collapse

Auteur Topic: Juni 2011  (gelezen 108208 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Fee

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #150 Gepost op: 1 april 2011, 15:55:25 »
Hoi Setvie,

Mij mag je wel benaderen. maar idd, als je face-2-face zoekt, is het wellicht handiger als je de regio ook vermeld.

Stevie Bex

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #151 Gepost op: 1 april 2011, 16:16:34 »
Ik wil je best helpen, maar ik woon Hilversum, dus weet niet of dat handig is voor jou.

Gr. Michelle

Beste Michelle,

Heel erg bedankt voor de medewerking, super!
Hilversum is geen probleem. Ik heb een OV dus ik kan het hele land door.
U kunt het beste even een email sturen naar stevie_bex@live.nl, dan kunnen we een datum afspreken voor het interview.

Nogmaals bedankt voor uw medewerking.

Met vriendelijke groet,

Stevie

Stevie Bex

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #152 Gepost op: 1 april 2011, 16:24:34 »
Hoi Setvie,

Mij mag je wel benaderen. maar idd, als je face-2-face zoekt, is het wellicht handiger als je de regio ook vermeld.

Alvast heel erg bedankt voor uw medewerking!
Ik heb een OV kaart dus ben niet echt gebonden aan een bepaalde regio. Het is voor mij geen probleem om het land door te kruizen.

Mijn emailadres is stevie_bex@live.nl. U kunt mij op dit adres bereiken om een afspraak te maken of eventuele vragen te stellen.
Ik hoor graag van u.

Met vriendelijke groet,

Stevie Bex

Sarah_2703

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #153 Gepost op: 2 april 2011, 00:42:18 »
Haaa m'n jurk is binnen in de goeie maat en deze is gewoon veel en veel beter afgewerkt dan de eerste die ik binnenkreeg. Bizar eigenlijk. Maargoed, ik ben allang blij :) Maandag krijg ik m'n 'something new' van m'n schoonzus (ik ga mee uitzoeken want het is tegelijk voor m'n verjaardag), m'n schoenen zijn er, nou alleen nog alles voor onder de jurk en m'n AS moet nog een pak hebben...
Hebben jullie nog tips qua wat voor soort pak leuk is in de zomer? Ik heb zelf nog niet zo heel veel bruiloften meegemaakt dus we hebben niet echt iets om als voorbeeld te nemen :tongue:

Sarah_2706

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #154 Gepost op: 2 april 2011, 00:45:37 »
Haaa m'n jurk is binnen in de goeie maat en deze is gewoon veel en veel beter afgewerkt dan de eerste die ik binnenkreeg. Bizar eigenlijk. Maargoed, ik ben allang blij :) Maandag krijg ik m'n 'something new' van m'n schoonzus (ik ga mee uitzoeken want het is tegelijk voor m'n verjaardag), m'n schoenen zijn er, nou alleen nog alles voor onder de jurk en m'n AS moet nog een pak hebben...
Hebben jullie nog tips qua wat voor soort pak leuk is in de zomer? Ik heb zelf nog niet zo heel veel bruiloften meegemaakt dus we hebben niet echt iets om als voorbeeld te nemen :tongue:

Sorry er ging iets mis met inloggen. Dit was ik dus :tongue:

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #155 Gepost op: 2 april 2011, 09:58:48 »
Wat fijn dat je jurk nu goed is!!

Ik heb met meibruiloften allerlei kleuren gezien, van zwart tot beige! Dus ik denk dat je as gewoon moet kijken wat hij mooi vindt en goed bij jullie past! :)

michellej

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #156 Gepost op: 2 april 2011, 11:56:15 »
Ga je met hem mee? Ik zou sowieso zeggen: laat je adviseren door de mensen daar, als het goed is hebben zij ervaring. Mijn AS is met zijn zus gegaan, weet dus niet wat voor pak hij heeft, al vermoed ik dat het in de zilvertint is... Vind ik wel passen voor een juni bruiloft. Hij vertelde dat hij ook een lichtblauw pak aan had, naar die is het niet geworden.

Fee

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #157 Gepost op: 5 april 2011, 16:37:05 »
Hier zit er ook weer even lekker vaart in. Gisteren bij onze notaris de eerste info gehaald over de huwelijkse voorwaarden. Pennenhouders gemaakt voor de verenpennen bij het gastenboek en gisteravond ook kennis gemaakt bij de kapper. Proef + echt is inclusief make-up €160,=. Redelijke middenmoter qua prijs dacht ik zo. Alleen kwam ze er nog even bij dat ik komende tijd mijn haar wel met een speciale shampoo en conditioner moet wassen en een speciale mousse in mijn haar moet. Dat kost ook nog eens €50,= bij elkaar :blink: .

Ook te horen gekregen wanneer het vrijgezellenfeest voor mijn is. Ze gaan naar de schietbaan. Het zal mij benieuwen of mijn party dezelfde dag is.

Jalikaatje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 121
Juni 2011
« Reactie #158 Gepost op: 5 april 2011, 18:06:10 »
Lekker he, wanneer alles opschiet :) Bij ons zijn de kaarten binnen  :applaus: Ze zijn echt geweldig, ik ben zo happy. En als het goed is krijg ik eind deze maand een belletje met de vraag of ik mijn jurk op kom halen. Pak van AS is af af :)

xlns

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #159 Gepost op: 5 april 2011, 20:42:36 »
Zo te lezen schiet het bij iedereen goed op!

Hier ook! Afgelopen zaterdag mocht ik m'n jurk weer passen (foto staat in jurken topic!) en gisteren heeft mijn vriend zijn pak uitgezocht.
Komende vrijdag gaan we even langs op onze feestlocatie om even wat details vast te leggen.

twijfeltje

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #160 Gepost op: 5 april 2011, 20:52:09 »
Alleen kwam ze er nog even bij dat ik komende tijd mijn haar wel met een speciale shampoo en conditioner moet wassen en een speciale mousse in mijn haar moet. Dat kost ook nog eens €50,= bij elkaar :blink: .
:blink: waar is dat goed voor?

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2011
« Reactie #161 Gepost op: 6 april 2011, 08:40:28 »
Is de kerkdienst zo wazig dan?
Ik moet binnenkort ook een afspraak maken met de kerk maar ik heb het kerkboekje al af...
Wil alleen nog 1 mooi gedichtje voor de afsluiting!
Wij hebben het 'geluk' dat onze dienst over liefde mag gaan en geen bijbelverhalen moet hebben... mag wel maar moet niet! :)
Mijn as is nl niet gelovig en mijn schoonfamilie al helemaal niet!

Mijn As is al eens getrouwd geweest en dat zorgt nogal voor wat obstakels binnen de RK kerk waar we willen trouwen + volgens mij is de desbetreffende pastoor ook niet de snelste  :tongue:
Hij zei namelijk laatst tegen mij,"jullie trouwen toch pas 17 juni? nou dan heb je nog heel veel tijd!"
 :ohmy: de grapjas, heb m toen maar verteld dat ik naast de bruiloft nog fulltime werk (ja ja ben een vrouw van de tijd  :wink: ) een opleiding volg en met mijn hobby de optredenstijd in ga dus ja 17 juni lijkt ver weg maar staat zo voor de deur!
We gaan het mee maken volgende week weer een afspraak.

Oeh! 15 april mag ik mijn jurk afpassen!!!! :biggrin:  kan niet wachten tot ik m weer aan kan en kan zien hoe ie hoort te zijn  :biggrin:
Moet alleen nog even bellen om te vragen of ie daar mag blijven hangen, ze willen namelijk dat ik m die dag al mee neem.

Fee

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #162 Gepost op: 6 april 2011, 10:32:55 »
Gisteren kwam ik thuis, stonden twee dozen weckpotjes in gang. Dit weekend daarom heel veel rozijnen wassen voor de boerenjongens. Dat wordt namelijk ons bedankje.

Hopelijk is dit weekend ook de proefdruk van onze kaart gereed. Heerlijk dat het zo opschiet.

Spannend dat jullie allemaal binnenkort jullie jurk gaan afpassen. Mijne hangt al sinds begin december bij mijn ouders thuis.
Vriendlief heeft stille zaterdag de eerste afpassing voor zijn pak (moet in 2 delen afgepast worden).

ABC

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #163 Gepost op: 6 april 2011, 15:33:33 »
Hoihoi,

Ik ben nieuw hier en ga 15 juni trouwen :-) Ik heb, net als Fee, mijn jurk ook al thuishangen. Onze trouwkaarten gaan dit weekend de deur uit. Spannende tijden en over 70 dagen is het al zover!

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2011
« Reactie #164 Gepost op: 6 april 2011, 15:36:47 »
@ABC yikes ! 70 dagen .... okay heb nu trouwstress!!!!
Trouw zelf de 17e had me alleen nog niet gerealiseerd dat het nog maar zo kort is! voor mijn gevoel moet er nog zo veel gebeuren AAAAAAAAAAAHHHH (okay eerlijk toegegeven als je het opschrijft is het helemaal niet zo veel maar mijn gevoel speelt truukjes met me!)

ABC

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #165 Gepost op: 6 april 2011, 15:47:49 »
@Bride from Nijkerk: hahaha, ik ken dat gevoel!!
Jurk: check,
Dj: check,
Zaal: check

...maar dan...

Fotograaf: in overleg,
Videograaf: in overleg,
Catering: in overleg,
Decoratie: in overleg.

Oftewel, mijn nachtrust: slecht!

Het zal uiteindelijk ook wel allemaal goedkomen (hoop ik!), maar voor dat je het weet is het al zover en is het ook zo weer voorbij.

Jalikaatje

  • Junior
  • **
  • Berichten: 121
Juni 2011
« Reactie #166 Gepost op: 6 april 2011, 15:53:32 »
Over 2,5 maand trouwen klinkt ontzettend spannend... Over 11 weken trouwen klinkt superdichtbij!!

(en toch gaat de tijd me niet snel genoeg, ik kan niet wachten tot ik met hem in een huis mag wonen, haha)

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2011
« Reactie #167 Gepost op: 6 april 2011, 16:04:21 »
Mmm dan valt het bij mij nog wel mee:

Jurk en toebehoren check 15 april afpassen
pak check
gemeentehuis check alleen nog een gesprek met de babs
bloemen check
feestlokatie (incl catering en diner) check
trouw auto(s) check
kapper/visagiste/nagels check
bedankjes check
draaiboek check
ringenkussens check (neefjes gevraagd check)
ringen check
 
blijft (wat ik me zo 123 kan bedenken) over:

Kerkdienst + boekje loopt nog, volgende week weer een kans om te schoppen  :):)
pas mogelijkheid met trouwauto , ja ja moet even kijken of ik ga passen
rijlessen AS (incl hond), zodat ie van mijn paps mag rijden mijn AS dan hé :)
schoenen in lopen, als ik ergens tijd kan vinden grmbl  :mad:
Trouwkaarten klaarmaken en versturen, ligt bij de drukker datum gepland met CM's

MMM als ik dit zo zie valt het best mee  :cool:

ABC

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #168 Gepost op: 6 april 2011, 16:13:26 »
Ik denk dat je dan idd goed op schema ligt hoor. Niet nodig al die stress.

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #169 Gepost op: 6 april 2011, 17:02:28 »
Ow gelukkig! Ik ben niet de enige met trouwstress!!!

Ik ben zo bang dat ik iets vergeet he!
Heb ons lijstje al 100 keer nagelopen vanaf maandag! brrr wordt er helemaal zenuwachtig van hahaha

Wij moeten het onderstaande nog:
-   bedankjes afmaken (kan pas een week van te voren)
-   Afspraak met ambtenaar burgerlijke stand
-   Kerkboekje controleren en laten drukken
-   Kaarten maken (ben ik druk mee bezig)
-   Enveloppen schrijven
-   Afspraak fotograaf voor details door te spreken
-   Bloemen
-   Proefkapsel (afspraak staat)
-       make-up
-   Openingsdans muziek
-   Pen gastenboek
-   Trouwkaars

Sarah_2706

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #170 Gepost op: 6 april 2011, 17:33:26 »
Nou, mijn AS heeft een pak :)
Donkerblauw, zou ik zelf nooooooit op zijn gekomen, maar ik moet zeggen: het staat hem erg goed. Hele mooie stof enzo. Om de een of andere reden vind ik hem toch nog mooi voor een zomerbruiloft :)

Fee

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #171 Gepost op: 6 april 2011, 17:44:27 »
Wat versturen jullie allemaal al snel de kaarten! Bij ons gaan de kaarten pas 6 weken van te voren de deur uit.

Suuuus

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #172 Gepost op: 6 april 2011, 18:15:00 »
Bij ons gaan ze ook pas over een week of 2 a 3 de deur uit!!

Alleen bij echte naaste familie wil ik ze eerder geven want die wil ik niet over de post doen maar persoonlijk!

Maarja eerst moeten de kaarten af...
Ik heb ze allemaal gedrukt nu... de foto van de ringen wordt bewerkt dus dan kan ik die ook gaan printen morgen of overmorgen en dan kan het knip en plakfestijn dit weekend gaan beginnen!

Sabine80

  • Gast
Juni 2011
« Reactie #173 Gepost op: 6 april 2011, 18:21:12 »
Onze kaarten zijn van het weekend verstuurd.

Mijn vriend zijn pak is ook binnen, nu moet hij alleen nog even een afspraak maken
voor langs te gaan.

Morgen naar de notaris. Ik heb mij goed ingelezen op dit forum daardoor heb ik al
het e.e.a uitgezocht en op papier gezet.

@ Fee, heb je ook die shampoo gekocht? Ik geloof niet in dat soort praatjes. die € 160 is trouwens een nette prijs.

Ik heb in mei de afspraak staan voor mijn proef kapsel en make-up. De dag na hemelvaart heb ik een arrangement geboekt bij
een beautysalon, laat ik mij heerlijk verwennen :)

Bride from Nijkerk

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1667
  • Geslacht: Vrouw
Juni 2011
« Reactie #174 Gepost op: 7 april 2011, 16:25:28 »
Wat versturen jullie allemaal al snel de kaarten! Bij ons gaan de kaarten pas 6 weken van te voren de deur uit.

Bij ons ook 6 tot 8 weken van te voren, moet zeggen dat ik ook zo iets had van oooooooooooooohhhhh zeeen van tijd, tot mij CM terug ging tellen en toen had ik zo iets van  :blink:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards