collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1069939 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1325 Gepost op: 7 januari 2013, 22:14:31 »
Dames wat zijn jullie toch weer actief geweest  :biggrin:
Ik ben ff heel druk geweest met afstuderen. Morgen een vrije dag en dan kom ik uitgebreid reageren!

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1326 Gepost op: 7 januari 2013, 22:51:50 »
Ja ik vind dat het niet. Ben 1.74cm lang en 71,5 kg zwaar. Wil echt terug naar de65..... twee jaar geleden met shakes gelukt en toen voelde ik me veel beter. Dus nu idd 2 weken knallen voor 1 of 2 kg en na maat opname mag ik nog 3 kg. Ik heb jurk met reigkoord dus dan heb je wat speling.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1327 Gepost op: 8 januari 2013, 00:26:11 »
Jeetje wat zijn julli druk geweest.

@lizzz, wat een toestand met de post zeg...balen!
@afvallen, maggy waarom ga je niet heel slecht even een crash dieet doen voor de maten zodat je daarna die kilo's er op een gezonde manier af kan houden, niet het beste idee maar het werkt wel( kortstondig dat wel). Ik ga na alle operatie toestanden deze week weer aan de slag met gezonder leven, sporten ( touwtje springen is mijn nieuwe hobby) en ik ga volgende week stoppen met roken...Pffff, al zenuwachtig als ik er aan denk!
@wintersport, zo niet mijn ding. Voor het werk ooit eens geweest maar nee, privé zou ik het nooit zelf boeken. Wel lekker een weekje er tussenuit!
@101 redenen, ik ga denk ik een alfabet doen, zag ik laatst op pinterest, zag er ook leuk uit en 26 dingen zijn iets beter te doen dan 101....
Vandaag eindelijk onze schuur eens aangepakt, nou ja, het is eigenlijk een bijkeuken, morgen weer naar de gamma voor de gang, alhoewel we daar geen ideeën voor hebben aangezien die zo idioot klein is, en smal. Nieuw behang of verfje en accessoires zal wel werken denk ik! ( hoop ik )

En ik ben weer aan het solliciteren, wat is dat vermoeiend zeg, al die brieven en cv's.

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1328 Gepost op: 8 januari 2013, 08:27:15 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:31:05 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1329 Gepost op: 8 januari 2013, 10:42:33 »


Over het afvallen.. is het allemaal echt 'nodig' bij jullie of is het meer omdat je het zelf wilt allemaal?
Ik zou er ook graag 10 kilo af hebben, maar de kans dat dit ook daadwerkelijk gebeurt is niet echt aanwezig haha denk telkens dat ik ga beginnen maar kom er om 1 of andere rede gewoon niet aan toe..

Ik ben van 73 naar 69 kilo afgevallen en wil nog 5 kilo kwijt. Een beetje sporten doet wonderen! Als ik rond de 4 kilo kwijt ben mag ik jurk uitzoeken.

Jurk passen voor 1e keer was een prachtig en bijzonder moment, ik had dat helemaal onderschat ! Ook de bruidszaak was gigantisch, wel 2000 jurken!
Bij de eerste jurk moest ik lachen, ging eigenlijk om het bovenstuk van de jurk maar hij paste maar net en ik kwam als een soort pinguïn uit e paskamer, kon amper ademhalen. Ik dacht dit is een hel! hahah
Bij 3 jurken had ik wow, (maar dan toch van, ik vind em ideaal als dit en dit eraf is).

Was ook wel apart, er waren ook andere bruidjes aan het passen en 1 bruid had bijna dezelfde jurk aan, was alleen wat steviger qua bouw. En ik kon dus op haar rug van die vetrollen door de jurk zien en iedereen riep oooh wat prachtig!! En ik dacht echt van, dit model past niet bij jouw lichaamsbouw..

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1330 Gepost op: 8 januari 2013, 11:33:32 »
Hier komt dan mijn uitgebreide reactie! Heb em even in Word getypt, want anders zag ik alle blz niet meer.

@ Sperzieboon. Leuk idee van de schoenclips! Hebben jullie themakleuren? Misschien dat je de schoenen + clip in een van de themakleuren kunt doen?
Leuke schoentjes heb je gekocht! Weet je al of je wel of geen clip wilt?
Ik ben degene die sieraden van AS voor mn verjaardag gekregen heb ;-)
Mijn sieraden komen bij http://www.yassieraden.nl/ vandaan.

@KM; Ik had het ook al in het andere topic gezegd, maar hier ook nog even; Leuke ringen! Echt super mooi.

@ Lizzz. Heb de kaarten inmiddels in huis?

@ Maggy. Jammer dat het niet lukt met afvallen! Je hebt een vetersluiting, toch? Dan is het niet zo heel erg mocht je nog wat afvallen.

@ Destino; We hebben wel witgouden ringen, maar dus geen trouwringen. Dat scheelde echt enorm! En de huwelijksreis naar Cuba! Leuk, daar willen we ook nog eens naar toe. Welk hotel zitten jullie?
Jullie gaan al bijna op wintersport! Leuk. Lekker vooruitzicht.

@ Mydelirium; Ziet er goed uit jullie huwelijksreisbestemming! Bedankt voor de site van de prossecco. Ik zal eens rondneuzen daar.  Is je vriendin al bevallen? Spannend hè. Hier moet de zus van AS ook een dezer weken bevallen. Eigenlijk is ze de tweede helft van januari uitgeteld, maar ze heeft zwangerschapssuiker. En omdat die nogal onstabiel is, wordt het kindje misschien met 38 of 39 weken gehaald. Dan komt het dus eerder. Ben benieuwd.

@101; Dat wilde ik eerst ook maken voor AS en toen bedacht ik me dat het iets is wat toch weer in de kast beland. Dus besloten het niet te doen. Ik vind het wel een heel leuk idee!!

@ Afvallen; Ik val af mbv koolhydraadarm dieet. Door mij samengesteld. Daarbij drink ik ongeveer 2-2,5 liter water per dag. Dat is voor mij wel wat moeilijker in de winter en komt ik vaak maar tot 2 liter. Met kerst op gewicht gebleven, daarna een week best wel gezondigd en een kilo aangekomen. Die is er nu weer af, dus ik ga weer lekker verder. Nu mijn slijmbeursontsteking op z’n end loopt, kan ik ook weer meer bewegen. Fietsen en wandelen, want iets belastenders gaat nog niet helemaal goed met mn heup. Ik wil mn heup ook niet overbelasten, zodat het weer terug komt. Bij mij is het afvallen echt nodig. Ik had en heb nog steeds een ongezond BMI. Ik ben nu +-10 kg kwijt en wil er nog 6 af.

@ Wedding; Welke datum ga jij eigenlijk trouwen?


@ Hier; 24 januari ga ik mijn maten op laten nemen voor de jurk. Ze maakt dan de jurk en daarna moet ik weer terug komen met torselet en schoenen en maakt ze de jurk verder op maat.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1331 Gepost op: 8 januari 2013, 11:54:46 »
@Joyce, in word is inderdaag wel handig want anders weet je echt niet meer waar het over gaat!

@Destino, ja makkelijk is anders maar ik vindt het leuk en dan blijf ik het ook doen. Zelfde als hoepelen voor de buikspieren, lachen om te doen en het werkt dus dan is het al snel makkelijker. Ik wil een heeeeleboel kilo's kwijt, nou ja, 10 kilo maar goed, ik heb nog even! (deze maand de jurk uitzoeken en dan zal die in juni besteld worden dus ik kan tot juni nog afvallen.) Ik ben aan het solliciteren op andere commericele functies,  verkoop buitendienst en dat soort dingen. Wil gewoon iets anders, het reizen en zo is heel leuk hoor maar het is gewoon niet druk meer en ik ben er klaar mee dat mensen bij mij komen voor advies en 10 min. later via internet boeken. ach ik doe het ook al te lang denk ik, tijd voor iets nieuws!

@Wedding, Fijn dat je zo goed kan afvallen. Hoeveel tijd heb je nog voor de laaste kilo's, in welke maand trouw je?

@Joyce, 24 jan. de maten, ben je dan op je juiste gewicht of heb je ook een vetersluiting dat je nog een kilotje of 3 speling hebt?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1332 Gepost op: 8 januari 2013, 12:01:21 »
KM, af en toe ben je gewoon toe aan een nieuwe uitdaging.
Ik verwacht 24 jan nog ongeveer 2 kilo kwijt te zijn. Dan moet ik er nog 4. Als de coupeuse de jurk klaar heeft, moet ik de jurk aantrekken en kan ze em waarnodig nog innemen. Dat is geen probleem, dus hopelijk ben ik dat op het juiste gewicht. Wat ik eigenlijk wel verwacht. Ik heb trouwens ook een vetersluiting, dus misschien hoeft er niets aan vermaakt te worden. In de bruidswinkel werd gezegd, dat een vetersluiting een maat speling heeft.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1333 Gepost op: 8 januari 2013, 12:05:43 »
Ik ben benieuwd! Ga waarschijnlijk 23 jan. passen (vandaaag op het werk even het rooster checken!) en dan eens kijken. Heb 2 totaal verschillende maar hele mooie jurken die ik wil passen bij deze mevrouw en ik hoop dat mijn jurk daarbij zit! wel zijn ze beide strapless en ik wil perse iets over mijn schouders, dus ik hoop dat een bolerotje er wel een beetje leuk bij zal staan. En die maat speling, tja ik heb dus tot juni om die 10 kilo kwijt te raken en dan hoop ik dat ook wel bereikt te hebben. Maar goed dat is zo'n 6 maanden, voor 10 kilo dus 1.8 kilo ongveeer per maand moet te doen zijn lijkt mij!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1334 Gepost op: 8 januari 2013, 12:08:52 »
Spannend! Hopelijk zit DE jurk erbij voor je. 1.8 kilo per maand is netjes. Ik 10 kg in 5 maanden, dus ook netjes. Dan blijft het er vaak af, omdat je daarbij de levensstijl veranderd hebt.
Ik spring ff snel onder de douche en dan ga ik een heerlijke wandeling maken met onze hond. Heb ik haar en mezelf beloofd ;-)

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1335 Gepost op: 8 januari 2013, 12:11:38 »
Ik trouw in september, datum is bekend maar die hou ik nog even geheim :) vriendinnen komen hier namelijk ook haha

Is het wel verstandig om ruim van tevoren een jurk te kopen, vraag ik me nu af? Ik dacht altijd dat het was ivm jurk bestellen, maar de zaak waar ik was, daar koop je gewoon de jurk die je past. (of je moet persé een grotere maat hebben maar dat telt niet voor mij)

@101 dingen, ik vind het echt een schattig idee, maar mijn aanstaande is daar te nuchter voor, die wil liever een fotoshoot van mij in torselet denk ik hahaha

@kirrimirrie, heb nog tijd genoeg ruim 7 maanden! 

Weten jullie wat je aanstaande aandoet? Bij mij wordt het een verrassing, heb wel vermeld dat ik een wit pak en witte schoenen echt heel lelijk vind. (doet me denken aan pooier pak haha)
Was met schoonzus beetje aan het oriënteren in pakken en kwam erachter dat die totaal andere smaak heeft dan ik, die gaat mee met pak uitzoeken dus was maar goed dat ze er vragen over stelde!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1336 Gepost op: 8 januari 2013, 12:17:05 »
@ Wedding; Vaak heeft een jurk een levertijd van 4-6 maanden. Dan moet de jurk nog ingenomen en op maat gemaakt worden. Daar moet je een ongeveer een maand voor rekenen en wie weet moet ie dan nogmaals ingenomen worden.
Ik laat mijn jurk in een atelier maken. Ik ga samen met mijn zusje. Haar jurk zal eerder gemaakt worden, want ze trouwt in juni. De vrouw waar wij naar toe gaan, werkt ook in een bruidsmodezaak als coupeuse. De jurk is daarom ook niet 1-2-3 klaar. Ik vind het wel fijn dat eerder te gaan.

@ Pak aanstaande; Jup, dat weet ik. Hij had iets gezien en is mij komen halen om te vragen of ik het wel mooi vond. Ik weet dus al wat hij aantrekt. We moeten voor hem nog schoenen en een riem.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1337 Gepost op: 8 januari 2013, 12:17:49 »
@ afvallen, suc6 dames!!! Ik was in november begonnen met een koolhydraat arm dieet en was 11 kilo afgevallen. Daarna via diëtiste hulp gehad met het opbouwen van de koolhydraat momenten en ik ben zelfs na de feestdagen nog op gewicht. :) dus ik hoop dit gewicht te houden, ik ben hier tevreden mee :)  iedereen valt anders af maar gewoon doen , soms is het heel moeilijk maar als je jou doel bereikt heb ben je zo blij en trots !!!

Ik heb vandaag weer contact gehad met postnl , maar zodra ze mijn naam horen beginnen ze mij al af te katten en valt er niet met ze te praten. Er is duidelijk een aantekening in hun systeem gezet dat als die en die belt niet mee praten! Zo klantonvriendelijk!!!
Ze zeggen gewoon de chauffeur heeft het bij u afgeleverd dus wij zijn niet verantwoordelijk.
Contact opgenomen met de drukkerij, die heeft nu ook een procedure lopen bij postnl. En ik het verhaal verteld aan hun , de drukkerij zegt dat postnl wel degelijk verantwoordelijk is.
De drukkerij heeft mij verzekerd dat hun voor een goede oplossing zullen zorgen. (Geeft wel iets van rust)

Net even de rechtbijstand gebeld en daar wat informatie ingewonnen.

Weet je wat het is, ik heb al betaald, pakket is "kwijt" de een zegt ik ben niet verantwoordelijk de ander zegt van wel dat wordt een welles nietes spelletje! En wij hadden de uitnodigingen besteld omdat ze binnenkort uit de collectie gaan .... Het enige wat ik nu kan doen is afwachten. En de hoop houden dat vandaag de postbezorger voor de deur staat ???

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1338 Gepost op: 8 januari 2013, 12:22:16 »
Hmm, echt vervelend allemaal.
Wij hebben dat ook twee keer gehad. 1x bleek het afgeleverd te zijn op het postkantoor en 1x bij de buren. Wij hadden toen geen briedje iod in de bus. Misschien kun je dus ook ff bij het postkantoor navragen of het daar niet toch ligt.
Hopelijk duiken de kaartjes nog op! Kunnen dezelfde kaartjes eventueel nog wel opnieuw gedrukt worden?  Omdat ze uit de collectie gaan?

Oja! Lizzz, jij bent ook veel afgevallen. NEtjes dat je nog gewicht bent.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1339 Gepost op: 8 januari 2013, 12:29:44 »
Och jeetje Lizzz wat een toestand! Wel balen dat het zo moet gaan! Wel goed trouwens dat je die kilo's er nog steeds afhebt, dat is vaak het moeilijkste natuurlijk.

@pak aanstaande, ja dat weet ik we hebben 'm namelijk uitgezocht en van de week gekocht. We zijn voor een mooi slim fit pak van de we gegaan die heel prettig in de uitverkoop was van de week. AS heeft nooit een pak aan en dus was deze aanbieding wel aangenaam! We hadden dit pak al eerder gezien en wilde deze van de week gaan kopen en bleek dat ie nog goedkoper was! Jippie! Voor Eur. 110,- een mooi grijs pak, slim fit van 80% wol en 20 %....blablabla alleen nog even de mouwen en zo op maat maken maar dat doen ze ook bij de WE voor een minimaal bedrag!

Bah ik moet om 14:00 gaan werken tot 18:00 terwijl ik eigenlijk vandaag en morgen vrij zou zijn, maar we hebben een zieke en tja...dan moet het wel!

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1340 Gepost op: 8 januari 2013, 12:47:49 »
Mijn AS heeft nog geen pak ! Hij gaat in April voor een pak. In Gouda zit een zaak die pakken op maat maakt en overhemden op maat voor een redelijke prijs. AS is heel breed op zij. Schouders en smal op de heupen , hij heeft ooit al een pak gekocht en toen kon hij maar uit 2 pakken kiezen . Vandaar dat het op maat gemaakt wordt. Mijn moeder en schoonmoeder gaan met hem mee , ik geef een lijstje met wensen mee ;) en dan komt het vast goed!!!


kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #1341 Gepost op: 8 januari 2013, 13:01:42 »
Hoe zit het eigenlijk in de "regeltjes" als het gaat om corsage en pochet? beide of één van de twee?? Heb namelijk een mooi pochet gezien in de perfecte kleur maar ik vindt een corsage ook mooi. wie weet dit??

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1342 Gepost op: 8 januari 2013, 13:56:02 »
Ik heb geen idee kirriemirrie ! Wij hebben de corsages al geregeld maar geen idee hoe die regels zijn....

Hier een update over de uitnodigingen. Het raadsel is Gelukkig opgelost: de drukkerij heeft ook wat stennis gemaakt bij postnl en eindelijk kwam de aap uit de mouw: afgeleverd in een andere straat !!! Wij wonen aan de .....laan en ze hadden het afgeleverd aan de .....straat!  Postnl zei tegen de drukker nou dan kan ze het zelf maar het beste op gaan halen. De drukkerij zei nou het is jullie fout dus jullie gaan het maar oplossen.  Aangezien ik de bezorgers hier niet meer vertrouw ben ik naar het adres gelopen (een bedrijf) en heb het pakje mee gekregen . Ze had het alklaar staan om Terug te geven aan postnl.

Nu gaat de postnl waarschijnlijk voor niets naar die andere straat maar dat boeit me niet zo .... Ze hebben geen eens hun excuses aangeboden. En ze bleven er bij dat het hun fout niet is.
Bezorgen in een andere straat? Dat is dan toch hun fout....

Maar gelukkig eind goed al goed, wij hebben onze uitnodigingen!  Een pak van mijn hart!!!

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1343 Gepost op: 8 januari 2013, 14:03:38 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:30:51 door destino »

wedding2013

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1344 Gepost op: 8 januari 2013, 14:14:38 »
kirriemirrie:
http://www.trouwforum.nl/index.php?topic=20208.0

@joyce: wat super dat het is opgelost, ik heb ook veel gedoe gehad met postNL toen ik een persoonlijk boek samenstelde (voor huwelijk nota bene) en er verschillende bijdragen per post gewoon door de brieven bus waren dubbel gevouwen en beschadigd en 4 beschadigde stukken door sorteermachine.

@destino: wow 9 maanden levertijd? Het enige gevaar dat ik loop, is dat mijn jurk verkocht is, als ik te lang wacht. Maar dan kan je ook gewoon naar andere bruidsmodewinkel.

Hoe vaak hebben jullie gepast voordat je de jurk had gevonden? Ik ben best snel naar 1 soort model gegaan en dan wordt het alleen maar moeilijker...

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #1345 Gepost op: 8 januari 2013, 14:39:57 »
KM Ik heb geen flauw idee. Hopelijk vind je het antwoord in het topic dat wedding zegt.

Lizzz Fijn dat alles opgelost is. Belachelijk dat ze niet toegeven dat het hun fout is. Achja, je hebt de uitnodigingen in ieder geval :D
(Wedding je bedoelt vast Lizzz)

Wedding Mocht je jurk in die winkel verkocht zijn, en je moet naar een andere winkel, kan het zo zijn dat de jurk daar alsnog besteld moet worden. Hoe langer je wacht met de jurk, hoe minder keus je hebt.

Ik heb bij de eerste pas de jurk gevonden. Wel iets totaal anders, dan wat ik in mijn hoofd had.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1346 Gepost op: 8 januari 2013, 14:52:50 »
Inderdaad.... Een pak van mijn hart ik dacht echt ik ben mijn geld kwijt en uitnodigingen zie ik nooit meer!

Ik heb in maart 2012 mij. Jurk gekocht, ook omdat er 9maanden lever tijd op zat. En de jurk waarvoor ik eigenlijk kwam die was al uit de collectie! Dus het is denk ik verstandig dat je achter de jurk aan gaat die je graag wilt hebben .... :biggrin:
Ben in 1 winkel geweest, totaal 5 jurken gepast maar jurk nummer 1 is het geworden

Destino

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1347 Gepost op: 8 januari 2013, 15:00:34 »
.
« Laatst bewerkt op: 22 november 2013, 11:30:40 door destino »

Maggy

  • Gast
Re: September 2013
« Reactie #1348 Gepost op: 8 januari 2013, 16:57:55 »
jeetje wat is er weer veel geschreven! ik hou het niet meer bij!

fijn dat je de uitnodigingen hebt lizzz! Wel belachelijk domme fout en maar volhouden dat zij niks verkeerd doen.

mijn jurk wordt gemaakt nav van maatopname en daarna niet meer vermaakt. dan komt ook omdat het een wat voordeligere jurk is en aangezien het met reigkoord is kan je de jurk strakker en losser knopen.
levertijd is bij mij 18-20 weken.

wat goed dat jullie allemaal zo goed bezig zijn met lijnen. ik ga nu 2 weken goed me best doen tot aan maatopname. en dan rustig aan nog 3 eraf. moet lukken.


Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #1349 Gepost op: 8 januari 2013, 17:12:00 »
Maggylove met een rijgkoort kan je hem nog wel strak aantrekken hoor ;) dus stel je bent niet die drie kilo kwijt geen ramp denk ik?

Ik heb ook een rijgkoort en ze hadden tegen mij gezegd je kan dat nog 1 kledingmaat afvallen omdat je de jurk strak aan kan trekken. Ze had het over 4 a 5 kilo.

Succes nog met de aankomende 2 weken , gaat je vast lukken!!!


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards