collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 800771 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #250 Gepost op: 5 augustus 2012, 17:23:23 »
Jeetje latin bride wat balen zeg...

Wij hebben een dilemma met de auto, we hebben een leuke auto gevonden met ook een leuke prijs, nu wilde we hem vastleggen maar nu kan de garage niet garanderen dat deze auto er nog is in mei 2013...
Deze auto was zo ideaal, 100 euro voo een dag en bij ons om de hoek..

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #251 Gepost op: 5 augustus 2012, 18:03:27 »
Hoezo weten ze niet of de auto er dan nog is??

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #252 Gepost op: 5 augustus 2012, 19:36:51 »
Ze gaan hem misschien weg doen (het is via een garage)

Gertjan Hogendoorn

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #253 Gepost op: 6 augustus 2012, 09:23:36 »
Qua Muziek..

Begin stadhuis: Mag ik dan bij jou - Claudia de Breij
Einde stadhuis: I love you more - Racoon

Binnenkomst feest locatie : Engelen bestaan niet - Ron Brandsteder

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #254 Gepost op: 6 augustus 2012, 09:27:34 »
Ben gisteren bezig geweest met het draaiboek. Heb nu 5 pagina's en er komt nog wel wat bij. Sowieso zet ik in mijn draaiboek ook de tafelschikking (voor zowel de lunch als diner) en opstelling van de daggasten tijdens de ceremonie..
Ook de 2 lijsten van groepsfoto's.

Ben alleen nog aan het bedenken, 's morgens zijn de ouders er, onze vriendengroep (7 stuks), nog een vriendin van me, broer/zus.. Dan maken we ook al groepsfoto's..
Gaan we dandie foto's ook in het stadion maken?

Aan de ene kant denk ik van 'nee', scheelt ook tijd. Maar aan de andere kant denk ik jawel want 's morgens is dat bij ons trouwvervoer en 's middags echt op de locatie zelf.

Wat zouden jullie doen?

Iemand nog ideeen over wat jullie zouden doen in mijn schoenen?

Lielaloesje

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #255 Gepost op: 6 augustus 2012, 09:37:55 »
Ben gisteren bezig geweest met het draaiboek. Heb nu 5 pagina's en er komt nog wel wat bij. Sowieso zet ik in mijn draaiboek ook de tafelschikking (voor zowel de lunch als diner) en opstelling van de daggasten tijdens de ceremonie..
Ook de 2 lijsten van groepsfoto's.

Ben alleen nog aan het bedenken, 's morgens zijn de ouders er, onze vriendengroep (7 stuks), nog een vriendin van me, broer/zus.. Dan maken we ook al groepsfoto's..
Gaan we dandie foto's ook in het stadion maken?

Aan de ene kant denk ik van 'nee', scheelt ook tijd. Maar aan de andere kant denk ik jawel want 's morgens is dat bij ons trouwvervoer en 's middags echt op de locatie zelf.

Wat zouden jullie doen?

Ik zou t denk ik ergens anders doen. Dan heb je ook foto's met een andere achtergrond en dus met het vervoer. De mensen die er 's ochtends zijn, zijn er 's middags ook nog, dus die foto's kun je dan alsnog maken.

Ik ga morgen trouwjurken passen, spannend!!!! Ga naar twee zaken van Wedding wonderland in Harlingen en één is een grote outlet met alle jurken voor max 500 euro. Ik ga met mijn zus, schoonzus, moeder en beste vriendin, dus een grote groep. We maken er een heel dagje van incl. lunch en diner en dan ga ik dus ook de getuigen vragen. Ik denk trouwens niet eens dat ik de jurk al ga vinden hoor. Ik wil vooral kijken wat mij goed staat, maar wie weet.. Zin in! Ik laat jullie weten hoe het was!

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #256 Gepost op: 6 augustus 2012, 09:57:26 »
@Lielaloesje, ik snap je geloof ik niet??
We hebben 2 momenten waarop we groepsfoto's maken.
Want in het stadion is het trouwvervoer er niet meer dus na de lunch ga ik met die paar mensen (gezin + vriendengroep) sowieso foto's maken bij het trouwvervoer..

De vraag was alleen, ga ik dan in het stadion zelf (= trouwlocatie, ook bijzonder) weer foto's maken met gezin en met vriendengroep of laat ik die achterwege?ps Super tof dat je al gaat kijken voor jurken! Ik moet wachten tot 20 oktober.. AAAAHHH!!

Lielaloesje

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #257 Gepost op: 6 augustus 2012, 10:11:13 »
@Lielaloesje, ik snap je geloof ik niet??
We hebben 2 momenten waarop we groepsfoto's maken.
Want in het stadion is het trouwvervoer er niet meer dus na de lunch ga ik met die paar mensen (gezin + vriendengroep) sowieso foto's maken bij het trouwvervoer..

De vraag was alleen, ga ik dan in het stadion zelf (= trouwlocatie, ook bijzonder) weer foto's maken met gezin en met vriendengroep of laat ik die achterwege?

ps Super tof dat je al gaat kijken voor jurken! Ik moet wachten tot 20 oktober.. AAAAHHH!!

Oooh zo! Sorry, ik begreep jou niet goed. Euh.. nee, zou het dan denk ik niet nog een keer doen. Maar is ook meer wat je zelf leuk vindt, want ik ben sowieso niet echt van de geposeerde foto's. In het stadion kun je wel leuk met z'n tweeën of met een groep (bv alleen de mannen) aan komen rennen en dan een foto maken. Dat soort geposeerde foto's vind ik dan wel weer grappig. Goed trouwens dat je zo ver bent met het draaiboek!

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #258 Gepost op: 6 augustus 2012, 10:29:30 »
@Lielaloesje, bedankt voor je idee! Ben zelf ook niet van de geposeerde foto's maar wilde eigenlijk wel graag met mn vrienden maar ook mn ouders bijv op de foto in het stadion.. Want zeg nu zelf, hoe vaak sta je midden op het veld met die personen?
Maar had helemaal niet eraan gedacht dat zulke "actie" foto's ook kei leuk zijn.. Top!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #259 Gepost op: 7 augustus 2012, 09:31:46 »
@ misseagle, ben je bekend met pinterest? Daar staan vaak hele leuke ideeën op, ook voor groepsfoto's bijvoorbeeld..
Ik zou denk ik wel op de locatie ook nog foto's maken met ouders en vrienden.. Wanneer heb je die kans nou, om in het PSV stadion dat soort foto's te maken,,
Wat voor trouwvervoer hadden jullie ook alweer?
( ik hou t echt niet meer bij allemaal, sorry)

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #260 Gepost op: 7 augustus 2012, 10:12:00 »
Ja volgens mij heb ik het trouwvervoer er niet op gezet omdat ik geen idee heb of er iemand meeleest en dat moet geheim blijven!
Maar heb inderdaad pinterest en zal kijken of ik iets vind wat van toepassing is in het stadion ;-) Iets met een bal, een goal, etc ;-)

Verder hebben we van Bavaria bericht gekregen dat we gratis 100 sleutelhangers/flesopeners mogen komen ophalen. Is in de vorm van een PSV shirtje en achterop staat bavaria.
Kei gaaf dus als bedankje en daar doen we dan nog iets anders bij :)

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #261 Gepost op: 7 augustus 2012, 11:33:58 »
Super leuk Misseagle!! Weet je wat dan cool is erbij, als je een potje met rood en witte snoepjes hebt en dan de sleuterhanger met rood witte lintjes om de hals van de potjes heen bindt. Dat lijkt me er echt gaaf uit zien.

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #262 Gepost op: 7 augustus 2012, 12:34:22 »
wat leuk dat bavaria daaraan meewerkt en jullie deze sleutelhangers geeft..
Goed geregeld!!

vogens mij kan je in het stadion echt super toffe foto's maken.. leuk!!

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #263 Gepost op: 7 augustus 2012, 12:44:27 »
Super leuk Misseagle!! Weet je wat dan cool is erbij, als je een potje met rood en witte snoepjes hebt en dan de sleuterhanger met rood witte lintjes om de hals van de potjes heen bindt. Dat lijkt me er echt gaaf uit zien.

Ja daar zaten we ook al aan te denken.
Echter hebben we ook andere bedankjes besteld, die OsCarel ook heeft.
Gastendoekjes in de vorm van een hondje.

Dus nog even kijken hoe we dat allemaal gaan combineren!

LatinBride

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1659
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #264 Gepost op: 7 augustus 2012, 19:13:38 »
Een lintje om de hals van de puppie en de sleutelhanger als bedeltje misschien?

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #265 Gepost op: 7 augustus 2012, 19:43:05 »
De pup zit wel in een doosje, willen eigenlijk de sleutelhanger wel zichtbaar.
Maar zodra we de doosjes binnen hebben zullen we beter zien wat kan denk ik!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #266 Gepost op: 8 augustus 2012, 10:37:19 »
klinkt leuk miss eagle..

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #267 Gepost op: 9 augustus 2012, 10:54:21 »
Ja ze zien er op t plaatje erg leuk uit en omdat we volgend jaar ook een pup krijgen is het ook toepasselijk!
Kunnen we er iets geinigs bij op het kaartje zetten :)

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #268 Gepost op: 9 augustus 2012, 12:00:13 »
ik heb echt last van het fiet dat ik nog steeds denk dat het nog zooooooooooo lang duurt vorodat we gaan trouwen!! als ik hier alle verhalen lees denk ik steeds, jeetje; daar zijn wij nog helemaal niet mee bezig.
En ik roep nu heel stoer tegen mijn omgeving; er kan sowieso getrouwd worden; gemeentehuis geregeld, zaal is geregeld en de band is geregeld. Ik heb mijn jurk ook al...

Maar er moet eigenlijk nog heel veel geregeld worden.... Misseagle, denk dat ik toch je lijstje ga inpikken.... (heb je hem toevallig in excel staan:-)  

Vanavond of morgenavond maar eens met AS om de tafel voor de fotograaf, lijkt me ook wel een essentieel dingetje...

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #269 Gepost op: 9 augustus 2012, 12:12:38 »
Het is ook nog ver...
Daarom twijfelde ik over de bedankjes.
Maar ik kwam ze tegen en ik dacht.. damn die zijn top en passen helemaal bij ons en mijn AS was er ook weg van.
Tsjah waarom dan niet direct bestellen?
Nu was de kortingsactie er nog!

Heb het lijstje in excel staan.
Als je me even je emailadres stuurt in de pm dan mail ik hem naar je!

Jij hebt overigens al een band en een jurk en dat heb ik dus nog niet!
Dus ik loop voor qua bedankjes en fotograaf maar jij weer met de band en jurk :wink:

Jorien26

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #270 Gepost op: 9 augustus 2012, 12:35:28 »
Hey ladies,

Wij hebben weer 2 dingetjes geregeld, weer wat van de to-do-lijst af, heerlijk!
Onze fotograaf wordt Judith van JCNfotografie. We vinden haar foto's echt supermooi, heel romantisch en niet zo'n fel kleurgebruik wat we bij veel andere fotografen wel hebben gezien.
En we hebben ook de DJ geregeld! Dat wordt Rene van White-Vision. Erg leuk gesprek gehad en hij heeft een hele mooie witte DJ-booth en mooie LED lichtshow erbij.

En nog een paar nachtjes slapen en dan jurken passen!!!  :biggrin:  :biggrin:

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #271 Gepost op: 9 augustus 2012, 12:38:25 »
@Jorien mag ik  vragen wat jullie DJ kost?

Jorien26

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #272 Gepost op: 9 augustus 2012, 12:51:10 »
@misseagle we komen op zo'n 1200 euro uit.. maar dat komt wel omdat we een vrij uitgebreide show hebben. geloof dat z'n kleinste show zo'n 950 euro kost! Tis wel een flinke smak geld maar ik vind een goede DJ toch wel erg belangrijk voor de sfeer van het feest!

misseagle

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #273 Gepost op: 9 augustus 2012, 12:54:31 »
Hmm oke.
Nee dan weet ik dat het ver boven ons budget zit haha!

Een goede DJ vind ik ook belangrijk, maar poespas eromheen hoeft dan weer niet :wink:

Yvon83

  • Gast
Trouwen In Mei 2013
« Reactie #274 Gepost op: 9 augustus 2012, 18:47:03 »
Hihi, wij hebben een band met 5 mannen en 1 zangeres voor 750 :biggrin: Mijn vriend wou persé geen DJ..

Verder lopen wij ook behoorlijk achter op sommigen hier, vooral die detaildingen komen wat mij betreft later wel..

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards