collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 956329 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2500 Gepost op: 13 januari 2012, 06:50:20 »
Gefeliciteerd Duurtnogeven! Wat superleuk dat jullie een huis hebbben! :biggrin: Moet een spannende tijd geweest zijn, maar fijn als je dan goed nieuws krijgt. Per wanneer krijgen jullie de sleutel als alles goed gaat?

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2501 Gepost op: 13 januari 2012, 15:01:43 »
@Duurtnogeven gefeliciteerd met jullie nieuwe huis! Hopelijk krijgen jullie alles rond. Hadden jullie zelf ook een koophuis of is dit jullie 1e koophuis?

Hier gaat het even wat minder: ben vanmorgen gebeld van een goede vriendin van mij dat haar man waarschijnlijk uitgezaaide kanker heeft. Hij had al weken last van allerlei klachten en nu hadden ze foto's en scan gemaakt en zagen ze allemaal rare plekken in o.a. zijn longen, lever en botten. Ze moeten het nog definitief bevestigen (dmv punctie) maar waarschijnlijk is het wel kanker. Ik vind het zo vreselijk voor ze!! Hij is nog maar 31, ze hebben net een nieuw huis gekocht waar ze net 2 weken in wonen en ze hebben een baby van 5 maanden. Het is zo oneerlijk allemaal. Ik hoop echt voor ze dat er nog hoop is en dat er evt. nog iets gedaan kan worden. Het brengt ook alles weer terug van toen mijn moeder kanker had. Zij heeft a.s. dinsdag weer een controle in het ziekenhuis waar ze een scan gaan maken. En aangezien mijn moeder afgelopen tijd ook rare klachten heeft gehad (steken in haar longen, heel veel hoesten, stem kwijt en ze had dus longkanker) ben ik er helemaal niet gerust op....Het is echt zo'n rotziekte!!!!!:sad:

Sorry voor deze egopost maar moest het even kwijt. Hopelijk kunnen we ons gauw weer bezig houden met de leuke dingen!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2502 Gepost op: 13 januari 2012, 15:11:49 »
@ Roxymilan: Geen zorgen hoor, dit soort verhalen vind ik geen ego post! Wat een vervelend nieuws zeg! En ook de zorgen om je moeder.. Sterkte de komende tijd alles!

@ Duurtnogeven: Gefeliciteerd met het huis! Fijnd at het nu (bijna) rond is.

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2503 Gepost op: 13 januari 2012, 15:26:16 »
@ roxy
dit is idd echt geen egopost !!! het is ook een rotziekte ...
me vader heeft zelf slokdarm/maagkanker gehad en het was bij hem gelukkig te opereren
na 6 zware chemokuren.
en me schoonvader is vorig jaar aan leverkanker overleden.
heel veel sterkte meis !!!

Ik ga het nu ook even proberen via word..
@ veer
dank je wel voor je links ..ik ga ze even bekijken.
Ik heb idd de klompjes al (waren de kerst versiering voor onze boom ..grinnik)
alleen nu het idee om er corsages van te gaan maken.

@ torselet
ik heb nog een torselet liggen met baleinen,
maar ik wil toch liever zonder,
omdat die dingen zo vreselijk zeer gaan doen, na een paar uur aan te hebben.
ik heb gezocht via internet, maar kan niet echt iets vinden in mijn maat (100D)
jullie misschien nog ideeen?

@charley
Wat leuk dat je gewonnen hebt !! laat je je nieuwe bril nog even zien hier?
(ben helemaal niet nieuwsgierig hoor hahahah)

@blondbruidje
ja weet het.. ben overal erg vlot mee.
maar omdat het voor mij de tweede keer is, weet ik wat ik wel en niet wil,
en wat er allemaal geregeld moet worden.
maar ook omdat ik niet- alles- op- het- laatste- moment-gevoel  wil hebben.

@envelloppen dozen
nee ze zijn niet echt mannelijk, en ze laten het geloof ik graag aan ons vrouwen over.
john bv geeft alleen aan wat die echt niet wilt.

Zo…
Het werkt idd wel handig met zo word ernaast.. :laugh:
« Laatst bewerkt op: 13 januari 2012, 15:42:07 door clau-john »

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2504 Gepost op: 13 januari 2012, 18:42:35 »
-
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2012, 22:00:40 door Mikey »

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2505 Gepost op: 13 januari 2012, 19:29:56 »
Enveloppendozen kunnen best mannelijk zijn hoor, ik heb staan timmeren, schuren en verven :biggrin:
:laugh:  :laugh:

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2506 Gepost op: 13 januari 2012, 21:19:45 »
En toch ben jij degene die het doet, haha! Waar was je AS voor dit mannelijke klusje! :wink:

Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2507 Gepost op: 13 januari 2012, 21:58:37 »
-
« Laatst bewerkt op: 27 januari 2012, 22:00:37 door Mikey »

missy-ila

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2508 Gepost op: 14 januari 2012, 07:39:51 »
@Roxymilan – wat rot zeg! Ik vind het ook juist helemaal oke om over zulke onderwerpen te praten. Als zoiets gebeurt is het fijn om het te kunnen delen. Het is inderdaad echt een rotziekte, mijn moeder heeft vorig jaar borstkanker gehad dus ik weet hoe spannend en verdrietig die tijd is. En hoe het rond iedere controle weer terugkomt… Sterkte!

@Enveloppendozen –  :laugh:

@Zwanger worden - nou, nog steeds niet ongesteld geworden  :blink: Maar ook geen positieve test. Beetje vaag dus allemaal maargoed hopelijk helpt al jullie duimen. Ik probeer het maar zoveel mogelijk van me af te zetten  :tongue: Het is toch een kwestie van afwachten.

Fijn weekend allemaal!
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2012, 07:42:11 door missy-ila »

Blitzey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2509 Gepost op: 14 januari 2012, 08:43:18 »
Roxy, jemig wat een vreselijk bericht zeg!! Idd wat een rotziekte..(understatement van het jaar, ik weet het)
En van je moeder, hopelijk krijgt zij na de scan wel goed bericht. Volgens mij als je in het circuit zit is bij elke pijn die angst dubbel en dwars weer terug..

Duutnogeven, gefeli met huis!!



Hier nog even de afloop van het ring verhaal (na het lezen van post Roxy, denk ik wel " waar maak ik me verdikkeme druk om :sad: )  :
Maar goed, die man heeft prachtig werk afgelever, kan ik echt niets van zeggen. Er zitten drie echte diamantjes in (heeft met een apparaat laten zie n dat dat zo is, dus zal wel!!)
Mijn moeder helemaal in de gloria, want ze vond hem schitterend. Ik mijn vriend en zus laten zien, ook allemaal helemaal blij....
Ik heb uiteraard netjes betaald en meegenomen....maar het knaagt..enorm....het is gewoon NIET mijn smaak....ik kan hier niet elke dag mee lopen...
wilde gewoon een simpel ringetje.  Verdorie, uit beleefdheid heb ik in eerste instantie toegelaten om naar die ring te laten kijken, en voor je het weet zit ik met een dure ring die ik niet mooi vind. Durf het niet tegen mijn moeder te zeggen. echt niet, zou haar zo kwetsen...
was ik maar eens wat harder van karakter, dan liet ik mij niet zo in een hoekje drukken.... ik weet namelijk best wel wat ik wil en niet wil, maar krijg het dan niet uit mijn strot...

Iemand nog tips!!


Oja Clau&john, ik mag je zijn tel.nummer geven. Hij kan het echt erg goed, prijs is afhankelijk van je aanwijzingen/tekening.


Ik ga even verder balen....

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2510 Gepost op: 14 januari 2012, 11:05:22 »
[quote name='Blitzey' date='14 January 2012 - 08:43' timestamp='1326526998' post='465101'

Iemand nog tips!!
Oja Clau&john, ik mag je zijn tel.nummer geven. Hij kan het echt erg goed, prijs is afhankelijk van je aanwijzingen/tekening.
Ik ga even verder balen....
[/quote]

oh wat vervelend blizey...
en ja dan mag je best even balen.
ik ben zelf ook niet zo "hard", en veel te beleefd.

bij mij zal er echt oud goud omgesmolten moeten worden om daar weer een nieuwe ring van te kunnen laten maken.
dat is geloof ik best een kostbaar proces...
hoe is dat bij jou gegaan? echt alleen verandering van ring of is bij jullie ook alles eerst omgesmolten?
Ja per set gewoon. En 25 was goedkoper dan 22, omdat dat dan een set was ofzo.

mmm ... dus 100 aantallen zijn 50 sets ?

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2511 Gepost op: 14 januari 2012, 11:22:51 »
Gisteren was het vrijdag de dertiende dacht dat ik daar niets van gemerkt maar misschien toch :wink: Ik reed naar de afsluiting van een vijf ochtenden cursus positief opvoeden. Een paar ochtenden zat ik daar met ander mama's samen. Een boek over positief opvoeden en wat kleine stukjes film. Het zijn een soort handvaten want als moeders wisten we alles wel maar toepassen is niet altijd gemakelijk we blijven ook maar mensen. Goed ik was aan het denken dat het misschien wel handig zou zijn als hier iemand gaat zijn die onze kinderen gaat opvangen op het moment dat ik me ga laten mooi maken en aankleden. Die samen met de kinderen ontbijt en de kinderen gaat klaarmaken. Terwijl ik daar zo mee bezig was reed ik naar de cursus tot ik plots verbaasd zag dat ik bijna de parking van het ziekenhuis was gereden. De cursus is dichtbij het ziekenhuis als ik die kant op ga is het altijd naar het ziekenhuis. Voordat ik het kaartje ging pakken voor de parking had ik het dus door en gelukkig was er niets achter mij.
Ik ben hier al heel lang op het forum sinds 8 november 2008 aangemeld nadat ik gevraagd was op zaterdag 9 oktober 2008. En verder dan denken over een trouwdatum en die vast leggen op 18 mei 2011 kwam ik niet. En nu ik zeker ben van ons budget. Lijkt het alsof de trouwpuzzel in elkaar aan het vallen en lijkt het niet meer een verre onmogelijk opdracht maar een super leuke wel tijdrovende bezigheid. Ik krijg steeds vaker ideeën moet echt iet bij gaan hebben om het op te schrijven. Mijn hoofd zit propvol maar ik krijg het niet op papier.

- Marijke leuk dat het koor gaat zingen op jullie trouwen dat geeft vast iets extra's. Op de Gouden bruiloft is er ook gezongen door een zus van Tom en een neefje die zich op gitaar begeleidde. Misschien dat ik hun ga vragen of ze nog een keer willen zingen.
- Bijdrage verloofde er zijn toch een aantal zaken die ik wil dat de verloofde gaat regelen. Ten eerste welke dranken ermogen gedronken gaat worden in de zaal en welke wijn we gaan kopen. Verder mag hij de muziek regelen. Natuurlijk moet hij ook bedenken wie hij als getuige wil gaan vragen. En een envellopendoos heb ik al een idee over alleen of het uitvoerbaar is. Eerst de andere zaken maar regelen.

- Getuigen ik wil als getuige mijn beste vriendin vragen. Ze is voor mij echt een voorbeeld. Zij is op de babyborrels van de meisjes geweest. Helaas kon ze niet komen naar die van Jonas en ze reageerde heel enthousiast dat ze onze datum ging notern op onze Save the date. Een vriendin van haar maakt hele mooie foto's als hobby alleen helaas wat zij ook zelf vind is ze dan net in Disneyland op onze trouw. Maar ze gaat wel aanwezig zijn op onze trouw en misschien ons trouwalbum maken omdat een vriendin van haar waarschijnlijk onze foto's gaat maken. Het leuke is dat we samen met mijn vriendin gaan afspreken en dan ga ik haar als getuige vragen onder een gezellige lunch.
Hier hebben ze meestal maar een getuige maar ik wil er toch twee een NL en een B. Ik heb altijd het idee gehad om de vriendin met wie ik mee op stap ben gegaan en zo Tom leerde kennen in haar vriendengroep te vragen. Maar de laatste jaren niet zo heel veel contact gehad. Vijf van onze meters en peters van onze kinderen gaan automatisch op onze bruiloft zijn omdat zij de kinderen van Tom zijn zussen zijn. De meter van Zoë is een ander verhaal omdat ze een docht is van een oom en tante van Tom. We willen alleen de de ooms en tantes overdag en hun kinderen 's avonds dus nu wil haar ook als getuige vragen omdat ik er haar erg graag bij wil hebben. En het is heel bijzonder dat we op dezelfde dag lieten weten dat we zwanger waren van onze eerste. Op haar trouwdag vertelde ze dat en wij ook omdat we iedereen daar zagen. Helaas liep het slecht voor ons af. Maar zij heeft een dochter van een half jaartje ouder als onze eerst geboren dochter. Ik weet ik zou ze zo ook kunnen vragen maar nu kan ik problemen voorkomen en ik voel me heel goed over mijn genomen beslissing.
Ik had een zus van een vriendin van mij gevraagd geef mij eens wat tips en daar kwam toch naar boven dat ik het beste een CM kan hebben op de grote dag. En nu denk ik er over twee te kiezen en dat gaan dus als ze ja zeggen de vriendin die ons samen bracht en haar beste vriendin. Ze zijn bijna twee zussen. Mijn idee is om ze alleen op de dag en op de avond van te voren misschien in te schakelen en de rest zelf te regelen ten zij graag willen helpen met de voorbereidingen. Nu nog met Tom deze ideeën bespreken maar voor mij is er weer een stukje puzzel gelegd nog een heleboel te gaan.

- Clau-john heb jij ook het draaiboek van Hakkie gelezen aan de hand van haar draaiboek ben ik begonnen aan die van ons. Er zal nog wel heel wat veranderd worden als ik onze details ga kennen maar die moet ik nog bedenken en vorm geven. Zou ik jou draaiboek mogen bekijken. Je mag de mijne ook bekijken. Alleen die van mij is nog lang niet af er zit nog zoveel te borrelen in mijn hoofd. En langzaam komt ons thema ook naar boven herfst en krijg ik daar ideeën over.
Graag gedaan. Ik ben benieuwd naar je kerstboom heb je er een foto van. Ik ben ook benieuwd hoe de corsages gaan worden. Een stuk of 30 moet wel te doen zijn om ze zelf te maken we hebben tenslotte nog heel veel tijd. Het belangrijkste dat je weet hoe en al een goede hebt. Dan zal de rest wel volgen. Ik wil ze ook zelf maken in het teken van ons thema maar dat moet nog vorm krijgen de herfst. Het gaat hierbij om de ouders, broers en zussen, neven en nichten, getuigen en cm. Die wil ik dan thuis voor het gemeentehuis een sandwich laten eten. En de andere daggasten ooms en tantes en vrienden uitnodigen bij het gemeentehuis.

- Lies in Tom zijn familie is het gebruikelijk dat neefjes en nichtjes vanaf 13 jaar worden uitgenodigd op het avondfeest. Hier vallen alle kinderen van Tom zijn zussen onder. Die van mijn broers en zussen zijn allemaal jonger als ze echt gaan komen wat ik betwijfel zijn ze van harte welkom. We nodigen de kinderen van de ooms en tantes 's avonds uit maar hun kinderen niet. Alleen een van hun ga ik als getuige vragen en haar kinderen mogen er ook bij zijn als ze dat ziet zitten natuurlijk.

- Toen ik het stofpakket trouwjurk en jurkjes voor de meisjes kocht. Toen had ik een corselet van de winkel aan. Ik had natuurlijk alle wijze raad van hier in mijn hoofd. En toch heb ik me dus een corselet laten verkopen. Zeker omdat ze de maten nodig hadden voor mijn trouwkleed patroon. En ook voor mijn sluier betaal ik nu meer dan misschien nodig is. Maar ik was heel blij dat het totaal plaatje klopt. Ik heb geen goedkope totaal plaatje maar wel een prachtig. Als ik Anataschia was gegaan was ik zeker voor minder geslaagd geweest. Al ben ik wel blij dat ik gezegd ik kies zelf wel de overige lingerie. 1450 voor het knippakket mijn trouwjurk en jurkjes meisjes, corselet 245 en sluier 395 samen twee duizend euro 90. Van te voren had ik geen budget dus ergens schrok ik wel even. Ze gaan wel een extra aanpassing aan de corselet doen voor mij. Ze gaan er bandjes aan maken zodat ze nog net wat beter gaat zitten onder mijn jurk. Het knippen kostte 350 euro en dat zit er dus bij de prijs in. Het in elkaar zetten zou zo'n 1500 euro gekost hebben. Dus ik ben mijn schoonzus nog extra dankbaar. Ergens super blij maar toch vanaf de koop toch een stemmetje het is wel veel geld.
Maar goed ik denk dat we een betaalbare locatie en cateraar hebben. We hebben het voordeel dat het wettelijk huwelijk maar 10 euro kost de kosten voor het trouwboekje ze is dan ook super kort een kwartiertje max en de kosten voor het kerkelijk huwelijk 250 plus nog de kosten voor het misboekje en de bloemen.

- JM ik heb je site opgeslagen. Enthousiast of niet ze mogen toch een beetje meedenken. Denk dat dat een heel mooie prijs is voor hoeveel gasten?

-Roxymilan wat verschrikkelijk hopelijk zijn ze er op tijd bij en slaan de behandelingen aan. Ik heb een hele lieve tant aan lymfekanker verloren. En nu heeft het dochtertje van mijn zus leukemie. Kanker is echt een vreselijke ziekte. Sterkte met je moeder is er mee naar de dokter gegaan?

- Duurtnogeven gefeliciteerd met jullie nieuwe huis. Als het rond is wanneer zouden jullie er in kunnen. Alvast succes met alles.

- Missy-ila Spannend is het toch zwanger worden. Als je het zeker weet dat je het bent dan heb je iets zie je wel ik was het toch. Bij onze Zoë had ik te vroeg getest omdat ik niet wist wanneer ik kon testen omdat ik zwanger ben geworden van de eerste eisprong na de bevalling van Amber ongeveer vijf zes manden na de geboorte van Amber. Voel je je zwanger ? Het kan zijn dat je er mee bezig bent of je bent het gewoon heel spannend.

- Blitzey wat ontzettend naar. De ringen zijn echt een heel belangrijke keuze omdat je ze je verdere leven zal blijven dragen. Wat een ongelooflijk dilemma. Ik zou het echt niet weten. Heb je er al met iemand over gesproken. En wat vind je verloofde ervan?
Zo ik ben weer bij. Ik ga hier eens wat doen. En dan later weer verder met onze trouw.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2012, 11:25:19 door Veer »

October Bride

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2512 Gepost op: 14 januari 2012, 11:38:07 »
Veer: dat automatisch ergens heen rijden ken ik helaas wel! Eigenlijk heel gevaarlijk natuurlijk, maar goed...

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2513 Gepost op: 14 januari 2012, 11:43:47 »
- Clau-john heb jij ook het draaiboek van Hakkie gelezen aan de hand van haar draaiboek ben ik begonnen aan die van ons. Er zal nog wel heel wat veranderd worden als ik onze details ga kennen maar die moet ik nog bedenken en vorm geven. Zou ik jou draaiboek mogen bekijken. Je mag de mijne ook bekijken. Alleen die van mij is nog lang niet af er zit nog zoveel te borrelen in mijn hoofd. En langzaam komt ons thema ook naar boven herfst en krijg ik daar ideeën over.
Graag gedaan. Ik ben benieuwd naar je kerstboom heb je er een foto van. Ik ben ook benieuwd hoe de corsages gaan worden. Een stuk of 30 moet wel te doen zijn om ze zelf te maken we hebben tenslotte nog heel veel tijd. Het belangrijkste dat je weet hoe en al een goede hebt. Dan zal de rest wel volgen. Ik wil ze ook zelf maken in het teken van ons thema maar dat moet nog vorm krijgen de herfst. Het gaat hierbij om de ouders, broers en zussen, neven en nichten, getuigen en cm. Die wil ik dan thuis voor het gemeentehuis een sandwich laten eten. En de andere daggasten ooms en tantes en vrienden uitnodigen bij het gemeentehuis.


nee hebt het van takkie niet gezien..heb jij daar de opzet van ? zou ik die ook mogen hebben?
ik ben nog steeds in grote lijnen de dingen aan het opzetten, van locatie ..het overnachten..boeket enz..
daarna ga ik pas alles in een tijdlijn uitzetten.
dus ben nog steeds druk bezig..en ik met mijn ADD ben dan ook druk in me hoofd en krijg het ook heel moeilijk op papier.
dus dat zal wel even duren nog.
ik zal eens kijken of ik de foto ergens heb van onze kerstboom !!!

ook een leuk thema hoor..herfst !! kan je ook een hoop mee doen.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2012, 11:47:08 door clau-john »

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2514 Gepost op: 14 januari 2012, 12:54:21 »
- Het is waar het is eigenlijk wel gevaarlijk. Al heb ik wel het idee dat ik let op de weg en wat daar gebeurd. Hetzelfde heb ik als er iemand mee rijd. Alleen heb ik dat meestal sneller door. Of als ik net vertrokken dat ik de verkeerde richting uit rijde en dan corrigeer ik dat snel. Nu lag ik waar ik heen wilde heel dichtbij het ziekenhuis. Maar het is wel iets om bij stil te staan dat ik toch wel goed op de weg let. Want een ongeluk zit in een klein hoekje laatste bij de Liddl ook weer drie auto's op elkaar gezien en dan word je toch weer stil van.

Vergeet ik nog te zeggen dat we gisteren het contract van de zaal getekend hebben. Een vriendelijke vrouw die Tom's ouders en zussen kent. Ze heeft meerder keren gezegd dat ze verheugd is dat we voor de Jogem hebben gekozen . Het is een ideale zaal goed gelegen op loopafstand van de gemeente en de kerk. En ook niet ver van ons huis. Hopelijk wordt de zaal de 21 ste niet verhuurd zodat we de zaal de avond ervoor kunnen klaarzetten. Denk dat het anders heel moeilijk wordt. En ik wil er wel bij zijn als alles klaar gezet gaat worden. Zodat het gaat worden zoals ik het in gedachten heb. Er wordt nog contact opgenomen wat we willen dat er geserveerd word en nog een aantal andere details. We moeten stopgeld betalen en als we de afwasmachine willen gebruiken zoveel cent per persoon die er 's middags zijn.

- Clau-john Ik wilde de link erbij zetten maar kon zo een twee drie de link niet meer vinden. Hier vind je de link naar het word document http://www.trouwforu...90&#entry324590 post nummer 60.
Het is hier ook druk in mijn hoofd en het is normaal al zo druk in mijn hoofd dat heb je als je drie kids hebt. En alles in huis regelt.Maar goed. Ik hoop ook door de grote lijnen het wat rustiger daar binnen te krijgen dat ik het op kan schrijven. Het is ook lastig dat de zaken die geregeld zijn maar voor de helft geregeld zijn. Gemeentehuis mijn geboortakte halen en in ondertrouw gaan, kerk gesprek en bespreken mis plus maken misboekje, ophalen jurk en jurkjes pakket plus corselet en sluier. Details over welk drinken in de feestzaal. En ga zo maar door. Maar goed er zijn wat knopen door gehakt dat is al iets. Positief is we hebben nog 8 maanden en er is echt vooruitgang heb ik het idee als het zo door gaat houd misschien tijd over.

Na onze winter,lente en zomer kindje een echte herfst bruiloft. Het is dan nog niet echt herfst als we trouwen maar dat maakt iet uit. Het gaat vast lukken om het thema te gebruiken veel warme kleuren ga ik gebruiken. Ik zie al een eenvoudige taart voor me met daarop allemaal chocolade blaadjes. En ik geloof dat je chocolade ook kan kleuren en dan dus bruine, rode en gele blaadjes. En ik weet niet of ik er een topper op wil hebben. Ik droom al een tijd dat mijn verloofde en mijn zoontje een donker bruin pak aan hebben op de trouw geen idee of hun dat staat toch eens zeggen aan mijn schoonzus dat ze die kleur eens bekijkt. Ik wil zo spoedig mogelijk alles uit mijn hoofd zodat ik een duidelijk plaatje op papier heb en zo ook weten hoe onze trouwkaart eruit kan komen zien. En dat ik de kleuren weet zodat die overeen komen met trouwkaart en dan in de versiering van de zaal ook tot recht komt.

Ik moet zeggen ik vind jullie thema ook super zeker omdat wat ik al gezien heb. Je het zo mooi verwerkt in jullie trouw. Het gaat vast een hele mooie trouw worden ik kijk al uit naar jullie foto's.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2012, 12:55:25 door Veer »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2515 Gepost op: 14 januari 2012, 12:54:35 »
@ Charley: Nou ben ik wel erg benieuwd wat voor enveloppendoos het is?

@ Clau john: Je besteld op de site 1 setje, dan krijg je dus 2 magneetjes. Bestel je dus 100, dan krijg je 100 setjes ( = 200 magneetjes).

@ Missy Ila:  * blijft duimen.. !*

@Blitzey: Ik snap dat het moeilijk is om zoiets te zeggen tegen je naaste familie.. Maar: Het is jouw dag, jouw trouwring. JIJ moet er de rest van je leven mee lopen, niet de rest die de ring zo prachtig vinden!  Je geeft zelf al aan dat je dat niet kan/wil. Wil je de rest van je leven naar je ringvinger kijken, die je doet herinneren aan die fantastische trouwdag en dan erachteraan denken.. “waarom heb ik toch niet mijn eigen ring uitgezocht?”..  
Het wordt even doorbijten, maar ik ben er van overtuigd dat je voor jezelf moet kiezen in dit geval. Leg het eerst uit aan je vriend, die wil jou zeker niet ongelukkig zien toch! En je zou bijvoorbeeld je moeder de situatie uit kunnen leggen (probeer het!) en voorstellen dat je, omdat er veel emotionele waarde aan de ring zit, je hem wel wilt houden zodat je hem regelmatig kan dragen. Maar dat je niet die specifieke ring niet het label trouwring  mee wilt geven..

Ik ben dan ook wat harder hiermee, ik vind het ook wel lastig hoor. Maar het is en blijft JOUW dag, JOUW ring .. En als JIJ er niets van zegt, wordt het de rest van je leven jouw probleem.. En dat willen we allemaal niet!!..

( sorry als ik wat hard ben.. :wink: ik bedoel het goed. Bij mij helpt zo’n reality check meestal wel goed..)


@ Veer: Wat jammer dat je het gevoel hebt dat het je is opgedrongen. Ik vind het persoonlijk ook heel veel geld voor alleen een sluier en een torselet..en dan de jurk die je laat maken, is ook niet echt goedkoop! Maar, als jij het idee hebt dat het het waard is, dan komt alles helemaal goed! Je hebt die keuze nu eenmaal gemaakt en als het totaal plaatje perfect wordt, is dat natuurlijk heel wat waard..
Wij hebben 58 gasten op de receptie, eten met 22 man en het feest wordt voor ongeveer 70 personen. Dus in totaal 110 gasten, dus vind die prijs van 2800 ook prima!

@ Draaiboek issues: Jullie kunnen natuurlijk altijd even in het grote draaiboek topic hier op het forum je  opzetjes posten! Krijg je er vast feedback op van ervaringsdeskundigen xp.

Ik heb contact gehad met een nagelstudio! Wist echt niet wat ik nou moest.. dus nu toch besloten om mijn nagels te laten doen. Ik wil absoluut geen neppers, dus we gaan komende maandag eens de mogelijkheden bespreken. Nu al bezig met een nagelverhardende kuur van herome. Mijn nagels zijn zo zacht en broos.. Na 2 dagen merk ik al verschil :ohmy:, heel bijzonder..

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2516 Gepost op: 14 januari 2012, 13:17:12 »
- Jm Ik weet niet of opgedrongen het juiste woord. Heel sterk aangeraden dat wel. Ik had me voorgenomen om daar alleen de jurk te kopen en niets anders. En misschien had ik toch de prijzen in mijn hoofd die ik hier op het forum gelezen had. Ik heb advies gevraagd aan mijn schoonzus en die vond dat ik het wel kon doen. Ik heb wel staan twijfelen. Het is denk ik niet de vraag of ik het de moeite waard. Ik denk echt dat heel erg prachtig gaat worden. We hadden het echt woh gevoel mijn schoonzus en ik.

Ik bedenk me het is meer zo wie ben ik om zo'n dure jurk te kiezen? Het is ook dat ik het gewoon super vind dat mijn schoonzus ze gaat maken dat ze extra speciaal gaat maken. En ik moet me gewoon wat minder onzeker voelen ja ik ben het waard een echte bruid te zijn ik een jurk waar ik me goed in ga voelen! In de auto er nog over gesproken en die zei dat de gemaakte jurken van de zussen in die tijd ook al veel geld hadden gekost. We hebben een mooie stof gekozen. En daarbij er is nog zoveel te regelen en te bedenken dat het fijn is dat er al wat geregeld is al is het niet de goedkoopste keuze. We besparen door niet op huwelijksreis te gaan. En ik heb altijd gedroomd om een droomprinses te zijn een dag en dat mag ik uit komen. Mijn schoonzus staat achter mijn keuze en dat is al iets. Gelukkig heeft Tom niet achter de prijs gevraagd. :wink:

Ik denk dat het draaiboek wel goed komt het is alleen leuk om die van anderen ook eens te bekijken. Het is nog in de opstartfase het draaiboek. Komt helemaal goed. Wanneer we alle knopen hebben doorgehakt komt langzaam het definitieve draaiboek tot stand.
Fijn dat je twee dagen later al verschil ziet. Ik ben bang dat het hier ook neppers gaan worden. Of het moet lukken echt te stoppen en met zo'n kuur de nagels te laten versterken en te groeien.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2012, 13:21:01 door Veer »

woeligepaulien

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 624
  • Geslacht: Vrouw
    • http://paulienenjorg.bruilofthomepage.nl/
Trouwen In 2012
« Reactie #2517 Gepost op: 14 januari 2012, 13:43:30 »
Hallo meiden,

Ik ben nog niet zo lang hier op dit forum. Maar het leek me wel handig om achter allerlei dingetjes te komen.

En ik ga ook trouwen in 2012!!! En wel op 20-12-2012! Zijn er nog meer mensen die dan trouwen?
We waren eigenlijk heel wat van plan, maar helaas zit het qua geld allemaal niet mee... Gelukkig krijg ik de trouwjurk van mijn ouders, en die heb ik inmiddels ook al uitgezocht!

Groetjes Paulien

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2518 Gepost op: 14 januari 2012, 14:20:12 »
@ Veer: Ah dan snap ik het verhaal nu wat beter. Sorry! Natuurlijk mag jij zo'n dure jurk kiezen en je een prinsesje voelen, dat mag iedereen vind ik. Een trouwdag is iets heel speciaals, met name voor de vrouw, en dat gevoel zul je niet snel weer krijgen. Dus als jouw jurk dat gevoel kan realiseren, absoluut doen!
Ik voel me ook echt fantastisch in die jurk, alhoewel het voor mij iets minder speciaal voelt allemaal..Ik doe aan stijldansen en loop elke zondag op wedstrijden in de meest prachtige grote, glitterjurken rond.. Toch is mijn trouwjurk erg speciaal, maar de verkoopster bij de bruidsmodezaak kon meteen zien dat ik gewend ben om in dat soort jurken rond te lopen. De meeste bruiden moesten eerst wennen aan zo'n jurk, het model en mooiheid ervan, je hebt jezelf immers nognooit in zo'n jurk gezien. Bij mij kon ik daar meteen doorheen kijken.
We mogen allemaal prinsesjes zijn ( voor de dames die dat willen :wink: of een stoere cowgirl, of waternympf haha!).

@ Pauline: Leuk dat je meekletst! Financieel is het ook allemaal erg lastig. Trouwen is een dure business.. Wij hebben daar ook wat moeite mee allemaal ( zijn beide nog student..). Wat hebben jullie allemaal al geregeld?

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2519 Gepost op: 14 januari 2012, 14:36:11 »
Zo, vandaag begin ik eens met m’n eigen ervaringen in plaats van te reageren op alle andere berichten. Wees niet bang, jullie komen ook nog wel aan bod hoor! ; )

Gisteren zijn we bij de fotograaf geweest. Het was een erg leuk gesprek, ze liet leuke boeken zien en was heel eerlijk in wat wel en niet kon, of waar ze wel of niet achter stond. Ik wil graag foto’s van het feest ‘s avonds, maar de fotograaf gaf aan dat dat hele dure uren zijn, omdat het diner eigenlijk niet zo leuk is om te fotograferen en het handjeschudden bij binnenkomst ook niet. Pas rond een uur of tien gaan mensen vaak wat ‘los’ en krijg je leuke foto’s, maar dan heb je een periode van 4 uur waarin niet veel soeps gebeurd qua fotograferen. Hoe doen jullie dat? Een fotobooth kan wel leuk zijn, maar ik ben niet zo van de snorretjes en hoedjes enzo. Ik heb laatst een dj gezien die ook een fotograaf meeneemt, misschien is dat ook wel leuk. Heb je nog echte feestfoto’s van de avond.
Toch vind ik het wel jammer. Je krijgt dan zo’n mooi album dat eindigt bij het diner. Dat voelt niet compleet ofzo. Ik ben dus echt heel benieuwd hoe jullie dat doen!
Verder heeft ze aangegeven dat 2 uur echt wel heel ruim is voor de foto’s, helemaal als de locaties dichtbij elkaar liggen. We hebben ons programma daarom wat aangepast, omdat we wel heel erg vroeg moesten beginnen. Zo ziet het er nu uit:

10.15 ophalen
10.30 foto’s
12.00 gemeentehuis
13.00 lunch
14.30 kerk
16.00 taart + borrel (op feestlocatie)
Tussendoor nog een half uurtje foto’s maken op d locatie
18.00 bbq
20.30 feest!

Iemand tips en trucks?

Verder is m’n pakket van LITB binnen gekomen. Het jurkje (dus niet trouwgerelateerd) is prachtig! Helaas ietsjes strak, met name de voering maar dat is wel op te lossen. Verder heb ik een paar lampionnen besteld. Die zijn erg mooi en erg goedkoop!
Heb ook zo’n siliconenbh gekocht, die moet ik nog gaan ‘passen’ en testen.
De hoepel ziet er wel netjes uit. De wijdte van de hoepel is aan te passen, dus dat is wel handig. Heb de jurk nog niet weer gepast met hoepel, dus of het echt een goede optie is, is nog afwachten.
De sluier ziet er ook netjes uit, maar er zit geen kam op (wist ik). Ik moet dus nu gaan uitzoeken hoe ik dat mooi kan doen. Zit al weer druk op internet te zoeken. Verder moet ik wel aangeven dat de kantrand op de sluier genaaid is. Het is dus niet uit 1 stof ofzo gemaakt. Maar, ik krijg het idee dat dit bij veel sluiers het geval is. Het is in ieder geval niet storend ofzo.

Ook de laatste onderdeeltjes voor m’n ketting zin nu binnen. Dus, morgen ga ik eens aan de freubel! :wink:

@Veer: jij kunt ook altijd zo lekker uitgebreid reageren. Doe ik ook altijd! Ik neem me altijd voor het kort te houden, maar dat lukt me niet op de 1 of andere manier..
De locatie bij ons staat voor een maand vast. Helaas hebben ze nog steeds niet gereageerd op m’n laatste e-mail.
Jammer dat je familie soms wat ‘anders’ reageert. Hopelijk kun je het wat naast je neerleggen en lekker genieten van de voorbereidingen en de dag!
Hihi, dat heb ik ook wel eens: gedachteloos ergens naartoe rijden..
Tsja, de prijzen voor de jurk: iedereen betaald uiteindelijk denk ik wat je er voor over hebt. Als jij straks helemaal blij bent met de jurk en accessoires en je kunt het betalen, dan is het toch prima!
Soms denk ik ook wel: kan het nog goedkoper, beter, aparter, etc. Maar uiteindelijk is het het belangrijkst dat het bij ons past!

@JM1202: haha, bedankt! Weet je zeker dat je de site niet sponsort of aandelen hebt ofzo?! :wink: 2800 voor het feest is inderdaad netjes. Zit daar het diner ook nog bij, of begin ik nu te overdrijven?!

@clau-john: haha, nou dan snap ik dat AS niet meegaat. Hoe was het?
Geen tips voor je torselet, helaas.
Bij een tweede keer weet je inderdaad wel beter wat je wilt inderdaad. Ik ben ietwat chaotisch, dus ik ga er maar vanuit dat het toch wel laatste moment werk wordt allemaal.. :wink:
Handig hè, word!

@lies86: haha, ja ons is zuunig! :wink:. Op zich hebben we het financieel goed, maar ik kan het niet over m’n hart verkrijgen 1500 of 2000 euro voor een jurk en toebehoren uit te geven. Ik ben nu (als alles goed blijkt te zijn) voor nog geen 1000 euro klaar. Het kost wat tijd en soms ook een teleurstellinkje, maar dat weegt voor mij nog niet op tegen een torselet van 150 euro, terwijl ik nu een van 50 euro heb.. M’n zus is het niet met me eens hoor. Die heeft zoiets: bestellen die hap en klaar ermee! Ach ja, zo is iedereen verschillend. Ik vind dat altijd wel leuk

@duurtnogeven: erg hè, die drukte! Ik herken die rare constructies voor de buitenwereld wel. Zo loopt dat soms gewoon en als er ‘no hard feelings’ zijn, dan kan dat ook prima!
Het torselet is nog onderweg. Ik denk dat het wel 1 of 2 weken nog kan duren. Ik heb inmiddels via internet geshopt:
- trouwjurk! (haha, maar die is het hem niet geworden)
- sluier
- hoepel
- 2 paar schoenen
- bijna al het materiaal voor een ketting die ik zelf ga maken
- torselet
Ik ben gek op koopjes jagen en vanuit je luie stoel bestellen! :wink:
Verder ga ik waarschijnlijk nog kousen en een kousenband via internet kopen, alsmede een mooie kam voor in m’n haar ‘s avonds en misschien nog wat sieraden.

Top dat jullie een huis hebben gekocht trouwens, gefeliciteerd!!

@roxymilan: wat een K*t bericht zeg! Pff, daar wordt je toch altijd zo verdrietig en boos van. Hopelijk is er inderdaad nog behandeling mogelijk. Sterkte!

@Mikey: foto! :wink: Haha, uiteraard kan een enveloppendoos mannelijk zijn! Ik refereerde alleen naar die kartonnen dozen bekleed met mooie linten, hartjes, glimmers en pakpapier/kaftpapier enzo. Je kunt natuurlijk ook iets van hout maken. Dat wil ik eigenlijk ook. Maar, je hebt me wel nieuwsgierig gemaakt! :wink:

@missy-ila: spannend zeg, meteen de eerste ronde. Ik hoop dat je snel meer weet. Dit is ook maar onzeker lijkt me..

@Blitzey: och jeetje, jij moet wel blij zijn met je ring hoor! Jij bent degene die de ring moet dragen en het is toch eeuwig zonde dat je de ring niet zo mooi vindt. Ik heb ook niet echt tips voor je. Het is jouw keuze om het wel of niet te vertellen aan je moeder, maar ik denk dat je hier ook niet echt blij van wordt. Misschien kun je tegen je moeder wel zeggen dat je de ring wel mooi vindt, maar niet voor alledag? Dus dat je de ring als die zo zal blijven alleen draagt bij bijzondere gelegenheden? Of is dat ook al te hard.. Pff, lastig hoor! JM2012 heeft het wel mooi opgeschreven lees ik nu, misschien heb je daar iets aan?

@woeligepaulien: welkom hier en gefeliciteerd met je voorgenomen huwelijk! Schrijf gerust mee over al je ‘bruidsperikelen’, gezellig!

October Bride

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2520 Gepost op: 14 januari 2012, 15:26:50 »
@Blondbruidje: Klinkt inderdaad als een leuk en eerlijk gesprek met de fotograaf. Voor wat betreft foto’s van het feest: wij hebben wat vrienden en familieleden die wel handig zijn met een camera, dus wij gaan een aantal van hen specifiek vragen om ’s avonds foto’s te maken. Misschien dat we ook nog wegwerpcameraatjes op tafel gaan zetten, maar dat hangt een beetje af van de kosten.

@Veer: ik voelde me ook heel schuldig, want mijn jurk is ook 700 euro duurder uitgevallen dan ik van tevoren bedacht had. Mijn moeder heeft de jurk betaald, maar ze weigert pertinent om 700 euro van mij aan te nemen (aangezien we van tevoren een max. bedrag hadden afgesproken). Bij mij zit torselet en hoepel daar ook wel bij in, die heb ik me ook gewoon aan laten smeren, maar zaten ook wel helemaal perfect meteen in de winkel.
Voor wat betreft de nagels: ik ga er maar gewoon vanuit dat het bij mij ook neppers gaan worden. Ik kan prima stoppen met nagelbijten als het rustig is in m’n hoofd, maar als ik druk ben in m’n hoofd zit ik steeds – zonder dat ik er bij nadenk – aan m’n nagels te kluiven.

@Paulien: Balen dat het geld niet meewerkt! Ik ben er inmiddels wel achter dat een bruiloft best heel goedkoop kan, mits je zelf niet te beroerd bent de handen uit de mouwen te steken. En aangezien AS en ik allebei twee linkerhanden hebben, laten we de grote dingen dan toch liever aan een ander over, met als nadeel dat het klauwen met geld kost. :wink:

@JM: heftig hoor, trouwen terwijl je allebei nog studeert! Vriendlief heeft hier expres gewacht met mij vragen tot ik afgestudeerd was. Blijkbaar kon hij niet wachten, want binnen een maand na mijn afstuderen heeft ‘ie me gevraagd (en de diploma-uitreiking was pas anderhalve maand daarna). Ook wel grappig, want daardoor had ik het nog totaal niet aan zien komen.


En zelf worstelen we nu nog met de locatie. We zijn bij 5 locaties wezen kijken sinds december, en we kunnen eigenlijk gewoon niet kiezen. Eén is er wel afgevallen, omdat het allemaal wat amateuristisch overkwam. De 2 duurste locaties (die eigenlijk boven het budget vallen) hebben beiden al een keer teruggebeld met de vraag of ze nog iets konden doen om de keuze makkelijker te maken (waarop AS doodleuk zei: "Nouja, iets van de prijs af zou lekker zijn" :wink:), dus wie weet of daar nog wat af gaat. En de andere twee zijn supermooi, en hebben beiden ook een mooie prijs (we hebben overal zoveel mogelijk dezelfde offerte opgevraagd). Hoe hebben jullie gekozen? Hebben jullie toevallig tips voor het kiezen? (Ik zie de bruiloft op locaties wel voor me, dus dat maakt de keuze ook niet echt makkelijker!)
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2012, 15:28:14 door October Bride »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2521 Gepost op: 14 januari 2012, 15:55:19 »
@ Blondbruidje; Daa zit het diner voor 22 man ( drie gangen, elke keer keuze uit 3 gerechten) bij in ja! Dus receptie  met gebak, koffie/thee, drie drankjes en schalen met lekkere hapjes voor 58 man, drie gangen diner voor 22 inclusief drankjes, feest voor ongeveer 70 man, met binnenkomst petit fourt en welkomstdrankje ( iets van mousserende witte wijn met creme de cassis), onbeperkt drinken van 20:30 - 00:00 en in totaal 14 schalen hapjes ( komt uit op ongeveer 4/5 hapjes pp) voor ongeveer 2800 euro.. :)

Je vroeg naar de fotograaf: Wij hebben een fotograaf tot en met de receptie. Bewust niet langer gedaan omdat het anders wel erg duur wordt. Van het feest maakt mijn zus foto's ( handig met de camera +ze vindt het erg leuk!), maar verder geen proffesionele foto's daarvan. Puur om de kosten te drukken..
Je zou misschien eens op internet kunnen sneupen naar hobby fotograven (studenten fotografie ofzo) die voor een klein bedragje het feest komen fotograveren. Dan heb je geen proffesionele foto's, maar wel goede, leuke foto's en hoef je daar geen gast voor te vragen.

Haha nope geen aandelen xp haha.
En ben erg benieuwd naar je sieraden, hoe die gaan lukken enzo! Als ik mijn sluier heb opgehaald van de bruidszaak, dan zal ik eens voor je kijken hoe die vastzit aan de kam. Leuk al die spulletjes die binnenzijn! Veel douane kosten moeten betalen?

@ October bride: Ja het is zwaar , studeren enzo. Maar we wilden niet wachten met trouwen.. haha :).
Met de locatie kan ik je niet echt helpen.. wij hebben twee gezien en het is de tweede geworden. De eerste vonden we fantastisch, maar was erg duur en de locatie wou ons totaal niet tegemoet komen ( site beloofde gouden bergen; trouwauto met chauffeur, korting in de maanden jan-maart) maar bij het gesprek omtrend de offerte bleek daar niets van waar te zijn. Jammer.. Daarna lang gedubt over een andere locatie, het liefst wilden we een locatie die een jaar geleden failliet was gegaan. Laat die locatie een week later overgenomen worden door nieuwe eigenaren! Diezelfde week nog een gesprek gehad daar et voila, zo hebben wij nu een locatie!
Als je niet kan kiezen; kijk naar het contact met de eigenaren, hoe verloopt dat.. / zijn ze bereid om wat extra korting te geven/extra dingen te geven voor hetzelfde bedrag / wat doen ze verder nog voor je ( bij ons versieren zij alles in onze kleuren, ook leveren we zzelf spullen aan die zij dan weer ophangen enzo, verplaatsen ons gastenboek van de ene naar de andere zaal, zorgen dat de tafelschikking in orde is etc) / welke locatie past beter bij jullie / is beter bereikbaar voor gasten / is dichterbij de trouwlocatie / welke locatie ziet er het leukste uit met het aantal gasten dat je hebt ( een enorme zaal met 50 man is niks aan..)
Opschrijven naast elkaar en afstrepen etc? Zoiets?
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2012, 15:58:42 door JM2012 »

ikke87

  • Junior
  • **
  • Berichten: 104
Trouwen In 2012
« Reactie #2522 Gepost op: 14 januari 2012, 19:42:37 »
..
« Laatst bewerkt op: 18 januari 2012, 18:19:30 door ikke87 »

Charley

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #2523 Gepost op: 14 januari 2012, 20:12:15 »
Wat is er weer een hoop geschreven, maar dat komt natuurlijk mede omdat het steeds meer gaat leven; het idee dat je nu echt zélf gaat trouwen, dít jaar!

blitzey Oooh blitzey! Wat naar dat je de ring helemaal niet mooi vindt voor jezelf. Ik zou er toch geen genoegen mee nemen, jíj moet er immers mee lopen. Ik hoop dat je toch de moed kan vinden om ermee terug te gaan, al kan ik me heel erg voorstellen dat je het moeilijk vindt.

Make-up Bedankt voor alle tips. Ik ga deze week eens met de kapster praten. Ik heb de visagiste een mail terug gestuurd, maar vooralsnog geen antwoord gehad. Fingers crossed!

blondbruidje Goed dat de fotograaf zo eerlijk was. Wij kiezen er zelf voor om een shoot te doen, de ceremonie te laten fotograferen, gevolgd door familie/getuigen foto’s. Sfeerfoto’s verzamel ik van de gasten zelf, er zitten ongetwijfeld mooie foto’s tussen. Ook je bestelling is binnen. Fijn dat het je is bevallen.

JM2012 Denk je niet dat 30minuten erg kort is voor de jurk? Ik hoorde weer via via iemand die zoiets had ingecalculeerd en echt stress had omdat de jurk niet helemaal soepeltjes aangaat (nu ben ik wel even kwijt wat voor jurk jij hebt). Wat fijn dat je blij bent met de (organisatie van) de locatie!

Lies86 Ook bij Honeymoonshop geslaagd! Ik ook en een prima service gehad. De meningen verschillen nogal! Gefeliciteerd trouwens met het slagen voor een jurk.

DuurtnogevenGefeliciteerd met je zeer waarschijnlijke aanschaf van het huis! Het is even een koop, maar ik hoop dat je er erg gelukkig van en mee wordt. Ook gaaf dat je ook nog eens een mooie locatie hebt gezien!

roxymilan Oh wat naar van de man van je vriendin. Het is inderdaad zo’n rotziekte. Ik hoop dat het met je moeder goed is.

Mikey Wat lief dat je een enveloppendoos als verrassing maakt.

Veer Ooh dat automatische piloot ken ik ook! Gelukkig ben je toch nog op plaats van bestemming gekomen haha!

Hallo Pauline, gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk en wat hebben jullie voor een leuke datum gekozen. Wij wilden eerst voor tien-elf-twaalf gaan, maar dat duurde ons destijds nog veel te lang (en nu hebben we nog slechts 6 en een halve week op de teller staan).

Spannende week voor de boeg ikke87, ben benieuwd of het allemaal bevalt!

Wij zaten even in de knoop met de bedankjes maar hebben nu een heel voor ons passende oplossing bedacht, waar we erg tevreden mee zijn. Onze babs heeft al gebeld voor een afspraak en wilde graag een wethouder die zijn nichtje zal laten trouwen uitnodigen ter voorbereiding/oefening. Vinden wij geen probleem, wij kletsen wel! Verder heb ik inmiddels gekozen voor een bril, lichtroze ingelegd met steentjes. Ik hoop dat het erbij past. Ik vind dat wel een nadeel van online bestellen, het niet vooraf kunnen passen.

Fijn weekend nog allemaal!

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #2524 Gepost op: 15 januari 2012, 11:32:03 »
@ Ikke87: Onze CMS zijn ook een stelletje. Mijn beste vriend en zijn vriendin, met beide kunnen wij het erg goed vinden. Ze komen zelf wel met ideeën ja! Zo krijgen wij van hun een bruidstaart, omdat wij daar zelf niet echt meet budget voor over hadden en  zij een leuk adresje kennen.. Ze organiseren vrijgezellenfeesten, hadden leuke ideeën voor de aankleding, hebben onze uitnodigingen op taalfouten gecontroleerd :tongue:, we hebben met hun het draaiboek doorgenomen en daar hebben zij hun kritische blik nog even op geworpen..
Onze trouwzaal versieren we niet, bij de feestlocatie wel, maar dat doet de locatie :).
Veel plezier met de fotograaf vandaag! Gaan jullie samen kijken bij de bloemist? Of is dat aan je AS om jou mee te verassen?

@ Charley: 30 min lijkt mij meer dan zat, haha. Durf te wedden dat ie binnen 5 minuten aan is.. Torselet aan, kousenband, schoenen, hoepel eroverheen en dan de jurk aan: hij is strapless, dus over mn hoofd heen. Even goed sjorren, rits aan de achterkant dicht en hopla..
En anders wacht mijn AS maar eventjes xo haha! We hebben ruim 2 uur staan voor foto's maken daarna, dus dat komt wel goed :)
Leuk, die bril! Heel toepasselijk idd :wink:. Wat hebben jullie bedacht voor de bedankjes? Wil je dat delen? :) Ben erg benieuwd!

Ik blijf maar posten, maar met nog maar 2,5 maand te gaan is het alllemaal zo leuk! Er wordt nog vanalles geregeld hier! ( Sorry dames.. :) ). Gisteren zijn we bij de zus van AS langs geweest. Vertelde dat we corsages hebben voor de daggasten ( hadden zij niet op hun bruiloft) en dat dat met een magneetje is gedaan, zodat ze geen gaten in hun kleding hoeven te prikken. Daar waren ze erg enthousiast over!
Morgen naar de nagelstudio! Ben benieuwd wat ze voor me kunnen betekenen zonder nepnagels.. Ik zou het wel gaaf vinden als er een steentje/glittertje/nailart op mijn ringvingers komt. Staat wel chique met je trouwring erbij..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards