collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2012  (gelezen 962122 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3475 Gepost op: 7 juli 2012, 16:21:42 »
Ik heb even een apart topic voor de forummeet aangemaakt in het goede deel daarvoor! ( ging ff mis, heb de admins/moderators al ff op de hoogte gebracht dat er wel een topic weg kan:p ). Dus als jullie mee willen doen, kletsen we daar verder!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3476 Gepost op: 8 juli 2012, 13:07:28 »
@Deniesje Leuk dat het ruwe materiaal zo leuk was. Dus wel de moeite om erbij te kopen? Veel plezier in november met opnieuw in de kleren te gaan. Wij hebben in oktober een herfstshoot en gaan dan ook in onze trouwkleding.

@OsCarel spannend veel plezier volgende week. Als het meezit ik ook volgende week mijn jurk passen.

@JM Ik heb het topic gevonden.

Gisteren zijn we met zijn vijf en schoonzus, man en peter van Amber gaan winkelen in Antwerpen. Toen Tom met zus een kostuum een pak aan het kiezen waren voor Jonas kregen de meisjes hun zomerslippers. Jonas heeft nu een kostuum en mooie schoenen. Het is nu nog wat groot en word in september door mij schoonzus op maat gemaakt. Daarna kozen zijn hun schoentjes voor de trouw met hakje. En daarna op zoek naar mijn trouwschoenen en verschillende schoenenwinkels binnen geweest. Allemaal gekleurde schoenen gezien en uiteindelijk geslaagd voor de schoenen die we twee keer hebben gezien de eerste 20 procent korting, de tweede keer 10 procent en de derde keer 30 procent korting. Nu voor 77 euro geslaagd. De meisjes schoenen waren er per paar maar 10 euro.

Daarna uit eten geweest met schoonzus, haar man, zoon die peter van Amber is, haar andere zoon die peter is van Jonas kwam er ook bij met verloofde en haar twee kinderen. Het eten was lekker. Het was heel jammer dat de helft aan het eten was en de andere helft nog aan het wachten was op het eten. Dus wanneer de anderen inclusief kinderen aan het eten waren hadden de eerste het eten op. Uiteindelijk kregen we 20 procent korting. Gingen we nog een schepijsje halen even bij de Schelde kijken.

We hadden de schoonzus twee flessen van onze "trouw" cava gegeven omdat ze geslaagd is en nu een gediplomeerd verpleegkundige is. Nog uitnodigingen gegeven. En de kinderen van de peter van Jonas komen ook op de bruiloft. Het was een geslaagde dag ondanks de regen.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3477 Gepost op: 8 juli 2012, 21:55:40 »
Ik heb een aantal dames die hier hebben meegeschreven en al getrouwd zijn, en dus niet meer zo vaak op het forum te vinden zijn, even een PM gestuurd! Hopelijk doen die dames ook mee met onze forummeet!

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3478 Gepost op: 9 juli 2012, 08:08:20 »
Goed bezig JM!

Hier vrijdag de jurk weer wezen passen.
Oh oh oh wat is hij mooi!
Wat wel jammer was dat ze bij de winkel beloofd hadden dat het geen enkel probleem zou zijn dat mijn AS ook zou passen (pak bij dezelfde winkel gekocht) en dat we los van elkaar dat zouden doen.
Dat klopte wel, maar we moesten allebei aan een kant van de afdeling blijven staan anders konden we elkaar alsnog zien.
Dat is niet gebeurt maar het idee is niet echt fijn. Ook vond ik het nogal gehaast en snel gaan waardoor ik mijn jurk helaas al weer snel uit had.
Mijn SV was mee, en ik heb me echt rot geergerd aan de man. Hij is heel erg op zichzelf gericht, en staat het liefst zelf heel de dag op een podium te vertellen.
Toen we op de afdeling kwamen zaten daar nog mensen, mijn schoonvader ging zich voorstellen en begon een heel verhaal.. Euh pa, die horen er niet bij, en we kennen ze ook niet.
Hij bemoeide zich (aldus vriendin en mijn moeder) ook enorm met het pak van AS. Dit was nie goe, dat was nie goe. Al met al zat hij meer dwars dan dat hij mee werkte.
Maar goed, het is allemaal goedgekomen.
Alleen heeft AS zulke brede voeten dat hij niet in de door de winkel gekregen schoenen paste. Daar moet dus nog wat voor komen.
Hoop maar dat het goed gaat komen want SV moet dan natuurlijk perse mee op schoenen jacht.
Nu hebben we hier al een heel verhaal met schoenen. (as wil het liefste alleen maar klittenband schoenen bv, zucht) En mijn schoonvader heeft ook niet bepaald stijl.
Heb hem op zijn hard gedrukt dat hij mooie (leren) schoenen moet kopen, en geen sportschoenen oid (zou die gerust doen)
We zullen het zien over 2 maanden!

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3479 Gepost op: 9 juli 2012, 09:53:51 »
Joepie, AS heeft een pak! In één keer geslaagd. Helaas heb ik het pak wel gezien (ik was mee), maar ooooh, wat is het mooi!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3480 Gepost op: 9 juli 2012, 10:38:42 »
-JM Goed idee! Ik ben benieuwd wie er allemaal mee zullen gaan.

 - Lies Als ik het goed begrijp hebben jullie elkaar niet gezien maar het scheelde niet veel. Het is jammer dat ze niet echt met je mee denken in de winkel. Het lijkt nu echt zo oké je hebt gekozen het is nu alleen maar passen en dat moet vooruit gaan. Want de nieuwe kiezende klanten moeten worden geholpen. Dat is echt niet leuk. Ik ben benieuwd wanneer ik telefoon krijg wanneer ik mijn jurk in het geheel kan passen. Spannend!

 Niet leuk van je SV. Kan er niet nog iemand anders mee gaan schoenen kiezen die er voor zorgt dat hij echt de lederen schoenen gaat kopen. En anders misschien gewoon mee gaan.

 Hier weet ik welke schoenen as aan heeft omdat hij dezelfde schoenen aan gaat doen als tijdens de gouden bruiloft van zijn ouders die heeft hij maar twee keer aangehad. Hij heeft ook mijn schoenen gezien wan ik wilde weten wat het effect ging zijn als ik naast hem stond en was het goed. Als ik echt even groot wil zijn dan moet ik echt super hoge hakken aan. ;-)

 -Blondbruidje fijn dat je as geslaagd is. Aan een kant jammer dat je het weet maar aan de andere kant ook wel leuk dat je alvast dat hij er zo mooi uit ziet. Ik moet nog heel lang wachten voor ik mij as en onze zoon gaan zien. As vertelde me gisteren dat zijn pak paste hij had het gistermiddag gepast bij zijn ouders. Het was vermaakt en hij had het nog niet gepast. Hij was trots dat zijn jasje nu heel goed dicht ging terwijl het bij het kopen dus moeilijk dicht ging. En onze zoon gaat er nog mooier uit zien als bij de gouden bruiloft dat kan bijna niet maar we zullen het zien op 22/9 oh zo spannend!


Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In 2012
« Reactie #3481 Gepost op: 9 juli 2012, 11:12:42 »
Het is niet dat er nieuwe bruiden in de zaak waren hoor. Sterker nog, we waren de enige.
Er was 1 coupeuse voor ons beide, dus eerst mij snel en toen naar hem.
Verder prima geholpen, maar volgende keer toch liever even op een andere afdeling zodat we wat meer rond kunnen lopen en niet zo op hoeven te letten.
En mee is geen optie, want dan weet ik de kleur van zijn pak, en dat wil ik dan weer niet.
Heb AS op zijn hart gedrukt te kiezen wat hij mooi vind. Het komt vast wel goed!
Maar de manier waarop is gewoon jammer. Mijn SV is al niet al teveel in nederland, laat zijn zoon en vrouw achter om zelf de hort op te gaan en te overwinteren in Zuid Afrika, en als hij dan hier is draait alles over het algemeen om hem. Dat is wel eens jammer!

@BlondBruidje Wilde je zelf graag mee of was het niet anders? Fijn hoor hij ook geslaagd voor een pak!
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2012, 11:13:18 door Lies86 »

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3482 Gepost op: 9 juli 2012, 12:12:55 »
@Lies: Wat fijn dat je nog steeds zo verliefd bent op de jurk! Moest lachen om het pakken/sv verhaal, haha xp. Kan me helemaal voorstellen dat het erg frustrerend is geweest! Zijn er nog meer mensen die het pak hebben gezien die wat meer smaak hebben? Bijv. jouw moeder ofzo?

@Blondbruidje: Wat goed, in 1 keer geslaagd! Wou je graag mee? [size="1"]En nu ga ik iets zeggen dat ik aan nog niemand heb bekend en hoop dat niemand het hier leest.. maar wat had ik graag meegewild om het pak van mijn man uit te zoeken.. hij zag er heerlijk uit hoor, maar het pak dat ie aan had was totaal niet mijn smaak..en leek ook totaal niet op wat hij van tevoren had laten zien (dat was allemaal veel moderner, iets lichter gekleurde pakken, mooi getailleerd. ben bang dat zijn moeder iets teveel inbreng heeft gehad..)[/size]

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3483 Gepost op: 9 juli 2012, 12:47:45 »
@lies: m'n AS wilde mij per sé mee hebben. Ik ben nogal kritisch op pakken (met name het model) en hij kreeg steeds meer angst dat ik z'n pak niet mooi zou vinden.. Om dat te voorkomen ben ik mee gegaan, terwijl ik het ook wel heel graag een verrassing wilde houden en m'n zus daarin wel vertrouwde. We hebben eerst nog gezegd dat ik weg zou gaan als het model goed bleek te zijn, zodat ik de kleur niet zou weten, maar na 3 jasjes was het al duidelijk welke hij het mooist vond, dus dat maakte toen ook niet zoveel meer uit. In de zaak waar wij waren is het inmiddels 50/50 m.b.t. bruidjes die meegaan, vond ik erg veel moet ik zeggen!@JM2012: ja, daar was hij dus heel erg bang voor, dat ik dat stiekem zou denken..

roxymilan

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 929
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3484 Gepost op: 9 juli 2012, 13:03:13 »
@lies: m'n AS wilde mij per sé mee hebben. Ik ben nogal kritisch op pakken (met name het model) en hij kreeg steeds meer angst dat ik z'n pak niet mooi zou vinden.. Om dat te voorkomen ben ik mee gegaan, terwijl ik het ook wel heel graag een verrassing wilde houden en m'n zus daarin wel vertrouwde. We hebben eerst nog gezegd dat ik weg zou gaan als het model goed bleek te zijn, zodat ik de kleur niet zou weten, maar na 3 jasjes was het al duidelijk welke hij het mooist vond, dus dat maakte toen ook niet zoveel meer uit. In de zaak waar wij waren is het inmiddels 50/50 m.b.t. bruidjes die meegaan, vond ik erg veel moet ik zeggen!

@JM2012: ja, daar was hij dus heel erg bang voor, dat ik dat stiekem zou denken..

Ik ben ook meegeweest hoor met het pak uitzoeken! Manlief vond dat juist ook fijn en ik vond het ook niet zo erg, vond het juist wel heel leuk eigenlijk om dit samen te doen. Later is hij nog wel met zijn ouders het overhemd, gilet en stropdas uit wezen zoeken dus het was nog wel een beetje een verrassing
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2012, 13:03:32 door roxymilan »

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3485 Gepost op: 9 juli 2012, 13:42:27 »
@ Veer, zo te lezen ben je goed geslaagd. Spannend om in september je AS echt in pak te zien. En weet je al of je komende week je jurk kan gaan passen?

@ Lies, wat fijn dat je nog steeds verliefd bent op je jurk. Wel een beetje jammer van de bruidszaak dat het allemaal zo snel moest en dat je SV zich overal mee bemoeit.

@ blondbruidje, wat fijn dat AS is geslaagd voor zijn pak.

@JM, zonde dat waarschijnlijk je SM een beetje te veel inspraak heeft gehad in het pak van je man en dat je die eigenlijk niet zo mooi vond.

@ Oscarel, veel plezier volgende week!

Ben zelf niet meegeweest met pak van mijn man uitzoeken. Mijn broertje en schoonzus zijn meegegaan. Mijn schoonzus had mijn jurk al gezien en mijn broertje heeft een goede kijk op pakken en uiteindelijk zag hij er echt prachtig uit!

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3486 Gepost op: 9 juli 2012, 13:47:22 »
hmmm....ik ga kijken hoe ik ze op een andere manier wel online kan zetten. Misschien omdat mijn facebookpagina is afgeschermd. Nieuwe versie volgt.

nieuwe versie foto's fotograaf

@ blondbruidje. Nu zou het wel moeten lukken.

wat een leuke foto's !!! zit met kippevel te kijken ... jullie hadden super mooi weer

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3487 Gepost op: 9 juli 2012, 15:09:34 »
-Lies het is dan heel jammer dat het zo snel moest gaan.  Maar het is fijn dat je nog steeds heel blij bent met je jurk. Over een maand en vier weken dan mag je je jurk de hele dag aan.

 -JM Ik kan me goed voorstellen dat je heel graag mee had gewild als het verschil tussen wat je man willde en wat hij aan had op de bruiloft zo groot was. Als ik jouw ervaring lees word ik wel heel nerveus om mijn as en Jonas te gaan zien in september. Maar ik zal er maar niet te druk in proberen te maken. Want hij was met zijn vier zussen op stap en uit het verslag dat ik gehoord had na het kiezen van het pak moet het wel erg mooi worden. Ze waren aan het kiezen tussen twee pakken en het pak dat is gekozen was het meest feestelijke van de twee. En om mij te plagen word gezegd dat het pak roze is. Haha dat geloof ik echt niet. Zijn vader gaat zijn getuige en die zei dat hij geen getuige wilde zijn als het pak roze zou zijn en die heeft het pak ook al gezien.

 Ik hoop dat ik as en zoontje heel erg mooi ga vinden. De kans is groot van wel maar stel je voor van niet. Moet er maar vertrouwen op de smaak van de schoonzussen. En mijn schoonzus die mij jurk maakt zal wel weten of het pak er mooi bij zal staan.

 -Blondbruidje Jouw as had ook snel zijn pak gevonden. Mijn as en zijn zussen waren er ook heel snel over uit. Dat is inderdaad wel veel dat de helft van de bruiden mee gaat om te kijken. Ik vind het wel zo eerlijk als mijn jurk en de bruidsmeisjesjurkjes  voor mijn As een verrassing moet zijn dan moeten zijn pak en die van onze zoon ook een verrassing zijn. Het is wel erg spannend.

 -Roxymilan Leuk dat het toch nog een beetje een verrassing was. Wat was je eerste gedacht toen je je aanstaande zag?

 -Junebride We zijn goed geslaagd dit weekend. Voor de kinderen was het leuk dat we met de tram de stad in geweest zijn. Jonas keek echt zijn ogen uit in de tram. Mijn schoonzus is vorige week begonnen met de vroege en deze week heeft ze de late. Ik denk dat ze ’s ochtends een paar uur tijd vrij maakt om aan de jurk te werken. Het is haar tweede week op haar nieuwe werk als verpleegster. Ik houd er rekening mee dat het pas volgende week zou kunnen worden dat zal kunnen passen. Maar dat geeft niet. Ik wacht geduldig af. De pasjurk was mooi dus de hele jurk zal ook prachtig worden.

 Wat was je eerste gedachte toen je je man zag. Fijn dat ze een mooi pak samen hadden uitgekozen.


Mikey

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3488 Gepost op: 9 juli 2012, 20:25:10 »
@Lies
Sportschoenen zijn ook best leuk onder een pak hoor, mijn man had nette sneakers :wink:
Maar dat vonden wij allebei ook heel erg leuk en past helemaal bij hem.

@Pak AS
Ik ben niet met hem mee geweest, en had dat ook niet gewild.
Ik vond het heel leuk om te bedenken hoe hij eruit zou zien en hem op dé dag pas voor het eerst in zijn pak te zien.
Alleen zijn schoenen had ik hem geholpen te zoeken, dus die wist ik al.

Boefke79

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 479
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3489 Gepost op: 9 juli 2012, 21:16:53 »
@Schoenen en pak AS: Bij het kopen van het pak was ik bij en de schoenen heb ik zelf gekocht voor mijn toen nog as.. :tongue:  Handige instappers die toch netjes waren en geen gymmodel zoals hij zelf zou willen (ook voorkeur voor klittenband of veter... :sad: )

@ons:
De film heb ik nog steeds niet. Zondag zien we die man weer en hopelijk heeft hij dan het kaartje eindelijk WEL bij. Ga hem zondagmorgen maar een sms sturen dat hij hem niet vergeet. Wordt er een beetje vervelend van en dat vind ik best jammer!

En vorige week kwam ik tot de conclusie dat wij as woensdag echt een feestje hebben. Ik heb een taartje nog in de vriezer, die ga ik woensdag uitleggen. Wij zijn dan twee jaar samen (ja, zo kort...) en dan ook 2 maanden, 2 weken en 2 dagen getrouwd! Vond dat wel heel bijzonder!!
Manlief heeft late dienst, dus ik ga het huis dan versieren met kaarsjes als ik thuis ben na het werk. Ik wilde dan eigenlijk ook mijn fotoboekje voor hem geven met 101 reden dat ik van hem hou, maar ik krijg er geen zo snel meer geleverd dus dat is jammer.
Iemand nog andere budgetvriendelijke tips wat ik zou kunnen doen?

DNE

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2015
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3490 Gepost op: 9 juli 2012, 22:57:36 »
Blondbruidje; bijzonder dat je samen met as het pak hebt kunnen uitkiezen.. Lijkt mij ook wel fijn.. Weet ik in ieder geval zeker dat ik het mooi vind (maar goed, heb hem al wel verteld dat ik een grijs/antraciet pak héél mooi vind :wink: ).

Heb weinig opgeslagen net (heb 't wel gelezen, maar weet zo niet meer de namen bij de onderwerpen,[size="1"] ja ik ben blond :tongue:...[/size]), maar ik ga vanaf volgende week weer braaf meelezen.... Woensdag mijn afstudeergesprek, moet goed komen ....

Hier begon Lief van de week over de kleding van M... Die wilde hij samen uitzoeken met zijn moeder, of ik dat wel goed vond.. Ehm... Pfoeh, lastig om dat uit handen te geven zeg... Hij mag het van mij wel doen, maar dan moet het wel iets zijn wat hij daarna ook nog 'gewoon' (lees: spijkerbroek met blouse en spencer) aan kan..

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3491 Gepost op: 10 juli 2012, 00:47:42 »
Vriendlief zoekt z'n pak maar fijn uit met schoonvader.
Schoonmoeder gaat zaterdag met me mee jurk passen. Mama kan waarschijnlijk niet mee. Ze heeft pas een operatie gehad en dat gaat nog niet zo best. Wond blijft maar lekken (hersenvocht).

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3492 Gepost op: 10 juli 2012, 09:17:27 »
Gaat de moeder nooit mee met de bruidegom in spé bij het uitzoeken van het pak?
Bij mij is dat wel geloof ik.. Maar goed ook want mn schoonmoeder heeft een goede smaak en mijn schoonvader niet haha! Gelukkig mijn AS ook wel, hij weet wat ik mooi vind :wink:

OsCarel

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3493 Gepost op: 10 juli 2012, 10:25:35 »
Schoonmoeder wordt hier betrokken bij de jurk. Schoonvader is een pakkenman, dus komt goed.

misseagle

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3494 Gepost op: 10 juli 2012, 10:55:14 »
Mijn schoonmoeder gaat ook met mij mee.. :wink: Zo kan ze nóg beter een pak uitkiezen!
Wel handig dat je schoonvader een pakkenman is :)

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3495 Gepost op: 12 juli 2012, 11:15:17 »
Hier inderdaad moeder, schoonmoeder en m'n zus mee voor m'n jurk en alleen moeder en schoonmoeder en ik mee voor pak. Handig om dezelfde mensen er (deels) bij te doen.

Hier weer flink wat vorderingen. Gisteren bij de kerk geweest voor een rondleiding en vragen. Kost toch nog 225 euro, had ik niet gedacht. Morgen m'n jurk weer even passen voor de eerste afpas, zin in!

Verder wat vertraging. We hebben hele leuke bedankjes in ons hoofd, maar steeds als ik ergens bestel blijkt de levertijd vlak voor ons huwelijk te liggen. Dat durven we niet aan. Deze week ergens besteld en na betaling blijkt toch weer dat het niet te leveren is. Grrrr! Hopelijk krijgen we snel ons geld terug.

Nu 2 adressen gevonden waar we alsnog op korte termijn kunnen bestellen, maar ik durf het bijna niet meer aan...

Vanochtend had ik m'n eerste echte trouwstress-momentje. De trouwkaarten die we in Amerika besteld hebben, zijn nu na 2,5 week nog niet geleverd. Ik heb de verzender gevraagd naar trackinginformatie en kreeg als reactie dat de bestelling binnen 3 dagen geleverd zou moeten zijn (ze had extra snelle levering gedaan). Uit de track en trace info bleek dat het pakketje al een week bij de inklaring ligt, lekker dan! Kwam op internet allemaal horrorverhalen tegen dat het wel een maand of nog langer kan duren, dus ik zag ons al andere kaarten bestellen. Gebeld met POSTNL (die doen de inklaring veelal) en ze kon zien dat het gisteren was vrijgegeven en als het goed is wordt het pakketje vandaag bezorgd!! Pfieuwh eindelijk! Dan kunnen ze morgen of zaterdag op de bus. Voortaan maar weer via FEDEX of UPS laten bezorgen. Zij doen de inklaring zelf en dan duurt het maar 1 dag maximaal. Weer wat geleerd..

Hoe gaat het hier verder met iedereen?

clau-john

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3496 Gepost op: 12 juli 2012, 11:41:47 »
oh wat spannend dan ??!! duimen draaien mee voor een goede afloop

junebride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1355
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2012
« Reactie #3497 Gepost op: 12 juli 2012, 16:18:30 »
Spannend al die pakken van de AS mannen!
Blondbruidje, hoe was je afpas en ik hoop dat je, je kaarten snel binnen krijgt.
OsCarel, voor jou gaat het nu ook opschieten. Nog 2 maanden en 2 dagen!
Veer, hoe gaan de vorderingen, nu de meiden vakantie hebben?
Clau-John, hoe gaat het met jullie voorbereidingen en we hadden idd geluk met het weer. In de ochtend bakken met regen en in de middag zon :-)

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In 2012
« Reactie #3498 Gepost op: 12 juli 2012, 16:24:45 »
Blondbruidje: ook raar dat je nog zoveel aan de kerk moet betalen. Ben je geen lid van de gemeente? Voor ons is het 'gratis'.

Hier zijn alle bedankjes binnen, zijn er zo trots op! Nu nog in elkaar zetten, maar omdat we er een snoepje in doen kunnen we dat pas vrij last-minute doen. Ben wel benieuwd hoe het eruit gaat zien in 1 geheel!

Van het weekend gaan we op stap voor diverse kleine spulletjes (pennen, photobooth-props, doosje waar mensen hun fotootje in kunnen doen, tasje + inhoud voor de kinderen zoeken), ook weer leuk om te doen!

Veer

  • Gast
Trouwen In 2012
« Reactie #3499 Gepost op: 12 juli 2012, 19:01:21 »
@Mickey Alles kan maar ik ben toch blij dat as en ons zoontje mooie zwarte schoenen onder hun pak hebben.  Het is echt heel spannend om te wachten tot de trouwdag om as en zoontje te zien in hun kostuum. De meisjes hebben hun papa al gezien in kostuum omdat die daar waren toen hij ging passen.

 @Boefke Klinkt super twee jaar samen en dan twee maanden, twee weken en twee dagen getrouwd gefeliciteerd. Hopelijk hadden jullie een fijne dag!

  @Duurtnogeven Hoe is het afstudeergesprek gegaan? Het is moeilijk om uit handen te geven. Dat vond en ik vind ik nog steeds maar ik denk dat Jonas er prachtig uit gaat zien.

 @ Sterkte met je moeder. As is met zijn vier zussen een pak gaan kiezen. Zijn moeder zag het niet zitten om mee te gaan.

 @misseagle Mijn schoonmoeder is niet meegegaan omdat ik denk dat ze dacht dat de vier zussen heel goed as aan een pak zouden kunnen helpen.

 @Blondbruidje Bij ons kost  de huwelijksmis in de kerk 250 euro. Het dopen van de kindjes was gratis.

 Ik ben er nog steeds niet over uit wat ik voor bedankjes wil. Ik moet dus het snel weten als ik op tijd wil zijn met bestellen. Ik heb wel de bellenblazers voor de kindjes op school besteld. Ik had ze beter meteen een paar weekjes eerder besteld toen ze nog voldoende op voorraad hadden want nu hebben ze er maar eentje. En nu moeten ze besteld worden bij de leverancier.

 Duim duim duim dat je nu snel de trouwkaarten gaat hebben.?

 @Junebride bedankt voor het vragen. Het valt goed mee de vorderingen met de kinderen in huis. Het is alleen dat je moet kijken neem je de kinderen mee naar een afspraak of vraag je iemand op ze te passen. En dat zijn dan meestal de schoonouders. Volgende week een afspraak met de cateraar en met de videograaf. Ik zal wel blij zijn als we veel van ons lijstje kunnen afstrepen. Er is zoveel om bij stil te staan. Mijn hoofd zit veel te vol. Het komt wel goed. Ik hoop echt dat we dag van onze dromen kunnen regelen. Ik ben blij dat we wijn en de Cava geregeld hebben.

 Het is leuk om te ontdekken dat as echt een traditioneel huwelijk wil. Het was fijn te ontdekken dat hij een trouwring wil dragen. Een echte openingsdans wil doen en daarna vermenigvuldigen. Haha dat had ik echt niet verwacht. Maar nu hij dus een openingsdans wil. Is het toch belangrijk dat het er een beetje mooi uit gaat zien. Dus nu ben ik info aan het opzoeken over danslessen voor de openingsdans. Alleen dat zal even zoeken worden want het is nu natuurlijk vakantie. Hopelijk kunnen we nog lessen krijgen. Drie lessen zouden genoeg moeten zijn.

 @Esprit Ik ben benieuwd naar jullie bedankjes.  Ik wil de kinderen ook een tasje geven. Alleen wil eerst weten hoeveel kindjes er nu gaan komen. Anders heb je er te veel of te weinig. Maar we hebben nog wel even tijd.


 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards