collapse

Auteur Topic: Als Ik Dat Eerder Geweten Had!  (gelezen 312699 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #75 Gepost op: 16 april 2005, 15:27:28 »
nou voorlopig probeer ik het eerst allemaal even te plaatsen, maar ik heb nu wel echt zoiets van stik er maar in... dus die hoeft ook niet meer bij ons op het huwelijk te komen... dat doe ik mijn ouders niet aan...

maar ja ik zal het allemaal eerst een plaatsje moeten geven denk ik....

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #76 Gepost op: 16 april 2005, 15:53:04 »
Laat alles eerst inderdaad maar even goed op je inwerken.
Het is erg moeilijk zo'n familiekwestie, maar je kan ook alles even voor jezelf op papier zetten. Je moet er wel over praten hoor met iemand, met je mannetje of een goeie vriendin ofzo, anders blijf je het opkroppen en dat ga je op den duur echt merken aan jezelf en je gezondheid.
Ik weet er alles van, ik heb geen contact meer met mijn broer en wil hem niet zien op mijn bruiloft. Het is wel een andere situatie waarschijnlijk, maar ik kropte in het begin ook alles op. Ik werd alleen maar narrig en kon op gegeven moment niets en van niemand wat hebben. Nu ben ik op een punt dat ik het af en toe nog best wel jammer vind dat ik geen contact met hem heb, maar dat is zijn schuld en niet de mijne. Eindelijk ben ik zover dat het niet meer zo'n pijn doet en mijn taak in deze toestand is alleen nog mijn ouders heel veel steun geven.

knuffelbeertje

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #77 Gepost op: 16 april 2005, 16:45:09 »
lieve dromer,

jeetje wat vervelend allemaal voor je, ik kan je alleen maar sterkte wensen en denk goed na het is jullie dag.

veel succes

groet en knuff corrie

p.s ja weer ff achter de pc

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #78 Gepost op: 16 april 2005, 17:17:47 »
He Dromer, die zus van jou heeft volgensmij niet helemaal door wat ze aanricht!!! Je had me al het een en ander over haar verteld, maar dit...????

Zoiets zeg je niet zomaar, het lijtk erop dat ze gewoon weer aandacht wil. :mad:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #79 Gepost op: 16 april 2005, 17:18:33 »
He dromer toch! Wat rot joh! Zet alles eerst maar eens rustig op een rijtje voor je dingen gaat ondernemen waar je later spijt van krijgt.
Heb je dat gedicht zelf gemaakt? Het is wel mooi gedaan in ieder geval!
Verder wil ik je veel sterkte wensen en je weet dat je hier altijd terecht kan he!

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #80 Gepost op: 16 april 2005, 17:38:47 »
[quote name=\'San\' date=\'14 April 2005, 23:04\']Ik heb een schriftelijke bevestiging gekregen van de gemeente waar wij gaan trouwen.

Bel de gemeente nog even dat ze jou ook zo'n schriftelijke bevestiging sturen, is niets raars aan en geeft jou de broodnodige rust.

Doen hoor!
[post=\"19954\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]


Even om jullie op de hoogte te houden: we hebben inmiddels een schriftelijke bevestiging ontvangen. Gelukkig!

cadanawo

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3147
  • Geslacht: Vrouw
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #81 Gepost op: 16 april 2005, 17:46:01 »
[quote name=\'prinsesje\' date=\'16 April 2005, 17:38\']Even om jullie op de hoogte te houden: we hebben inmiddels een schriftelijke bevestiging ontvangen. Gelukkig!
[post=\"20410\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]
Nou dat is dan weer een hele opluchting!!! Hoeven jullie je daar geen zorgen meer over te maken. :biggrin:

Natasja

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #82 Gepost op: 16 april 2005, 17:50:40 »
ow dromer das niet leuk! Wat een rot situatie.  

knuffel
natasja

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #83 Gepost op: 16 april 2005, 17:56:34 »
Fijn prinsesje! Da's een zorg minder!

irenebreebaart

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #84 Gepost op: 16 april 2005, 22:01:34 »
[quote name=\'dromer\' date=\'16 April 2005, 14:40\']nee niet alleen dat het gaat nog veel dieper..... ze beschudigd alles en iedereen en ze heeft nu een hele kwalijke uitspraak gedaan over mijn vader die er nu echt helemaal aan onderdoor gaat...... hij werd er al op aangekeken dat mijn zus in therapie moest en nu loopt ze ook nog eens te bezuinen dat mijn vader haar verkracht zou hebben.....
[post=\"20360\"]<{POST_SNAPBACK}>[/post]
[/quote]

Jeetje Daan, wat een rotsituatie zeg!! Zeker zo net voor je trouwen... Heel vervelend dat het op zo'n manier eruit moet komen en dat je ziet dat je vader zo veel pijn heeft nu... Ik weet eigenlijk niet goed wat ik moet zeggen, maar als je je hart wilt uitstorten: je weet me te vinden!! Een dikke knuffel!!!

Yvonne

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #85 Gepost op: 17 april 2005, 18:13:17 »
weet ff niet wat ik moet zeggen Dromer, veel succes.........

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #86 Gepost op: 17 april 2005, 18:27:58 »
Dromer, hoe is het met je? Je bent normaal gesproken zowat 24 uur p/d online, en nu zie ik je bijna niet meer  :unsure:

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #87 Gepost op: 17 april 2005, 18:39:55 »
Nee dat dacht ik dus ook net! Vond het al raar dat ze in deze topic niet meer gereageert heeft.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #88 Gepost op: 17 april 2005, 18:52:39 »
Nou ik ben er weer even.... jullie begrijpen dat ik er helemaal kapot van ben... ik weet me even geen raad meer.... ik weet niet wat ik moet doen en ook niet wat ik wil doen.....

mijn boosheid overstemd mijn verdriet.....

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #89 Gepost op: 17 april 2005, 19:09:04 »
Lieve Danielle, ik leef echt met je mee. Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik moet zeggen, maar ik zal in ieder geval voor je bidden... Dat is het enige wat ik voor je kan doen denk ik.

Hou je taai he!

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #90 Gepost op: 17 april 2005, 19:11:00 »
dank je.....  ook ik ben aan het bidden hetzij voor mijn vader. Ik hoop gewoon dat alles nog een beetje inzakt want op deze manier heb ik echt geen zin in mijn huwelijk...

prinsesje

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1295
    • http://
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #91 Gepost op: 17 april 2005, 19:16:22 »
he meid, het komt echt wel goed hoor... Laat het maar even z'n beloop gaan en heb het er maar met Chris over... Echt waar, hoe dan ook: jullie dag is en blijft júllie dag!!! Als je dat gewoon voor ogen blijft zien, dat het om jullie liefde voor elkaar gaat en nergens anders om, dan komt de rest wel goed...

Ik weet wel dat het echt niet niks is hoor, dit soort familieproblemen... Ik weet er alles van.

Bolletje1

  • Held
  • *****
  • Berichten: 6103
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #92 Gepost op: 17 april 2005, 20:13:54 »
Ik sprak je al op msn en ik wil nog even zeggen dat ik t dus onwijs kl*te voor je vind wat er nou weer allemaal aan de hand is. Je weet dat je altijd terecht kan als je even je hart wil luchten he? Heel veel sterkte meid!

Vero

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #93 Gepost op: 17 april 2005, 20:15:17 »
tjeetje zeg, wat verschrikkelijk.... Dromer KOP OP!!!
Het is jouw dag...Ik hoop echt dat je er straks weer een beetje moed op hebt. Succes in ieder geval.....

Pappeline

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #94 Gepost op: 17 april 2005, 20:30:24 »
Hey meid wat een rotsituatie, ik weet eigenlijk niet wat ik moet zeggen :sad:

Het is idd wel een hele zware beschuldiging!!

Heel veel sterkte de komende tijd en je weet dat je altijd bij je forumvriendinnen terecht kunt :biggrin:

natascha

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #95 Gepost op: 18 april 2005, 17:19:29 »
Jeetje Daan, wat is dit nu weer............
Ik schrok me rot, dit is toch niet normaal.
Hoe kan een mens zoiets nou doen????????
Is ze geestelijk in de war ofzo, dit kun je toch niet maken naar de man die je je hele leven heeft opgevoed....................en de rest van de familie.....
Ik hoop dat ze toch nog in gaat zien wat ze hiermee aanricht, maar het leed is al gedaan.
Hopelijk gaat ze niet jouw voorbereidingen en huwelijksdag verpesten.
Wat moet dit vreselijk zijn voor je ouders.
Ik wens je heel veel steun en als er iets is, ben ik er voor je...........

San

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #96 Gepost op: 23 april 2005, 10:20:08 »
Prinsesje, hartstikke goed dat je de bevestiging hebt!

Dromer, ik wens je veel wijsheid en rust toe.

natascha

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #97 Gepost op: 23 april 2005, 12:03:38 »
Hé Daan hoe gaat het nu, heb je al een beetje meer rust gevonden?
Hoe is je vader er nu onder?
Ik hoop echt voor je dat dit zich op tijd oplost, want dit is wel heel erg kl**en zo voor je huwelijk aan.

dromer

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4405
  • Geslacht: Vrouw
    • http://
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #98 Gepost op: 24 april 2005, 18:51:02 »
ja het gaat.... ik heb het al wat naast me neergelegd en mijn ouders hebben gelukkig afleiding doordat ze hard bezig zijn met  het verbouwen van hun nieuwe winkel....

ik hoop gewoon dat alles goed loopt en dat het niet escaleert vlak voor het huwelijk

Maryloes

  • Gast
Wat Is Er Allemaal Misgegaan Bij Jullie
« Reactie #99 Gepost op: 24 april 2005, 19:53:59 »
Lieve dromer,

Ik lees het nu allemaal pas, maar wat vervelend allemaal! Weet niet zo goed wat ik moet zeggen........In ieder geval wil ik je veel sterkte wensen, laat je niet gek maken!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards