collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 798449 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #775 Gepost op: 3 november 2012, 16:32:54 »
jootje: mooie jurk!
jorien gefeliciteerd met de ondertrouw en de 8 jaar!

wij zijn deze maand 2.5 jaar samen!

ik krijg een zonnehemel!! voor mijn winterdip! t kleurtje is mooi meegenomen
12 november komt ie, me happy

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #776 Gepost op: 3 november 2012, 20:31:43 »
hey ladies ! een van jullie heeft hier laatst een internetten laatst van een webwinkel was je goedkoop  trouw dingen kunt kopen... kan hem niet vinden... moet nog zoek naar een hoepel.... En hoe weten jullie nou wat voor maat torselet je nodig hebt... Ik weet niet hoe ik er een kan zoeken op marktplaats of zo terwijl.ik.nu mijn maten van volgend jaar nog nniet weet...

Ik heb mijn hoepel via www.bruid-online.nl gekocht. Heel snel in huis en hele mooie kwaliteit, niet duur.

Goh, ik heb nog geen reactie gehad op mijn jurk die ik op de mail heb gezet. Is ie zo lelijk?  :biggrin:
ja deze link bedoelde ik :-) en ga nu meteen even je jurk bekijken helemaal niet meer aan gedacht....

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #777 Gepost op: 3 november 2012, 20:53:16 »
Even niet in de mail gekeken en direct 2 mooie jurken!
Mooi me myself and i.. ben jij dan Tol? en Jootje!

En leuke foto's van de ondertrouw Jorien!
Wat leuk dat jullie het zo uitgebreid hebben gedaan

WIj gaan 's avonds uit eten in het restaurant waar we 's middags heen gaan om te proosten, foto's te maken.. maar dat doen we gewoon met zijn tweeen!
Ik krijg geen vrije dagen voor ondertrouw en trouwen, wij werken met een verlofmandje en daar gaan alle soorten vrije dagen uit.. ene jaar gunstig andere jaar minder gunstig

WIj zijn trouwens in januari 3 jaar samen..

tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #778 Gepost op: 3 november 2012, 21:55:25 »
Even niet in de mail gekeken en direct 2 mooie jurken!
Mooi me myself and i.. ben jij dan Tol? en Jootje!

En leuke foto's van de ondertrouw Jorien!
Wat leuk dat jullie het zo uitgebreid hebben gedaan

WIj gaan 's avonds uit eten in het restaurant waar we 's middags heen gaan om te proosten, foto's te maken.. maar dat doen we gewoon met zijn tweeen!
Ik krijg geen vrije dagen voor ondertrouw en trouwen, wij werken met een verlofmandje en daar gaan alle soorten vrije dagen uit.. ene jaar gunstig andere jaar minder gunstig

WIj zijn trouwens in januari 3 jaar samen..
nee ik heb laatst al ee. Keer mijn c
Foto s erop gezet :-)

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #779 Gepost op: 3 november 2012, 22:36:12 »
Leuke foto's Jorien.

Waar laat je de taart maken als ik vragen mag?

Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #780 Gepost op: 4 november 2012, 01:45:30 »
Bij sweet things in zeist. (sweetthings.nl)

suus098

  • Junior
  • **
  • Berichten: 67
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #781 Gepost op: 4 november 2012, 08:52:40 »
@Jorien: Leuke taartjes! Ze zagen er lekker uit. Ben wel nog errug benieuwd naar je jurk  ;)

Wij hebben binnenkort een afspraak voor het proeven van de taart. Nu moet ik zelf een aantal smaken voor de vulling  doorgeven. Hebben jullie al enig idee wat jullie gaan kiezen? Ik zat wel te denken om een frisse smaak te gaan nemen  aangezien de buitenkant al zo zoet is.

Ik was een beetje aan het neuzen op het internet naar accessoires en vroeg mij af of jullie een handtasje nemen? Ik vind het opzich wel leuk, maar vraag mij af of het wel echt nodig is en je het wel gebruikt.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #782 Gepost op: 4 november 2012, 10:44:25 »
Zal weer eens in de mail kijken, al eventjes niet gedaan! Komt omdat ik zelf ook al 4 email adressen heb (vraag me niet hoe en of waarom :P) en dan nog een mail van het 2013 topic en van mei 2013 haha.. Dus vergeet t nogal vaak!

Een handtasje is wel leuk, vooral zo'n clutch maar als ik ook al mn bruidsboeket vast heb en dan ook nog dat tasje.. Lijkt me niet handig! Denk dat ik mijn dingetjes aan mama geef, kan zij t bijhouden enzo! Of aan mn schoonzusje, die moet toch wat bijwerk make-up bij zich hebben ;)

steef1

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #783 Gepost op: 4 november 2012, 11:56:44 »
De kleedjes staan jullie beeldig !

Proficiat Jorien !

leuk een zonnehemel !


ik ga binnen 2 weken de bruidsjurken zien van 2013 ,
ben benieuwd of ik bij mijn keuze blijf :)


Jorien26

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #784 Gepost op: 4 november 2012, 12:19:05 »
ik heb de foto's van mezelf in mn jurk op de mail gezet!! Ben benieuwd wat jullie er van vinden...  :)
« Laatst bewerkt op: 5 november 2012, 13:34:07 door Jorien26 »

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #785 Gepost op: 4 november 2012, 16:14:13 »
Even niet in de mail gekeken en direct 2 mooie jurken!
Mooi me myself and i.. ben jij dan Tol? en Jootje!

En leuke foto's van de ondertrouw Jorien!
Wat leuk dat jullie het zo uitgebreid hebben gedaan

WIj gaan 's avonds uit eten in het restaurant waar we 's middags heen gaan om te proosten, foto's te maken.. maar dat doen we gewoon met zijn tweeen!
Ik krijg geen vrije dagen voor ondertrouw en trouwen, wij werken met een verlofmandje en daar gaan alle soorten vrije dagen uit.. ene jaar gunstig andere jaar minder gunstig

WIj zijn trouwens in januari 3 jaar samen..
nee ik heb laatst al ee. Keer mijn c
Foto s erop gezet :-)

VOlgens mij heb ik allang op jou gereageerd.. maar zoniet de jurk staat je mooi, ik vind hem wel wat druk!

bvandenberg

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #786 Gepost op: 4 november 2012, 17:43:22 »
@flower87  me myself and i ben ik ...dank je vindt mn jurk ook super ....

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #787 Gepost op: 4 november 2012, 19:44:08 »
Wauw Jorien, die jurk staat je prachtig!! Wat heb jij een mooi figuurtje zeg :blush:

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #788 Gepost op: 5 november 2012, 08:25:31 »
Morgen!

Tol: mijn reactie was wat kort lees ik nu.. niet zo bedoeld!

Jorien: wat een prachtig figuur heb jij.. mooie jurk ook!!

Wij hebben inmiddels het hout uitgezocht voor onze bedankjes, zodra de bedankjes binnen zijn kan mijn vriend ze gaan zagen;)


tol81

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1351
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #789 Gepost op: 5 november 2012, 09:21:30 »
Morgen!

Tol: mijn reactie was wat kort lees ik nu.. niet zo bedoeld!

Jorien: wat een prachtig figuur heb jij.. mooie jurk ook!!

Wij hebben inmiddels het hout uitgezocht voor onze bedankjes, zodra de bedankjes binnen zijn kan mijn vriend ze gaan zagen;)

Mijn jurk druk???? Waarom dan? hihi, als je bedenkt dat ik eigenlijk een gekleurde jurk in mijn hoofd had a la onderstaande vind ik het verbazingwekkend dat ik me in deze jurk super voelde:-) 
Maar maakt niet uit hoor...ieder heeft natuurlijk zijn eigen smaak...
Als het goed is word ik eind van de week door de fotograaf gebeld die ook bij mijn nicht heeft gefotografeerd... Hij moet eerst uitzoeken of hij 24 mei kan, zoja gaan we rond de tafel zitten om te kijken of we het eens kunnen worden over de prijzen en onze wensen....

Weet je wat ik lastig vind; een locatie uitzoeken om de 'officiele' foto's te maken.. genoeg mooie plekjes bij ons in de buurt, maar niet mooi genoeg vind ik om trouwfoto's te maken... en om nou op dezelfde plek als mijn broer foto's te maken wil ik ook niet... Bovendien vind ik die plek wel mooi, maar een beetje afgezaagd...
Weten jullie allemaal al waar jullie de foto's maken???

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #790 Gepost op: 5 november 2012, 10:10:21 »
Hoi dames,

Beetje weinig gepost de laatste dagen, maar ik zit er even helemaal doorheen... Jaren hebben wij krom gelegen om te sparen voor een bruiloft. Nu is het dan eindelijk zover, zitten we financieel nog steeds zo krap, dat we gewoon elke maand van ons trouwbudget moeten snoepen om het hoofd boven water te houden. Zijn we oplossingen gaan bedenken, maar geen daarvan lijkt haalbaar of er is wel weer een andere reden waardoor het niet kan... Ons huis staat al ruim een jaar te koop omdat we dit al wel aan zagen komen. Waar we nu aan denken is ons huis met flink verlies te verkopen en dan een veel goedkoper huis terugkopen om zo de kosten te drukken. Dan kan er ook een auto uit, wat ook weer heel veel per maand scheelt. Maar dit lijkt zo simpel, maar dat is het niet.. Gesprek gehad met een hypotheker en het blijkt niet zo makkelijk te zijn als wij denken.. Ook moet het dan in principe nog dit jaar gebeuren en dat is wel heel kort dag..

Kortom, waar ik druk moet zijn met de voorbereidingen en me daar op moet focussen, maak ik me alleen maar zorgen... Ik ben nu net bijna een jaar aan het werk na een zware burnout en ik merk dat ik nog niet goed tegen tegenslag e.d. kan. Ik ben enorm gestresst, slaap niet en kom aan, zonder anders te gaan eten. Ben wel op mn werk, maar er komt niks uit mn handen. Ik zit er echt even doorheen... Moest ik gewoon even van me af schrijven.....

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #791 Gepost op: 5 november 2012, 10:13:46 »
@Bianca, je jurk is niet mijn smaak.. Maar hij staat jou erg mooi! Zakte hij trouwens af? (laatste foto?)

@Jorien, wat leuk de taartjes en de aansnijd foto's!! :D
Je jurk staat je trouwens prachtig! Je hebt er ook echt het figuur voor wauw!

@Jootje, je hebt er een erg lange sleep aan of niet? Kun je die ook nog zo vastmaken dat je er bijv bij dansen geen last van hebt?

@BiancaIngmar, mooi de bovenkant van je jurk!

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #792 Gepost op: 5 november 2012, 10:15:49 »
Hoi dames,

Beetje weinig gepost de laatste dagen, maar ik zit er even helemaal doorheen... Jaren hebben wij krom gelegen om te sparen voor een bruiloft. Nu is het dan eindelijk zover, zitten we financieel nog steeds zo krap, dat we gewoon elke maand van ons trouwbudget moeten snoepen om het hoofd boven water te houden. Zijn we oplossingen gaan bedenken, maar geen daarvan lijkt haalbaar of er is wel weer een andere reden waardoor het niet kan... Ons huis staat al ruim een jaar te koop omdat we dit al wel aan zagen komen. Waar we nu aan denken is ons huis met flink verlies te verkopen en dan een veel goedkoper huis terugkopen om zo de kosten te drukken. Dan kan er ook een auto uit, wat ook weer heel veel per maand scheelt. Maar dit lijkt zo simpel, maar dat is het niet.. Gesprek gehad met een hypotheker en het blijkt niet zo makkelijk te zijn als wij denken.. Ook moet het dan in principe nog dit jaar gebeuren en dat is wel heel kort dag..

Kortom, waar ik druk moet zijn met de voorbereidingen en me daar op moet focussen, maak ik me alleen maar zorgen... Ik ben nu net bijna een jaar aan het werk na een zware burnout en ik merk dat ik nog niet goed tegen tegenslag e.d. kan. Ik ben enorm gestresst, slaap niet en kom aan, zonder anders te gaan eten. Ben wel op mn werk, maar er komt niks uit mn handen. Ik zit er echt even doorheen... Moest ik gewoon even van me af schrijven.....

Meisje wat vervelend zeg :(
Ben je er al zo lang mee bezig met sparen en nog lukt het telkens niet.
Het is inderdaad niet prettig om elk dubbeltje om te moeten draaien, ik weet er alles van..
En de maatregelen die jullie willen nemen klinken enorm moeilijk en hard!

Hopelijk komen jullie eruit en je weet.. je mag hier altijd van je afschrijven!
Denk aan je...!

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #793 Gepost op: 5 november 2012, 10:22:34 »
Thnx meis! het is ook niet niks, maar de enige optie. Als we blijven zitten hoe we nu zitten gaan we het helemaal niet meer redden... Zeker met oog op de toekomst moet er iets gebeuren... en snel ook...

flower87

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 377
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #794 Gepost op: 5 november 2012, 10:22:51 »
Mo: Jeetje dat is niet niks! Sterkte er mee!

Tol: Dat ik hem druk vind is natuurlijk niet dathij ook druk is, dat is een kwestie van smaak. Ik vind het bovenstukje en rok los van elkaar mooi maar bij elkaar te druk.


dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #795 Gepost op: 5 november 2012, 10:46:58 »
mo: pfoe wat  een baggersituatie!het moeten omdraaien van ieder duppie herken ik helaas wel!  ik hoop dat jullie het huis snel kwijt zijn! en probeer te ontspannen!!! ik merk dat ik na mn burn out ook minder makkelijk mee kan veren met tegenslag! het blijft knokken, sterkte meid en een dikke knuffel

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #796 Gepost op: 5 november 2012, 11:15:23 »
Mo, keep your head up.. Ontzettend klote.. Je maakt op een gegeven moment de keuze om te sparen voor een bruiloft, als dan de financiƫn tegen zitten is dat ontzettend zuur. Hou je je grenzen goed in de gaten meis?
Je weet als geen ander waarschijnlijk hoe een burn out er in kan sluipen..

De huissituatie is herkenbaar. Ons appartement staat begin December al twee jaar te koop. Om moedeloos van te worden. Wij zitten niet in de situatie waarin jij zit. We hoeven niet te verkopen omdat we het niet goed kunnen betalen,maar we hebben wel een kinderwens na de bruiloft, en dat zie ik niet zitten op een appartement op 3 hoog zonder lift.. En het vooruitzicht dat je er na 1 januari nog veel meer op gaat inleveren.... Moet er niet aan denken..
Veel succes met alles..



Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #797 Gepost op: 5 november 2012, 11:24:28 »
Echt top hoe jullie allemaal reageren! Doet me goed!

Het probleem bij ons zit er eigenlijk al vanaf de eerste maand dat we het huis kochten... De bank had ons toedertijd verkeerd voorgelicht en even een paar dingen 'vergeten' te melden waardoor we ongeveer 350 euro per maand duurder uit zijn... Vanaf de eerste maand.. Het enige wat we kregen is 'sorry, we kunnen helaas niks voor jullie doen'. Dat was de eerste tijd wel uit te zingen... Maar stijgende brandstofprijzen, mijn burn out.. Het heeft allemaal veel geld gekost. Nu heb ik door de burn out ook niet de baan meer waar ik voor ging, heb het nu super naar mn zin, maar niet het beoogde salaris..
Al met al worden de vaste lasten idd steeds duurder, moet ook niet aan volgend jaar denken.. Aan kinderen hoeven we al helemaal niet te denken in de situatie waarin we nu zitten, dat is gewoon niet te betalen. Dus zeker ook omdat onze kinderwens groot is voor over een tijdje, moet er wat gebeuren.

Ik vind het idd lastig en merk dat die burn out er zo weer insluipt... Afgelopen weekens moest ik eigenlijk werken, maar heb vrij genomen omdat ik het even niet meer aankon... Doe iig zeker mijn best om hem niet weer terug te krijgen!

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #798 Gepost op: 5 november 2012, 11:35:09 »
K#t banken..
Hier hetzelfde verhaal met een lening.. Was volgens de bank beter dan een bouwdepot op de hypotheek, dus hebben we een persoonlijke lening afgesloten om het hele appartement te verbouwen...
Kwam er uiteindelijk op neer dat we de helft van ons salaris kwijt zouden zijn aan rente en aflossing.
Nu hebben mijn ouders de lening afbetaald, en betalen we hen ruim 300 euro in de maand voor de komende 6 jaar nog..Niet teveel over nadenken.. Tuurlijk, aan een bouwdepot zouden we ook geld kwijt zijn, maar niet zo'n hoog bedrag..

Het goed dat je de signalen van de burnout herkend.

sterkte

Mo_23

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1365
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #799 Gepost op: 5 november 2012, 11:38:32 »
Pff idd ben je ook lekker mee dan! Wij hebben nu ook gekeken of we onze hypotheek konden oversluiten omdat de rente nu veel lager is. Had de hypotheker gekeken dat de rente bij de bank niet heel veel scheelde, moesten we maar even ruim 20.000 euro betalen om de hypotheek over te mogen sluiten... Waar denken ze nou weer dat ik dat geld vandaan moet halen??

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards