collapse

Auteur Topic: Trouwen In 2013  (gelezen 991744 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2725 Gepost op: 22 oktober 2012, 21:02:43 »
Wat lief, dank jullie wel!

Roze, ik heb een topic geopend over die omstandigheden, gaat over mijn familie en geloof, scheiden en weer hertrouwen. Even heel kort door de bocht hoor! Dit is het linkje: http://www.trouwforum.nl/index.php/topic,19924.0.html

Ik lees veel over een mailaccount, mag ik me daar ook voor aanmelden of moet ik daar iets voor doen?

Hoi Welkom terug!

Zoals ik het begreep van Sjaantje, was het de bedoeling dat je dan een mail stuurt naar trouwenin2013@hotmail.com, Daar jezelf voorstelt, dan kunnen de mensen die er foto;s van jurken ed gepost hebben kijken of je geen bekende bent van iemand, en dan krijg je het wachtwoord,

Maar zoals gezegd, Sjaantje is de oprichtster!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2726 Gepost op: 22 oktober 2012, 21:05:57 »
Ik heb Sjaantje net een PM gestuurd, maar kan ik dan al mailen naar dat adres en wat moet ik daarin vertellen?
Sorry dat ik zoveel vraag, maar wil het deze keer wel graag goed doen!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2727 Gepost op: 22 oktober 2012, 21:08:21 »
@Judith, welkom terug! Super gezellig dat je weer mee komt kletsen en dromen over onze bruiloften!

Je kan al mailen, gewoon jezelf voorstellen.. Dan krijg je, als er geen bekenden van je op de mail zitten binnenkort het wachtwoord!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2728 Gepost op: 22 oktober 2012, 21:08:55 »
Ik heb Sjaantje net een PM gestuurd, maar kan ik dan al mailen naar dat adres en wat moet ik daarin vertellen?
Sorry dat ik zoveel vraag, maar wil het deze keer wel graag goed doen!

Vertel gewoon wie je bent, waar je woont, werkt, Eventueel een foto van jou, je moet denken aan punten waarop een bekende jou zou kunnen herkennen zeg maar.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2729 Gepost op: 22 oktober 2012, 21:11:24 »
@ Judith: gezellig dat je weer terug bent! Van de mail inderdaad even een voorstel mailtje sturen naar trouwenin2013@hotmail.com en dan als er geen bekenden van jou zijn, krijg je na 5 dagen het wachtwoord.
Oh ik zie dat je al hebt gemaild. Je bent onbekend voor mij hihi ;)
Heb je het grote nieuws inmiddels verteld aan je ouders?

Fijn dat de mail ondertussen is opgeschoond! Is al een stuk beter zo!
Is het wel een goed idee om in de mailtjes naar dat mailadres wel nog steeds je forumnaam erbij te vermelden? Ik heb anders nog steeds totaal geen idee wie wie is!  :blush:

@ Dees: fijn dat je je vader daar zo in kan vertrouwen :) Ben heel benieuwd wat voor vervoer jullie gaan krijgen!

@ April: wat een werk inderdaad die bedankjes  :blink: Maar wel leuk om te doen denk ik!

De trouwkriebels hier worden nog niet echt meer, maar dat heeft meer te maken met onze verbouwing die nogal uitloopt  :blush: we hopen begin december eindelijk weer over te kunnen naar ons eigen huis. Ik kan niet wachten!  :biggrin:
Wij moeten deze week de papieren voor het gemeentehuis in orde maken en opsturen. Ze moeten het twee maanden voor de ondertrouw hebben en wij gaan 28 december in ondertrouw. We moeten nog van 1 getuige kopie paspoort hebben en dan hebben we alles :)

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2730 Gepost op: 22 oktober 2012, 21:14:41 »
Sannepan, nee nog niets verteld aan mijn ouders, ik durf het gewoon nog niet... :blush: Toch eigenlijk best erg en ik schaam me er best voor, maar ze vinden het allemaal al zo moeilijk dat ik ze ook geen pijn wil doen...

Jullie zijn allemaal al zo lekker bezig met voorbereidingen, maar voor mij duurt het allemaal nog zo lang! Ik wil ook!!  :biggrin:

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2731 Gepost op: 22 oktober 2012, 21:15:45 »
Judith, je hebt een pb.

Dees: Dankjewel!! Het is nu lekker opgeruimd :biggrin:

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2732 Gepost op: 22 oktober 2012, 21:23:06 »
Judith, je hebt een pb.

Dees: Dankjewel!! Het is nu lekker opgeruimd :biggrin:

Jij ook :biggrin:

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2733 Gepost op: 23 oktober 2012, 07:17:56 »
@Sannepan, wel fijn ook weer he. Dat je andere dingen te doen hebt, aan je hoofd hebt! Zo gaat de tijd ook snel lijkt me.. :)

Ik heb nu ook iets anders aan mn hoofd, een vriendin die ik al 20 jaar ken stuurde me een whatsapp bericht met allerlei beschuldigingen erin die niet kloppen. Vervolgens reageer ik erop door aan te geven dat het misschien beter is om dit persoonlijk te bespreken (en ik leg een paar kleine dingetjes even kort uit).. krijg ik een berichtje terug dat ik niets van haar bericht gesnapt heb en dat ik me kapot moet schamen en dat ze voorlopig geen zin heeft om te praten.

Moet zeggen dat ik in eerste instantie erg boos werd. Ik liep al langere tijd rond met dingetjes die ik met haar wilde bespreken maar we waren altijd met anderen erbij dus ik probeerde telkens af te spreken met zn 2en. En dan stuurt ze het zo via whatsapp :S
Maar goed, na er lang mee bezig te zijn geweest in mn hoofd en in gesprek met mn AS is het eigenlijk wel duidelijk dat ze dit altijd doet. Paar jaar terug ook, maar dan met email. En eigenlijk ben ik altijd degene geweest die water bij de wijn deed en die kroop om de vriendschap maar goed te houden.
Heb altijd ALLES voor haar gedaan, midden in de nacht uit bed omdat ze depressief was, uren met haar rijden om haar kalm te krijgen, CM zijn op haar bruiloft. En altijd stank voor dank.
Mijn broertje zegt het al jaren.. ze gebruikt je en ik snap niet dat je dat toelaat.

Maar goed, denk dat dit nu eindelijk de druppel is. Hoop dat het me lukt.
Wel moeilijk, want ze zit in de vriendengroep van ons.. En is nogal overheersend erin.
Ben benieuwd hoe de anderen reageren en of ze daar iets tegen gezegd heeft..

Zo, moest even mn ei kwijt! Heb er nog met niemand over kunnen praten behalve met AS!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2734 Gepost op: 23 oktober 2012, 10:40:52 »
Jeetje, wat moeilijk miss eagle!
Succes met deze situatie.. vooral omdat zij er dus schijnbaar niet samen met je over wil praten.

Maar goed, denk dat dit nu eindelijk de druppel is. Hoop dat het me lukt.


Zo, moest even mn ei kwijt! Heb er nog met niemand over kunnen praten behalve met AS!

Wat hoop je dat lukt? Dat is me niet helemaal duidelijk..

Ik heb ook ooit zo'n vriendin gehad (was lang geleden op de middelbare school)De beste beslissing die ik ooit heb gemaakt, is de vriendschap met haar verbreken..
Maar ja, toen was ik 10 jaar jonger, dus misschien was dat ook wat makkelijker, dan dat je al 20 jaar vriendinnen bent.

Succes..

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2735 Gepost op: 23 oktober 2012, 10:48:10 »
Hoop dat het me lukt om de vriendschap te verbreken.
Het blijft lastig als je zeg maar een vriendengroep hebt.

Tot nu toe vergaf ik het haar telkens en deed ik enorm mn best om de vriendschap weer te doen herleven, omdat er nog andere mensen eraan verbonden waren.

Ben bang dat als ik de vriendschap met haar verbreek het met de rest ook minder wordt. Aangezien we toch altijd veel samen doen! (Zoals oud&nieuw vieren, kerst, leuke uitjes, enzovoort)

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2736 Gepost op: 23 oktober 2012, 10:57:59 »
wat een nare situatie..
Kun je het er met anderen uit die vriendengroep over hebben?
Zonder te oordelen..maar om misschien herkenning te krijgen

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2737 Gepost op: 23 oktober 2012, 11:05:42 »
Dat is bijna niet mogelijk. Misschien met 1tje, dat is namelijk mijn beste vriendin.
Maar merk dat er soms onbewust dingen aan een ander worden verteld die dan verkeerd opgepakt worden. Vooral die 'vriendin' waar dit over gaat heeft daar een handje van. Om dingen verkeerd op te pakken en al direct conclusies te trekken.

Wil de andere er eigenlijk ook niet bij betrekken, maar weet uiteraard ook niet of zij dat wel doet ja of nee? Dat is dus even afwachten. Er komen 3 personen uit de groep donderdag bij ons. Die afspraak stond al, kan ik dan ook even kijken of zij er al iets van weten en zo ja wat er verteld is..

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2738 Gepost op: 23 oktober 2012, 12:42:53 »
Jeetje Misseagle, wat ontzettend rot! En dan druk ik me nog zachtjes uit.
Ik heb ook zo'n vriendin gehad, het kwam allemaal van mijn kant en zij leunde achterover (bij wijze van spreken). Toen heb ik geen contact meer met haar gezocht en blijkbaar vind ze dat prima, want ik heb al jaren niets meer van haar gehoord. Prima, dan niet!

Maar ik hoop dat je het een beetje van je af kan zetten en dat je er donderdag misschien met een deel van je vriendengroep over kunt praten. Sterkte!!

Zit even illegaal vanaf mijn werk te forummen  :blush:, wel in mijn pauze hoor. Ik merk dat ik nu al een beetje verslaafd raak, jullie schuld! :biggrin:
Ik zit de dagen echt vooruit te kijken, ik moet nog drie weken wachten, op 10 november ga ik voor de eerste keer jurken passen! Ik heb er zo'n zin in!!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2739 Gepost op: 23 oktober 2012, 14:39:26 »
Jeetje misseagle, heftig zeg! Lastige situaties zijn het altijd.. Zeker de gemeentschappelijke vriendengroep maakt het moeilijker. Wie weet komen de anderen er ook wel achter en blijkt ze het ook zo bij hen te doen en lopen jullie allemaal op je tenen zonder het van elkaar te weten.

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2740 Gepost op: 23 oktober 2012, 14:42:54 »
@ Miss eagle: ik vind het eerlijk gezegd niet meer zo heel fijn. We zijn al sinds januari uit ons vorige huis, sinds maart elk weekend en in de avonden aan het klussen. We wonen dus al sinds januari zowel bij mijn als zijn ouders. Ik moet eerlijk zeggen dat het allemaal een beetje mn neus uitkomt  :blink: Ik kan niet wachten tot het klaar is!!!!

Wat een vervelende situatie zeg van je vrienden. Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee, dus ook niet echt tips sorry. Ik hoop wel dat er snel een verbetering in komt!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2741 Gepost op: 23 oktober 2012, 16:59:38 »
@Sannepan, nee dan snap ik dat het je strot uit komt.. zou het dan ook niet leuk meer vinden!

En tsjah, het is mn eigen schuld hoor.. als ik in het begin al (dus paar jaar geleden toen ons contact weer groter werd en we weer echt vriendinnen werden) gelijk voor mezelf was opgekomen en gelijk had gezien hoe ze eigenlijk is. Maar ja, ik bedenk steeds excuses voor haar en geef mezelf de schuld. Nu is dat voorbij, excuses zijn op en dit keer (en ook meerdere andere keren) ligt het bij haar.

Ik laat nogal snel over me heen lopen door anderen, story of my life helaas.
Maar ja komt vast goed!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2742 Gepost op: 23 oktober 2012, 20:45:58 »
Misseagle, Balen als vriendschappen zo lopen, Maar uit ervaring kan ik je vertellen dat als mensen zo reageren dan is het vaak een aflopende zaak, Zulke dingen blijven toch terug komen, En het is jammer dat jullie allemaal deel uitmaken van 1 groep maar de hele groep hoeft toch niet helemaal uit elkaar te vallen?

Ik heb vorig jaar een burn-out gehad, en heb nu aan het einde van de rit nog 4 vrienden over, waarvan 1 mijn allerbeste vriendinnetje is, en daar deel ik alles mee, maar de andere zijn toch wat meer op afstand, Heb aardig wat klappen te verwerken gehad tijdens mijn burn-out, en daar kom je wel sterker maar ook wat eenzamer uit.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2743 Gepost op: 23 oktober 2012, 20:48:39 »
Oh en Judith is voor mij code groen!

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2744 Gepost op: 23 oktober 2012, 20:55:01 »
Oh en Judith is voor mij code groen!

 :applaus: :worship:

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2745 Gepost op: 23 oktober 2012, 21:00:50 »
Miss eagle, wat een rotsituatie zeg. Ook omdat ze in je vriendengroep zit. Sterkte.

Sannepan, herkenbare situatie. Mijn vriend en ik hebben in 2011 bij zijn ouders gewoond tijdens de verbouwing van ons huis. Op het laatst was het zwaar; full time werken, alle vrije uurtjes klussen, geen sociaal leven, niet in je eigen omgeving, nooit een moment alleen. Maaaaaar het is het allemaal waard. Nog even doorbijten en dan kun je weer genieten van jullie huis. Het komt allemaal goed.

Judith, ook wat mij betreft groenlicht!

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2746 Gepost op: 23 oktober 2012, 21:06:42 »
Voor mij ook code groen! :-)

linlin

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2747 Gepost op: 23 oktober 2012, 21:08:27 »
Voor mij ook! :)

tutje123

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1653
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2748 Gepost op: 23 oktober 2012, 21:14:23 »
Fijn om te lezen, ga vooral door met groen licht geven!  :biggrin:

ikkuh

  • Gast
Re: Trouwen In 2013
« Reactie #2749 Gepost op: 23 oktober 2012, 21:17:08 »
Hier nog een code groen  :applaus:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards