collapse

Auteur Topic: Trouwen In Augustus 2012  (gelezen 140646 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

JM2012

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4716
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #350 Gepost op: 6 augustus 2012, 17:20:54 »
Breekt even in..

Dag dames! Jullie hebben misschien al gezien dat er een meet is voor de bruidjes van het 2012 topic, maar vind zeker dat jullie daar ook bij horen hoor! Heb jullie nog niet gehoord daar namelijk :wink: Bedacht het me net pas!

De topics zijn op een gegeven moment afgesplitst, maar de dames die hier schrijven ben ik best vaak tegengekomen in de wandelgangen van het forum! Dus voel je vrij om ook te reageren!

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #351 Gepost op: 6 augustus 2012, 17:57:43 »
Ik ga eens even kijken in het topic over de meet! :)
(Als ik tenminste mee zou mogen, heb volgens mij nooit iets gepost in het trouwen in 2012 topic..)

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #352 Gepost op: 6 augustus 2012, 18:05:53 »
Mij lijkt het hardstikke leuk, maar ik wil me niet teveel vastleggen... Eerst die trouwerij, daarna weer andere dingen  :laugh:

Lies86

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3340
  • Geslacht: Vrouw
  • Wees jezelf, er zijn al genoeg andere!
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #353 Gepost op: 6 augustus 2012, 20:13:07 »
Tuurlijk moet je je welkom voelen! Hoe meer zielen hoe meer vreugd!! (ook als je in het 2012 toppic wat minder postte!)

BroomZilla

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #354 Gepost op: 6 augustus 2012, 20:49:46 »
Dag Dames zal binnenkort een foto posten, want mijn bruiloft zit er alweer op.
Het was zelfs mooier, leuker en beter dan verwacht.
Het weer was super, mijn bruid was prachtig. Iedereen was er en het was een superfeest.

Ik hoop dat jullie allemaal net zo"n mooie dag beleven. X

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #355 Gepost op: 6 augustus 2012, 20:59:53 »
Broomzilla, gefeliciteerd! En wat fijn dat jullie dag zo mooi was :)
Nu lekker samen nagenieten! Ik ben ook benieuwd naar foto's  :)

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #356 Gepost op: 6 augustus 2012, 21:14:29 »
@broomzilla.. gefeliciteerd!! fijn dat jullie dag zo ontzettend geslaagd is!
Ben erg benieuwd naar de foto's!

Wie is eigenlijk de volgende die gaat trouwen???

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #357 Gepost op: 7 augustus 2012, 09:04:30 »
ff op de lijst gekeken, en zo te zien zijn dat anneli en ik.  :laugh:

Echt spannend!

en gefeliciteerd trouwens... Ben erg benieuwd naar de foto's

Anneli

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #358 Gepost op: 7 augustus 2012, 10:47:00 »
Ja, wij, kwarkje!  :handshake:  Spannend, hè?! :clap:

Gefeliciteerd BroomZilla! We wachten vol spanning het vervolg af...

Hier is de tweede helft van de huwelijksreis (lees; het huwelijksreisje...) ook geboekt. We gaan eerst 3 daagjes naar een hotelletje de Achterhoek en dan nog 5 daagjes naar een huisje vlak over de grens in Duitsland. Niet het andere eind van de wereld dus, voor sommigen misschien te kneuterig... Maar wij gaan het vast leuk hebben.  :wub:

En vanochtend is een flesje van mijn absolute lievelingsparfum gebracht (ik draag dat of niets, zeg maar), dus ik ruik straks ook nog lekker in mijn bruidsjurk.  :laugh:

Er zijn nog een heel stel andere pakjes in aantocht (groene sokken voor J., een groene hartjesparaplu voor J - ik heb al een ivoorwitte -, haarbloemen en cd's). Ik hoop dat alles op tijd komt en dat het allemaal is wat het lijkt. Nog nooit zoveel pakjes achter elkaar besteld als de laatste tijd... Wel leuk en spannend elke keer, maar het mag ook wel weer eens ophouden.  :rolleyes:

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #359 Gepost op: 7 augustus 2012, 11:52:01 »
@anneli en kwarkje.. spannend!! al zenuwachtig?? Al een beetje een idee wat de weersverwachtingen zijn?? Ik hoop voor jullie beter dan nu!!

@anneli leuk toch... als je er maar van geniet!! Hopen dat alles op tijd binnen komt!

Ik ben nog steeds op zoek naar ene luchtje, kan tot nu toe niet iets vinden waarvan ik zeg JA dat is hem..

En morgen mag ik mijn jurk gana passen!! :biggrin: :biggrin:  Ik hoop zoooo dat ik hem nog stees helemaal geweldig vind (en dat ik er nog in kan  :dry:

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #360 Gepost op: 7 augustus 2012, 11:56:17 »
Haha Anneli dat is bij ons ook zo al die pakjes! Hebben jullie ook een groen/wit kleurenthema? Wij ook namelijk, met hout/natuurlijke elementen.

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #361 Gepost op: 7 augustus 2012, 13:43:21 »
Ik doe van DKNY de roze appelbloesem geurtje.

En ja, ik ben wel nerveus. Maar ik heb het ook best druk ook met werken en andere sociale dingetjes. Ik heb het gevoel dat ik nu gewoon ff in de wachtkamer zit en ik probeer me maar gewoon zoveel mogelijk bezig te houden.

wedding2013

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #362 Gepost op: 7 augustus 2012, 14:19:06 »


Hier is de tweede helft van de huwelijksreis (lees; het huwelijksreisje...) ook geboekt. We gaan eerst 3 daagjes naar een hotelletje de Achterhoek en dan nog 5 daagjes naar een huisje vlak over de grens in Duitsland. Niet het andere eind van de wereld dus, voor sommigen misschien te kneuterig... Maar wij gaan het vast leuk hebben.  :wub:

En vanochtend is een flesje van mijn absolute lievelingsparfum gebracht (ik draag dat of niets, zeg maar), dus ik ruik straks ook nog lekker in mijn bruidsjurk.  :laugh:


Ik trouw pas in 2013 maar heb nu al kriebels, dat ik alles hier mee lees haha. En die huwelijksreis is toch leuk en romantisch!
Juist ook genieten van de kleine dingen, samen in de natuur etc. Wij denken eraan om nog geen huwelijksreis te doen, maar iedereen raadt het ons aan het juist WEL te doen. Anders komt er een abrupt einde aan je mooie dag.

Parfum had ik nog helemaal niet aan gedacht, is i.d.d erg belangrijk!

Oh ook nog even vraag, raden jullie het aan om een week voor je huwelijk vrij te nemen, of word je dan juist nerveus!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #363 Gepost op: 7 augustus 2012, 14:23:03 »
Ik heb zelf 2 dagen van tevoren vrij. Ik ga dan 1 dagje voor mezelf nemen en 1 dagje met AS naar de sauna.

Wij gaan trouwens een paar daagjes naar hotel de Plataan in Delft :biggrin:

Anneli

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #364 Gepost op: 7 augustus 2012, 23:26:13 »
Ikke, wat spannend! Ik was de eerste keer dat ik weer ging passen ook zo zenuwachtig. Of ik nou niet de fout van mijn leven begaan had, zo veel geld uitgegeven en dan zou het vast helemaal niet meer staan en of hij wel zou passen inderdaad... Maar het kwam allemaal goed zodra ik erin gehesen was, hoor. En daarna is er nog van alles uitgetrokken en afgeknipt en vermaakt en het werd alleen maar mooier. A.s. dinsdag ga ik hem nog één keer passen en dan meteen meenemen! Het komt bij jou vast ook goed!

Vandaag zijn J's groene sokken, de extra haarbloemen en de groene hartjesparaplu binnen gekomen. Allemaal leuk! En we waren vandaag in Rotterdam en hebben daar een camcorder (jeejjjj! Hij heeft zelfs een projector, waarmee je de filmpjes meteen op bv. de muur kunt projecteren) en wat cd's voor de bruiloft gekocht. De cd met het liedje dat ik zo graag tijdens het getuige-gedeelte van de ceremonie wil hebben, kan ik nergens vinden (hij MOET ergens liggen, ik heb nog een week om te zoeken...), maar nu hebben we in elk geval wat alternatieven.

We hebben niet echt een thema, blondbruidje, maar het is een beetje zo gekomen met dat groen, omdat J. voordat hij ook maar iets anders had om aan te trekken groene schoenen had gekocht voor de bruiloft.  :laugh: Zodoende zijn al zijn accessoires ook groen geworden (das en zo). Het parapluutje is wel een beetje lichtgroen, maar ach. Je kunt niet alles hebben in exact dezelfde tint...

Verder heb ik nog bladmuziek gekocht - gewoon voor mijn lespraktijk, maar ook wat dingetjes voor als ik heel misschien toch de moed opbreng om iets voor J. te gaan zingen. Heb jij nu al beslist wat je gaat doen, Nadine?

Ik ben ook nog niet heel zenuwachtig, kwarkje, ook nog te druk met andere dingen. Wel vooral heel blij... Hoewel... ik moest net janken omdat ik niet blij ben met mijn nieuwe telefoon (mijn oude was zooooo fijn), dus misschien lopen de emoties toch wel hoger dan ik denk.  :tongue:

Ik heb sowieso zomervakantie, wedding2013, dus ik ben in elk geval vrij de week voor de bruiloft. Ben er blij mee, vind het erg relaxt. J. heeft gezegd dat hij die week ook een beejte vrij neemt, maar dat is altijd een beetje afwachten als we niet echt weg gaan. Eigen bedrijf...  :rolleyes:

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #365 Gepost op: 8 augustus 2012, 08:29:05 »
Ik ben wel nerveus ook, ik merk dat alleen niet zo. Maar alle andere dingetjes die stress geven, die voel ik juist extra hard. Als jullie begrijpen wat ik bedoel.... :blink:

Ik heb op het werk een heel vervelende client, die is op dit moment eigenlijk mijn grootste stress-factor  :tongue:  

Leuk dat jullie veel groen hebben, Anneli. Mijn AS heeft blauwe schoenen... en ik ook  :laugh:  Dat blauw komt overal in terug; de uitnodigingen, haarassecoires, de stropdas, enz enz

blondbruidje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #366 Gepost op: 8 augustus 2012, 08:42:54 »
Haha, wat gaaf! Groene schoenen! Ben benieuwd naar de foto's! :wink:

Poeh, zingen op je eigen huwelijk. Ik kan niet zingen (als ik het doe zegt m'n vriend altijd: dat hoeft niet hoor! :wink:), dus voor mij niet eens een optie. Of het prachtig is of juist fout, dat hangt volgens mij helemaal af van de zangkwaliteiten van de betreffende persoon en ook van de mate waarin iemand de emoties onder controle kan houden. Ik zou er niet zoveel mee hebben als iemand vals zingend en snikkend een lied aan het zingen is. Als iemand daarentegen een mooie stem heeft en het lied in al z'n emoties mooi over kan brengen, dan zou ik zeggen: doen! Ben wel van mening dat het niet voor iedereen is weggelegd.

Hier anderhalve week van te voren vrij, maar dat is meer omdat ik gewoon echt toe ben aan vakantie. Ik ben een beetje op, heb al vanaf de kerst geen vrij meer gehad en dat begint zich nu op te breken. Ik verwacht dat het prettig zal zijn om in alle rust de laatste voorbereidingen te doen, niet alleen in de avonden dingen te kunnen doen (waardoor het sporten er bijvoorbeeld bij in schiet) en zo rustig toe te leven naar de dag. Ook de voorbereidingen moeten leuk zijn is ons idee, want de dag zelf is natuurlijk zomaar voorbij!

kwarkje

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #367 Gepost op: 8 augustus 2012, 09:25:13 »
Zo, net ff een bridezilla-aanval gehad! Mijn AS zijn stiefbroer komt opeens 9 dagen van tevoren met de mededeling dat ie zijn vriendin mee wil nemen. Het is blijkbaar opeens heel serieus geworden. Ik ken dat meisje niet eens! En dan zit ze straks wel op alle foto's op de eerste rij...  :mad:  Is het zo stom van mij om zo te denken??

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #368 Gepost op: 8 augustus 2012, 09:29:14 »
Ik ben zoo benieuwd naar de foto's van iedereen! Groene schoenen, blauwe schoenen, gaaf dat iedereen zo creatief is..

Hier hebben we allebei een week van te voren vrij. Wil de laatste week in alle rust mijn nagels laten doen, laatste dingentjes regelen en gewoon genieten van mijn as..

@anneli fijn dat de pakketjes binnen zijn!! is nu alles binnen of komt er nog wat??

Gisteren heb ik mijn haar geverfd (werd echt tijd!) en de bedankjes voor de getuigen gekocht. We doen een fles drank met een foto van ons erop en de tekst bedankt.. En aangezien we niet echt meer een ceremoniemeester hebben hoeven we daar niks voor te halen.. (bespaart weer geld)...

Pff en de rare dromen komen weer.. Ik heb gedroomd dat op de locatie waar we het feest vieren de complete vloer weggezakt was, 3 weken voor de bruiloft :ohmy:  en ze konden het niet op tijd reparen!!! pff hoop dat het bij deze droom blijft want heb mn nachtrust goed nodig :cool: ..

En straks mijn jurk passen :biggrin: :biggrin:

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #369 Gepost op: 8 augustus 2012, 11:12:13 »
Goed dat jullie het over luchtjes hebben, gelijk mijn favo luchtje besteld ( die was op )

En wat is internet ook handig he, heb nu 2 flesjes parfum van 30ml (dus 60ml) goedkoper dan 1 flesje van 50ml !

Ik heb gister nog geprobeerd foto's te maken van mijn schoenen en onze trouwringen. Maar met kunstlicht was dat niet te doen. Zaterdag nieuwe poging!

@Ikke  veel plezier vandaag!!
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2012, 11:13:17 door Esprit »

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #370 Gepost op: 8 augustus 2012, 11:41:00 »
@Anneli Spannend al die regel dingen. Je hebt snel een hoop mensen bij elkaar als je gaat trouwen. :wink: Wat naar van de broer van je verloofde. Hopelijk komt het goed. Mijn vader heeft ook psychoses en verschillende angsten. Hij is daarvoor opgenomen en kan daardoor niet op de bruiloft zijn. Het is iets wat bijna niemand weet want ik praat er niet graag over. En dat is best wel moeilijk voor mij hoe dichter de grote dag eraan gaat komen. Ik heb bericht gehad dat ze hem onder dwang medicatie willen geven. Heel moeilijk allemaal. We hebben afgesproken zodra mijn vader niet meer is opgenomen gaan we een feest geven voor hem en mijn/zijn kant van de familie. Ik vond het niet fijn dat er wel zijn broers en zussen op de trouw zouden zijn en mijn vader niet. Wat mooi dat je piano gaat spelen. Echt heel erg leuk. Succes met kiezen.

 Haha ik had het niet als reuze voor gesteld :wink: Maar gezellig gaat het vast worden.

 Spannend dat jullie dag er langzaam maar gestaag aan gaat komen. Super dat jullie nog een paar daagjes weg gaan. Je hoeft niet naar de eind van de wereld te gaan om er fijn met zijn twee tussen uit te zijn geweest. Gaat vast super leuk worden.

 Ik moet nog een luchtje gaan kopen. Gaat nog moeilijk worden. Ik denk dat ik een lijstje meeneem wat ik lekker vind. Ik wil een subtiel niet te opvallend maar lekker fris luchtje.

 Leuk al die pakjes. Ik ben benieuwd naar de foto's.

 Leuk hoe het groen bij jullie is ontstaan. Wij hebben groen omdat de uitnodiging groen is geworden. Altijd eerst in hoofd gehad herfstkleuren. Maar nu vind ik het met groen wel mooier.

 @Nadine ik ben benieuwd naar je verslag hoe het was dat jullie genodigden pas in de trouwzaal gaan zien. Je kan er ook voor kiezen dat alleen de ouders buiten de trouwzaal op je staan te wachten. Dat zijn als laatsten de trouwzaal in gaan. En daarna zoals jullie in gedachten hebben. Dan zijn die 5 minuten voor jullie ouders :wink: Bewonderen gaan ze jullie vast de hele dag nog.

 Fijn dat jullie het klein konden houden. Wanner we nog eens een feest gaan geven voor mijn kant van de familie dan is het een kleiner feest. Vader heeft vier zussen en drie daarvan hebben ieder twee kinderen en een een dochter. Al hebben die kinderen nu natuurlijk ook kinderen maar dat is samen toch een kleine groep gasten. We gaan dat ergens in Friesland houden.

 Ondertussen al meer reacties gehad van de avondgasten eerst moest ik het van over de 100 mensen weten en dat loopt langzaam naar beneden. Nu nog van 78. Komt ook bij dat we schatten dat er ongeveer 25 van de voetbal gaan komen. Misschien moet verloofde er maar een lijstje bij de trouwkaart hangen zodat de mensen zich kunnen opgeven. Van de daggasten weten we bijna allemaal alleen van mijn kant ga ik het nog horen en duim dat ze gaan komen.

 Ik duim er voor dat je nichtje erbij gaat zijn. Zelf had en ik heb mijn kindjes heel graag bij me en helemaal toen ze nog klein waren. Omdat ze dan zelf kon voeden. Maar goed dat is voor iedereen weer anders. Leuk dat je buurjongetje gaat komen. Heel mooi is het liedje. Veel succes je gaat het vast heel goed doen. En een traantje is toch niet erg. Gewoon zingen op de bruiloft. Zeker als je goed kan zingen. Waarom niet. En zeker omdat jullie elkaar zo leerden kennen. Heel bijzonder. Kun je misschien een liedje kiezen wat hij toen heel er mooi vond. Kun je er niet achter komen welk liedje hij toen heel er mooi vind door er op een subtiele manier achter te vragen van goh weet je nog hoe we elkaar leerden kennen? Weet je nog wat ik gezongen heb? Zoiets?

 Zou leuk zijn als je meekomt naar de meet heel gezellig!

 @Blondbruidje wat super dat het pak van je verloofde mooi is geworden. Ik ben benieuwd naar de foto's. Leuk dat jullie een vrijgezellenfeest gaan krijgen. Ik denk wij niet. Of het gaat heel stil gebeuren. :wink: Wij hebben groen als kleur maar ga dat ook met wit combineren. Met hout lijkt me ook heel mooi.

 Zo reageert mijn verloofde ook als ik ga zingen. Ik kan ook niet zingen dus ik ga echt niet zingen op onze trouw. Maar als ik het goed had gekund had ik het zeker wel gedaan. De dag gaat zo voorbij zijn. Ik heb gehoord dat de voorbereidingen leuk moeten zijn en dat is gelukkig meestal wel. Maar soms toch erg spannend. Het is goed om er bij stil te staan dat de voorbereidingen voor een leuk dag gaan zijn en dat het leuk kan zijn om ze te doen.

 @Ikke Ik ben benieuwd hoe jullie dag gaat zijn. Mijn haren gaan ook geverfd worden voor de trouw. Ik ben heel benieuwd. Succes met zoeken naar jouw luchtje. Vandaag ga je jurk passen gaat vast super zijn. Het pas ik er nog in blijft spoken en tot nu toe steeds ingepast.

 Gelukkig dat je nog kan slapen. We hadden zondag feest mijn schoonzus 25 jaar getrouwd. Maandag was het laat doordat we de jurken waren passen en verloofde van het werk moesten halen. En gisteren redelijk op tijd op bed en de hele nacht niet kunnen slapen. Gaaaaaap. Ik lag maar te denken moet ik nu een hoepelrok onder mijn jurk kopen?

 Wat een nare droom hopelijk heb je die niet meer.

 @Kwarkje de trouw neemt heel veel tijd in beslag. Maar het is wel leuk. Ik kijk er naar uit dat het na de trouw even rustig gaat zijn. Echt rustig natuurlijk niet met drie kinderen die dan weer volle bak naar school gaan en het huishouden dat altijd door gaat. Heerlijk zo'n ontspannend dagje voor de trouw alleen en met je verloofde klinkt super goed! Ik denk dat ik de laatste dingen aan het regelen ga zijn en de avond van te voren de zaal klaar zetten. Leuk blauwe schoenen. Ik heb even gedacht aan groene schoenen maar het zijn toch witte geworen.

 Heel erg moeilijk. Het is erg dubbel denk ik. Misschien kan je haar van te voren nog ontmoeten. Lijkt mij voor haar vreemd op eens zo in een nieuwe familie te komen. Als mijn broertje gaat komen dan zie ik zijn vriendin ook voor het eerst. En het zou best kunnen dat mijn andere broer ook met een vriendin aan komt zetten. Geen idee. Als ze gaan komen.

Mijn schoonouders zijn in 2010 50 jaar getrouwd geweest en als je kijkt naar wie er toen waren en nu niet meer zijn dat toch een aantal. Een aantal neven en nichten hebben nu geen of een andere partner gevonden. Ik ben blij dat er foto getrokken is met alleen alle kleinkinderen van moeke en bompa toen vond ik het wat raar maar nu denk ik het is beter.

 @Lies mee eens iedereen is welkom!

 @BroomZilla ik ben benieuwd hoe jullie dag was. Fijn dat ze geslaagd was! En gefeliciteerd!!!

 @Wedding Als ik dit topic lees krijg ik ook de reuze kriebels onze dag is iets verder weg. Ik had het luchtje nog niet op mijn lijstje gezet ga ik erbij zetten net als make-up. Ik ben thuis bij de kinderen en verloofde heeft een week vrij voor en een week na de bruiloft. Hij heeft zijn jaarlijkse verlof rond de trouw geregeld.

 @Esprit handig dat je via het internet je luchtje gaat kopen maar dan moet je dus wel weten welke. Jammer dat je nog niet de luchtjes kan ruiken achter je pc. Misschien ga ik eerst kiezen in de winkel en dan via internet bestellen. Als het luchtje mij goed bevalt.
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2012, 11:44:04 door Veer »

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #371 Gepost op: 8 augustus 2012, 12:38:36 »
Anneli: Leuk toch, zo’n huwelijksreis! Als wij er eentje zouden doen, zou het ook niet ver weg zijn hoor. Het belangrijkste is dat je lekker samen kunt ontspannen en nagenieten van de bruiloft :)
Welk nummer ik ga zingen: Ik heb besloten om die van Eva Cassidy niet te doen, omdat ik al emotioneel werd toen ik hem voor mezelf zong om te oefenen. Dan weet ik zeker dat het voor AS niet gaat lukken. Gegarandeerd dat hij gaat huilen, en daar ben ik heel gevoelig voor. Deze gaan we nu draaien tijdens de ceremonie. Ik heb naar een vriend met een studio gemaild, of hij de achtergrondzang kan weghalen van een karaoke-versie van Aerosmith – Don’t wanna miss a thing. Als dat goed lukt, wordt het die. Minder mooi dan die van Eva Cassidy, maar dat gaat tenminste zeker lukken zonder te huilen. Daarnaast vind ik Eva Cassidy zo’n geniale zangeres dat ik haar geen recht aan zou doen (zanglerares vindt dat onzin, maar toch..)
Haha, als je moet huilen om je nieuwe telefoon lijkt het erop dat je emoties toch redelijk opspelen..  :laugh:

Ikke89: Laat je weten hoe het passen van je jurk ging?
Wij moeten ook nog iets halen voor de getuigen, we hebben ook geen ceremoniemeester. Voor de mannelijke getuige wordt het waarschijnlijk een fles whisky en voor de vrouwelijke getuige een lekker Rituals-pakket. Ik wilde eigenlijk het liefst voor allebei hetzelfde doen, maar omdat ze beiden van heel verschillende dingen houden is dat een beetje moeilijk. En hier zijn ze vast heel blij mee  :)
Stomme rare dromen! Ik heb er gelukkig geen meer gehad, maar ik weet bijna zeker dat ze vlak voor de bruiloft wel weer zullen komen.
Over luchtjes: Ik heb nog een hele fles van mijn lievelingsluchtje staan (Boss Orange, heerlijk!) dus daar hoef ik niet over na te denken.

Over vrij voor de bruiloft: AS heeft vanaf maandag vrij, dus we hebben lekker lang tijd om samen te genieten van de laatste voorbereidingen en van elkaar!

Kwarkje: Vervelend zeg, dat je zijn vriendin helemaal niet kent en dat ze wel mee komt!  :dry: Bij ons komen er helaas ook wat mensen mee die we niet kennen, maar die horen niet bij naaste familie dus ze zullen niet op foto’s staan waar ze ‘niet op horen’.. Misschien vooraf nog even afspreken om haar een klein beetje te leren kennen?

Veer: Ik ben ook benieuwd hoe dat gaat zijn! Misschien moet ik wel huilen als ik zie hoe iedereen naar ons kijkt, ik hoop van niet want dan is het hek van de dam :biggrin:
De ouders buiten de trouwzaal laten wachten is ook wel een optie! Alleen moeten we dan even bekijken wie we voor AS kiezen om buiten de trouwzaal te wachten aangezien hij geen ouders meer heeft. En anders alleen mijn ouders. Ik vind het in ieder geval een goed idee, bedankt voor de tip!
Fijn dat steeds meer mensen zich aanmelden, hopelijk doet de rest dat ook nog snel.
Ik duim er ook voor dat ze komt, komende week zie ik haar en haar ouders weer dus dan zal ik eens vragen of ze meegaat.
Ik heb AS inderdaad gevraagd wat hij heel mooi vond, en toen zei hij Make you feel my love van Adele, maar die tekst past niet helemaal bij een bruiloft. Het is meer een triest liedje over een onbeantwoorde liefde dan een liedje voor een huwelijk.
Over de meet: Ik zou wel graag meegaan, maar ik heb nooit iets geschreven in het 2012 topic dus het is misschien een beetje raar om te gaan. Moet er nog even over nadenken  :unsure:
Succes met zoeken naar een luchtje, bij mij heeft het heel lang geduurd voordat ik er eentje vond waar ik echt blij mee was! Heb altijd een grote fles staan, haha  :laugh:
(Trouwens nog bedankt voor je tip over in Word typen, alleen typ ik nu wel ontzettend lange verhalen :tongue: )
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2012, 12:41:24 door nadine »

ikke89

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #372 Gepost op: 8 augustus 2012, 15:59:10 »
Vanochtend mijn jurk na 6 maanden weer gepast.. En oowwww ben er nog steeds ontzettend verliefd op!! Hij moet nog wel iets vermaakt worden.. Bovenaan iets en hij word iets korter gemaakt.. Had een hoepel geleend, uiteindelijk is het toch een andere geworden, nu 1 van 300 cm breed... Bij het passen werd het voor mij allemaal wel heel echt nu... Nog 3 weken en 2 dagen... pff wat gaat de tijd snel zeg!!

Veer

  • Gast
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #373 Gepost op: 8 augustus 2012, 16:21:11 »
@Nadine Ik ben benieuwd of ik een traantje moet laten weet dat ik op de bruiloften waar ik ben geweest best emo was en toen trouwde ik niet zelf. We zulken het zien. Tishues in de buurt houden misschien. Misschien ouders en getuigen buiten laten wachten of de personen die het meeste voor hem betekenen. Mijn getuigen gaan er bij het aankleden al bij zijn. Een omdat ze op de kindjes gaat passen samen met mijn andere getuige haar dochter komt foto's maken.

 Het is fijn dat we steeds meer reacties krijgen. Ik heb bewust tijdig de uitnodigingen de deur uitgedaan met vroege datum zodat we snel reacties zouden gaan krijgen. We geven de mensen tot het einde van de week de tijd en dan gaan we misschien eens bellen. Ik wil het graag op tijd weten dan weet ik hoeveel bedankjes en kan ik tijdig aan de cateraar laten weten hoeveel gasten er nu gaan komen op de bruiloft.

 Leuk dat je nichtje komende week ziet. Wij vinden Make you feel my love ook heel mooi. Ze is er ook in een andere versie van Bart Peters Hoeveel ik van je hou http://www.youtube.c...h?v=Um8OvFO2JHU

 Als de regen striemt in je gezicht
En iedereen z'n pijlen op je richt
Dan schrijf ik je in een mooi gedicht:
Hoeveel ik van je hou.

Als de nacht je wentelt in verdriet
En er niemand nog je tranen ziet
Dan omhels ik jou en zing een lied
Omdat ik van je hou.

Kweet dat je hier en daar nog twijfels hebt
Maar ik verzeker je dat wij
Iets kunnen bouwen dat vertrouwen schept
Ik twijfel niet jij hoort bij mij

Kwil honger lijden ik blijf weg uit bars
Kruip op mijn knieen langs de boulevards
En dan vertel ik jou met veel (egars)
Hoeveel ik van je hou

Kweet dat de stormen razen op de zee
En op de snelweg van het spijt
Maar wij drijven met de noordwind mee
Zo raken wij mekaar nooit kwijt

Voor jou bedwing ik elk groot gevaar
Kloop duizend rondjes op de evenaar
Kwil alles voor je doen zo zie je maar
Hoeveel ik van je hou
Hoeveel ik van je hou
Hoeveel ik van je hou.

 We willen een versie als openingsdans. We moeten het eens goed bekijken.

 Het topic 2012 is voor alle bruidjes die trouwen in 2012. En dat was eerst het enige topic en dit jaar zijn er verschillende topics gekomen. Voor mij ben je van harte welkom en ik ben niet de enige die niet alleen in 2012 schrijft maar ook in andere topics ander moeten we de meet anders noemen :wink: graag gedaan en nu weet je hoe het komt dat mijn antwoorden zo lang zijn :wink:

 @Ikke De tijd gaat heel erg snel. Fijn dat je nog steeds heel erg blij bent met je jurk heel erg belangrijk. Ik ben benieuwd naar hoe je er uit gaat zien op de grote dag.

 Ik lag vannacht wakker over mijn jurk. Of ik er een hoepel of iets onder zou moeten doen. Contact gehad met mijn schoonzus en het hoefde allemaal niet. Ik kan bijna niet wachten tot ik ze kan passen als de lengte onderaan goed is. Zo spannend!
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2012, 16:21:29 door Veer »

Nadine

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1133
Trouwen In Augustus 2012
« Reactie #374 Gepost op: 8 augustus 2012, 16:43:27 »
Ikke89: Wat fijn dat je nog steeds zo blij bent met je jurk! Tijd genoeg om hem nog te laten vermaken, dat komt vast helemaal goed :)  De tijd gaat inderdaad ontzettend snel, voor mij nog precies even lang als voor jou  :biggrin:

Veer: Die versie van Bart Peeters is ook mooi, maar voor ons iets te Belgisch  :wink: En ik hou niet zo van zijn stem als hij hoog zingt, maar dat is smaak. Qua tekst vind ik hem wel wat toepasselijker bij een huwelijk dan de versie van Adele. Ik vind alleen dat stukje over die twijfels een beetje suf, in beide liedjes. Hopelijk heb je die niet (meer) als je gaat trouwen  :huh:  Succes met kiezen!
Ik heb ook geen hoepel onder mijn jurk hoor, dat is helemaal niet bij alle jurken nodig. Ik weet niet hoe jouw jurk eruit ziet, maar hij is vast ook prachtig zonder hoepel!  :)
« Laatst bewerkt op: 8 augustus 2012, 16:46:30 door nadine »

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards