collapse

Auteur Topic: Trouwlocatie Valt Af Door Slecht Gesprek  (gelezen 3995 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Keecee

  • Gast
Trouwlocatie Valt Af Door Slecht Gesprek
« Gepost op: 3 juni 2012, 11:45:34 »
Afgelopen vrijdag een 2de gesprek gehad bij 1 van onze mogelijke locatie.
En mag toch wel zeggen dat dit de locatie is waar we tot nu toe het meest blij van werden.

Tijdens ons 1ste gesprek hebben we een rondleiding gekregen, en een gesprek over mogelijkheden.
Deze mogelijkheden waren globaal gezien goed, en we moesten onze dagindeling naar hun mailen.

Dit gedaan, en hierop een offerte gehad.
Omdat wij nog een aantal vragen hadden, deze gemaild. Deze werden netjes beantwoord door een ander persoon als die het gesprek met ons had gehad.
Op gegeven moment deed zij ook het voorstel voor een nieuw gesprek, om onze wensen verder te bespreken en een offerte op maat te maken.

Afgelopen vrijdag dus het gesprek, en dit vond plaats met de man van het 1ste gesprek.
Er werden geen aantekeningen gemaakt, en opnieuw werd gevraagd dit op mail te zetten. (hij wilde alles zwart op wit).
Dit terwijl de bedoeling van het gesprek was om mailwisseling te voorkomen.

Tijdens het gesprek hebben we onze vragen gesteld.
Het leek er echter steeds meer op dat we het feest wel bij hem konden doen, maar dan op de voorwaarden zoals de man het feest zag.
Wij hadden niet het idee dat er naar onze wensen geluisterd werd.
Het gesprek verliep niet prettig, en we hadden niet het idee dat er naar onze wensen geluisterd werd.
Wel jammer want de locatie is echt prachtig.

Voorbeeld uit het gesprek:
Nootjes voor op tafel bij aanvang feest kosten bij hem 245 euro. We hebben een feest voor 87 man, dus vond ik dat veel geld.
Toen ik hier iets over vroeg werd het van tafel geveegd met het woord kwaliteit.

De muziek hebben we ook besproken. De man vertelde met 2 dj's te werken, en dat waren de enigen die mochten draaien. In de offerte stond echter dat eigen dj ook mogelijk was.
Dit werd in eerste instantie van tafel geveegd door aan te geven om gezeur te voorkomen, en dat hij dat vanaf nu ging hanteren.
Na lang zuchten werd er verteld dat het wel zou mogen, maar wel als er eerst een gesprek met de man had plaats gevonden door de dj.

geduldig bruidje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1167
  • Geslacht: Vrouw
Trouwlocatie Valt Af Door Slecht Gesprek
« Reactie #1 Gepost op: 3 juni 2012, 11:51:02 »
pff.. wat een zeur.. hopen dat jullie iets leukers kunnen vinden want deze zeurpiet zou ik niet op mijn trouwdag willen...

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Trouwlocatie Valt Af Door Slecht Gesprek
« Reactie #2 Gepost op: 3 juni 2012, 12:25:43 »
€2,80 pp voor een paar nootjes  :blink:
Wat vervelend dat je door het gesprek de locatie moet afstrepen maar als het nu al niet goed voelt zou ik zeker niet een feest geven daar

Keecee

  • Gast
Trouwlocatie Valt Af Door Slecht Gesprek
« Reactie #3 Gepost op: 3 juni 2012, 12:34:06 »
Hij rekent 2,75 euro voor nootjes, een kaasstengel en wat olijfjes.
Maar de man gooit het op kwaliteit, met een hoop gezucht, toen ik hier iets van zei

We hebben nu nog 4 locaties over, waar we er al bij 2 geweest zijn

Happy Bride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 14739
  • Geslacht: Vrouw
Trouwlocatie Valt Af Door Slecht Gesprek
« Reactie #4 Gepost op: 3 juni 2012, 14:57:58 »
dan moet dat wel heel bijzonder zijn
« Laatst bewerkt op: 3 juni 2012, 14:58:13 door Happy Bride »

Esprit

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 288
Trouwlocatie Valt Af Door Slecht Gesprek
« Reactie #5 Gepost op: 3 juni 2012, 17:30:29 »
Ik zeg: doorzoeken naar een andere locatie!!

Roze

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2002
  • Geslacht: Vrouw
Trouwlocatie Valt Af Door Slecht Gesprek
« Reactie #6 Gepost op: 3 juni 2012, 18:11:33 »
Inderdaad! Als het zo duur is en die man zit nu al te zuchten, dan kun je maar beter een andere locatie zoeken!

Ellis 2909

  • Gast
Trouwlocatie Valt Af Door Slecht Gesprek
« Reactie #7 Gepost op: 3 juni 2012, 21:07:01 »
Ik ben nu wel heel benieuwd welke locatie je bent geweest hoor. Dit kan toch niet. Het is jouw (jullie) dag en dat bepaal jij en niet hij.
Succes bij je volgende locaties, jullie droomlocatie vind je vanzelf.

11-06-2010

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4741
  • Geslacht: Vrouw
Trouwlocatie Valt Af Door Slecht Gesprek
« Reactie #8 Gepost op: 3 juni 2012, 21:13:47 »
Wij hebben destijds een soort gelijke ervaring gehad, en besloten om de locatie te laten vervallen.
Ik hier nog steeds heel blij mee, het gevoel wat je bij een gesprek hebt is zo belangrijk, stel dat ze op de dag zelf ook zo zijn.

Ik zou voor een andere locatie kiezen.

Keecee

  • Gast
Trouwlocatie Valt Af Door Slecht Gesprek
« Reactie #9 Gepost op: 3 juni 2012, 21:17:35 »
Gaan we ook zeker doen

secricible

  • Gast
Trouwlocatie Valt Af Door Slecht Gesprek
« Reactie #10 Gepost op: 10 juni 2012, 20:28:26 »
Lekker verder kijken als je geen prettig gevoel hebt!
Wij hebben ook zon locatie gehad, beste man was onze hele dag aan het invullen...(moesten geen stukjes doen tijdens het feest, zaal die we leuk vonden vond hij niet geschikt voor een bruiloft, dat soort dingen) uiteindelijk kwam hij ook nog dat we 8 mnd van tevoren 80% moesten hebben betaald. Bij ad er een mooi verhaal bij dat we dan geen verzekering hoefde af te sluiten, want we kregen de garantie dat als er iets gebeurde dat we dan later er alsnogterecht oonden. Datwe geen verzekering nodig hadden scheelde dan weer geld.
Toen ik opmerkte dat mijn verzekering ook bedoeld was voor o.a. De dj, meldde hij dat dat nietvzijn probleem was. Eh, oke!?
Lekker zoeken naar een plek waar je e happy bij voelt!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards