collapse

Auteur Topic: Hebben Jullie Een Trouwwebsite?  (gelezen 35940 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

nisanlin

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Gepost op: 23 augustus 2007, 16:04:34 »
Hebben jullie een trouwwebsite?

Gewoon benieuwd! :biggrin:

Wij hebben er wel eentje, bij onzebruiloftsite.nl. Mijn as vond het niet zo geweldig dat er foto's van hem op internet staan, maar er zit een wachtwoord op de site dus er komen alleen mensen op de site die ik ken. Ik vind het wel leuk om mensen zo op de hoogte te houden van de ontwikkelingen.

Mocht iemand hem willen zien dan hoor ik het wel via PM :)

En jullie?

RainbowR1

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #1 Gepost op: 23 augustus 2007, 16:22:10 »
Nee, ik hoef niet zonodig een trouwwebsite. Ik kan me voorstellen dat andere mensen dat leuk vinden, maar heb er zelf niet zo'n behoefte aan.  :wink:  

Ik vind het ook wel leuk om mensen op de hoogte te houden van mijn voorbereidingen, maar die nodig ik dan uit om te komen eten ofzo of bel ik gewoon een keer.

Kanonier

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #2 Gepost op: 23 augustus 2007, 17:29:45 »
Nee, hier ook geen trouwwebsite. Haha, de enige die steeds op de hoogte gehouden worden van mijn vorderingen zijn jullie  :biggrin: ! (en mijn vrienden/familie natuurlijk ook, he, als ze ernaar vragen  :wink: )

maikaenroy

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #3 Gepost op: 23 augustus 2007, 17:48:29 »
Ja wij hebben er ook 1 en we krijgen er heel veel leuke reactie's op dat het er leuk uitziet allemaal !!
best leuk dus :biggrin:

Joma87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3150
  • Geslacht: Vrouw
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #4 Gepost op: 23 augustus 2007, 18:21:16 »
Wij hebben er ook een, en ik vind het super leuk om er reacties en zo op te krijgen, is nog een beetje schaars, maar komt denk ik meer hoe dichter we bij de bruiloft komen en hoe meer er op komt. Ik vind het vooral leuk dat we deze uiteindelijk op cd-rom kunnen bestellen en zo dus al onze voorbereidingen en reacties bij elkaar hebben.

Alexia

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #5 Gepost op: 23 augustus 2007, 19:12:56 »
ja ik heb er een, heb hem net veranderd van de week dus ... ik hou ook echt een weblog bij met dingen die ik voor de bruiloft doe!

Backspace

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #6 Gepost op: 23 augustus 2007, 21:44:18 »
Wij hebben geen trouwwebsite. Mijn vriend vind dat (zachtjes uitgedrukt) nogal onzin. En voor mij hoeft het ook niet, dan zit ik nog vaker achter internet :tongue:
Maar ik vind het wel heel leuk om die van anderen te lezen en de voorbereidingen te volgen :)

linda72

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #7 Gepost op: 24 augustus 2007, 07:15:40 »
yep wij hebben er meerdere.... :blink: maar onze belangrijkste webiste is die van ons gezin.. die wordt nu aangepast maar zal op 12 september voornamelijk bestaan uit huwelijksonderwerpen

Fammie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 11941
  • Geslacht: Vrouw
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #8 Gepost op: 24 augustus 2007, 09:39:42 »
Onze cm's hadden een website aangemaakt waar wij verder geen weet van hadden en na de bruiloft kregen we het adres. We houden hem alleen niet verder bij. Ik vind het niet zo'n fijn idee als alles van jezelf terug is te vinden op het internet

Noukie

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #9 Gepost op: 24 augustus 2007, 09:42:16 »
Yep, en heb hem vanochtend nog ge-update!

Ireen

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #10 Gepost op: 24 augustus 2007, 09:43:32 »
Ja hoor! We hebben er eentje. Ontzettend leuk om te doen en om de reacties te krijgen. Het hoefde eerst niet zo, maar was zo makkelijk te maken, dat ik het toch gedaan heb.


Let op: Veel bruidjes denken er op dit forum wel aan om de persoonlijke gegevens niet te vermelden. Op de trouwsites, staat echter van alles waaruit adressen af te leiden zijn. Niet handig als je gaat trouwen (dan ben je niet thuis) of op huwelijksreis gaat. Niet iedereen heeft helaas goede bedoelingen. Let hier ajb op als je je trouwsite openbaar maakt!
« Laatst bewerkt op: 24 augustus 2007, 10:02:58 door Ireen »

enjoy-ce

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #11 Gepost op: 24 augustus 2007, 20:06:41 »
Ja wij hebben er ook 1! Regelmatig zit ik er ff op om hem weer een beetje bij te werken met wat nieuws..

Het schiet nu al aardig op! Nog maar 7 weken en volgende week gaan de kaarten al de deur uit, dus we zijn druk aan het schrijven nu.. :tongue:

marcel en anita

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #12 Gepost op: 25 augustus 2007, 10:40:10 »
Ja wij hebben er ook een,

check it out!!!

 ( laat een berichtje achter in het gastenboek)!!!! a.u.b.

 Leuk al die berichten, foto`s ed  voor later.

Ik heb hem up to date gehouden. van 15 dec 2006
tot nu.

Groetjes Marcel

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #13 Gepost op: 25 augustus 2007, 11:50:29 »
Ik heb een blog waar ik het één en ander op bijhoud. Ik moet hem wel vaker bijwerken, maar goed... De vakantiefoto's staan er ook nog niet op.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #14 Gepost op: 25 augustus 2007, 18:14:22 »
Ja!! Hier ook zo'n actieveling.
Ook manlief vond eerst nogal onzin, maar nu vind ie het wel ietsjes leuker.
En die van ons wordt fanatiek bijgehouden door mij.

Ike

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #15 Gepost op: 27 augustus 2007, 22:55:00 »
Wij hebben er ook een!!
Ruud vond het allemaal grote onzin en wilde niks over zich zelf op internet zetten, maar nu vind ie het eigenlijk wel heel erg leuk.
Ook omdat er steeds meer reacties in ons gastenboek komen.

www.ruudenelske.onzebruiloftsite.nl

..::EvE::..

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #16 Gepost op: 28 augustus 2007, 07:20:53 »
Ik heb ook een Trouwsite
Vanaf begin af aan hou ik het bij ook met leuke foto's

Ino-chan

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #17 Gepost op: 30 augustus 2007, 21:12:58 »
Ja, en ik update hem regelmatig, maar het is een weblog, hij staat onderin mijn sig. Weer anders als anders hey? :wink:

Noukie

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #18 Gepost op: 31 augustus 2007, 11:01:13 »
[quote name=\'Ino-chan\' post=\'131097\' date=\'30 August 2007, 21:12\']Ja, en ik update hem regelmatig, maar het is een weblog, hij staat onderin mijn sig. Weer anders als anders hey? :wink:[/quote]

ben even nieuwsgierig.. hoezo schrijf je 'geris'? is dat de afkorting van geregistreerd ofzo?!

Ino-chan

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #19 Gepost op: 1 september 2007, 13:43:54 »
[quote name=\'Noukie\' post=\'131137\' date=\'31 August 2007, 11:01\']ben even nieuwsgierig.. hoezo schrijf je 'geris'? is dat de afkorting van geregistreerd ofzo?![/quote]

ik heb mijn sig maar even aangepast, voordat ik bezig ben op al mijn berichtjes antwoord te geven over geris dinges. In mijn familie geven we aan ALLES bijnamen, vandaar...

Noukie

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #20 Gepost op: 2 september 2007, 13:55:19 »
[quote name=\'Ino-chan\' post=\'131252\' date=\'01 September 2007, 13:43\'][quote name=\'Noukie\' post=\'131137\' date=\'31 August 2007, 11:01\']
ben even nieuwsgierig.. hoezo schrijf je 'geris'? is dat de afkorting van geregistreerd ofzo?![/quote]

ik heb mijn sig maar even aangepast, voordat ik bezig ben op al mijn berichtjes antwoord te geven over geris dinges. In mijn familie geven we aan ALLES bijnamen, vandaar...
[/quote]
aha, duidelijk!  :biggrin:  Leuk hoor!

Alexia

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #21 Gepost op: 13 november 2007, 19:54:43 »
ik heb hem trouwens deze week weer geupdate en aangepast aan de winter enzovoorts... (je moet toch wat als je 3 mnd thuiszit hihi)
« Laatst bewerkt op: 13 november 2007, 19:55:02 door Alexia »

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #22 Gepost op: 16 november 2007, 14:40:01 »
whahaha weer zon leuke poll met leuke keuzes...

wij hadden bewust geen site, de familie en vrienden werden al gek van me als ik er uberhaubt over begon. Laat staan dat ik er nog eens een website bij moest doen.

Daarbij had ik het hier te druk (op dit forum) en gaf dat me meer dan genoeg voldoening tot aan mijn huwelijksdag (en daarna)

Rosie

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #23 Gepost op: 16 november 2007, 15:54:44 »
Ik heb enkele dagen geleden een privé-blog opgestart, enkel voor m'n twee beste vriendinnen, zodat zij de voorbereidingen op de voet kunnen volgen.

Handig voor m'n getuige die in het buitenland woont :)

marcel en anita

  • Gast
Hebben Jullie Een Trouwwebsite?
« Reactie #24 Gepost op: 18 november 2007, 13:18:34 »
Wij hebben er ook een, we zijn 20-07- 2007 getrouwd maar hij is is nog steeds online.
In september hebben we een cd aangevraagd en hebben nu een cd met foto`s ,berichten,gastenboek ed.
We blijven het dan ok leuk vinden als er iets in het gastenboek geschreven wordt.
DUS leef jullie uit :)
Ik hoop dat er veel in geschreven wordt

M.A.W. start ook een site, het is leuk voor de aanloop, maar zeker om naar terug te kijken na de bruiloft

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards