collapse

Auteur Topic: Mei 2011  (gelezen 233656 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #75 Gepost op: 22 september 2010, 17:10:03 »
@Jolanda: hoe is het gesprek met de predikant geweest? Alles fijn zoals je wenst?

@Amanda: nee, natuurlijk is dat geen brutale vraag :biggrin:! Ik heb er helemaal niks voor betaald, ze doen dat als service om je van de producten te overtuigen. Dus, ja, als je later op de dag trouwt en het is geen drukke dag, dan kunnen ze dat dus voor je doen :wink:. Is voor mij helaas geen optie, maar ik zou zo weer gaan!

@Rampzalig: helaas hebben wij een bevriende fotograaf, dus ik kan je niet helpen... Uit je beschrijving zou ik zelf ook voor Bianca neigen, maar daar heb je waarschijnlijk niks aan!

@Willempie: ik ben ook Hollands melkflessen-wit, dit is de eerste foundation die naar mijn zin is qua kleur, de rest is allemaal te oranje! Het is Lancôme Teint Miracle de allerlichtste tint :biggrin:. Dus mocht je er nog eentje zoeken... tip! Maar ja, ook deze is aan de prijs. ik ben serieus aan het overwegen om het aan te schaffen, ja. Ik ben in december jarig en ga sowieso allemaal Ici paris bonnen vragen want ik vind het heel fijn een goede foundation te hebben. En dan is de primer ook nooit weg, en de concealer, etc. gewoon, voor feestjes en belangrijke zakendingen. Of ik er ook mijn bruidsmake-up van ga maken, dat beslis ik nog wel!

@doortje: tja, schoonfamilie-perikelen... Daar heb ik er ook wel wat, maar dat wordt pas begin oktober vervolgd!

@Inkie: en? weet je al meer? Ik hoop echt dat ze het hebben kunnen oplossen!

Verder heb ik afgelopen zondag mijn eerste proefkapsel gehad. De kapster is de (nieuwe) vriendin van mijn AS zijn getuige en ze is echt héél aardig! Ik zet er vanavond wat foto's op, ben er zelf heel erg blij mee!

Jolanda

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #76 Gepost op: 23 september 2010, 18:58:10 »
Maewyn: De afspraak met de predikant was erg boeiend. Het ging vooral om het hoofdstuk de kerkelijke inzegening. Wij hebben nu als huiswerk om 4 argumenten te vinden waarom wij voor de kerk willen trouwen.
Over een maand komt hij weer langs. Dan gaan we het hebben over familie, vrienden, collega's en de mensen in de kerk. Wat voor band wij daar mee hebben en waarom dat belangrijk is voor de kerkelijke inzegening.
De derde afspraak volgt in januari, dit gaat over de dienst zelf.

Het was heel verhelderend en zie nu dat een kerkelijke inzegening veel mooier is dan het burgerlijke huwelijk!  :)

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #77 Gepost op: 24 september 2010, 13:09:28 »
hoihoi,
wij gaan een weekend weg dus ben te druk om te reageren.

@ maewijn, waarschijnlijk kan ik het niet goed zien op de foto maar het lijkt wat rommelig je haren op de foto. Ik vind het lastig om het op een vriendelijke manier te zeggen/schrijven want het is niet mijn bedoeling om je te kwetsen, maar ik vind het niet echt mooi

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #78 Gepost op: 24 september 2010, 13:49:13 »
@Maewyn: ik vind het lastig om echt te zeggen of ik het leuk vind of niet, vooraanzicht is daar (voor mij) ook belangrijk voor. Van de zijkant vind ik het wel leuk zitten, misschien dat het iets netter kan, maar weet niet of dat komt omdat dit een proefkapsel is.

@Jolanda: klinkt alsof er echt heel veel aandacht aan t kerkelijk huwelijk wordt besteed, wat leuk/bijzonder :) Tof dat het daardoor voor jouzelf ook mooier wordt :) Gaat t lukken met jullie "huiswerk"? :wink: :)

*haha, poes komt binnen, helemaal verzopen... tbegon net ineens te storten namelijk... arm beest... staat nu verbaasd naar buiten te kijken :laugh:*

@tomaat: fijn weekend!

Ik ga nu bijna naar Enschede. Morgen komt mn beste vriendin ook daarheen en dan gaan we mijn droomjurk passen!!! :wub: Heb r zoooooo'n zin in, eindelijk is het dan zover!! Daarna nog even wachten tot 8 oktober, dan heb ik nog weer twee afspraken staan...
Oh, en dit weekend (of maandag) komt er waarschijnlijk meer duidelijkheid over onze feestlocatie :biggrin:

Maar goed, ik ben van t weekend dus ook niet online, tot volgende week! :wink:

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #79 Gepost op: 24 september 2010, 18:44:40 »
@inkie85: heel veel plezier morgen met het passen van je droomjurk.....ben erg benieuwd hoe het was, maar dat lezen we vast volgende week nog wel...

Jolanda

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #80 Gepost op: 25 september 2010, 16:37:00 »
Inkie: Hoe was je droomjurk??? Wordt het hem???
Huiswerk moet nog gedaan worden  :) Waarschijnlijk gaan we volgende week zaterdag naar het bos om te wandelen en het erover hebben (ons huiswerk) dus.  :)

Maewyn: Ik vind je kapsel ook net iets te "rommelig". Heb je een foto van de achterkant en voorkant? Dat geeft een beter zicht erop.

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #81 Gepost op: 26 september 2010, 19:21:54 »
Hoi!

@tomaat: maak je geen zorgen hoor, ik ben niet zo snel beledigd! Anders moet ik ook niet naar jullie mening vragen :wink:. Ah, en ik hoop dat je hebt genoten van je weekendje weg.

@Inkie: ik hoop dat alles goed is gegaan met jurk - ben héél beneiuwd!

@Jolanda: lastig, zulk 'huiswerk', maar vind het leuk om te lezen dat het jullie zo mooi lijkt!

Mijn browser geeft soms wat problemen, de helft van de foto's is weggevallen, dus ik probeer het nogmaals. Daarnaast is het zo, dat dit idd de proef is: het uiteindelijke kapsel wordt glad en dus veel strakker :biggrin:, met voorkant juist voller opgezet. Maar hierbij dus een voor- en achter aanzicht van het dagkapsel:

[attachment=14823:IMG_9270 - Copy.JPG] [attachment=14824:IMG_9268 - Copy.JPG]


En natuurlijk ook van m'n avondkapsel! Ook dit wordt nog voller met meer krul. M'n arme vriendin is de hele middag bezig geweest, ik geloof dat ze er minstens 6 kapsels in heeft gezet! Ik vind het dus niet heel vreemd dat het nog niet helemaal netjes is, maar dat komt zeker weten goed!

[attachment=14825:IMG_9261 - Copy.JPG] [attachment=14826:IMG_9263 - Copy.JPG]
« Laatst bewerkt op: 26 september 2010, 19:23:41 door Maewyn »

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #82 Gepost op: 27 september 2010, 11:53:28 »
Het is he-le-maal gelukt! :biggrin: Zo'n prachtige jurk.... :wub:
Was van tevoren wel "bang" dat ie beetje tegen zou vallen, dat je m in gedachten mooier maakt zeg maar. Maar hij was nog mooier dan ik had gedacht! :biggrin: Ik ga 8 oktober nog andere jurken passen, maar volgens mij wordt dat een nutteloze oefening :wink: In gedachten heb ik deze al :biggrin: :biggrin: :biggrin:
Hij zat als gegoten, al was ie niet helemaal groot genoeg... Het was n 38 en in mn taille zat ie perfect, alleen heb ik voor boven de taille een iets grotere maat nodig :angel: Hij kon dus niet helemaal dicht, maar als ze m even goed trok kon je wel goed zien hoe ie stond. Hij is officieel strapless, maar ze deed er even vlug een haltertje bij en dat stond helemaal super :biggrin: Dus waarschijnlijk wordt ie iets aangepast. Dat wordt dus een grotere bestellen, innemen, haltertje erbij en klaar is bruid inkie :biggrin:

Was heel leuk trouwens, want officieel mag je geen foto's maken van merkjurken. Maar ik mocht het wel, bij wijze van uitzondering, omdat ik de eigenaresse ken (via mn hubby to be) en als ik beloofde dat ik ze niet op internet zou zetten (sorry....) Maar goed, met de trouwfoto's zullen jullie zien hoe prachtig ie is :biggrin:

*helemaal verliefd* :wub: :wub:  :wub: :wub: :wub:

@maewyn: Op je eerste kapsel had ik al gereageerd en je avondkapsel vind ik echt super! Waarom eigenlijk 2 kapsels?

En oja, onze datum is nu officieel :biggrin: Zoals lief zei: shout it out! :biggrin:

Wij gaan vrijdag 13 mei trouwen, op de trouwdatum van mijn ouders. Als mn vader er was geweest waren ze dan 39 jaar getrouwd (3x 13), en 13 mei is precies 39 weken na 13 augustus, toen ie me vroeg. Komt allemaal leuk uit :biggrin: Die laatste cijfertjes zijn allemaal toeval, ik wilde gewoon de eerstvolgende 13 mei trouwen :wink:
« Laatst bewerkt op: 27 september 2010, 11:55:35 door Inkie85 »

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #83 Gepost op: 27 september 2010, 13:43:19 »
Gefeliciteerd, Inkie!! Ik ben blij dat hij helemaal niet tegenviel, en als je jezelf erin kunt zien, nou, dan moet het goedkomen!! Vaak mag je trouwens na een aanbetaling wel fotograferen, dus dan denk ik dat we ons hier alsnog aanbevolen houden :biggrin:.

Ik heb 2 kapsels omdat eh... omdat het kan? Omdat de kapster een vriendin is en ze het dus graag wil doen? Gewoon, omdat ik het leuk vind, dus :wink:. En bedankt voor je compliment over m'n avondkapsel!

Jolanda

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #84 Gepost op: 27 september 2010, 21:00:47 »
Maewyn: Mijn mening over je dagkapsel blijft, helaas...  :sad:
Maar je avondkapsel vind ik wel helemaal geweldig!  :) Waarom die niet de hele dag?

Inkie: Gefeliciteerd!  :) Super dat de jurk van je dromen jou ook super stond!  :)
Kan je niet een plaatje van internet halen zodat we alsnog je jurk zien?
Leuk ook de gedachte achter jullie trouwdatum!

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #85 Gepost op: 28 september 2010, 08:58:54 »
Uiteindelijk komen er absoluut foto's :) Maar idd, goed idee, kan voor nu wel internet plaatje doen.

http://1.bp.blogspot.com/_RjscLA_unmA/SthllfbJ8ZI/AAAAAAAACJs/qK28OQx4Qdk/s1600-h/Florence.jpg

Dit is een grote afbeelding van de voorkant. Ik ben helemaal weg van het lijfje :) De achterkant is ook erg leuk, maar die is niet te vinden op internet. Daar heb ik nu wel al een goede foto van, maar aangezien ik t beloofd heb, komt daar tzt pas n foto van.

Edit: Oh, en nog, ik had nooit verwacht dat het kon bij trouwjurken, maar hij zit zoooo lekker  :blink:  Echt heel comfortabel, heb er nu al zin in om er een hele dag in te lopen  :laugh:
« Laatst bewerkt op: 28 september 2010, 09:00:00 door Inkie85 »

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #86 Gepost op: 28 september 2010, 11:28:44 »
@ Inkie, wat een prachtige jurk zeg, wauw!
wat zul je daar in gaan stralen

@ Maewyn, wat is het avondkapsel leuk!

Ik ben weer terug van het weekend weg en morgen is het voor mij dan zover...........dan ga ik jurken passen.
Ik heb niet zoveel tijd gehad om me voor te bereiden om naar veel jurken te kijken in boekjes of internet, want ik heb natuurlijk 2
kleine kindjes
dus ik ga er eigenlijk helemaal blanco heen

Scrapleentje

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #87 Gepost op: 28 september 2010, 13:03:30 »
Hoi allemaal

Ik kan mij hier ook aansluiten, want ook ik ga op 6 mei 2011 trouwen!

Alles in de elf (5+6 = 11, 2011, 11 jaar samen), maar niet bewust.

Wij hebben de trouwlocatie, feestlocatie en band vast gelegd.
Verder moet alles nog.

Heb al wel jurken gepast, maar nog niet DE jurk gevonden...

Zijn er hier dames die in Twente wonen en trouwen?

Groetjes
Marleen

Willempie

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 616
  • Geslacht: Vrouw
Mei 2011
« Reactie #88 Gepost op: 28 september 2010, 16:51:17 »
Hoi allemaal

Ik kan mij hier ook aansluiten, want ook ik ga op 6 mei 2011 trouwen!

Alles in de elf (5+6 = 11, 2011, 11 jaar samen), maar niet bewust.

Wij hebben de trouwlocatie, feestlocatie en band vast gelegd.
Verder moet alles nog.

Heb al wel jurken gepast, maar nog niet DE jurk gevonden...

Zijn er hier dames die in Twente wonen en trouwen?

Groetjes
Marleen

Leuk, weer 1 voor 6 mei :) Ik woon niet in Twente maar in de omgeving van Zwolle, is ook vlak bij toch? :wink: Maar welkom hier op het forum!
Waar ben je voor jurken wezen kijken?

@Meawyn ik vind het kapsel opzich wel geinig, ik hou zelf ook niet zo van heel erg strak. Ga je er ook nog meerdere accessoires bij gebruiken?

& Inkie, gave jurk! Ik vond mijn trouwjurk niet zo heel erg fijn zitten, hij is namelijk lomp zwaar. Maar voor 1 dagje vind ik het niet zo'n probleem :)

Wij zijn afgelopen week voor ringen op pad geweest, over 2 weken krijgen we een prijsopgaaf. Spannend!

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #89 Gepost op: 28 september 2010, 17:01:08 »
@Willempie

Mijn jurk is ook megazwaar. Op t moment dat ie over mn hoofd getild werd dacht ik echt, jeetje, moet ik dat de hele dag dragen  :blink:  Maar op t moment dat ik m aanhad voelde ik er niets meer van. De verkoopster had het erover dat dit komt omdat ie in de taille heel goed zit. Dan draagt je lijf m zeg maar zonder dat je zelf t gevoel hebt m "actief" te dragen, als je begrijpt wat ik bedoel.
Misschien dus n idee om bij n volgende keer passen te vragen of t bij je taille misschien beter kan, zodat ie minder zwaar is?

@Scrapleentje
Welkom! Ik ga niet in Twente trouwen, maar ga daar wel mn jurk kopen :) Mn vriend woont in Enschede, dus kom er redelijk vaak :wink: De bruiloft zelf is echter in Gorinchem en omgeving, komen we beiden vandaan...

@tomaat
LOL, je hebt gelijk, ik straal er zeker in :wub: Heb heeeeel gemeen een stukje van 1 vd foto's aan mn lief laten zien. "Kijk lieverd, het is echt DE jurk voor mij, kijk maar, ik straal!" Op de foto stond ik helemaal met jurk en al, maar had m even ingezoomd op mn gezicht :laugh:
« Laatst bewerkt op: 28 september 2010, 17:03:07 door Inkie85 »

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #90 Gepost op: 28 september 2010, 19:38:18 »
@scrapleentje: welkom! Inderdaad heel leuk, nog een 6 mei bruidje! Wij hebben de datum specifiek gekozen voor de 6 + 5 = 11, anders kan mijn vriend het niet onthouden, zegt 'ie :biggrin:!

@Willempie: ja, mijn jurk is ook echt megazwaar, volgens de verkoopster 11 kilo zeker! Onvoorstelbaar, zeg! Maar inderdaad, op m'n heupen goed passend voelde hij een stuk minder zwaar aan - al verwacht ik wel dat ik 's avonds gesloopt ben!

Enne... ja, ik ga een tiara en wat versierde schuifspeldjes dragen, maar ik ksn maar geen tiara kiezen! Het moet een lage tiara zijn, en ik vind het klassieke 'kroontjesmodel' niet zo mooi, dus dat is nog wel een uitdaging! Speldjes met roosjes/ bloemetjes zijn veel makkelijker te vinden :biggrin:.

Verder vind ik het echt heel geinig dat jullie m'n avondkapsel zo mooi vinden! Ben zelf namelijk weg van allebei, maar dagkapsel vind ik denk ik toch nog net iets mooier... Zo leuk, al die verschillende smaken!

Ook is het hier de komende tijd even heel spannend: op 15 oktober wordt mijn moeder geopereerd, ze heeft borstkanker maar de vooruitzichten zijn nog altijd goed. Ze is al ruim een jaar onder behandeling maar vanwege de moeilijke plek kunnen ze nu pas operen... Heel fijn, maar wat afschuwelijk spannend! Ik vraag me serieus af of ik de komende tijd nog wel een oog dicht doe!

Hoop dat met jullie alles goed gaat, veel plezier gehad morgen Tomaat!
« Laatst bewerkt op: 28 september 2010, 19:40:14 door Maewyn »

Jolanda

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #91 Gepost op: 28 september 2010, 21:17:14 »
Jeeehhhh, nog precies 8 maanden en dan ben ik getrouwd!!!!! (om 12.00 uur trouw ik)  :wub: Zo leuk, nu tel ik de maanden af (hyves telt voor mij de dagen af) en namater het dichterbij komt zal ik weken en uiteindelijk dagen aftellen!  :)   :wub:
Kan nu al niet wachten tot DE dag!  :wub:

Inkie: WOW wat een prachtige prinsessenjurk!  :wub: Zou ik zelf ook hebben kunnen uitkiezen!
Ik heb mijn droomjurk al en vind veel jurken echt supermooi, maar heb nooit getwijfelt over mijn jurk! Ben er echt verliefd op en kan niet wachten om op 24 november weer even aan te mogen!  :wub:
Ben nu wel benieuwd naar de achterkant van je jurk!  :) Wachten tot na je trouwdag dus...

Maewyn: Heel veel sterkte met je moeder! Uitgaan van het beste he?!

Inkie85

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #92 Gepost op: 28 september 2010, 22:33:50 »
@Maewyn: Oh joh, wat rot om van je moeder te horen! Kan me voorstellen dat je het heel spannend vindt! Gelukkig is het niet heel dicht op de bruiloft, anders zou de stress geloof ik veel te veel worden. Nu kun je "rustig de tijd nemen" om je op je moeder te richten. Maar al met al is t natuurlijk niks positiefs... Heel veel sterkte komende tijd!!! Enne, keep us posted if you want...

@Jolanda: heerlijk als je niet over je jurk twijfelt. Denk dat ik daar ook geen moment last van zal hebben :biggrin: De achterkant is wel op internet te vinden, maar er zit n leuk detail in wat je echt nergens op foto heb... Maar zodra t mag zal ik jullie nieuwsgierigheid tegemoetkomen en r n foto van posten :laugh:

Abigail91

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #93 Gepost op: 29 september 2010, 14:21:36 »
WOw meiden,
ik ben een poosje niet geweest omdat ik het erg druk had maar wat hebben jullie veel geregeld in de tussentijd. Al die proefkapsels en make-up enzo. Dat heb ik dus echt niet.

We hebben waarschijnlijk een lokatie voor het feest, vorige week hebben we een afspraak gehad met onze cm's, die wonen in een boerderij bij de plaatstelijke kinderboerderij. Het is echt een supermooi en ruim huis. Ik mag vanuit hun huis trouwen. (btw, ze hebben echt een supermooie badkamer met een bad waarbij je uitkijkt op de hertenkamp en een vijver. Dus ik weet wel wat ik de avond van tevoren ga doen) anyway, zij ontvangen ook de gasten in huis, en het diner is daar ook. We hopen stiekem op lekker weer zodat alles buiten kan.
Maar om terug te komen op de feest lokatie, Op de kinderboerdij zit een gebouw wat vroeger het milec (mileue educatie centrum) was en wat nu overdag gebruikt word als dagbesteding voor gehandicapten. Maar er zit dus gewoon een bar in en een vrij grote keuken en dus een hele mooie tuin. Ik heb die man die daar overgaat niet te pakken kunnen krijgen maar ik hoorde giste van de cm's dat ie het een heel leuk idee vind. En het kost waarschijnlijk maar tussen de 50 en de 100 euro. Wat ook erg fijn is. Maar jullie horen wel als ik meer weet.

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #94 Gepost op: 30 september 2010, 06:48:17 »
Gisteren ben ik op jurkenjacht geweest. Eerst naar Atlanta bruidsmode in Rotterdam. Toen Ti amo in schiedam, Toen Sonja international in Rotterdam en daar na weer terug naar Atlanta

Bij de eerste winkel was ik wel wat zenuwachtig en wat giebelig, we werden aardig ontvangen en ik kon mijn wensen laten horen.
Zo'n 8 jurken werden apart gehangen.
De eerste jurk leek me het allermooist, deze had een kraag met allemaal roosjes, toen ik hem aanhad voelde ik me erg ....uhm ...plomp. Die stijl was het dus helemaal niet voor mij

Daarna nog meerdere jurken passen. toen ik ineens bij jurk 6 of 7 onwijs ging stralen. Hij slankte af bij mijn buik en zag er gewoon supermooi en lief uit.
wauw, helemaal verliefd.

We hadden nog niks besloten maar zijn naar winkel 2 gegaan. deze had prachtige jurken en de moeders vonden 1 jurk erg mooi (met een beste sleep) maar ik voelde me er helemaal niet prachtig in. Zo een lange sleep is niks voor mij

Toen naar de derde winkel, een echt chique winkel. We werden weer vriendelijk geholpen en mochten zelf jurken apart hangen die ik dan later zou passen. Met heel veel moeite had ik dan 1 jurk gevonden die ik misschien wel wilde passen. omdat we er toch waren, maar op het prijskaartje stond 3700 euro dus ik wilde geeneens passen maar heel graag terug naar de eerste winkel waar we dus mijn droomjurk hebben gekocht.

Ik heb de jurk van mijn ouders gehad wat echt fantastisch van ze is.

Abigail91

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #95 Gepost op: 30 september 2010, 10:24:11 »
@tomaat Wow wat een geld 3700 euro, dat is het budget van mijn hele bruiloft :ohmy:
Maar wat voor jurk is het uiteindelijk geworden?
Fijn dat je hem gevonden hebt hoor, dat scheelt zoveel stress

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #96 Gepost op: 30 september 2010, 10:39:11 »
@Abigail: maak je geen zorgen! Ik ben alleen maar zo vroeg omdat ik de kaspter goed ken en zij heel enthousiast is, en de make up kun je altijd wele ens proberen :).
En wat goed, die feestlocatie! Klinkt heel erg leuk, en inderdad, dat abd met zo'n uitzicht... Ik zou het ook wel weten!

@tomaat: wat goed dat je je jurk hebt gevonden! Ik ben ook bij Atlanta en bij Sonja International geweest. Ik vond ze bij Atlanta heel aardig, maar mijn jurk hadden ze er niet. Ben toen ook wel heel vriendelijk geholpen! Ik vond Sonja International maar niks.. De mooiste jurken daar waren ook de durste, was die van 3700 toevallig een mooi bewerkte Ian Stuart? Die zijn héél duur, maar ook wel vaak héél mooi!

En... heb je een plaatje van je jurk? of het merk/model? Ik weet zeker dat we allemaal héél benieuwd zijn!

doortje1

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #97 Gepost op: 30 september 2010, 11:57:11 »
Zo hier ook weer eens een berichtje van mij. Zondag ga ik voor de eerste keer naar een bruidsshow. leuk om dan ideetjes op te doen en super gezellig want moeders, schoonmoeder, mijn 2 vriendinnen (tevens getuigen) en schoonzus gaan mee. Wordt vast een gezellige middag.
Verder ga ik volgende week bellen voor een pasafspraak, wordt zoals het er nu uitziet tweede week november.....in de winkel waar ik heen ga zeiden ze dat half jaar lang genoeg is. maar als ik dat zo her en der lees, ga ik toch twijfelen......maar ja, de winkel zei het en die moet ik dan maar vertrouwen!!!
Verder met mijn vriend nagedacht wanneer we in ondertrouw gaan. we zitten te denken aan de maand februari. Vriendlief heeft altijd vrij op maandag en aangezien hij weinig vakantiedagen krijgt van de baas hebben we besloten om het op maandag te doen. Dan kost het hem geen uren. het is nog niet definitief, maar we zitten te denken aan valentijnsdag. Hebben we normaal niet heel veel mee, maar leek ons wel een leuke dag.....

@maewijn: ik vind je avondkapsel heel erg mooi. handig dat je iemand kent die je haar doet, zodat ze 's avonds nog keertje je haar opnieuw gaat doen. Ik hoop maar dat mijn kapsel de hele dag mooi blijft zitten, want kapster komt niet. Maar weet zeker als het echt niet mooi meer zit ze best tussendoor even komt, de kapsalon zit nl nog geen 5min lopen van de feestlocatie.
Wat erg van je moeder, sterkte en succes de komende tijd!

@inkie85: super dat het gelukt is met je jurk. Wat zal dat een fijn gevoel geven. En leuk dat de datum nu bekend is, dara is over nagedacht...

@scrapleentje: welkom.....

@abigail91: de locatie klinkt er mooi en denk ook erg persoonlijk, dat is vaak wel mooi. Ik houd wel van persoonlijke locaties. Al zijn er natuurlijk ook veel trouwlocaties van de gemeente uit die gewoon erg mooi zijn en bij je passen. dat hebben wij ook. We zijn er heel erg blij mee met de locatie. Nu hopen op mooi weer, want dan is het veel mooier en sfeervoller dan met slecht weer.

@tomaat: super dat je de jurk gevonden hebt. Lief dat je die van je ouders krijgt. Dat krijg ik ook, en dat waardeer ik enorm. Vroeger kreeg mijn moeder dat ook van haar ouders, dus is beetje traditie. denk dus ook dat ik dat later voor mijn kids zou doen. Vind het een mooie en speciale traditie.

Iedereen geniet van de voorbereidingen!!! De tijd vliegt voorbij voor mijn gevoel. Maar vind het echt ontzettend leuk om ermee bezig te zijn. Al lijkt het me een heel stuk minder stressvol als ik weet dat ik DE jurk gevonden heb. Ben zo bang dat niets me zou staan, heb er zelfs al keertje over gedroomd. dat ik in alles best "vol"leek. ben nl niet de slankste, maat 42-44 met een zwemband....hahah. Hoop zo dat ze die in DE jurk kunnen camoufleren. Verder flinke boezem en die wil ik ook wat minder doen lijken. Er is vast een jruk die mooi bij mijn figuur zal staan, al twijfel ik dara soms best over. Ook ga ik dan twijfelen of er wel bruidslingerie in mijn maat is of dat ik een gewone bh ana moet en dus ook jurk met mouwen of bandjes. Zou een hele zorg minder zijn als ik DE jurk gevonden heb. maar ga dus pas in november kijken, dus nog kleine 1,5maand twijfelen en hopenlijk niet zulke gekke dromen meer....

tomaat

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #98 Gepost op: 1 oktober 2010, 07:36:54 »
hierbij dan ik en mijn droomjurk

Maewyn

  • Gast
Mei 2011
« Reactie #99 Gepost op: 1 oktober 2010, 07:47:18 »
Oh wauw tomaat, wat een gave jurk! En wat kijken jij en je moeder (?) er blij bij! Word er zelf helemaal vrolijk van!

@doortje: ik weet zeker dat er voor jou meer dan voldoende jurken zijn om uit te kiezen! Ik heb de grootste 8 zaken in Zuid-Holland bezocht en er is zoveel keus! Ook passen ze alles aan je aan door bijv. een grotere maat te bestellen en dan in te nemen. Ook torseletten zijn er in jouw maat! Dat is misschien wel even zoeken maar dan werk je die zwemband meteen weg! :wink:
« Laatst bewerkt op: 1 oktober 2010, 07:50:51 door Maewyn »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards