collapse

Auteur Topic: Trouwen In Augustus 2012  (gelezen 140656 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #175 Gepost op: 21 juli 2012, 22:06:37 »
Gelukkig dat het opgelost met je as. Het is echt niet leuk om zo te gaan slapen. Fijn dat jullie samen gaan denken over hoe zijn ouders te betrekken in de ceremonie.
Ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet leuk vond dat je as zoveel info over je jurk kreeg van je even te enthousiaste moeder. Ik ben heel benieuwd naar de reacties van je familie. Gaat leuk zijn als ze je voor het eerst zien.

Mijn as heeft per ongeluk de kleur van mijn jurk gezien. Ik had de geknipte jurk en jurkjes van de meisjes opgehaald en die zaten in een doorzichtige bak met deksel, daar had ik dus niet meer bij stil gestaan :blink: en ik had er een papieren tas bij. Dus ik stap zo met de bak en de tas in de auto en zo zag as de kleur van onze jurken. Gelukkig was de schoonzus die alles in elkaar aan het zetten is bij de schoonouders en heeft ze het snel in de auto gezet. Schoonmoeder zei dat ze zeker was gaan kijken als de doos daar was blijven staan. :wink: Mij jurk gaat een hele korte sleep hebben en ook een korte sluier en de reden was zodat de kindjes er niet op zouden trappen maar ik denk dat ik het gewoon zelf ook wel fijn vind. Ook voor mij moet het niet zo lang. Ik wil er gewoon mee kunnen stappen.

Voor mij as hoeft al dat geregel ook niet zo en weet dat ik dat wel doe. Al begint het nu wel erg spannend te worden, nog maar twee maanden en een dag. Ik zal nog veel lijstjes maken denk ik.

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #176 Gepost op: 21 juli 2012, 22:13:19 »
Hè wat vervelend Veer, dat jouw AS de kleur van je jurk ook weet! Is het een bijzondere kleur?
Aan mijn jurk zit ook nog een hele korte sleep, helemaal eraf ging niet in verband met de plooien, dat zou dan niet mooi worden. Maar eigenlijk vind ik het juist wel leuk dat er toch nog een klein sleepje aan zit, dat gaat echt niemand van me verwachten (AS ook niet)  :laugh:

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #177 Gepost op: 21 juli 2012, 22:30:07 »
Hè wat vervelend Veer, dat jouw AS de kleur van je jurk ook weet! Is het een bijzondere kleur?
Aan mijn jurk zit ook nog een hele korte sleep, helemaal eraf ging niet in verband met de plooien, dat zou dan niet mooi worden. Maar eigenlijk vind ik het juist wel leuk dat er toch nog een klein sleepje aan zit, dat gaat echt niemand van me verwachten (AS ook niet) :laugh:

Gelukkig is het geen bijzondere kleur. :laugh: We hadden na de keuze van de jurk en jurkjes de meisjes laten zeggen dat we in het paars gingen trouwen. En dat hebben ze een poosje vol gehouden maar daarna heeft ze toch tegen de papa gezegd dat we in het wit gaan trouwen. Ik weet niet hoe de kleur precies heet maar het is een soort van wit. Hij zegt dat hij nog helemaal niet benieuwd is. En dat het hem de kleur helemaal niets zei. Ach weet niet hoe ik er uit kom te zien. Ik kijk iedere dinsdag in de Goed Nieuwskrant en ik zie nooit een jurk die echt lijkt op die van mij. Het is heel eenvoudige effen jurk zonder franje. Ze past perfect bij mij! Ik had een bewerkte jurk gevonden die ik mooi vond en met die jurk in het achterhoofd heeft de ontwerpster de jurk die het is geworden voorgesteld en dan helemaal effen. Ik zal hem wel tonen als ik getrouwd ben. Het is jammer dat hij de kleur heeft gezien maar denk dat hij toch nog heel verrast gaat zijn tenminste ik hoop toch dat hij me heel mooi gaat vinden. Zo spannend is dat.
Iedereen die het pak van mijn as heeft gezien moet zeggen dat ze roze is :rolleyes: gelukkig weet ik wel dat het niet zo is. Ik weet dat ik alleen heb gezegd dat ik liever niet had dat het pak zwart zou zijn. Het is spannend afwachten tot over twee maanden en een dag. Mijn schoonvader had gezegd ik wil je getuige niet zijn als je een roze pak gaat dragen en nu heeft hij het pak gezien en zegt ook dat het roze is. Dus weet ik genoeg :tongue:

Weet jij hoe je as er uit gaat zien?
« Laatst bewerkt op: 21 juli 2012, 22:31:13 door Veer »

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #178 Gepost op: 21 juli 2012, 23:23:03 »
Mijn AS gaat zaterdag pas een pak kopen, maar ik mag ook niks weten. Ben heel erg benieuwd wat het gaat worden! Ik vind zwart wel mooi, maar zou eigenlijk ook liever een andere kleur zien. Toch denk ik dat het zwart gaat worden, omdat hij een paar kilootjes te veel heeft en zwart kleedt natuurlijk veel mooier af dan een lichtere kleur. Als het geen zwart wordt, denk ik dat het taupe of beige wordt. Alle pakken die hij mooi vond toen we samen op internet gekeken hebben waren zwart of taupe/beige/iets in die richting.
Haha, roze.. Zou toch wat zijn als hij dadelijk écht een roze pak had, dan zou ik je gezicht wel willen zien  :laugh:

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #179 Gepost op: 22 juli 2012, 14:23:30 »
Mijn AS gaat zaterdag pas een pak kopen, maar ik mag ook niks weten. Ben heel erg benieuwd wat het gaat worden! Ik vind zwart wel mooi, maar zou eigenlijk ook liever een andere kleur zien. Toch denk ik dat het zwart gaat worden, omdat hij een paar kilootjes te veel heeft en zwart kleedt natuurlijk veel mooier af dan een lichtere kleur. Als het geen zwart wordt, denk ik dat het taupe of beige wordt. Alle pakken die hij mooi vond toen we samen op internet gekeken hebben waren zwart of taupe/beige/iets in die richting.
Haha, roze.. Zou toch wat zijn als hij dadelijk écht een roze pak had, dan zou ik je gezicht wel willen zien :laugh:

Met de gouden bruiloft van mijn schoonouders zijn we een pak gaan kopen voor verloofde en toen heeft hij een mooi taupe/beige pak aan gehad en dat stond hem heel erg mooi. Het was niet in zijn maat en toen heeft hij een gewoon zwart pak gekocht en dat was mooi. Maar voor onze trouw mag het wel wat feestelijker zijn dan gewoon zwart. Het kostuum dat gekozen was het het meest geschikt voor een trouw.

Ik hoop toch van niet. :wink: Maar ik denk toch echt van niet. Jonas heeft dezelfde kleur en die zit in een klein zakje waar een beetje kleur te zien was. Het was echt geen roze maar goed welke wee ik niet wilde het niet echt bekijken. Het is een donkere kleur dat wel denk ik. Ik wil graag mooie rode en witte rozen en dat past niet zo goed bij roze vind ik persoonlijk.

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #180 Gepost op: 22 juli 2012, 15:56:43 »
Haha Veer, ik plaagde je maar hoor! Ik kan me niet voorstellen dat er veel mannen zijn die vrijwillig een roze pak aantrekken!  :laugh: Ik hoop op taupe, maar als dat hem niet zo goed staat vind ik zwart ook wel prima. We zullen zien..

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #181 Gepost op: 22 juli 2012, 16:10:54 »
Haha Veer, ik plaagde je maar hoor! Ik kan me niet voorstellen dat er veel mannen zijn die vrijwillig een roze pak aantrekken! :laugh: Ik hoop op taupe, maar als dat hem niet zo goed staat vind ik zwart ook wel prima. We zullen zien..

:laugh::lol: Denk dat ik dan toch heel verbaasd zou kijken. :unsure:We hebben videografen die hadden dan vast mijn verbazing gefilmd hebben. :wink: Maar wie weet had hij toch wel mee gestaan. :laugh::lol:
Denk ook niet dat er veel mannen vrijwillig een roze pak zullen aantrekken zelfs niet voor te passen. Het lijkt mij ook geen kleur die gewoon in een kledingzaak hangt. Zelfs niet in de collectie van vorig jaar. En daarbij Jonas heeft dezelfde kleur en dat is ook niet een kleur de standaard is bij jongens.
 Het is echt heel spannend hoe gaan ze er uit zien. Het kan ook zijn dat ik eerst alleen naar zijn gezicht kijk om te zien hoe mijn jurk vind. :rolleyes:
Maar ik heb er alle vertrouwen in dat hij er mooi uit gaat zien. Het pak is gekozen door vier zussen die meestal nog erg verschillen in kledingkeuze en nu waren ze er in een keer over eens dat het mooi is. En de ouders vinden hem ook mooi. Nog twee maanden en dan kunnen we stralen in onze trouwkleding.
« Laatst bewerkt op: 22 juli 2012, 16:11:22 door Veer »

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #182 Gepost op: 22 juli 2012, 16:28:35 »
Ik hoor hier veel over mannen die niet echt meedenken. Ik heb hier zelf ook veel last van (gehad) en heb wat tips op een rijtje gezet die ik weer van anderen kreeg. En ook die mijn AS zelf heeft aangegeven.  Wie weet heeft iemand er nog wat aan :)

Mijn link

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #183 Gepost op: 22 juli 2012, 20:54:29 »
@kwarkje Heb net even het artikel gelezen die je als link neer gezet hebt! Wat een goeie tips staan daarin!! Ik ben je in ieder geval al dankbaar. Met name nummer 1!!!
En wat mij opvalt is dat na mate de bruiloft nadert het voor hem ook 'echter'  :biggrin:
Hij wil nu ook dingen regelen en als ik wat vraag is hij ook een stuk enthousiaster.

Normaal gesproken heeft hij een hekel aan winkelen en interesseren kleren hem totaal niet, maar gisteren is hij weer wezen passen om z'n pak op maat te laten maken. En hij is nu zelfs een beetje zenuwachtig en benieuwd naar wat ik van hem vind (echt normaal interesseert het hem helemaal niets!!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #184 Gepost op: 22 juli 2012, 21:21:29 »
Ik ben blij dat je het nuttig vond  :laugh:

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #185 Gepost op: 23 juli 2012, 08:58:40 »
Nog ruim een week en dan breekt 'onze' maand aan! :wink: Leukleukleuk! Hier gaat het prima met de voorbereidingen. Ik heb geen AS die zich niet bemoeit met het huwelijk, maar 1 die juist een uitgesproken mening heeft. Ook best lastig zo nu en dan hoor! :wink:
Verder zijn we nu met name druk bezig met ons huis en tuin. Daar moet nog al het één en ander aan gebeuren en dat hebben we dit weekend gedaan. Gelukkig hebben we zelf (nog) geen last van stress, maar we merken steeds sterker dat mensen uit onze omgeving daar wel last van hebben. Met name onze schoonouders denken dat we het allemaal lang niet kunnen handelen geloof ik. Tsja, we laten het maar over ons heen komen allemaal.
Komende vrijdag heb ik m'n proefmake-up gepland staan. Verder geen afspraken, maar we willen de bruidssuite boeken, de aankleding voor de kerk, onze tuin en de trouwlocatie gaan bedenken en we moeten nu echt bezig met de kerkdienst. Hopelijk ontvangen we één dezer dagen de spullen voor onze bedankjes ook, zodat we die vast af kunnen maken. Ik ben benieuwd!

Anneli

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #186 Gepost op: 23 juli 2012, 12:14:13 »
Ha kwarkje, dat is een nuttig artikeltje!  :laugh:

Ja, het is bijna augustus... Spannend, hè?! Kan bijna niet geloven dat ik over 4 weken al 3 dagen getrouwd ben! (En jij ook, kwark!) :sun:

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #187 Gepost op: 23 juli 2012, 13:17:25 »
haha, inderdaad  :laugh:

Ik heb er ook echt reuzeveel zin in. Gelukkig geen erge dromen meer gehad en ook weinig ruzie sinds we hebben besloten om te stoppen met de dansles. Blijkbaar gaf dit ons allebei teveel stress. Nu lopen we samen hard en dat vinden we eigenlijk veel leuker en dat gaat ook beter. Alleen hebben we er weinig aan op de dag zelf, maar ach  :tongue:

Ik probeer maar niet teveel eraan te denken dat het nog maar zo kort duurt. Vreselijk vind ik het om daaraan te denken, ik kan daar echt helemaal misselijk van de zenuwen van worden. Op de dag zelf zal het vast prima gaan, maar die weken van tevoren mogen van mij snel om zijn.

Wat doen jullie om de tijd snel te laten gaan??  :)

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #188 Gepost op: 23 juli 2012, 13:39:43 »
Haha, ik heb juist alle tijd die we nog hebben hard nodig om alle voorbereidingen te treffen, dus geen oplossingen om de tijd wat sneller te laten gaan. :wink: Of, eigenlijk dus wel een tip: zorg ervoor dat je flink wat te doen hebt! Gelukkig hier geen last van zenuwen, ik heb er voornamelijk heel erg veel zin in! De zenuwen zullen vast wel komen hoor, maar ik verwacht dat dat pas de dag voor het huwelijk zal zijn. Het duurt nu nog een kleine 6 weken en dat klinkt nog best lang, maar als ik zie hoe snel de afgelopen 2 weken voorbij zijn gevlogen, dan gaat het met de komende weken vast ook supersnel! We hebben thuis nog een A4tje liggen met actiepunten (ja, helemaal vol!) en door daar iedere avond en in de weekenden mee bezig te zijn, vliegt de tijd!

Waar ik nu wel erg benieuwd naar ben, is wanneer we ons vrijgezellenfeest hebben. De vakanties zijn al volop begonnen en op basis van die vakanties heb ik een beetje gekeken wanneer het zou kunnen zijn, maar eigenlijk blijft er bijna geen weekend over. Komend weekend zal het niet zijn i.v.m. activiteiten hier in de omgeving, de week erna weet ik dat een vriendin op vakantie is en de week daarop is ze nog niet terug. De laatste 2 weken voor het huwelijk is m'n zus op vakantie, dus dan blijft er nog maar 1 optie over, namelijk de 11e. Maar nu ik daar over nadenk, volgens mij is er dan ook een vriendin op vakantie: kortom, of niet iedereen is erbij of ik wordt in de maling genomen! :wink:

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #189 Gepost op: 23 juli 2012, 13:50:37 »
Spannend hoor!! Maar joh, je komt er vanzelf achter... het is toch ook veel leuker als het een verrassing is?  :)

6 weken... geloof me... voor je het weet zit je op de 5 en op de 4... en dan denk je opeens wow!!!  :blink: Nu komt het wel heel erg dichtbij!!

Maar inderdaad, goed bezig blijven is een goed idee.  :)

Sh@ron

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #190 Gepost op: 23 juli 2012, 14:11:07 »
Mijn link

ik mag hopen dat dit een grapje is... :blink: :ph34r:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #191 Gepost op: 23 juli 2012, 14:32:32 »
@blondbruidje een heel a4tje vol met dingen die je nog moet doen!! ik word haast zenuwachtig dat ik wat vergeet! En inderdaad 6 weken lijken lang, maar als ik denk dat Juli al weer bijna is afgelopen.. Wow tis gewoon al bijna augustus!!

Nu ik zo aan het denken ben, heb ik ernstig het gevoel dat ik iets belangrijks aan het vergeten ben... hmmmmm... dat word een lijstje maken...

14/8/2009

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3068
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #192 Gepost op: 23 juli 2012, 14:45:32 »
Poe, als ik R had benaderd als een kleuter was hij gillend weggerend.

Anders manlief hier wel...  :ph34r:

~M*M~

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #193 Gepost op: 23 juli 2012, 16:18:54 »
Anders manlief hier wel...  :ph34r:

Misschien de titel van het artikel aanpassen; Hoe als man om te gaan met een Bridezilla, zonder hard weg te lopen.
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2012, 16:20:29 door ~M*M~ »

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #194 Gepost op: 23 juli 2012, 16:57:34 »
Poe, als ik R had benaderd als een kleuter was hij gillend weggerend.
Als een kleuterjúf daarentegen, zoals op het plaatje...



Meh, nee, nog steeds niet.

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #195 Gepost op: 23 juli 2012, 19:59:35 »
@blondbruidje een heel a4tje vol met dingen die je nog moet doen!! ik word haast zenuwachtig dat ik wat vergeet! En inderdaad 6 weken lijken lang, maar als ik denk dat Juli al weer bijna is afgelopen.. Wow tis gewoon al bijna augustus!!

Nu ik zo aan het denken ben, heb ik ernstig het gevoel dat ik iets belangrijks aan het vergeten ben... hmmmmm... dat word een lijstje maken...

Ik heb dat gevoel ook wel eens. Op internet vond ik een lijstje met alles dat geregeld moet worden. Misschien heb je er nog wat aan :)

checklist huwelijk

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #196 Gepost op: 23 juli 2012, 21:31:18 »
Waar gaan jullie trouwens heen op huwelijksreis? wij weten het nog steeds niet :sad:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #197 Gepost op: 23 juli 2012, 21:37:20 »
@kwarkje wij hebben ook nog steeds geen idee... Waarschijnlijk wel binnen Europa. Ik wil heel graag naar malta... als zou ik zo'n verre reis ook niet afslaan :laugh:
Hebben jullie echt nog helemaal geen idee? of wel een aantal voorkeuren??

Checklist heb ik al eens gevonden, maar was hem weer kwijt! thanks daarvoor.. Al staan de hele kleine dingetjes daar niet op...

Ik geloof dat volgens de site van bruid en bruidegom een digitale afvink lijst staat.. ben alleen mn wachtwoord kwijt.. :dry:

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #198 Gepost op: 23 juli 2012, 22:12:02 »
Als je diep in mijn hart kijkt wil ik het liefste gewoon een paar daagjes naar disneyland.

Voor mij is de term 'huwelijksreis' beladen; als ik naar de Malediven zou gaan (bijvorbeeld), dan zou ik daar mijlenhoge verwachtingen bij hebben. En eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Ik ga dan liever een keertje 'zomaar' naar zo'n lokatie, gewoon in de zomervakantie.

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #199 Gepost op: 23 juli 2012, 22:21:10 »
Als je diep in mijn hart kijkt wil ik het liefste gewoon een paar daagjes naar disneyland.

Voor mij is de term 'huwelijksreis' beladen; als ik naar de Malediven zou gaan (bijvorbeeld), dan zou ik daar mijlenhoge verwachtingen bij hebben. En eigenlijk wil ik dat helemaal niet. Ik ga dan liever een keertje 'zomaar' naar zo'n lokatie, gewoon in de zomervakantie.

Wij gaan een dagje naar Parijs en twee dagen naar Disneyland. Zes jaar geleden zijn daar voor de eerste keer geweest samen met het petekind van mijn verloofde.

We nemen onze drie kinderen gezellig mee. We zullen vast nog wel een keer met zijn tweeën op reis als de kinderen nog wat groter zijn.
We trouwen nu met ons vijf en gaan nu ook met ons vijf op reis.

Ik denk dat we het leuk gaan hebben met ons vijf. De kinderen kijken er net zo hard naar uit als ik.

Kies een reis die bij jullie past en dan hebben jullie vast ook veel plezier.
« Laatst bewerkt op: 23 juli 2012, 22:22:10 door Veer »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards