collapse

Auteur Topic: Trouwen In Mei 2013  (gelezen 800784 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1525 Gepost op: 5 februari 2013, 17:05:05 »
Wij hebben zojuist pak voor lief geregeld   :applaus: Helemaal naar zijn wens, eerst bij winkeltje geweest waar ie de eerste keer pak had laten maken, maar daar hadden ze niet helemaal de stof die hij zocht en ook niet voor het overhemd. In een andere kwamen we er wel helemaal uit, niet helemaal voor de prijs die we in gedachten hadden maar vooruit, voor €350 een compleet driedelig op maat gemaakt pak met stropdas en pochet is nog steeds niet gek! Morgen om 15.00 moeten we al terugkomen voor de eerste passing. Hebben ook stukje stof van het overhemd los kunnen peuteren om te kunnen matchen met de bloemen en schoenen ed. Duurde even voordat ie snapte wat we wilden, maar uiteindelijk wordt het nu helemaal naar liefs wens gemaakt! Handig zon brochure van Roka, hebben die daar achter gelaten zodat ze precies kunnen zien wat we bedoelen :D Ben enorm benieuwd!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1526 Gepost op: 5 februari 2013, 19:16:20 »
@dees, heb jij al eens een foto geplaatst van jullie ringen?? las net ergens dat jullie ook geen 'standaard' soort ring hebben???

Ik weet eigenlijk niet of ik al eens een foto heb geplaatst, Wij hebben Stalen trouwringen met 3 zwarte bandjes erin, Al is het zwart ook net hoe het licht erin valt, Deze ringen dragen wij nu als verlovingsringen, In de mijne staat de naam van AS en andersom, en de verloofdatum staat erin.

Nu willen we eigenlijk de trouwdatum erbij, en als het goed is kan dat ook, en bij mij komt er voor het trouwen nog een diamantje in.


misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1527 Gepost op: 5 februari 2013, 20:51:30 »
Oke dus je bent meegeweest!

Ben echt heel erg benieuwd naar mijn AS zn pak!
Vanavond komt mn vriendinnetje en dan gaan we even kijken naar de bedankkaartjes en de naamkaartjes!

Verder moeten we nog een hoop doen maar daar gaan we nog een aparte lijst van maken.
Sowieso de tekst voor bedankkaartjes bedenken.
En we willen een boekje maken dus daar moeten we ook over nadenken..
En ik moet mn proefkapsel nog, en schoenen en.. en.. aaaaah!

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1528 Gepost op: 6 februari 2013, 03:33:28 »
Mooie ringen Dees!

MissEagle we laten zijn pak maken in Thailand, waar we op dit moment zijn. Ben idd meegeweest, ook toen we in Nederland pakken gingen passen om te kijken wat hij wilde. Als hij hem in Nederland had gekocht was hij met zijn zwagers gegaan maar aangezien we hier met zijn tweetjes zijn, vindt hij het wel heel fijn als er iemand meekijkt. En het maakt hem niet zoveel uit, heb nog aangeboden om thuis te blijven als hij gaat passen, nu we de stof hebben uitgezocht, maar hij wil het gewoon samen doen dus dat gaan we dan ook doen!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1529 Gepost op: 6 februari 2013, 07:27:39 »
mooie ringen Dees!

Wat goed Tam weer iets van het lijstje af. Ik heb as zijn pak ook al gezien. Hij wil mijn jurk totaal niet zien maar vond het wel fijn dat ik weet wat hij draagt zo kunnen we ook opzoek naar een bijpassend pak voor onze zoon.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1530 Gepost op: 6 februari 2013, 08:56:13 »
Oh Tam zit je daar nu? en dan op t forum? ga eens lekker genieten! Hihi...

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1531 Gepost op: 6 februari 2013, 13:43:22 »
Ja we zitten daar nu :D Zitten in het huis van de baas van lief, met wifi, dus als we lekker aan het zwembad liggen wissel ik het lezen en internetten een beetje af, vandaar dat ik ook op het forum rondhang ;)

Heb net een mooie paarse sjaal gescoord voor maar een paar euro, die kan ik mooi als omslagdoek gebruiken op de bruiloft mocht het frisjes zijn. Hebben gekeken naar kleine boeddha's als bedankje en uitgerekend wat we ervoor willen geven, wil het goedkoper zijn dan in Nederland bestellen. Nog even verder neuzen en dan kijken of we ze voor die prijs kunnen krijgen, moet nog best wat af maar aangezien we er veel willen, ben ik wel benieuwd of ze ermee akkoord gaan! En eerste passing van het pak gehad, echt al heel mooi! Zaterdag terug voor het verdere afpassen, er moet links en rechts wel wat ingenomen dus kijken of het dan goed is. Leuk leuk :D Willen alleen nog even kijken of we hier ook goedkoop wensballonnen mee kunnen nemen of dat we die ook beter in Nederland kunnen bestellen.

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1532 Gepost op: 6 februari 2013, 16:34:10 »
heerlijk tam geniet ervan :-) en lekker bezig met de trouwplanning geweldig :-)

dames ik heb een klein probleem met het pak van onze zoon. As heeft een blauw pak met iwts glim erin een beetje afwijkende kleur blauw. Nou konden ze bij de winkel geen pak in dezelfde kleurtint leveren voor een ukkie van 2. En ik kan dus echt nergens een.pak vinden wat qua kleur in de buurt komt. Weten jullie nog turkse zaken of iets waar ze kinderpakken verkopen? In de hoop dat hun wel iets afwijkende kleuren hebben.

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1533 Gepost op: 6 februari 2013, 17:09:50 »
Oooh dames, vandaag proefkapsel en make up gehad! Echt heel gaaf en ik ben eruit! Weer iets klaar..
Via mobiel geprobeerd foto's te mailen en geloof dat het gelukt is...

Verder heb ik vandaag kousen gekocht, en daarmee heb ik alle accesoires voor mij in huis!!

Totaal onverwacht ook tegen de auto lintjes aangelopen en heeft mijn zus een onwijs mooie decoratie voor de bruiloft gekocht! Een hart met 2 duiven eronder.

Kortom ik heb een super dag gehad

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1534 Gepost op: 6 februari 2013, 18:12:46 »
@Kimmt, helaas ben daar niet zo in thuis. Kun je dan niet juist een heel andere kleur pakken zodat je niet straks hebt dat t afwijkt??

@Dees, oeh ik moet zelf ook nog kousen en mooi ondergoed! Wil mooie lingerie en dus ook corrigerend en dan wisselen eind vd avond!
Waar heb je de kousen gekocht?

Ik ben echt zwaar pissig op mn werk. Vooral op de planning. Wij kunnen onze eigen rooster aanpassen zeg maar, aangeven wat onze beschikbaarheid is. En dat kan je dus ook veranderen 2 weken van te voren. Nu heb ik voor de week van 22 februari een beschikbaarheid opgegeven dat ik op de vrijdag dus na 14uur niet meer beschikbaar ben omdat ik dan een verrasingsweekend heb voor mn AS ivm valentijn. Maar nu hebben ze me toch ingepland tot half 7! Grrr Moet ik dat weer gaan veranderen en proberen te ruilen ofzo.. Weet niet hoor maar kunnen die prutsers niets?
Week erop heb ik dus ook aangegeven op de vrijdag niet te kunnen en op zaterdag maar tot 11uur ivm onze meet.
Kijken of dat wel goed gaat :S

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1535 Gepost op: 6 februari 2013, 18:36:25 »
Ik heb de kousen bij een speciaalzaak gehaald in Gouda, vanwege mijn stevige bovenbenen heb ik duurdere kousen maar goed..

Nou qua lingerie heb ik dus een torselet gekocht bij mn jurk en nu n mooie slip erbij, dus ook klaar

Lekker geregeld op je werk zeg pff

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1536 Gepost op: 6 februari 2013, 18:40:32 »
Aha... ja torselet heb ik via mn bruidszaak, maar rest dus nog niet.. komt nog wel!
Vriendinnetje van me wilde al mee met uitzoeken van lingerie hihi!

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1537 Gepost op: 6 februari 2013, 19:09:42 »
heerlijk tam geniet ervan :-) en lekker bezig met de trouwplanning geweldig :-)

dames ik heb een klein probleem met het pak van onze zoon. As heeft een blauw pak met iwts glim erin een beetje afwijkende kleur blauw. Nou konden ze bij de winkel geen pak in dezelfde kleurtint leveren voor een ukkie van 2. En ik kan dus echt nergens een.pak vinden wat qua kleur in de buurt komt. Weten jullie nog turkse zaken of iets waar ze kinderpakken verkopen? In de hoop dat hun wel iets afwijkende kleuren hebben.

Je zou bij suitsyouwell.com kunnen kijken, ze hebben ook n winkel hoor, en anders misschien voor je zoontje ook een andere kleur, wit pak, blauw hemd?

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1538 Gepost op: 6 februari 2013, 22:23:38 »
Breekt in

@ misseagle, heb je hier iets aan? http://myvanssale.com/goods-274-Glitter-Authentic-Red.html

http://www.usvansshoes.com/vans-glitter-authentic-shoes-red-1608.html

Anders zou ik als ik jou was rode vans kopen en dan met modpodge glitters erop lijmen!

Breekt weer uit! :)
« Laatst bewerkt op: 6 februari 2013, 22:25:20 door Vilickylucky »

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1539 Gepost op: 7 februari 2013, 05:54:16 »
Thnx!! Wat een prijs verschil trouwens! Ik ga heel snel die dingen keer passen want wil wel de goede maat bestellen en heb in duitsland schoenen aan gehad maar weet niet meer welke maat t was.. en die waren ook te groot!

Kimmtt

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 266
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1540 Gepost op: 7 februari 2013, 16:27:09 »
 :applaus: :applaus: net gebeld mijn trouwjurk is binnen. Mag hem morgen weer even passen en dan een maand voor het trouwen gaan ze hem volledig op maat maken. Kan ik mooi nog net die laatste kilo's kwijt :-) heb er helemaal zin in morgen mijn jurk weer even aan :-)

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1541 Gepost op: 7 februari 2013, 17:06:29 »
Leuk Kimmt!!Je jurk weer aan..
hier lag gisteren de nieuwe TROUWEN in de bus.. Ik heb niks besteld.. dus geen idee waar die vandaan komt.. Maar heelleuk.. lekker bladeren..

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1542 Gepost op: 7 februari 2013, 17:30:03 »
Had ook de trouwen in de bus.. maar had nog een bruid & bruidegom liggen haha..

@Kimmt, wat fijn dat je hem weer aan mag! en beter zeg dat je pas maand ervoor terug hoeft voor het op maat maken.
Dat zou ik ook wel willen!

Tam1987

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 487
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1543 Gepost op: 7 februari 2013, 17:55:24 »
Gaaf dat ie binnen is Kim :D Leuk, morgen weer passen, veel plezier! ik zou ook wel weer een keertje willen!

Maken ze hem bij jou dan al eerder op maat Misseagle? Die van mij is in principe ook al wel op maat, maar hoef geen kilo's kwijt te raken dus dat scheelt ook wel. Moet juist oppassen dat ik straks, door zenuwen vooraf, niet teveel afval. Maar moet hem 2 weken van tevoren nog een keer passen en als er dan nog iets aan gedaan moet worden, kan dat alsnog.

misseagle

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1544 Gepost op: 7 februari 2013, 17:56:24 »
Weet niet precies, volgens mij zodra hij binnen is moest ik hem weer passen, maar ik hoop dat ik dat kan rekken tot begin april in ieder geval!
Lijkt me wel moeilijk om niet meer af te vallen straks....

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1545 Gepost op: 7 februari 2013, 18:15:33 »
Tja Tam, daar ben ik ook wat huiverig voor.. Op het laatste moment door stress afvallen.
We hebben nu even een heftige tijd op het werk, en ik ben meteen een kilo kwijt zag ik vandaag..
Mijn jurk wordt eind Maart op maat gemaakt en dan moet ik dus op gewicht blijven,.Ik heb gelukkig wel een veter, dus dat geeft wat ruimte om te schipperen..

Maar mijn korte jurk heeft een rits, dus daar moet ik wel voorzichtig mee zijn, wordt nogal wild in gedanst ;s avonds..

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1546 Gepost op: 7 februari 2013, 19:38:12 »
Dames, haal adem, Als je een jurk met een  vetersluiting hebt dan heb je ongeveer 3 kilo schipperruimte. Je moet inderdaad geen kilo's meer af willen vallen, maar schommelen is menselijk en een goede coupeuse houd daar ook rekening mee..

Yvon83

  • Gast
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1547 Gepost op: 7 februari 2013, 19:42:03 »
Volgens Anastasi had ik nog wel 5-7 kilo speling! Maar daarom moet ik 2 weken voor de bruiloft nog wel een keer de jurk aandoen..

Marlie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
    • de sminkies
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1548 Gepost op: 7 februari 2013, 20:26:10 »
hihi.. dat scheelt.. Thanx voor de geruststellling..
Mijn korte jurk laat ik een maand voor de bruiloft vermaken..

dees87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1273
  • Geslacht: Vrouw
  • Home is where you are!
Re: Trouwen In Mei 2013
« Reactie #1549 Gepost op: 7 februari 2013, 20:46:53 »
Volgens Anastasi had ik nog wel 5-7 kilo speling! Maar daarom moet ik 2 weken voor de bruiloft nog wel een keer de jurk aandoen..

Dar klopt bij Anastasi is het net iets meer maar dat komt omdat zij ze van 0 opbouwt, wanneer je hem in een bruidszaak koopt is er een standaardpatroon met op de maat aamgepaste flappen achter de veter, daarom is de speling ook net iets minder. En het ligt er natuyrlijk ook aan waar de kilo's gaan zitten als je aankomt, bij mij wordt het altijd naar mn buik gezogen, maar als je op je benen aankomt is het weer anders...

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards