collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 956329 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2200 Gepost op: 10 december 2011, 16:10:55 »
Wij draaien zeker Snow Patrol, Just Say Yes. En hoogst waarschijnlijk: De Poema's - Zij maakt het verschil en Jason Mraz - I'm Yours.

@ Liesje: Je jurk is prachtig en staat je ook echt heel mooi! Ik heb 'm ook aangehad en dacht dat het 'm ging worden tot ik mijn huidige jurk aankreeg. De overweging bij mij was ook dat mijn vriend niet van "drukke" print houdt en hij vindt al snel iets "druk".

@ Kumarie: Mooie jurk hoor, heel elegant. Heb je 'm al gekocht of twijfel je er nog over? Mag ik vragen waarom jullie nog niks over jullie voornemens hebben verteld?

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2201 Gepost op: 10 december 2011, 16:14:49 »
Hihi, ik hou jullie nog ff in spanning :wink: Eerst even reageren op iedereen:

@Nails: haha, ik ga er al vanuit dat iedereen hier wel weet dat ik een jurk heb besteld via zo’n webwinkel uit China, dus vandaar dat ik de jurk heb gebombardeerd tot Chinajurk. Zag al dat JM2012 het al even had uitgelegd, dus bedankt! :wink:

@JM2012: Ik ben gek op m’n schoonouders, maar ze hebben soms wat vreemde trekjes, die ik vanuit m’n eigen familie niet gewend ben. Roddelen is daar 1 van. Verder ben ik heel gelukkig met ze.
Jammer dat de Mylene party zo dwingend voor je was. Ik heb dat ook altijd met dat soort parties, je voelt je voor de gastvrouw gedwongen iets te kopen. Ik ga dus eigenlijk nooit meer, of als ik er echt een eigen belang bij heb. Ik heb bijvoorbeeld de spullen van Hara, maar zal pas weer gaan als ik een nieuw fles van dat spul nodig heb.
Mooi dat de visagiste zo leuk is! :wink: Geeft toch vertrouwen
Ik ben gek op Queen, maar kende dit nummer niet! Zal het nummer niet snel uitzoeken, omdat ik m’n AS niet zie als een “Best Friend”. Ik weet dat dat bij veel stellen wel zo is, dat is bij ons toch niet hoe ik het zou willen/kunnen omschrijven. De tekst is wel erg mooi trouwens! Sunrise is een heerlijk nummer, echt zo’n lekker laid back nummer, top!
Ben jaloers dat je haar zo snel groeit!

@deniesje: haha, nee ik snap dat je niet geassocieerd wilt worden met dat programma! Wel jammer dat een heel leuk kaartidee dan de mist in gaat.
Wat lief dat je me zo een hart onder de riem steekt m.b.t. m’n jurk! En ik weet dat jij ‘best wel’ eerlijk bent, was me al eens opgevallen. Ik ben daar iets slechter in namelijk, dus waardeer het altijd erg als mensen dat ‘durven’.
Dat nummer van Train is prachtig, had ik ergens al eens eerder gehoord, maar was  me nog nooit in die zin opgevallen. Die andere is ook mooi, maar spreekt mij iets minder aan. Misschien ook omdat ik dat nummer nog nooit eerder heb gehoord. Nummers moeten bij mij ook altijd wat ‘groeien’ en ‘wennen’.
Ik hoop dat je haar wat opknapt zo, ik herken je wens namelijk!. Mijn haar groeit heel erg langzaam en het is ook nog eens een heel dun bosje, dus ik ben er altijd erg zuinig op qua knippen enzo.
U2 is altijd goed! :wink: Dat nummer van Blof past inderdaad akelig goed bij jullie situatie zeg! Heel bijzonder.
Dat nummer better together is superleuk denk ik met video. Zie die beelden al voorbij komen onder dat muziekje!
Ga je ff PB-en hoor!

@Liesje1984: gedurfde jurk zeg, gaaf! En ik vind de schoenen ook mooi, lekker hoge hak!
Beginnen jullie later met de dag, of is het een bewuste keuze de ochtend niet te doen en juist de fotograaf met het feest er wel bij te laten zijn.

@openingsdans: pfff, dat wordt nog wat. M’n AS heeft niets met dansen, maar ik zou het wel erg leuk vinden. Zo’n ‘gekke’ openingsdans is niets voor ons, dus dat wordt het sowieso niet. Misschien een nummer dat slow start en op een gegeven moment los gaat, zodat we de dansvloer meteen vol hebben.

@clau-john: Bee Gees is wat voor mijn tijd, maar het is wel een leuk nummer. Nummer van Nick en Simon is ook erg toepasselijk hè!
Hoop dat je het durft je stiefvader weer te vragen, lijkt me juist erg bijzonder!

@Kumarie: leuk forum hè! :wink: Top dat jullie een datum hebben, dan zijn jullie verder dan ons! De Cymbeline Eleanore ben ik hier op het forum volgens mij vaker tegen gekomen, mooie jurk en je bent hier niet de enige met een Spaanse sluier, mooi effect geeft dat hè. Koop je dat strakke rode jurkje gewoon voor de huwelijksnacht/huwelijkreis!

Nou, nu het verhaal van m’n jurk. Gisteren wezen passen en ze hadden heel veel jurken, net binnen! Ik weet inmiddels wel welk model me leuk staat, dus ik heb alleen maar jurken aangehad die me echt mooi stonden. Ik kwam echt iedere keer uit dat hokje: ooh, staat prachtig, wat mooi! Nou, volgende passen. Zo zijn we alle jurken langs gegaan en uiteindelijk ging ik jurken wegstrepen omdat ze te duur waren, of net niet perfect. Uiteindelijk bleef er 1 jurk over en die stond zo prachtig. De kleur was perfect, het model was perfect en de prijs niet superhoog. Vervolgens vertelde ik dat ik nog nooit een sluier had gedragen en ik heb bij 2 jurken nog een Spaanse sluier op gekregen. Bij de geheel kanten jurk (ja zelfs die heb ik gepast) vonden we het wat teveel worden, maar wel erg mooi. Bij de prachtige jurk was het plaatje ineens compleet. Ik zag mezelf in de spiegel lopen en zag al helemaal voor me dat ik zo de kerk in zou komen lopen: inclusief sluier!!!!!  (ik weet niet of jullie nog weten wat ik eerder over sluiers zei, maar dat was niet bijster positief, tenminste niet als ik de drager zou moeten zijn..)
Tsja, dan de prijs. Ik vond de jurk inclusief accessoires echt te duur en inmiddels weet ik hier wel wat adresjes voor goedkope torseletten en hoepels e.d. dus dan de prijs zonder accessoires: tsja, dat was net wat aan de prijs, helemaal ten opzichte van de Chinajurk. Ik wilde er dus nog een nachtje over slapen. Gisteravond zat ik even op de website van de zaak te kijken en daar stond m’n jurk op! Met prijs! En ook nog eens een prijs die lager lag dan de prijs die ze mij had gegeven. Ik helemaal in de war, ben ik nu afgezet?! Vanochtend meteen m’n moeder gebeld en afgesproken dat ik de winkel zou bellen. Want voor dat bedrag op de site wilde ik de jurk van de bruidsmodezaak! Ik haar het verhaal uitgelegd, de prijs van de jurk op de site was de prijs als je er nog een accessoirepakket van zoveel 100 euro bij zou kopen. Nou, dan was het klaar dacht ik, dan ga ik voor de Chinajurk. Maar toen vroeg ze me wat ik er maximaal voor zou willen geven en daar ging ze mee akkoord!!! Ik heb dus vanochtend de jurk opgehaald! Helemaal blij zeg. De jurk zet ik even op het forum, ook al heb ik de jurk niet zelf aan, helaas zijn daar geen foto’s van. Gisteren mocht het niet omdat ik nog geen keuze had gemaakt en vanochtend had ik geen tijd, dus nu ga ik binnenkort bij m’n moeder nog de jurk passen voor foto’s, zodra ik ze heb zal ik ze showen! Voor een voorproefje, kijk op de mail! :wink:
Ik heb uiteindelijk voor deze jurk gekozen en niet voor de Chinajurk, omdat de pasvorm van deze jurk zo perfect was. Ik kreeg er zo’n mooi figuurtje in! En dat zal ik nooit zeker weten van die Chinajurk, dat weet je pas zeker na het uitnemen en aanpassen enzo. Uiteindelijk heb ik dus toch voor zekerheid gekozen, maar wel alleen omdat de prijs uiteindelijk zo mooi was. Was de jurk op de oude prijs gebleven, dan had ik toch de Chinajurk genomen.

Zo een heel verhaal: ik hoop dat jullie er doorheen komen, maar conclusie: ik heb een jurk!!!

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2202 Gepost op: 10 december 2011, 16:24:18 »
@deniesje: haha, nee ik snap dat je niet geassocieerd wilt worden met dat programma! Wel jammer dat een heel leuk kaartidee dan de mist in gaat.

Mee eens!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2203 Gepost op: 10 december 2011, 19:38:19 »
@Blondbruidje wat gaaf dat je eindelijk je jurk hebt gevonden!!! En ik heb net al meteen op de mail gekeken en OH MY GOD wat is dat een mooie jurk!!! (helemaal mijn stijl :)) En neem je nu ook die spaanse sluier erbij?? Haha grappig als je idd bedenkt dat je daar eerst niet zo positief over was, zo zie je maar wat het met je kan doen als je het eenmaal aan hebt/op hebt :wink:
Ik had dat met mn jurk ook, ik dacht ik neem nooit fishtail dat benadrukt mn heupen veel te veel en toen had ik zo'n jurk aan en ik had echt zoiets van WOW dit is m! hihi Lastig he als je zo twijfelt met de jurk en de prijs ik had dat precies zo met mn jurk en ik was echt blij toen ik de knoop had doorgehakt! Ben trouwens wel nieuwsgierig welke kanten jurk je aan had aangezien ik er ook zo een heb :)

@muziek wij willen zeker muziek als we binnen komen lopen anders is t zo stil lijkt me...We nemen bij binnenkomst 'If I ain't got you' van Alicia Keys (is echt ons liedje) en na afloop ceremonie weten we nog niet zeker, ik vind Bruno Mars 'Just the way you are" wel heel leuk of "marry you". Openingsdans ben ik echt nog niet uit, AS is echt niet van t dansen en voelt zich dan heel opgelaten. Maar ik denk dat we er toch niet aan zullen ontkomen en ik vind t ook wel een mooie overgang om t feest als t ware te openen. Maar dan misschien ff een slow nummer en dan idd een lekker dans nummer en dan sleuren we iedereen de dansvloer op ofzo...Vind trouwens 'I gotta feeling' van the Black Eyed Peas wel een heel gaaf nummer om de avond mee te openen. Maar daar kun je niet echt op 'slowdansen' :tongue:
« Laatst bewerkt op: 10 december 2011, 19:39:15 door roxymilan »

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2204 Gepost op: 11 december 2011, 11:42:27 »
Even snel wat reacties. Ben flink ziek geweest deze week, dus ik heb weinig meegelezen.

@Blondbruidje – wat leuk dat je nu echt je jurk hebt! Zeker als het ook nog voor een mooie prijs is! Ik ga vanmiddag even kijken op de mail. Kan ik ook meteen de jurk van Liesje zien.

@Muziek – ik vind het best moeilijk kiezen… We willen in elk geval wel muziek als we binnen komen lopen, maar nog geen idee welke. Leuk om alvast wat ideeën te lezen.

Vandaag nog precies 7 maanden voor onze bruiloft! :biggrin:

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2205 Gepost op: 11 december 2011, 13:07:44 »
Blondbruidje, wat fijn dat je nu eruit bent! Je jurk is echt prachtig, helemaal mijn smaak  :biggrin:  
Ik ben zelf heel benieuwd wat mij zal staan, ik heb dus ook zo'n soort jurk in gedachten maar je moet ook maar wachten of het wel staat.
Wat ga je nu doen met je China jurk?

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2206 Gepost op: 11 december 2011, 14:52:06 »
Blondbruidje, gefeliciteerd met DE jurk!! Hij is ontzettend mooi, ik vind hem nog mooier dan de china jurk, komt door de bewerkingen en doordat het helemaal strapless is. Ik ben heel benieuwd hoe hij jou staat!En ik ben ook wel benieuwd wat je nu met de chinajurk gaat doen :wink: En een sluier erbij, toe maar toe maar :biggrin: Zie je wel, je moet het gewoon op hebben dan zie je het goed! Hahahaha, echt super leuk hoor dat je ook zo van mening bent veranderd!

Missy, buikgriep gehad? In ieder geval hoop ik dat je snel weer helemaal de oude bent!

Roxy, misschien een ideetje: Je kan what a feeling (die van die dans film, kan ff niet op de naam komen... jaren 80 liedje) misschien laten mixen met I gotta feeling van de B.E.P? Of een liedje ook met "feeling" erin?
Kan je aan de DJ vragen, als het een goeie is moet hem dat vast wel lukken :wink:
Ik zag dat jij ook je schoenen van LITB te koop hebt staan. Zonde ze zijn echt leuk! Maar ze moeten wel lekker zitten natuurlijk :wink:
Ik heb die van mij vandaag verkocht. Die meid was er helemaal blij mee en gelukkig zaten ze goed bij haar. Heel toevallig, ze trouwen ook op onze datum haha! Jeetje, hoe groot is die kans :wink:

Clau, leuke liedjes tot zover! :wink: Mag ik vragen waarom je het spannend vind om je stiefvader (alweer) te vragen om je weg te geven?

Nails, wanneer ga jij op pad voor een jurk?

Kumarie, leuk dat jullie nu ook een datum hebben! Ik ben eigenlijk ook wel nieuwsgierig waarom niemand op de hoogte is van jullie plannen? Wordt dat de ontknoping met kerst of oud en nieuw ofzo?

Ohja haha vergeet ik helemaal iets over mezelf te vertellen :wink:
Ik liep gisteren heel onverwacht tegen een "bridal belt" aan.
Hij is helemaal van strass en aan de voorkant zit een ruitvorm, hij staat heel chique! Nog niet bij mijn jurk getest hoe het staat maar voor het prijsje kon ik het niet laten liggen!
Was gewoon in een kleding boutiekje en voor de kerst krijgen ze allemaal bling bling binnen, dus ik was gewoon eens binnen gestapt zonder enige verwachting. Maar ben dus heel blij! EN hij past :wink: Heb er meerdere om gehad maar die waren allemaal te lang waardoor ze halverwege mijn buik vielen. (ben nogal slankjes) en deze is precies goed. Het slotje ga ik nog even aanpassen zodat je er bijna niets van ziet. Erg netjes, hij sluit op mijn zij dus van achter ook een prachtige strassband en valt het slotje dus een beetje onder mijn arm weg. **blij mee** :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 11 december 2011, 14:55:55 door deniesje »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2207 Gepost op: 11 december 2011, 16:47:02 »
@ Blondbruidje: Wat gaaf, een jurk! Fijn dat ie voor die prijs mee kon, ik vind hem prachtig! We willen graag ee nfoto van de jurk met jou erin! :) Grappig he, die sluiers.. Ik vond het ook niets, totdat ik er eentje op had en toen was ik verkocht!

@ Deniesje: Leuk zeg, zo'n bridal belt! Laat je m ook nog even zien op de mail? Ben wel benieuwd!

@ Liesje: Ook al zo'n mooie jurk! :)

@ Kumarie: Fijn, dat jullie toch over de datum uit zijn. Jullie hebbn nog wel even de tijd zie ik :wink:

@ Openingsdans: ook mijn as heeft niets met dansen.. helaas... :sad:

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2208 Gepost op: 11 december 2011, 17:11:54 »
Ja, ik vind de nieuwe jurk van blondbruidje eigenlijk ook wel veel mooier dan de chinajurk.

Deniesje, gaaf dat je je bridal belt hebt gevondn.

De uitnodigingen zijn af! Deze week gaan ze naar de CM.

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2209 Gepost op: 11 december 2011, 17:41:35 »
@Charley: had je post gister net gemist: Just say yes, lekker toepasselijk! Wat is er dan eigenlijk veel leuke ‘trouwmuziek’ te vinden. Andere nummers zijn ook mooi.
Grappig dat je bijna voor de jurk van Liesje was gegaan!
Bedankt voor je compliment over de jurk en ik ben erg benieuwd naar jullie uitnodigingen!

@Roxymilan: Dank je wel! Haha, ja ga ook een Spaanse sluier kopen. Ik ga die niet de hele dag dragen, maar in ieder geval in de kerk. De kanten jurk heb ik even opgezocht, het is deze: De jurk was erg mooi en stond ook erg mooi, maar was net te duur en de andere jurk was gewoon nog mooier voor mij.
Wat jij zegt over de openingsdans, zoiets lijkt mij ook wel wat. Ons nummer is alleen een echt trance nummer, weet niet hoe geschikt dat is voor aan het begin van de avond.

@missy-ila: niets aan hè, dat ziek zijn. M’n AS is tot en met Woensdag thuis geweest, echte buikgriep te pakken. Ik vind het een wonder dat ik het niet heb opgepikt. Goede weerstand! :wink:
Ieh nog 7 maanden!!! :wink:

@Nails: bedankt! Gewoon naar een bruidswinkel gaan en verschillende modellen passen, dan kom je er heel snel achter wat je staat. Ik heb een vrij slanke taille, dus een jurk die dat showt staat me goed. Verder heb ik brede heupen, dus een echte fishtail staat mij weer niet, de jurk moet net iets hoger wat uitlopen, zoals de jurk die ik gekocht heb dus. Wees gerust, voor ieder model is er ‘de’ jurk!

@deniesje: dankjewel! Haha, ja erg hè, ik aan de sluier! Leuk, een bridal belt! Daar heb ik ook aan gedacht voor m’n Chinajurk. Wilde dan 1 van Etsy bestellen. De jurk die ik nu heb gekocht heeft al een riempje, dus hoef geen bridal belt meer. Ik ben benieuwd naar die van jou. Mailaccount?? :wink:

@JM2012: bedankt! Ik wil ook graag zo’n foto, dus zal daar snel mee aan de slag. De jurk hangt bij m’n ouders, dus moet even kijken wanneer dat lukt.

Leuk, al die positieve reacties, wordt ik nog blijer met m’n keuze! Ik heb nu alleen wel wat ‘Spaanse sluiervraagjes’, maar die zullen jullie vast wel kunnen beantwoorden als fanatieke sluierdraagsters. :wink:
- Wanneer dragen jullie de sluier? Hele dag, alleen in de kerk/ceremonie? En hoe doen jullie dat met het haar? Ik wil de sluier dus maar een deel van de dag dragen en dan met m’n haar los. Later wil ik de sluier af, maar dan wil ik m’n haar niet meer los. Denken jullie dat het een optie is een kapper op locatie te krijgen? Nu wordt ik wel heel veeleisend geloof ik.. En hoe doen jullie dat?
- Waar hebben jullie de sluier vandaan? In de winkel was de sluier 250/300 euro, dat heb ik er echt niet voor over. Ik las van een winkel in Amsterdam, maar ook online is wel het 1 en ander te vinden. Iemand tips voor een budget-sluier?

Nog even egoposten trouwens: ik heb de jurk in maat 36!!! Hij past net niet dicht, maar ik ben zo trots! Zit nu wel wat in dubio, zal ik nog een paar kg af proberen te vallen, of laat ik de jurk lekker wat uitnemen over een half jaar.

Verder hadden jullie nog vragen over de Chinajurk. Ik ga de jurk tot na het huwelijk bewaren. Daarna gaat de jurk of op Marktplaats of ik doe er nog een Trash the Dress shoot mee. Ik laat de jurk niet aan AS zien, want de kleur is bijna precies hetzelfde als de jurk die ik uiteindelijk heb gekocht. Daarom dus pas ook op Marktplaats na het huwelijk.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2210 Gepost op: 11 december 2011, 17:48:00 »
@ Blondbruidje: Mijn sluier is van poirier, uit de bruidszaak €60,-. Ik draag heb sochtends, overdag en bij de receptie. Voor het eten haal ik hem eruit denk ik .. Wil mn haar zoieso vast dus er veranderd dan weinig aan mijn kapsel :).
Kapper op locatie kan vast wel, als je maar genoeg betaald xp

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2211 Gepost op: 11 december 2011, 17:51:22 »
@Charley: had je post gister net gemist: Just say yes, lekker toepasselijk! Wat is er dan eigenlijk veel leuke ‘trouwmuziek’ te vinden. Andere nummers zijn ook mooi.
Grappig dat je bijna voor de jurk van Liesje was gegaan!
Bedankt voor je compliment over de jurk en ik ben erg benieuwd naar jullie uitnodigingen!

Just Say Yes konden we niet over twijfelen. Ik heb mijn vriend leren kennen als festivalganger en één van de eerste belcontacten hadden we toen hij bij Lowlands bij een band stond. Ik vroeg welke band het was en het antwoord was euh,.. Snow Patrol geloof ik. Ik was op dat moment nog op zoek naar vakantiemuziek, dus heb wat muziek opgezocht en op de MP3 gemikt. Ik was toen al helemaal voor hem gevallen en heb die nummers echt grijs gedraaid op de vakantie. Snow Patrol is in de vijf jaar erna gegroeid tot een gezamelijke liefde en toen hij mij ten huwelijk heeft gevraagd, zeiden we dan ook gekscherend dat we ze moesten uitnodigen voor de bruiloft voor een akoestische set. Wonder-boven-wonder komen ze de volgende dag in mijn woonplaats optreden, wat óók nog eens mijn verjaardag is EN ik heb arena kaartjes gescoord. Inmiddels is het refrein gekozen als opening van de kaart en moet dat nummer hoe dan ook gedraaid worden. *zucht *zwijmel

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2212 Gepost op: 11 december 2011, 18:33:37 »
@Roxymilan: Dank je wel! Haha, ja ga ook een Spaanse sluier kopen. Ik ga die niet de hele dag dragen, maar in ieder geval in de kerk. De kanten jurk heb ik even opgezocht, het is deze:  De jurk was erg mooi en stond ook erg mooi, maar was net te duur en de andere jurk was gewoon nog mooier voor mij.
Wat jij zegt over de openingsdans, zoiets lijkt mij ook wel wat. Ons nummer is alleen een echt trance nummer, weet niet hoe geschikt dat is voor aan het begin van de avond.

Leuk, al die positieve reacties, wordt ik nog blijer met m'n keuze! Ik heb nu alleen wel wat 'Spaanse sluiervraagjes', maar die zullen jullie vast wel kunnen beantwoorden als fanatieke sluierdraagsters. :wink:
- Wanneer dragen jullie de sluier? Hele dag, alleen in de kerk/ceremonie? En hoe doen jullie dat met het haar? Ik wil de sluier dus maar een deel van de dag dragen en dan met m'n haar los. Later wil ik de sluier af, maar dan wil ik m'n haar niet meer los. Denken jullie dat het een optie is een kapper op locatie te krijgen? Nu wordt ik wel heel veeleisend geloof ik.. En hoe doen jullie dat?
- Waar hebben jullie de sluier vandaan? In de winkel was de sluier 250/300 euro, dat heb ik er echt niet voor over. Ik las van een winkel in Amsterdam, maar ook online is wel het 1 en ander te vinden. Iemand tips voor een budget-sluier?

Nog even egoposten trouwens: ik heb de jurk in maat 36!!! Hij past net niet dicht, maar ik ben zo trots! Zit nu wel wat in dubio, zal ik nog een paar kg af proberen te vallen, of laat ik de jurk lekker wat uitnemen over een half jaar.

Verder hadden jullie nog vragen over de Chinajurk. Ik ga de jurk tot na het huwelijk bewaren. Daarna gaat de jurk of op Marktplaats of ik doe er nog een Trash the Dress shoot mee. Ik laat de jurk niet aan AS zien, want de kleur is bijna precies hetzelfde als de jurk die ik uiteindelijk heb gekocht. Daarom dus pas ook op Marktplaats na het huwelijk.

Wauw die vind ik idd ook heel gaaf!! En echt super dat je ook een spaanse sluier gaat dragen, die zijn ook zoooo mooi! Toen ik er 1 op had was ik ook meteen verkocht. Ik heb m ook niet in de bruidszaak gekocht hoor, die kostte daar 400 euro. Ik ga mijne in Amsterdam kopen bij Bridal Closet (www.bridal-closet.nl) ze hebben er daar heel veel dus zit er altijd wel eentje bij. En volgens mij is de duurste 150 euro dus is al een stuk beter! Je kunt ze ook bij Light in the Box bestellen maar dat durf ik niet aan want ik wil wel zeker zijn dat de kleur en het kant van mn jurk en de sluier met elkaar matcht.

 Ik draag m ook niet de hele dag hoor! 's avonds gaat ie af en dan doe ik een mooie bloem in mn haar. Ik steek mn haar wel de hele dag op , een btje zo'n 'spaanse' lage knot om maar in die stijl te blijven :wink: maar als je echt een kapper op locatie wil kan dat volgens mij wel hoor, maar dan betaal je wel wat meer.

En super dat je in maatje 36 past, tja ik zou zeggen als je zin hebt om nog ff wat af te vallen dan moet je dat doen maar zie je dat echt niet zitten dan kun je beter de jurk wat uitnemen...

Roxy, misschien een ideetje: Je kan what a feeling (die van die dans film, kan ff niet op de naam komen... jaren 80 liedje) misschien laten mixen met I gotta feeling van de B.E.P? Of een liedje ook met "feeling" erin?
Kan je aan de DJ vragen, als het een goeie is moet hem dat vast wel lukken :wink:
Ik zag dat jij ook je schoenen van LITB te koop hebt staan. Zonde ze zijn echt leuk! Maar ze moeten wel lekker zitten natuurlijk :wink:
Ik heb die van mij vandaag verkocht. Die meid was er helemaal blij mee en gelukkig zaten ze goed bij haar. Heel toevallig, ze trouwen ook op onze datum haha! Jeetje, hoe groot is die kans :wink:

Ja ik heb  de schoenen een paar keer aangehad en ze zitten toch echt te strak, zo jammer! Ik vind ze nog steeds heel gaaf dus ik twijfel nu of ik ze toch niet in maat 40 ga bestellen. Maar ik ga eerst nog wel s ff in wat winkels kijken en anders bestel ik deze alsnog een maat groter. Vind de trouwschoenen in winkels hier vaak zo lelijk! Met zo'n grote blokhak en zo'n vierkante voorkant, echt niks voor mij....Mooi dat jij die van jouw al verkocht hebt, via dit forum of via marktplaats ofzo?
Qua muziek, daar hebben we ook al aan zitten denken dat we beginnen met een mooi slow dance nummer en dat het nummer dan overgaat in I gotta feeling. Vorig jaar op de bruiloft van mn neef en nicht hadden zij t zelfde (wel met andere nummers) en toen hebben ze ook echt een heel gek dansje ingestudeerd, echt super grappig! Denk niet dat ik mn AS zo ver krijg :wink:
Wat leuk ook dat jij je bridal belt hebt gevonden! En zo spontaan dat is helemaal mooi :)
« Laatst bewerkt op: 11 december 2011, 18:54:26 door roxymilan »

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2213 Gepost op: 11 december 2011, 20:06:30 »
.
« Laatst bewerkt op: 9 januari 2012, 21:22:00 door Mikey »

deniesje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2214 Gepost op: 11 december 2011, 20:38:53 »
ai ik druk op een verkeerd knopje en weg tekst :sad:

ff opnieuw dan maar...

Mijn belt staat op de mail! Zijn niet heel duidelijke foto's maar dan hebben jullie een idee. Als jullie willen kan ik er morgen wel eentje overdag maken hoor.

@JM jammer dat je AS geen danser is (mijne ook niet hoor) maar schuifelen kan ie toch wel?:wink:

@ charley, spannend meid! Ik ben benieuwd naar het kaartje! En mag ik vragen waar jij ze hebt gedrukt/laten drukken? Jullie
boffen trouwens met die decemberzegels :tongue:
En jeetje ik kreeg even helemaal kippenvel waarom jullie voor just say yes hebben gekozen, wat een heerlijk zwijmel verhaal!!! :wub:

@ blondbruidje, wauw dat is ook een hele mooie jurk! maar de jurk die je uiteindelijk hebt gekozen zal je ongetwijfeld mooier staan! Wel een leuk idee om de chinajurk voor een TTD shoot te gebruiken.
EN sja afvallen... wat je wil meid, je hebt al een prachtig figuurtje! Je kan het proberen, lukt het niet troost je dan met de gedachte dat je jurk toch wel uitgenomen kan worden EN dat je er al prachtig uitziet zo!

@ roxymilan, ik had de schoenen op de trouwhyves staan en op marktplaats. En via marktplaats verkocht. Tot nu toe raak ik al mijn spulletjes die ik dubbel heb gekocht allemaal wel kwijt via marktplaats dus dat is fijn, dan zit ik niet met dubbele torseletten etc :wink: En ik vind het fijn als ik er iemand anders blij mee kan maken!

@ Mikey, leuk zo'n eerste gesprek met de CM! En lief dat ze zich er zo in heeft verdiept, dat komt vast helemaal goed met de voorbereidingen en op de dag zelf!

@ sluier, ik heb de mijne bij LITB (jawel :wink:) besteld. Een hele mooie, super zacht stofje en mooie kraaltjes aan de rand, met een kammetje eraan vast dus hij kan zo in mijn haar. Ben er heel tevreden over en de kleur matcht precies bij mijn jurk! Hij kostte me 15,- excl verzendkosten maar ik had meerdere dingetjes besteld dus zal het wel neerkomen op zo'n 17,- :biggrin:
Ik heb hem nu niet hier in huis, hangt veilig bij mijn schoonmoeder in de kast bij mijn jurk en schoentjes. Hij komt tot aan mijn kuiten en loopt zo mooi over in de sleep. Hij is zo licht dat ik hem wel de hele dag en avond op wil houden. Mijn haar wil ik half opsteken, met clip ins voor een mooie volle bos.

De kreuk valt ook best mee had ik door, na een half uur was ie zo goed als glad maar ik ga hem voor de trouwdag uithangen en als ie dan nog wat kreukelt dan ga ik hem strijken op de laagste stand met een theedoek ertussen.
Dit is hem http://www.lightinthebox.com/nl/2-lagen-wals-bruiloft-sluier_p155924.html
« Laatst bewerkt op: 11 december 2011, 20:43:22 door deniesje »

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2215 Gepost op: 11 december 2011, 21:16:15 »
My ladies, hoe was jullie weekend?? Lekker genoten??
Wij zijn gisteren met onze ceremoniemeester en haar man (hij is mijn getuige) bij de trouwlocatie geweest…alles aan hen kunnen laten zien, ze vonden het helemaal super en daarna een heerlijke high-tea gedaan op de locatie. Was echt helemaal genieten, en lekker gegeten en ook zo fijn dat we het eindelijk aan ze hebben kunnen laten zien!!!

Aankomende vrijdag m’n proefkapsel/make-up en had haar de foto gestuurd die ik gepikt heb van clau-john en ze heeft foto’s gezien van mij, zowel in m’n jurk als gewoon en volgens haar past het volledig bij me..haha..dus we gaan het vrijdag proberen. Ben zo benieuwd!!!

@ Charley; de tijd vliegt echt voorbij, echt niet normaal! Zeker als het straks oud&nieuw geweest is…. Ben benieuwd naar jullie uitnodiging!
En Just Say Yes…wat een super verhaal…dan moet ie zeker op de bruiloft te horen zijn!

@ JM2012; irritant zo’n party! Ik ben er zelf ook niet zo’n voorstander van, maar soms kan je er wel goede dingen vandaan halen.

@ deniesje; jeetje, ik zou inderdaad ook liever niet een kaart willen met referentie naar zo’n soort programma. Enne, je weet wat we hebben afgesproken, ik hou je op de hoogte over Valerie! Had net een mailtje van d’r en echt weer helemaal super!

Mooie bridal belt trouwens, en heerlijk om er zo uit het niets tegen aan te lopen….altijd fijn zulke aankopen!

@ liesje1984; prachtige jurk! Hij staat je ook super mooi…wauw, echt een plaatje!!!

@ clau-john; als jij graag wilt dat je stiefvader je weggeeft, dan moet je dat gewoon doen!!! En hij zal zich alleen maar vereerd voelen, dat weet ik zeker!

@ blondbruidje; WAUW!! Wat een prachtige jurk….en wat is het heerlijk dat je echt het gevoel hebt dat dit je jurk is! Ik las het al helemaal in je verhaal…zo bijzonder ;-)!!! En een sluier…haha…dat had ik bij jou inderdaad niet bedacht!! Wel super gaaf trouwens!!
Wat? Maatje 36…ikke jaloers ;-)!!! Haha, maar als je nog iets wil afvallen, lekker doen… Je moet echt doen waar jij je prettig bij voelt!

@ roxymilan; BEP als openingsdans zou ik ook gaaf vinden, denk dat we er wel iets mee gaan doen die avond, maar hoe nog geen idee….. Mag ik je aanraden om nog eens de tekst van Bruno Mars (Marry you) te lezen?? Dat is namelijk in mijn ogen niet echt iets voor een bruiloft…alhoewel dat wel zo lijkt!

@ missy-ila; wat vervelend dat je zo ziek bent geweest! Nu weer helemaal beter??

@ mikey; heerlijk om zo’n goed gesprek gehad te hebben met je cm! Dat is toch wel erg prettig, dat je alles aan haar kan toevertrouwen.

@ muziek; wij zijn er eerlijk gezegd wel uit….een deel houden we nog geheim (hebben we echt al jaren geleden afgesproken).. Ik kom binnen op “Flying without Wings” van Westlife (wordt weggegeven door m’n beste vriend). En we draaien ook nog “Ik heb je lief” van Paul de Leeuw. Oh, en het feest ’s avonds wordt afgesloten met “You never walk alone” gezongen door Lee Towers.

@ openingsdans; uhm…geen idee nog….daar zijn nog regelmatige discussies over…haha… We gaan wel openen, dat hoort gewoon op een feest, maar hoe dat is nog even de vraag.

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2216 Gepost op: 11 december 2011, 21:31:13 »
@Boukezz klopt dat had ik al wel s gehoord (we're looking for something dumb to do, I think I wanna marry you, tsja niet echt hoe wij er in staan haha) maar ik vind het wel een heel vrolijk liedje en het is voor na de ceremonie als iedereen je gaat feliciteren dus denk dat weinig mensen echt naar de tekst zullen luisteren :wink: En ach zo zijn er bijna in elk liedje wel stukjes die misschien wat minder toepasselijk zijn, het gaat ook meer om het sfeertje. Hoewel ik die andere van Bruno Mars "Just the way you are" ook wel erg mooi vindt, die is wel wat beter qua tekst :wink: Nou ja we zien nog wel m isschien wordt het nog wel een hele andere hoor!

Leuk dat jullie zo'n gezellig dagje hebben gehad met je CM en haar man! En ik be n ook benieuwd hoe je proefkapsen en make-up worden!

FirstLove

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2099
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2217 Gepost op: 12 december 2011, 09:07:45 »
Het is voor mij meer de zin "If we wake up and you wanna break up, that's cool"..... Het is inderdaad dat er in heel veel liedjes wel iets zit, maar ik merk dat wij er toch wel heel erg opletten! Behalve dan bij Paul de Leeuw met Ik heb je Lief....dat begint met "Ik weet niet of je zit te wachten op een vriendelijk woord van mij" en dat is misschien ook niet helemaal bruiloft-achtig, maar de rest past zo perfect bij ons, dus dat neem ik dan maar voor lief ;-)!

Ik zal m'n proefkapsel/make-up niet op het forum zetten ivm meelezers, maar misschien wel op de gmail...daar denk ik nog ff over na ;-)!

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2218 Gepost op: 12 december 2011, 09:37:10 »
Het is voor mij meer de zin "If we wake up and you wanna break up, that's cool"..... Het is inderdaad dat er in heel veel liedjes wel iets zit, maar ik merk dat wij er toch wel heel erg opletten! Behalve dan bij Paul de Leeuw met Ik heb je Lief....dat begint met "Ik weet niet of je zit te wachten op een vriendelijk woord van mij" en dat is misschien ook niet helemaal bruiloft-achtig, maar de rest past zo perfect bij ons, dus dat neem ik dan maar voor lief ;-)!

Ik zal m'n proefkapsel/make-up niet op het forum zetten ivm meelezers, maar misschien wel op de gmail...daar denk ik nog ff over na ;-)!

Haha ja dat is ook niet echt heel toepasselijk die zin :wink: Welke we ook nog heel gaaf vinden is "Love is Everywhere" van Alain Clark. Die tekst is in ieder geval een stuk toepasselijker :wink:
Zou leuk zijn als je ze op de gmail zet, ben erg benieuwd!

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2219 Gepost op: 12 december 2011, 09:41:58 »
@JM2012: 60 euro voor een sluier vind ik een mooie prijs! Ik heb meteen even op de mail gekeken naar je jurk en sluier, maar zie dat jij wel een andere soort sluier hebt. Het lastige is dat je op internet bijna geen prijzen kunt vinden van de Poirier producten, maar ze hebben wel Spaanse sluiers heb ik op hun website gezien. Ik ga dus even op onderzoek uit!

@Charley: wat een mooi verhaal zeg, over hoe jullie tot Snowpatrol zijn gekomen. Ik zucht en zwijmel even lekker met je mee hoor! :wink:

@Roxymilan: haha, ja had wel verwacht dat jij die heel erg mooi zou vinden. Je eigen jurk is ook helemaal van kant hè. Wow 400 euro voor een sluier, dat is echt niet meer normaal in mijn ogen! Ja, Bridal Closet bedoelde ik inderdaad. Ik ga er even over nadenken of ik daar naartoe ga, of dat ik via Marktplaats/Ebay of LITB iets ga aanschaffen. Ik wil ook schoenen via één van die kanalen gaan kopen, dus dan kan het mooi in 1 keer.
Zo’n lage knot is mooi! Maar het past totaal niet bij me. Ik heb altijd haar in m’n gezicht, dus dat wil ik op de dag ook. De Spaanse sluier had ze in m’n losse haar gedaan en dat stond echt prachtig. Ik voelde me net een ster, hihi.
Het afvallen ga ik nog even over nadenken. Eerst kerst en oud en nieuw maar eens zien door te komen. Daarna wilde ik sowieso beginnen met spiertraining om m’n armen en rug in vorm te krijgen. Dus misschien val ik daardoor ongemerkt ook nog wel wat van af.
Begrijp ik het trouwens goed dat je de schoenen bij LITB beter een maat groter kunt bestellen? Zowel jij als Deniesje hebben te kleine schoenen gekocht daar, dus vandaar m’n vraag.
Een dansje instuderen, zoals je er ook veel op Youtube ziet vind ik heel grappig, maar dat past echt totaal niet bij ons. Als we iets van een dans zullen doen, dan zal het waarschijnlijk een slow ietsigs zijn.

@Mikey: haha, is het zo erg! Ja, ik ben er ook wel heel erg blij mee. De jurk stond zò mooi!
De reden dat ik een sluier heb gepast is ook enkel en alleen dit forum hoor! Anders had ik het nooit gedaan, want ik vond het helemaal niets voor mij. Toch maakt het m’n jurk zo ‘af’. Je kunt altijd 1 passen als je weer eens voor een doorpas moet bij de bruidszaak.
Leuk dat de CM zo meedenkt, dat is toch wel erg prettig.

@deniesje: om dat wegklikken te voorkomen doe ik m’n teksten altijd eerst in word. Zo kan ik ook gemakkelijker op iedereen reageren. Ik begin gewoon  bij m’n laatste post en kan dan iedereen langs gaan om te reageren zonder steeds heen en weer te moeten scrollen. Forumverslaafd?! Misschien…
De belt is mooi! Niet te breed, maar dat past volgens mij prachtig bij je jurk!
Ik denk inderdaad dat ik het maar zo in ga steken. Een paar kilo’s er nog af en lukt het niet, dan is het ook goed. Bedankt voor de lieve complimenten!
Je sluier is trouwens prachtig en supergoedkoop! Dat geeft me toch ook wel vertrouwen de sluier via LITB te bestellen. Ze hebben daar ook prachtige Spaanse sluiers namelijk en de reviews zien wel positief.

@boukezz: zo te lezen heb jij een goed weekend gehad, je opent je bericht zo gezellig!
Gaaf dat jullie de locatie hebben kunnen laten zien en ook nog eens lekker gegeten hebben, leukleukleuk!
Ik ben erg benieuwd naar je proefkapsel en make up. Het gmail account staat altijd open voor de resultaten! :wink:
Haha, m’n verhaal loopt geloof ik inderdaad wat over van enthousiasme. Je bent niet de eerste die dat zegt namelijk, oeps.. Nooit gedacht dat ik zo enthousiast zou kunnen zijn. Ik ben namelijk vrij nuchter en dat gevoel had ik bij de bruidswinkel ook steeds. Toen alle jurken mooi waren zei ik ook: ik denk dat ik het gevoel van DE jurk gewoon niet zal krijgen, maar dat ik gewoon de jurk uit zal zoeken die het minst aan ‘verbeterpunten’ heeft. Dat was eerst ook echt zo, maar nu ik de jurk heb, krijg ik steeds meer het gevoel dat het DE jurk toch wel is!
Ik heb je lief is gaaf! Er is ook een Friese versie van, die heeft De Kast (wie kent ze nog?!) ooit eens in een programma van Paul de Leeuw gezongen. Het lijkt me erg leuk dat nummer te draaien op de dag, want de tekst is zowel mooi als grappig.
@roxymilan: dat nummer van Bruno Mars vind ik erg leuk! Het is niet helemaal toepasselijk in de gehele tekst, maar juist een lekker vrolijk nummer. Wat mij betreft hoeft niet alles op zo’n dag beladen te zijn.

Zaterdag had ik een vriendin over de vloer die ik niet vaak zie. Ik heb verteld dat we gaan trouwen en heb ook meteen de jurk laten zien. Zo leuk om ook mensen in ‘het echte leven’ de jurk te kunnen laten zien. Ze vond hem prachtig! Heb lekker niet verteld dat er nog een sluier bij komt. :wink: M’n vriendinnengroep laat ik de jurk pas op de dag zien, die mogen lekker in spanning blijven.

Dit weekend een potentiële fotograaf en onze potentiële locatie gemaild voor informatie en een offerte. Ik ben met name benieuwd wat de mogelijkheden zijn op de locatie. De fotograaf heeft al een leuke mail teruggestuurd. We moeten nu even gaan bedenken of we al met een fotograaf aan de slag willen als we nog geen definitieve datum hebben. Onze voorkeursdatum is bij haar nog wel vrij, maar belangrijker is het of we een klik hebben en hetgeen wij willen ook kan. Ik denk dus toch dat we op korte termijn maar eens een afspraak moeten plannen.

Verder zit ik nog lekker te zwijmelen bij m’n jurk en ben ik op zoek naar schoenen, een sluier en meer van dat soort dingen. Vraagje: hebben jullie allemaal een torselet aan? Ik heb het gevoel dat het voor mij niet zoveel doet. M’n buik is plat en m’n taille slank (m’n heupen en benen zijn daarentegen wel wat steviger), dus platter en mooier gevormd wordt het daar niet echt. Ik vind de torselets namelijk niet lekker zitten en ze ondersteunen m’n borsten helemaal niet. Dan draag ik liever een goede strapless bh.
Wat doen jullie trouwens met kousen? Panties, hold ups, niets? Ik wil misschien wel schoenen met een peeptoe, maar ik wil dan absoluut geen zichtbare panty/hold ups bij m’n tenen, dat vind ik zo lelijk! (Sorry als ik iemand beledig nu..) Er zijn toeless hold ups, maar die hebben ook weer een huidkleurige kanten rand, terwijl ik die graag ivoorkleurig wil. Wederom ben ik geloof ik erg veeleisend!

Ik heb ook nog even nagedacht over m’n haar. Net scrolde ik langs het plaatje dat ik hier heb gepost (van de kanten jurk die het niet is geworden) en ik wil m’n haar eigenlijk ongeveer zoals op dat plaatje, alleen dan met meer krul er in. Zij heeft het haar ook naar 1 kant, mooi! Ik heb nog geen kapper op het oog voor de dag, maar een vriendin van me is wel kapster. Ze heeft me ook al gevraagd naar m’n wensen, maar ik heb het gevoel dat ze daar niet zoveel aan vindt. Zij wil graag zo’n heel ingewikkeld kapsel in elkaar zetten. Heel mooi, maar niet voor mij. Ik zit dus in dubio om haar te vragen, maar zij zou wel de perfecte persoon zijn om in de loop van de dag m’n kapsel te veranderen! Binnenkort toch maar weer eens met haar in overleg.

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #2220 Gepost op: 12 december 2011, 11:05:12 »
..
« Laatst bewerkt op: 5 januari 2012, 13:11:11 door ikke87 »

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2221 Gepost op: 12 december 2011, 12:17:27 »
[size="2"]@Blondbruidje
JA 400 euro vind ik ook echt belachelijk voor een sluier, maar het was een van Poirier en hij was wel 4 meter lang. Vind ik ook veel te lang. Ik heb inderdaad ook hele mooie gezien bij LITB maar ben toch bang dat de kleur of het kant niet helemaal matcht bij mijn jurk. Dus vandaar dat ik toch maar naar een winkel ga en dan neem ik mn jurk ook mee, dan weet ik zeker dat het bij elkaar past! Ik ga waarschijnlijk eerste week van januari dus zal hier wel even laten weten hoe het is geweest. [/size]

[size="2"]Kapsel, ik doe mn haar ook niet strak naar achteren hoor, wil wel een soort 'lok' dat heb ik nu ook altijd en vind ik wel mooi. Vind mn voorhoofd veel te groot anders
De schoenen bij LITB zou ik zeker een maat groter bestellen. Bij mij waren ze dus net iets te krap en bij Deniesje dus ook. En een vriendin van mij had ook schoenen daar besteld die ook te klein waren. Ze geven er ook een soort inlegzooltjes bij (iig bij mij) dus als het iets ruim zit kun je het daar nog mee corrigeren evt.
Leuk dat je nu nog zo lekker aant zwijmelen bent bij je jurk, ik doe dat ook nog steeds hoor Kijk regelmatig nog naar de foto's. Ik heb een paar vriendinnen ook de foto's laten zien. Maar voor de rest wil ik het geheim houden. Heb jij de jurk thuis hangen dan of heb je je vriendin het plaatje laten zien?
Een torselet heb ik wel, niet per se voor mn figuur maar de jurk sluit daardoor wel mooier aan. En ze zeiden omdat de jurk best zwaar is, is het beter voor je rug qua ondersteuning om er zo'n torselet onder te hebben. Ik doe geen kousen of panty. Vind ik maar nare dingen en als het misschien wel warm is die dag lijkt het me zo zweterig zitten. Bovendien wil ik ook peeptoe schoenen en dat vind ik ook geen gezicht met een panty daarin.

Ik zou gewoon goed met je vriendin die kapster is overleggen, het gaat om jouw wensen en niet om wat zij leuk vind om te doen. Misschien kun je gewoon eens een avond met haar wat proefkapsels proberen en kom je er samen wel uit?
[/size]
[size="2"]@ openingsdans ik heb het er gisteren nog ff met AS over gehad en we willen dus eerst beginnen met een slow dans en dan schuifelen en dan dat de DJ zo'n mix/scratch geluidje doet midden in het liedje en dan 'I gotta feeling' er in gooien. En dan slepen we iedereen de dansvloer op haha. Dus daar moeten we het nog maar even goed met de DJ over hebben maar dat is vast wel mogelijk. [/size]
« Laatst bewerkt op: 12 december 2011, 12:26:35 door roxymilan »

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2222 Gepost op: 12 december 2011, 13:11:51 »
@ Deniesje ik ga in januari eens rondkijken met mn moeder. Vind het best spannend want ik draag nooit rokken/jurken.
Wat goed dat je geslaagd bent voor je belt!

@ Blondbruidje, ik hoop echt dat er iets bij is wat mij mooi staat. Gelukkig vind mn AS mij altijd mooi, maar ik ben zelf erg onzeker en hou helemaal niet van foto's dus ik moet nog wel even wennen aan zo'n dag de hele tijd in de picture staan  :unsure:

Muziek... ik vind het zooo lastig net als de trouwkaarten! Hopelijk komen we uiteindelijk iets tegen wat we mooi vinden.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2223 Gepost op: 12 december 2011, 14:22:03 »
@ Blondbruidje: Mijn sluier is inderdaad wat korten dan zo’n spaanse, haha!  Ik wou expres geen lange, dat voelt niet als ‘mij’. En veel bruidszaken verkopen poirier, anders gewoon even bellen om te vragen wat dat bij hun kost? Wedding Wonderland in Harlingen staat bekend om de mooie prijzen.. Mijn bruidszaak (dynasty bruidsmode in Leeuwarden) verkoopt zoieso poirier..
Wat fijn dat je DE jurk hebt! Ik was ook altijd heel sceptisch, omdat ik regelmatig in de meeste bijzondere jurken rondloop, maar ook voor mij een wauw! gevoel…
@ torselet: Mijn figuur is toch wel wat steviger, dus een torselet vind ik wel prettig. Dan komen er geen vetrolletjes tevoorschijn, en de cupmaat sluit ook goed aan. Plus met mijn jurk verdeelt het ook het gewicht van de rok en sleep mooi, zodat dat wat minder zwaar aanvoelt op je heupen. Voor de houding hoef ik het niet te doen (bij stijldansen  is rechtop staan belangrijk!), maar van dat torselet krijg je wel een rechtere rug..

@Kousen: Voor mij geen kousen, panty etc. Heb daar echt een afkeer voor! :tongue: Vreselijke, gladde dingen die omhoog kruipen of omlaag zakken, waardoor je super gladde voeten krijgt in je schoenen.. Ik hou wel van wat grip in mijn schoenen! Zit genoeg eelt op mijn voeten dat ik geen blaren meer krijg ( en genoeg ervaring met dansschoenen dat ik wel door die pijn heen kan lopen :wink:…). Krijg al rillingen als ik denk aan zo;n ding aantrekken! Haha..

@ Deniesje: Mooi hoor, die Bridal Belt! Mijn AS is echt niet te porren voor een openingsdans, haha! Met name omdat hij zich dan een kluns voelt naast mij, want ook al hou ik me nog zo in.. ik ben zo gewend om te stijldansen, dat ik met iemand die het wat minder kan automatisch de leiding neem.. oeps! Schuifelen.. tsja  Nooit ons ding geweest..

@ Charley: Gaaf dat jullie een eigen liedje hebben zo! Wij hebben dat dus niet, maakt alles duizend keer lastiger :wink:
@ Ikke : Ik denk dat ik met mijn make up graag natuurlijke kleuren wil ( bruintinten, misschien ook wel paars als ik er zin in heb :wink: ), maar wel wat zwaarder aangezet. Ik draag zelf ook meestal veel make up, dagelijks  ook oogschaduw en eye liner, dus mensen zijn het wel van me gewend. Meer make up zou niet raar staan/voelen.
Ik las dat je ook platte schoentjes aandoet! Ik ook, maar niet omdat ik zo lang ben.. meer omdat mijn AS zo klein is, haha!
De sleep laat ik inderdaad ook opknopen na het diner ’s avonds, dan heb ik er bij het feest wat minder last van.



Morgen gaan wij in ondertrouw! Het is in onze gemeente toch wel een aangelegenheid, ze hebben er echt een kwartier voor uitgetrokken, moet speciaal een afspraak maken etc. Geen loket werk dus.. Ten minste, volgens mij niet. Dus vanaf morgen 10:00 heb ik ene onderman!

Nails

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2224 Gepost op: 12 december 2011, 15:11:28 »
@ Deniesje je bridal belt is mooi! Ik hou erg van bling bling  :)

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards