring met een diamant erop en een glanzend witte aanschuifring met twaalf diamantjes er in. Ik heb nog nergens een plaatje kunnen vinden en ze liggen nog bij de juwelier, helaas nog geen foto dus. Ze stonden wel in de Bruid en Bruidegom nummer 1 van dit jaar, bij de reclame van Christian Bauer en de reportage over trouwringen. Ik ben er helemaal verliefd op  :wub: .

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #40 Gepost op: 23 augustus 2007, 12:54:50 »
Hij staat hier niet bij??

http://www.christianbauer.nl

Wel mooie ringen trouwens!

Sigi

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #41 Gepost op: 23 augustus 2007, 13:17:46 »
Nee, helaas heb ik al helemaal uitgepluist, zelfs bij de andere landen gekeken.

Hij heeft wel iets weg van de middelste in bijgaande foto, maar het is 'm niet. Mijn ring heeft geen gleufje en is ook iets dikker. Maar hiermee krijg je wel een idee. Daarnaast is er ook nog een aanschuifring, maar die kan ik al helemaal niet vinden.

[attachment=6962:attachment]

melis

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #42 Gepost op: 23 januari 2010, 21:19:32 »
is al een oude post, maar wel heel herkenbaar.
Hier gaan wij eigelijk voor alles wat wij willen wat het ook kost.

hebben niet echt een budget hoeveel het mag kosten, zo lang alles mooi en goed geregeld is zijn wij tevreden.

MissBride

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #43 Gepost op: 24 januari 2010, 10:03:04 »
Eigenlijk moet alles perfect... en betaalbaar!  :tongue:
Tot nu toe is dat ons aardig gelukt: mijn jurk is perfect en zeer goedkoop kunnen krijgen, de fotograaf is super en helemaal niet duur en de locatie idem.
Dus tot nu toe gaat het ons aardig goed af. :biggrin:

Maar als ik zou moeten kiezen uit bovenstaande poll dan zou ik denk ik voor de locatie gaan. Al vind ik de kleding ook wel heel belangrijk.

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #44 Gepost op: 24 januari 2010, 11:18:54 »
De fotograaf vonden wij denk ik het allerbelangrijkste. De locatie was voor ons super belangrijk want we zijn in Australië getrouwd maar als dat een vermogen had gekost waren we daar niet getrouwd.
De foto's zijn zo'n belangrijke herinnering aan een prachtige dag.
« Laatst bewerkt op: 24 januari 2010, 12:11:25 door Happy Bride »

m-a-n-d-y

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #45 Gepost op: 24 januari 2010, 11:37:06 »
Voor ons is ook alles belangrijk mits het betaalbaar blijft hahaha.
We hebben een locatie die op zich best prijzig is, maar voor ons toch binnen de perken blijft en tsja ik ws helemaal verliefd.
Mijn jurk krijg ik van mijn ouders maar ook daarbij heb ik niet naar de prijs gekeken, ik hoorde ook achteraf pas dat ik hem zou krijgen.
Dan onze trouwauto, een lamborghini diablo, ook niet goedkoop maar in vergelijking met wat we allemaal al gezien hadden vonden we het toch meevallen voor de exclusiviteit van de auto. Tsja ik kan bij elk onderdeeltje wel iets verzinnen. Ik vind dat de hele dag perfect moet zijn en moet verlopen. We hebben dan ook niet ec ht een budget, maar als wij zelf denken dat het te duur i gaan we op zoek naar iets/iemand anders.

maart

  • Gast
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #46 Gepost op: 24 januari 2010, 22:31:29 »
hier kan ik erg makkelijk op antwoorden; de muziek!!!!!
we wilden allebei graag een band, en ik ben helemaal gevallen voor de explosion rockets, een geweldige rock 'n rollband. Ik had het besluit al genomen voordat ik wist hoeveel ze zouden kosten. Maar ja, als dat alles was, nu wilde we ook enorm graag een gospelkoor in de kerk! Er zijn genoeg black-gospels in nederland, maar ik had er maar 1 waar ik echt de kriebels van kreeg. We hebben ze nu geboekt, ik ben echt bang dat als we het niet zouden doen, we er enorm veel spijt van zouden krijgen. Nu in ieder geval geen spijt dat het zoveel kost, we hebben het er echt voor over!

de jurk vond ik ook erg belangrijk, maar dat betalen mijn ouders gelukkig. Ik heb ook nogal een dure smaak, zo is gebleken. Terwijl ik anders bijna niks uitgeef aan mijn kleding. Maar goed, 1 keer in je leven dat je er echt speciaal uit mag zien, dat is ook wat waard.

De ringen interesseren me niet zoveel, we moeten ze nog uitzoeken, maar ze zullen niet enorm duur zijn. De fotograaf is een vriend van ons dus dat scheelt. Ook aan eten wil ik niet veel geld uitgeven, ik geef zelf weinig om eten, vooral om dure diners. Wij gaan dus lekker bbq-en!!!!!

Within

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1473
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #47 Gepost op: 24 januari 2010, 23:36:13 »
Ik heb anders gekozen.

Wat voor ons perfect moet zijn is ons "thema"  we willen bepaalde dingen op een bepaalde manier, en dat willen we zo goed mogelijk invullen, binnen ons budget :)

stimpy

  • Woehoe!
  • Held
  • *****
  • Berichten: 1288
  • Geslacht: Vrouw
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #48 Gepost op: 25 januari 2010, 17:59:59 »
Eten!!!
Er zijn ook nogal veel eetmomentjes

Trouwdag
Poffertjes voor de lunch
Tapas diner

Dag na trouwen
Luxe uit met de schoonouders

Dag daarna
Luxe uit met mijn pa

Feestavond
Cupcakes
Tapashapjes plus bittergarnituur
Chocofontein
Ijskarretje
Frietje met als afsluiter

Goede wijn en goed bier (niet van dat evenementenslootwater)!

Ik ben best wel food-obsessed... :)

Maaike999

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4821
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.smullenvantaart.nl
Kan Niet Schelen Wat Het Kost, Maar
« Reactie #49 Gepost op: 25 januari 2010, 18:28:37 »
Hahaha, zou je niet zeggen :tongue:.
Klinkt allemaal wel goed!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards