collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 997645 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jojootje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #475 Gepost op: 16 februari 2012, 15:34:25 »
Hallo allemaal!
Wat is iedereen leuk bezig zeg!! Ik heb helaas geen tijd om elke dag te kijken en vooral te reageren....Ik kijk zo nu en dan eens en lees dan lekker bij!

Kimmt...wat een mooie jurk!!! Waar is die van? Leuk dat je iig een afspraak hebt gemaakt bij de marktplaats-mevrouw. Je kan inderdaad altijd zien of het was is...
Ik denk dat ik ook graag de voorpret van passen in een winkel wil. Als ik zal zie hoe mijn zus en moeder reageren als we het over jurken hebben....die zien zichzelf al zitten in de winkel! haha....wel denk ik dat ik na het passen even op marktplaats ga rondsnuffelen...wie weet kom je 'die' jurk daar ook wel tegen en heb je toch de voorpret gehad:)

Soraaytje....ben benieuwd naar jouw jurk! Moet nog even op de site kijken maar ben benieuwd...stel dat het niks is is er nog geen man overboord toch?! Vind je hem niet geschikt om in te trouwen kun je hem misschien laten kleuren en er een gala/cocktailjurk van maken? Ik denk er zelf weleens aan om dat met mijn trouwjurk te gaan doen na het trouwen...maar goed ligt er ook aan wat voor jurk.

Wij hebben afgelopen zaterdag de trouwlocatie bezocht voor de ceremonie en waren zo enthousiast dat we er waarschijnlijk ook willen eten...we hebben daar nu een offerte van opgevraagd dus kan niet wachten tot die binnen is. Voor het feest hadden wij de locatie al vastgelegd. Ben helemaal blij!Fotograaf hebben wij ook naar gekeken en via mijn zus hebben we 1 gezien maar zij is 1250 euro voor 6-uur excl. album. Nou hoef ik niet perse een album want vind het ook wel leuk om die met z'n tweeen in elkaar te zetten maar vond 1250 euro voor 6-uur toch wel erg veel. Ze levert wel echt mooie foto's maar we hadden 500 euro begroot haha....:S

Bedankje op de dag zelf doen wij waarschijnlijk niet...wat anderen al zeggen, wat doen mensen ermee? We zitter er over te denken om vanaf onze huwelijksreis een kaart te sturen met een foto van ons zelf bij zo'n chapel in Las Vegas, met een foute sluier en hoed :biggrin:....jammere hiervan is wel dat we waarschijnlijk pas in september/oktober op huwelijksreis gaan omdat manlief nog met zijn studie zit in mei/juni. Maar goed...wil ook volgend jaar rond valentijnsdag even kijken, misschien komen we dan nog leuke kleine bedankjes tegen en doen we dat gewoon.

Onze ceremoniemeesters hadden wij al gevraagd toen we vertelden dat we gingen trouwen. Wij waren er zo overtuigd van dat we ze maar gewoon gelijk hebben gevraagd. Wij hebben er ook twee.

Ik hoor iedereen over locaties praten maar ben toch ook altijd wel benieuwd waar iedereen dan gaat trouwen en waar jullie vandaan komen! Wij doen iig onze ceremonie en hopelijk ook eten bij Kasteel Coevorden en het feest op Ermerstrand, een soort beachclub bij het water.

Oh ja...voor onze uitnodigingen heb ik zaterdag een vriendin gevraagd of zij ze wil ontwerpen. Zij is zo creatief en ben ervan overtuigd dat zij een supermooie kaart kan ontwerpen, op die manier wordt het ook een stuk persoonlijker. Uiteraard gaan we nog even zitten over wat we wel mooi vinden en wat absoluut niet.

Groetjes!
Nah! das leuk! Ik had ook info gevraagt bij dat kasteel! Maar wij gaan toch trouwen binnen gemeente Emmen. En ja hoor, ermerstrand staat erbij! Wanneer trouwen jullie? Op de pier daar leek ons erg keuk, en als feestlocatie ook! Welke hut doen jullie het feest? En als ik zo brutaal mag zijn.... wat kost het... :-$.

En?? zijn jullie er al over uit? De locatie al bekeken?? Sorry voor het late reageren!!
Wij houden het feest in de Beachclub....als je op www.ermerstrand.nl kijkt en dan naar horecalocaties en bruiloften dan zie je rechts twee linken staan en daar zie je de arrangementen staan die ze bieden...heb je een mooie indicatie wat ze kosten:)

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #476 Gepost op: 16 februari 2012, 15:36:12 »
Mijn ceremoniemeesters hebben we nog niet gevraagd, maar we zijn er wel overuit wie we willen.

De getuigen zijn wel gevraagd al  :biggrin:
Wij trouwen op citta Romana in Hellevoetsluis (bij mooi weer buiten aan het water) komen zelf uit Rotterdam, doen hier de hele dag
Trouwen
Proosten met bruidstaart en Prosecco
Receptie van 2,5 uur (waarin wij ook even foto's gaan maken aan het strand vlakbij of ergens in de buurt bij een binnenlocatie als het mocht regenen  :blink: )
Daarna diner met de daggasten
en dan het feest  :biggrin:
Vervolgens blijven we daar in het vakantiepark slapen voor de huwelijksnacht

gympie

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #477 Gepost op: 16 februari 2012, 18:51:24 »
Welkom Lonn, wij zijn ook zo fanatiek maar er zijn er idd een hoop die op een minder leuke manier even melden dat het toch nog zeker een jaar duurt,
en daar word ik dus kriegelig van want we gaan een hoop zelf doen.

Kaarten zijn we ook al druk mee bezig als het af is zet ik er wel een foto op.

@kimmtt: Ik wil heel graag een zo groot mogelijke princessen jurk een a-lijn, met strapless lijfje maar
dat gaat er dus niet in zitten. Maar goed ik heb nog een half jaar om over die teleurstelling
heen te komen. En groot ben ik ook niet echt en die voorgevel zit dan behoorlijk in de kijkert.
Dus maar even afwachten hoeveel ik ga afvallen (misschien pas ik dan toch in een g)
en wat het beste staat want daar heb ik zelf niet echt kijk op.

Maar heb al wel gekeken naar jurken met een maatje meer en daar werd ik echt wel gerustgesteld. Dat zag er
heel goed uit. En het lijkt ook wel of ik in een soort acceptatieperiode ben gekomen dat ik ben zoals ik ben.

Jojootje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #478 Gepost op: 16 februari 2012, 20:14:31 »
Dacht misschien wel leuk.....een overzichtje van wie, wanneer gaat trouwen....

Maart
1:
Gympie

April
5:
Bruidegom2013
26:
Lonn

Mei
13:
Dees87
17:
Wendy1986
24:
Love1710
Kimmtt
Marlie
Flower87
29:
Soraaytje
31:
Frutsel26
Laga
Marjolein1987
Jojootje

Juni
7:
Sjaantje
Bruidje2013
Jona
13:
Kim89
21:
Geas
Shandro

Vond het wel zo duidelijk....Gympie trouwt al bijna over een jaar!
Mocht er iets niet kloppen hoor ik het graag...:)

www.etsy.com

Leuke site en niet eens heel duur!! Hebben van alles en nog wat!
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2012, 17:52:50 door Jojootje »

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #479 Gepost op: 16 februari 2012, 20:20:50 »
Ik ben nog steeds kim89 ipv 86 haha maar datum klopt hoor!  Jee wat een hoop berichten weer! Zal morgen alles eens bijlezen :wink:

Jojootje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #480 Gepost op: 16 februari 2012, 20:49:22 »
Ik ben nog steeds kim89 ipv 86 haha maar datum klopt hoor!  Jee wat een hoop berichten weer! Zal morgen alles eens bijlezen :wink:

Gewijzigd!

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #481 Gepost op: 16 februari 2012, 21:29:58 »

wemlonn

  • Junior
  • **
  • Berichten: 98
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #482 Gepost op: 16 februari 2012, 21:47:40 »
Wij hebben onze getuigen en CM nog niet gevraagd, keertje etentje houden met beide CM en ze dan vragen :)

Wij trouwen in Heinkenszand (zeeland) in de trouwboerderij en daarna gaan we eten + feesten in Schoudee (feestboerderij in Wemeldinge - Zeeland.)
Iemand bekend met deze locaties? Of niemand uit zeeland?

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #483 Gepost op: 16 februari 2012, 22:10:56 »
Mijn huwelijksdatum is 24 mei!! Wel leuk zo'n schema!!
Gympie wat goed dat je jezelf kan accepteren dat is stap 1!! Mag ik vragen welke maat kleding je hebt?

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #484 Gepost op: 16 februari 2012, 22:15:08 »
Wooow had alweer genoeg bij te lezen! Welkom Lonn! Hier nog zo'n fanatiekeling die het liefst alles gister geregeld heeft dan vandaag :tongue:

Ja Jojootje, zo denk ik ook, stel de jurk zou echt niks zijn kan ik m laten vermaken tot cocktailjurk!

Wij zijn nog niet helemaal zeker van de locatie, gaan komende zondag bij twee beachclubs in Hoek v. Holland kijken. We wonen in Zoetermeer, maar heb nog geen locatie gevonden die leuk genoeg en betaalbaar is hier in de omgeving. Qua datum hopen we 29 mei 2013 vast te kunnen leggen!

Jojootje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #485 Gepost op: 16 februari 2012, 22:48:32 »
Wooow had alweer genoeg bij te lezen! Welkom Lonn! Hier nog zo'n fanatiekeling die het liefst alles gister geregeld heeft dan vandaag :tongue:

Ja Jojootje, zo denk ik ook, stel de jurk zou echt niks zijn kan ik m laten vermaken tot cocktailjurk!

Wij zijn nog niet helemaal zeker van de locatie, gaan komende zondag bij twee beachclubs in Hoek v. Holland kijken. We wonen in Zoetermeer, maar heb nog geen locatie gevonden die leuk genoeg en betaalbaar is hier in de omgeving. Qua datum hopen we 29 mei 2013 vast te kunnen leggen!

Al bij Hoeve Kromwijk in Zoetermeer geinformeerd?? Of de strandtenten op Scheveningen? Wij hadden geinformeerd bij Beachclub Titus op Kijkduin, Naturel op zwarte pad op Scheveningen en Copacobana op Scheveningen...en nog een aantal.

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #486 Gepost op: 17 februari 2012, 06:36:40 »
Hoeve kromwijk valt buiten ons budget.. en ik ben persoonlijk niet zo weg van Scheveningen, dus dat valt af :tongue: In april gaan we ook nog naar paviljoen in Monster. Zij zijn nu nog niet open..

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #487 Gepost op: 17 februari 2012, 13:10:13 »
Welkom Lonn!

Jojootje wij staan er nog niet bij 7 juni gaan wij trouwen.

Wij hopen ons feest in onze woonplaats te geven! Wij wonen in Uithuizen (bijna noordelijkste punt van Nederland) Ook trouwen wij hier in de buurt waarschijnlijk in een kerkje, wij zijn niet gelovig maar ik vind een kerkje echt iets moois hebben. Morgen gaan we kijken bij een kerkje, spannend!!

Kaarten worden waarschijnlijk ontworpen door mijn zus. Ik ben erg benieuwd waar ze mee komt.

Ik durf niet mijn jurk via internet te bestellen ben dan bang dat hij niet past en dan :ohmy:

CM hebben we gevraagd, ik heb ze wel de tijd gegeven om na te denken maar volgens mij waren ze erg enthousiast en hadden ze het niet verwacht.
« Laatst bewerkt op: 17 februari 2012, 13:13:12 door Joda »

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #488 Gepost op: 17 februari 2012, 14:33:37 »
Zo ik ben ook weer op de hoogte!

wat is die www.etsy.com een leuke website zeg! ben helemaal verliefd op een van de taarttoppers haha!

Even op een rijtje wat mijn schat en ik al geregeld hebben :wink:

Trouwlocatie: Kasteel Heeze (zowel de ceremonie als diner als feest) http://www.kasteelheeze.nl/huwelijken.html
Muziek: The tiny little bigband http://www.youtube.com/watch?v=TwAp8mXmdGU
Fotograaf: mijn lief zijn oom is fotograaf dus dat is geregeld
Taart: Broertje van mijn lief kent een chefkok die prachtige bruidstaarten kan maken en wil dit voor ons voor aanschaf prijs doen!
Auto: We hebben een optie staan op een volkswasgen busje.Maar lief heeft liever een cabrio! Wat zouden jullie doen??

En wat betreft het budget voor de jurk..... Ik krijg deze als cadeau van mijn ouders en er is niet echt een budget.... omdat zij hem betalen denk ik dat ik stiekem in mijn achterhoofd toch graag de goedkooptje jurk uit kies.... dus ik moet daar wel even duidelijke afspraken over maken met hun natuurlijk!
Ik heb al wel uitgekozen waar ik mijn jurk ga halen..... Ik vind het vooral eng en kijk er helemaal niet naar uit.... groter maatje en dan toch bang dat het met het passen allemaal moeilijk gaat! gelukkig nu een winkel gevonden met een eigenaresse waar ik nog wel 2x in pas en dat maakt het passen voor mij dan toch een stuk makkelijker denk ik.....

OH en de ceremoniemeesters en getuigen zijn allemaal geregeld.

ben het meest trots op onze locatie, en natuurlijk de band :biggrin: zie de links wat vinden jullie??? :wink:

Jojootje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #489 Gepost op: 17 februari 2012, 15:38:31 »
Hoeve kromwijk valt buiten ons budget.. en ik ben persoonlijk niet zo weg van Scheveningen, dus dat valt af :tongue: In april gaan we ook nog naar paviljoen in Monster. Zij zijn nu nog niet open..

En de Viersprong in 's-Gravenzande??? Zag er ook wel mooi uit...
Zo ik ben ook weer op de hoogte!

wat is die www.etsy.com een leuke website zeg! ben helemaal verliefd op een van de taarttoppers haha!

Even op een rijtje wat mijn schat en ik al geregeld hebben :wink:

Trouwlocatie: Kasteel Heeze (zowel de ceremonie als diner als feest) http://www.kasteelheeze.nl/huwelijken.html
Muziek: The tiny little bigband http://www.youtube.com/watch?v=TwAp8mXmdGU
Fotograaf: mijn lief zijn oom is fotograaf dus dat is geregeld
Taart: Broertje van mijn lief kent een chefkok die prachtige bruidstaarten kan maken en wil dit voor ons voor aanschaf prijs doen!
Auto: We hebben een optie staan op een volkswasgen busje.Maar lief heeft liever een cabrio! Wat zouden jullie doen??

En wat betreft het budget voor de jurk..... Ik krijg deze als cadeau van mijn ouders en er is niet echt een budget.... omdat zij hem betalen denk ik dat ik stiekem in mijn achterhoofd toch graag de goedkooptje jurk uit kies.... dus ik moet daar wel even duidelijke afspraken over maken met hun natuurlijk!
Ik heb al wel uitgekozen waar ik mijn jurk ga halen..... Ik vind het vooral eng en kijk er helemaal niet naar uit.... groter maatje en dan toch bang dat het met het passen allemaal moeilijk gaat! gelukkig nu een winkel gevonden met een eigenaresse waar ik nog wel 2x in pas en dat maakt het passen voor mij dan toch een stuk makkelijker denk ik.....

OH en de ceremoniemeesters en getuigen zijn allemaal geregeld.

ben het meest trots op onze locatie, en natuurlijk de band :biggrin: zie de links wat vinden jullie??? :wink:

Leuke he de site!!?? Je kan er zo heerlijk snuffelen en ze hebben zoveeell!!!!
Je mag zeker trots zijn op je locatie!! Erg romantisch?! Is het eten ook lekker daar?
De band ziet er zeker leuk uit...het is niet onze genre muziek maar snap zeker dat zij leuk zijn op een bruiloft.
Belangrijk is inderdaad dat je op je gemak bent tijdens het passen...en als de verkooptster daar op wat voor manier dan ook bij helpt...:wink: Maar iedereen ziet er mooi uit in een bruidsjurk en voor elk figuur heb ze wel een jurk! :) Zolang je je er maar prettig in voelt toch?!

Links naar onze locaties:
www.kasteelcoevorden.nl
www.ermerstrand.nl.....feestruimte de Beachclub.

We weten ongeveer wat het gaat kosten om de ceremonie en het diner bij het kasteel te doen maar heb afgelopen maandag een offerte opgevraagd maar nog niks gehoord...hoelang moet ik ervoor uit trekken dat hun antwoorden? Wil ook niet te drammerig overkomen. :)

kim89

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #490 Gepost op: 17 februari 2012, 18:41:59 »
@jojootje Bij ons duurde het maken van de offerte twee weken.... wij vonden dat zelf erg lang duren..... maar was wel de moeite waard en ze hadden heel veel voor ons uitgezocht!

Het eten op de locatie hebben we nog niet kunnen proeven omdat het volgend jaar allemaal andere gerechten zijn gaan we dit volgend jaar pas proeven.... ( het is een cateringbedrijf wat dat op het kasteel komt regelen en je kan daar dus niet zo maar even dineren :wink: )
Wel wat recencies over ze gelezen en die zijn allemaal heel positief.....

geas

  • Junior
  • **
  • Berichten: 57
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #491 Gepost op: 17 februari 2012, 19:52:41 »
Wat een mooie locaties dames! Die kastelen hebben echt iets romantisch, super!

Deze week hebben wij 2 afspraken voor de locatie, waar we 1 duidelijk voorkeur hebben! Willen na deze afspraken de locatie vastleggen.
En morgen naar de beurs in Groningen, erg veel zin in! (zwolle ging dit weekend niet door :sad: was ziek)
Dus allemaal leuke dingen deze week!
ik zal jullie op de hoogte houden wat het word. Gaat tussen het kerkje op het veenpark (www.veenpark.nl) of bij ermerstrand, wel bekend bij Jojootje :).

Voor het feest hebben we drie opties, 1 daarvan bekijken we woensdag, de andere moet ik nog een afpsraak maken.

gympie

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #492 Gepost op: 17 februari 2012, 20:11:09 »
@kimmtt: kwam van een vrij grote maat :wink: , maar gaan al wat zakken gelukkig en dan ben ik ook nog eens niet zo heel groot.
Maar vandaag even gewogen en weer 2 kilootjes eraf (daar ben ik stiekem toch wel erg blij mee), en hoe lang die
acceptatie duurt is nog maar de vraag hahaha, want als ik weer in zomer kleding loopt dan weet ik niet hoe
lang dat stand houdt. :tongue:

Maar wat hebben jullie mooie locaties zeg.

Heb trouwens de nieuwe bruid gekocht en dat vind ik toch altijd weer erg leuk om te lezen.

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #493 Gepost op: 17 februari 2012, 21:01:21 »
Ken dat hoor gympie! Heb besloten gewoon een trouwjurk uit een winkel te halen en niet van marktplaats! Maar eerst afvallen!

Mooie locaties hoor!!  Ik ga ook eens kijken op de website!

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Trouwen In 2013
« Reactie #494 Gepost op: 19 februari 2012, 09:44:39 »
De komende tijd zal ik denk ik wat minder meeschrijven.
Gisternacht is onverwachts mijn lieve bijzondere oma overleden, mijn oma die mee zou gaan mijn trouwjurk uitzoeken, waar ik over twijfelde of ik haar zal vragen als getuige.. en zo opeens in haar slaap is ze overleden.
Het lijkt me vreselijk te trouwen zonder haar, wij hadden er geen moment bij stil gestaan, en ze was pas 75..

Onze trouwdatum is trouwens 24 mei, zag dat hij verkeerd in de lijst stond!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In 2013
« Reactie #495 Gepost op: 19 februari 2012, 12:31:25 »
Jeetje Flower, wat een naar nieuws...gecondoleerd.
Sterkte de komende tijd..

Ik krijg alle berichten maar steeds niet bijgelzen..phoe phoe..

Mijn trouwdatum is trouwens ook 24 meei, en niet 24 juni, maar wat een leuk lijstje zo..
tot snel dames..

Ik kruip weer lekker op de bank...buikgriepje..

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In 2013
« Reactie #496 Gepost op: 20 februari 2012, 08:34:40 »
Flower gecondoleerd, vreselijk om je oma zo te verliezen

Marlie beterschap!

Gister van mijn ouders te horen gekregen dat ik de jurk van hun krijg :)
Dus ga echt een nieuwe jurk shoppen en zeker voor de Pronuptia Madras kijken (om je vraag te beantwoorden jojootje waar de jurk van was)

Soraaytje

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #497 Gepost op: 20 februari 2012, 10:03:13 »
Wat een vreselijk nieuws Flower, gecondoleerd en heel veel sterkte de komende tijd.

Beterschap Marlie!

En wat super Kimmt dat je de jurk van je ouders krijgt! Gaaf dat je nu naar die Pronuptia kan gaan kijken! Heel veel plezier :biggrin:

Wij zijn gister op 3 locaties wezen kijken
Sand eten & drinken, hoek v holland
Beachclub The Bing, hoek v holland
De Viersprong, 's Gravenzande

Sand zag er van binnen uit à la Riverwood stijl. Wel mooi, maar mijn smaak niet zo. Welkom was ook niet echt je van het.
Ik had de manager van tevoren telefonisch gesproken, hij zei dat zn personeel op de hoogte zou zijn van onze komst
Was helaas niks van te merken, werd ontvangen door een jongen van jas of 16, die ons na mijn uitleg aangaf: oh rondkijken? Nou ja kijk maar rond, en Ohja hier: en toen kreeg ik een infomap in mn handen geduwd waar niet meer info in stond dan ik al op internet gevonden had.
We hebben er kopje koffie gedronken. Kreeg er niet eens suiker of een koekje bij.. klinkt kinderachtig, maar als er al niet op dergelijke details gelet wordt.. hoe letten ze dan op details bij je bruiloft?

Baalde ontzettend toen we daar vandaan kwamen, maar toen op naar The Bing!
Sfeer was direct gezellig bij binnenkomst. Moesten nog ff wachten op de manager, kregen kopje koffie (met heerlijk koekje)
Alles was helemaal duidelijk, hij dacht met ons mee, had al info uitgedraaid voor ons op maat. Echt helemaal top. Hij liet ons alles zien, zelfs de keuken in. Hartstikke vriendelijk en ook het 2e kopje koffie was van t huis. Hele positieve indruk gekregen!

Daarna zijn we even op de bonnefooi naar de Viersprong gereden. Ik had hier al van aantal mensen positieve dingen gelezen, maar het leek me in eerste instantie niets voor mij. Toen we binnenkwamen, sprak de sfeer me direct aan! Wat een warmte en klasse! De meneer die ons ontving, verwachtte eigenlijk elk moment een groot gezelschap, maar maakte tóch tijd voor ons. Nam met ons onze wensen door, hebben een rondleiding gehad en hij gaat ons per mail een offerte sturen. Waarvan hij in ieder geval al kon zeggen dat we met ons (toch beperkte) budget een heel eind gingen komen!

Dus nu is het even afwachten op die offerte en dan hebben we in april nog 1 locatie te bekijken. Ik twijfel nu al! Maar wil wel echt afwachten tot ik in april nog kan kijken, dat gaat nog om een kasteel. En dan wordt het wel tijd om te kiezen.... Zucht! Moeilijk!

Zo..  tis wel een heel verhaal geworden, maar dacht, misschien hebben jullie nog wat aan mn ervaring!

Frutsel26

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #498 Gepost op: 20 februari 2012, 10:38:00 »
@ Flower gecondoleerd.

@ Soraaytje, wat leuk dat 2 locatieś goed bevallen zijn.


Ik ben ff een tijdje weggeweest, maar ben er weer. Moest onverwachts naar het buitenland.
Hier is alles omtrent offerte's rustig. Het is maar goed dat jullie het er hier over hebben want dan weet ik dat ik moet bellen want de offerte die wij hebben gekregen was niet compleet.
Ze miste een aantal dingen, en die willen we er toch wel graag bij.

ook moet ik een nieuwe afspraak maken om opnieuw te gaan kijken, want ze hebben ons alleen de zaal laten zien die al verhuurd was.
Verder ga ik aankomende zaterdag naar de beurs in utrecht, misschien komen daar nog wat handige adresjes uit.
En hangt het verder een beetje stil wat betreft het regelen van de bruiloft.

Joda

  • Gast
Trouwen In 2013
« Reactie #499 Gepost op: 20 februari 2012, 12:40:56 »
Flower: gecondoleerd en veel sterkte de komende tijd!! Wat een verschrikkelijk nieuws.

Soraaytje: Gelukkig maar dat er 2 locaties wel bevielen een eerste indruk doet veel. Kun je de ene alvast weg strepen.

Kimmtt: Dat is nog eens goed nieuws, scheeld weer in het budget.

Wij zijn zaterdag bij een kerkje wezen kijken als mogelijke trouwlocatie. Het zag er erg mooi en knus uit, voor ongeveer 70 mensen. Wij hebben ongeveer 20 daggasten dus het moet ook niet te groot zijn. Ook is het heel makkelijk we kunnen dag of 2 van te voren sleutel halen en de boel zo versieren als we willen. Allemaal erg vrij. Dus mogelijk is dit onze locatie.

Kreeg trouwens van het weekend van mijn AS te horen dat mijn schoonouders onze bekendmaking van de trouwerij niet leuk vonden. (we hadden met mijn verjaardag een ballon opgehangen en het daar op geschreven.) Ze hadden toch liever gewild dat we het persoonlijk vertelden. Ik had wel geweten hoe dat ging, dan krijg je gezeur om wie je het als eerste verteld. Krijg nou al de kriebels van die mensen.
Ik baal er zo van dat ze niet gewoon enthousiast kunnen zijn in plaats van alleen maar zeuren er komen vast nog veel meer dingen waar ze wat over hebben. Jemig wij gaan trouwen zij niet.
Ik heb ze ook verteld dat we bij het kerkje geweest zijn daar kreeg ik ook bijna geen reactie op, dan vertel ik ook niet verder want we hebben we wat meer dingen die al lopen. Maar als ze er niet naar vragen of enthousiast zijn dan maar niet.
Zo nu kan het wel weer. AS is al zo ver dat hij me niet meer verteld als ze commentaar hebben, misschien maar beter!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards