collapse

Auteur Topic: September 2013  (gelezen 1082407 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4550 Gepost op: 30 januari 2014, 21:02:35 »
Ow jeej wedding wat heb je?

Ik ben al een tijdje afwezig op het forum.... Laatste loodjes van de opleiding vallen mij zwaar!
Heb vanaf 2 jan al 5 examens gehad. Ik moet er nog 1! Aankomend weekend sluit ik mij nog even af van de buitenwereld ;) heb mij wel voorgenomen om van het weekend nog even naar de winkels te gaan , even ontspanning ;)

Heb mij voorgenomen dat ALS ik slaag voor mijn laatste examen dat wij savonds lekker uit eten gaan!

Vlinder hoe gaat het met je?

Sperzieboon hoe is het afgelopen met de vloer van jullie huis?

Ik heb tot nu toe op die ene vrienden na , alleen maar leuke reacties gehad op mijn auto!

Ik ga lekker tv kijken en vroeg mijn mandje in :D fijne avond!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4551 Gepost op: 31 januari 2014, 21:11:59 »
Fijne avond lizzz, zo'n etentje heb je zeker verdiend na zo'n studie!

Joyce, ik zag de verbouwfoto's in een andere topic, dat is flink wat werk, wel super om zo alles helemaal te mogen beslissen. Wij hebben een soortgelijke verbouwing gehad, het is echt dubbel en dwars waard!

Vlinder, goed dat je de rust neemt. Heerlijk om zo met de babyspullen te rommelen hé! Geniet nog maar lekker van je meisje in je buik, straks moet je haar echt gaan delen :biggrin:

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4552 Gepost op: 1 februari 2014, 20:15:47 »
Daar ben ik ook weer meiden...

Hoe gaat het met je Wedding? Vervelend dat je aan het kwakkelen bent met je gezondheid. Sterkte!

Heb je lekker gewinkeld Lizzz? Dat heb je soms gewoon nodig he hihi! Leuk dat jullie uit gaan eten als je je laatste examen hebt gehaald, gelijk heb je lekker, lekker even ontspannen.

Joyce hoe gaat het met de verbouwing en Mariska hoe gaat het met jou?

Met mij gaat het niet zo heel goed. Kon gisteravond echt niet meer lopen dus dat was wel even heftig. Mijn man heeft me op bed gelegd en na een nachtje liggen en redelijk slapen kan ik vandaag gelukkig weer zelf een beetje uit de weg. Maandag voor de zekerheid maar even het ziekenhuis bellen wat ik nu het beste kan doen. Waarschijnlijk zo rustig aan mogelijk maar rustiger dan dit kan bijna niet zou ik denken maar ik wil toch even overleggen.
Hoewel ik veel pijn heb geniet ik nog wel steeds van mijn zwangerschap. De bewegingen van ons meisje en het contact met haar vind ik zo bijzonder. Nog een kleine vier weken... dan kunnen we haar eindelijk vast houden.

Hoe gaat het met de andere meiden?

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4553 Gepost op: 4 februari 2014, 16:18:46 »
Wedding, ik hoop dat er niets ernstigs is met je gezondheid!??

Vlinder, fijn dat je niet zo tegen de bevalling op ziet. Misschien heb ik, als het zo ver is, ook die tijd nodig om er aan te wennen. Al denk ik nu dat wennen niet gaat lukken ;) Fijn dat ze al ingedaald is. Wel balen dat lopen steeds slechter gaat. Laat je goed verwenen en geniet er nog even van. Wie weet komt ze wel eerder.

Lizzz, hier ook nog gefeliciteerd!  :applaus: :applaus: Zag op FB dat je ook je laatste examen gehaald hebt. Vanavond dus lekker uiteten?

Mariska, jij ook gefeliciteerd. Zag ik t spannend-topic dat ook jullie wat te vieren hebben!

Hier druk bezig met de verbouwing! Het gaat hard. Manlief en papa zijn volop bezig met de electriciteit- en de waterleidingen. We doen inderdaad veel zelf (om antwoord te geven op de vraag van Vlinder). Wij laten een elektricien, alleen voor het aansluiten van de meterkast, een stucadoor en de vaste trap naar zolder laten we maken. Die trap en stucen kan manlief ook maar is niet zijn expertise, dus duurt te lang.
Net naar de dierenarts geweest met de hond om te enten. Gelijk naar een bult in de lies laten kijken. De DA vertrouwt het niet en er is weer weefsel opgestuurd voor onderzoek. Dus weer afwachten. Heb daar ook gezegd dat we haar niet meer laten opereren, mocht het weer kwaadaardig zijn. Toen schoot ik ff vol daar (nu ook weer trouwens). Het is zo'n definitieve beslissing voor ons Faye. Vooral omdat ze pas net drie is, maakt het nog net wat moeilijker dan wanneer ze 12 was geweest ofzo.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4554 Gepost op: 4 februari 2014, 19:27:50 »
Ha meiden, ben ik ook weer een keer!

@Lizzz Gefelici met je laatste examen! Inderdaad lekker uit eten vanavond! :D Zag trouwens op FB ook je huisje. Zag er super leuk uit, snap niet dat je nog geen kijkers hebt gehad! Trouwens ook leuke meubels, wij willen misschien ook voor wit gaan..
@Mariska Gefeliciteerd!! Is lekker vlot gegaan he?!
@Joyce Jullie dus nog steeds niets te vieren wat dat betreft..?  :-\ Gelukkig gaat het klussen wel allemaal voorspoedig!
@Vlinder Heb je nog contact gehad met het ziekenhuis? Vervelend zeg, dat je zo'n last heb. Vind het wel erg mooi (en bewonderenswaardig) dat je nog zo geniet van je zwangerschap.

Een vriendin van mij is vandaag uitgerekend. Ben benieuwd wanneer het komt!

We mogen een keertje langs komen om e.e.a. op te meten in ons nieuwe huis. We vinden het wel zo netjes om eerst de hypotheek rond te hebben, voordat we daar gaan snuffelen. Dat moet uiterlijk deze maand rond zijn, dus daarna gaan we ons bezig houden met de inrichting. Laatste tijd heel druk geweest met allerlei formulieren verzamelen en invullen voor de hypotheekadviseur. Donderdagochtend weer een afspraak met haar. Ben benieuwd.

Nu moet ik weer even werken. Fijne avond!

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4555 Gepost op: 5 februari 2014, 08:58:40 »
Hoi meiden, ben inderdaad pril zwanger, erg spannend! We hebben het ook nog aan niemand verteld.

Lieve joyce, hoop dat het voor jullie ook snel zo mag zijn, ondertussen hopelijk wat afleiding van jullie huis met klussen.

Wedding hoe gaat het nu?

Sperzieboon, succes met alle voorbereidingen! Super leuk om met de inrichting bezig te mogen zijn!

Vlinder, hoe gaat het nu met je?

Lizzz hoe was het etentje?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4556 Gepost op: 5 februari 2014, 14:01:07 »
Mariska gefeliciteerd met je zwangerschap.

Bedankt voor de felicitaties van het behalen van de opleiding.
Eindelijk!  Na 15 maanden eindelijk klaar met de opleiding.
Ik besef het niet helemaal , denk pas als ik straks zo veel vrije tijd heb dat ik dan pas denk ik ben echt klaar!

In april pas de diploma uitrijking dus duurt nog even!

Een vriendin van mij vertelde dat hun van de week de 20 weken echo gehad hebben en dat ze een meisje krijgen. Zo leuk :)

Fijne dag allemaal!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4557 Gepost op: 5 februari 2014, 15:11:39 »
Joyce, ik merk dat ik echt wel naar de bevalling toe moet groeien. In het begin van mijn zwangerschap kon ik een soort van in paniek raken als ik aan de bevalling dacht. Maar nu ben ik er wel klaar voor. Die tijd had ik echt wel nodig hihi!
Jeetje wat heftig voor jullie met Faye.. ze is nog zo jong en dan nu al zoveel tumoren gehad. Kan me voorstellen dat je daar emotioneel van bent, Faye is jullie maatje en die wil je niet kwijt (en helemaal niet als ze nog zo jong is). Duurt het lang voor jullie uitslag krijgen van het onderzoek? Sterkte in ieder geval meid!

Sperzieboon, aanstaande vrijdag moet ik weer op controle naar de gynaecoloog. Benieuwd wat hij te zeggen heeft als hij me zo ziet ‘lopen’.  Stiekem hoop ik dat ze besluiten om de bevalling eerder in te leiden. Ik zie mezelf eerlijk gezegd niet nog zo 3,5 week lopen.. vrees ook dat ik op een gegeven moment echt niet meer kan lopen en dan moet ik nog bevallen… Vrijdag maar even overleggen.
Ik vind zwanger zijn nog steeds een wonder en het getrappel van ons meisje in mijn buik geniet ik zo van, dat ik dat ook echt zal missen als ik straks bevallen ben.
Is je vriendin al bevallen?
Komt inderdaad een hoop kijken he bij het rond krijgen van een hypotheek. Succes donderdag!

Mariska, gefeliciteerd met je zwangerschap, wat leuk! Hoe ver ben je?

Oh ja Lizzz dan heb je ineens meer vrije tijd, dat is lekker. Kan me wel voorstellen dat je het je nu nog niet echt beseft.
Leuk dat een vriendin van jullie een meisje krijgt.
De diplomering laat inderdaad nog even op zich wachten, maar je hebt het gehaald, dat is het belangrijkste voor nu hihi!

Wedding, hoe gaat het met jou?

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4558 Gepost op: 5 februari 2014, 23:05:28 »
Och ja Joyce, helemaal vergeten te reageren op de situatie met je hond! Sterkte ermee, afwachten wat de uitslagen zijn...

Hier nog geen nieuws rondom m'n zwangere vriendin..

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4559 Gepost op: 6 februari 2014, 11:03:53 »
Spannend, wanneer het kindje komen gaat sperzieboon!
Fijn dat jullie nog een keer langs kunnen komen bij t huis. Slim om te doen als de hypotheek rond is inderdaad.

Vlinder, ik hoop voor jou dat je kindje eerder komt. Kun je er nog meer van genieten, alleen dan buiten je buik  :biggrin:

Lizzz, je zult zeker meer vrije tijd hebben. Ik vond dat zooo heerlijk klaar te zijn met school. Nu neem ik nog wel eens wat werk mee naar huis om af te maken, maar het is nooit zo veel als al dat huis- en leerwerk. Geniet ervan!! Wil je jezelf nog hoger op gaan leiden of is het zo goed voor je?

We krijgen begin van de week de uitslag. Ben benieuwd. Het nieuws is nu wel gezakt. Denk nu ook wel dat de uitslag goed kan zijn, maar het ziet er gewoon niet goed uit.  Nouja er zit niets anders op dan afwachten.
Wat een heerlijk weer is het nog steeds hè! Ik hoop dat de winter niet meer komt. Zo maar eens een wandeling maken met de hond, voordat het gaat regenen.

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4560 Gepost op: 6 februari 2014, 18:00:08 »
Vlinder het begint op te schieten voor jou! Hopelijk krijg je goed nieuws van de dokter, wat betreft de bevalling ed. Vooral rustig aan doen :)

Joyce nog een weekje in spanning zitten dat is minder. Hopelijk krijgt jullie hond er niet al te veel van mee? Voelt ze zich wel goed?
Wij zaten vorige week ook bij dierenarts de ene kat wast zich te veel en daardoor hele kale plekken.
Zou veroorzaakt worden door stress , nou moet ik vertellen dat ik erg gestresst was dus Miss pikt ze het van mij op :( maar mijn stress is weg dus hopelijk gaat het snel weer groeien!

Ik wil heel graag  nog een rang hoger Joyce maar moet nu eerst 2 jaar weer ervaring op doen om opnieuw verder te kunnen leren. Ik wil bij een speciale afdeling gaan werken waarbij die hogere rang een must is dus ik moet wel ;)
Maar eerst even bij komen van deze 15 maanden!

Ik lig al 2 dagen rond 9 uur op bed omdat ik zo moe ben. De stress komt er nu een beetje uit!

Fijne avond meiden!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4561 Gepost op: 10 februari 2014, 21:33:14 »
Ah, dus je bent nog niet klaar ;) Even rust nu en ervaring op doen. Snap best dat je nu moe bent. Ale spanningen e.d. hebben nu inderdaad de kans om eruit te komen.
Wellicht gaat het dadelijk ook weer beter met jullie kat, als de stress bij jou wat minder wordt.

Hier nog geen uitslag van de hond. Ik verwacht het morgen eigenlijk wel. Ze lijkt geen pijn ofzo te hebben. Wel is ze weer erg moe, slaapt veel en speelt niet met andere honden (wat ze normaal wel altijd doet). Was de vorige keer ook.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4562 Gepost op: 11 februari 2014, 09:53:03 »
Spannend nog voor jullie met Faye Joyce… hopelijk hoor je vandaag meer. Op een gegeven moment wil je weten waar je aan toe bent he?

Wat goed Lizzz dat je nog door wil gaan met leren. Eerst even bijkomen hier van en ervaring op doen. Voel je je alweer wat minder moe?

Ik ben afgelopen vrijdag op controle geweest. Met ons meisje gaat het goed, met mijzelf wat minder qua bekken. De gyn schrok er van hoe het in twee weken tijd achteruit is gegaan. A.s. vrijdag weer terug en dan kijken of het toch beter is als ik ingeleid ga worden of de natuur zijn gang laten gaan. Ik hang er een beetje tussenin. Ben dit zat dus inleiden zou fijn zijn maar ik weet dat het beter is als mijn lichaam het zelf doet. Ik hoor het wel vrijdag, in het ziekenhuis zullen ze kiezen voor de beste oplossing en als dat inleiden is is dat natuurlijk prima.
Vermaak me nog steeds prima, lees veel en kijken de olympische spelen :-)

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4563 Gepost op: 12 februari 2014, 14:40:55 »
Joyce, ik las op Facebook dat de uitslagen van de hond helaas niet goed waren. Wat een naar nieuws! Hoe is het nu met jullie? Ik begreep dat jullie ervoor gekozen hebben haar niet meer te laten behandelen. Ik kan dat begrijpen hoor, maar het lijkt me erg zwaar. Sterkte!

@Vlinder Ik merk dat je steeds wat meer toe bent aan je bevalling. Heeft natuurlijk ook te maken met je lichamelijke conditie nu, is toch ook bijna geen doen zo. Ben benieuwd wat vrijdag besloten wordt! Kan het dan opeens heel snel gaan dat je bij wijze van volgende week moeder bent?

Gisteren is een vriendin van mij bevallen van een dochtertje. Ze heet Fina. Het is de eerste van mijn 'generatie' die een kleine heeft, dus wel erg speciaal!

Lizzz al wat uitgerust?

Ik ben momenteel met 4 bruiloften tegelijk bezig :S Mijn broer trouwt aankomende vrijdag, deze week bezig met het vrijgezellenfeest van de ene vriendin, de uitnodigingen van een andere vriendin (zijn wij CM van) en zondag gevraagd als CM voor weer een andere vriendin. Hahaha ik blijf dus lekker in de wedding-mood :D

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4564 Gepost op: 12 februari 2014, 19:31:19 »
Wat leuk Sperzieboon dat je druk bent met vier bruiloften. Zo blijf je leuk in de feest- en trouw stemming. Alvast veel plezier vrijdag bij de bruiloft van je broer!

Leuke naam heeft het dochtertje van je vriendin. Kan me voorstellen dat het bijzonder is als het het eerste kindje van jou 'generatie' is.

Inderdaad Joyce, naar nieuws van jullie hond. Merk je dat ze pijn heeft of is ze vooral moe nu? Ook ik kan begrijpen dat jullie haar niet meer laten behandelen al is het geen gemakkelijke beslissing geweest lijkt me. Sterkte!

Ja ik ben steeds meer toe aan de bevalling, zeker nu met die bekken. Het kan inderdaad zomaar zijn dat ik dan volgende week al moeder ben. Ben ook benieuwd wat ze zeggen vrijdag. Ga van niks uit dan kan het alleen maar mee vallen als ik wel ingeleid ga worden.

Hoe gaat het met de andere meiden?

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4565 Gepost op: 16 februari 2014, 12:36:37 »
En vlinder, wat is er vrijdag besloten?

Bruiloft van m'n broer was heel speciaal!

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4566 Gepost op: 16 februari 2014, 18:26:45 »
Sperzieboon, er is besloten om me in ieder geval nog een week te laten lopen. Vrijdag aanstaande weer terug en dan wordt er verder gekeken.
Ik was maar 1 ons aangekomen wat eigenlijk te weinig is maar omdat ons meisje het goed doet wilden ze het toch nog een weekje aankijken. Prima, ik rommel wel door met mijn bekken en dat weekje kan er ook nog wel bij. Hoewel ik wat dat betreft liever vandaag dan morgen beval snap ik ook hartstikke goed dat het beter is als mijn lichaam zelf zou beginnen met de bevalling dus we zien het wel.

Kan me voorstellen dat de bruiloft van je broer speciaal is. Ze hadden ook best mooi weer volgens mij toch? Het waaide alleen wel erg hard.

Hoe gaat het met de andere meiden?

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4567 Gepost op: 17 februari 2014, 20:13:08 »
Haaay dames!


Hoe gaat het met jullie?

Vlinder hoe gaat het met de zwangerschap... Bijna en jullie hebben de kleine meid in jullie armen!

Joyce hebben jullie een beslissing genomen over jullie hond?

Sperzieboon das druk 4 bruiloften... Gelukkig dat de bruiloft van je broer goed verlopen is!

Van t weekend had moeders een "feestje" georganiseerd... Was wel heel lief van haar :)
Morgen ga ik een dagje naar de huishoudbeurs ! Ik ga elk jaar met een vriendin van mij , echt ons dagje uit!

Drukke dag gehad op het werk ook geestelijk dus ben aardig uitgeteld !
Nu lekker tv kijken op de bank en vroeg naar bed!

De vermoeidheid is eindelijk weg , alle stress is er uit heerlijk!!!

Fijne avond

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4568 Gepost op: 18 februari 2014, 10:08:37 »
Lief Lizzz dat je moeder een feestje georganiseerd had, leuk na zo’n zware periode even ontspannen.

Wat fijn dat de vermoeidheid weg is en dat alle stress er uit is, heerlijk! Merk je al dat je meer tijd over hebt?
Gezellig dat je een dagje naar de huishoudbeurs gaat, veel plezier! Wij gaan ook elk jaar maar dit jaar kan ik echt niet… niet erg hoor, haal het volgend jaar gewoon in hihihi! Vind het altijd een leuk dagje uit.

Met mijn zwangerschap gaat het naar omstandigheden goed. Ons meisje is erg druk en dat voelt goed. Met mezelf gaat het niet echt beter maar goed.. nog maar heeeeeel even… ik kan bijna niet wachten..

Hoe gaat het met de andere meiden?

Mariska83

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 283
Re: September 2013
« Reactie #4569 Gepost op: 18 februari 2014, 11:31:48 »
Hier alles goed, lekker aan het genieten.

Ons album is nu ook binnen,ben er super blij mee!!

Fijn dat alle stress weg is Lizzz.

Vlinder, het is nu echt aftellen he! Super dat je zo positief blijft ondanks de pijn.

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4570 Gepost op: 19 februari 2014, 20:31:31 »
Vlinder, toch wel fijn om de bevestiging te hebben gekregen dat het allemaal goed gaat met jullie dochtertje. Nog even volhouden!
Het weer op de bruiloft van m'n broer was tot een uurtje of drie goed, maar het was redelijk koud en daarna ging het regenen en waaien. Net toen we bij een koeienstal foto's aan het maken waren... Brrr

Voor de geïnteresseerden, we hadden ook een filmpje voor ze gemaakt. Te zien via http://youtu.be/vHpRxWnJrB4 We moesten natuurlijk wel iets terug doen vanwege dat filmpje dat ze voor ons gemaakt hadden ;) Ze vonden het helemaal geweldig, m'n broer had tranen in z'n ogen :D

Lizzz leuk van je moeder zeg! Dat feestje had je ook dubbel en dwars verdiend! Hoe was het op de huishoudbeurs? M'n zusje moet daar werken voor een koffiemerk hihi

Mariska, wat fijn dat jullie album binnen is! Leuk! En alles gaat helemaal voorspoedig verder?

Hier alles prima. De hypotheek ligt ter beoordeling bij de geldverstrekker. We hopen begin volgende week te horen dat het goed gekeurd is. We verwachten geen problemen, maar toch wel een beetje spannend  :blush: Als dat rond is, mag ik ook van me zelf opzoek naar een vloer en nieuwe meubels!  :biggrin:

Lizzz

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1262
Re: September 2013
« Reactie #4571 Gepost op: 20 februari 2014, 14:09:50 »
Heb het filmpje nog niet bekeken sperzieboon moet. Namelijk zo werken maar ga zeker even kijken!
Ik heb heerlijk geshopt op de hhb haha ik kijk daar altijd naar uit.
Ik koop daar altijd heel mijn voorraad wasmiddel ed voor het hele jaar.
Zat uit te rekenen dat ik 12 flessen en 2 zakken van die soort wasmiddel zakjes zeg maar die je zo in de machine kan gooien heb gekocht voor 30€ .

Verder nog lekker nieuwe schoenen en kleding gekocht!
Altijd leuk ;)

Mijn feestje was ook leuk.... Gewoon gezellig met elkaar met een hapje en drankje!

Spannend sperzieboon met de hypotheek maar dat zal vast wel in orde zijn!
Toen wij ons huis kochten dacht ik ow das allemaal zo geregeld nou dat duurt toch wel even. Vooral omdat je het zo graag wilt he en dan duurt het allemaal zo lang hihi.

Vlinder .... Succes met de laatste loodjes ik houdt Facebook in de gaten om te kijken of jullie meisje geboren is. Hopelijk kan je met de kwaaltjes die je hebt nog steeds genieten , maar als ik jou verhalen zo lees zal dat geen probleem zijn. Je bent een doorzetter!!!

Ik ga zo werken ..... Heb 4 late diensten achter elkaar dus ben pas na middernacht weet thuis. Dat is wel ongezellig want man lief is dan al ver in droomenland!

Fijne dag allemaal!

JoyceS

  • Held
  • *****
  • Berichten: 4538
Re: September 2013
« Reactie #4572 Gepost op: 20 februari 2014, 16:50:04 »
Dag meiden,

Verontschuldigingen dat ik zo lang niet in dit topic geweest ben  :blush: Ziek geweest, druk geweest met hond en huis.

@ Lizzz; Leuk huishoudbeurs! Ik ben dit jaar expres nietmee gegaan, omdat ik nu toch niets kwijt kan. Moet allemaal naar de opslag enzo. En die koopjes kan ik anders toch niet afslaan ;)
Wat lief van je moeder, dat ze een feestje georganiseerd heeft!

@ Sperzieboon; Fijn dat de hypotheek bijna rond is! Hypotheek blijft spannend tot het eind! Als je kunt tekenen bij de notaris is de spanning er pas af ;)
Gefeliciteerd met je broer. Echt super gaaf filmpje weer! Wat voor programma hebben jullie hiervoor gebruikt?

@ Mariska, fijn dat het album binnen is!

@Vlinder, jammer dat de laatste loodjes voor jou zo zwaar zijn. Hopelijk komt de lieverd eerder. Ben benieuwd wat ze morgen bij de gyn zeggen.

We hebben inderdaad de uitslag van de hond gehad (vorige week dinsdag al). Ze heeft weer een kwaadaardige tumor. Inmiddels hebben we besloten haar niet meer te laten behandelen. Afgelopen dinsdag zijn we bij de DA geweest en die heeft ons voorgelicht over dingen waar we op moeten letten. Bv hoe we pijn of uitzaaiingen kunnen merken. Het nieuws is een beetje gezakt, maar het blijft moeilijk.

vlinder75

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 465
  • Geslacht: Vrouw
Re: September 2013
« Reactie #4573 Gepost op: 21 februari 2014, 09:47:50 »
Leuk Mariska dat jullie album binnen is en wat heerlijk dat je aan het genieten bent! Voel je je goed?

Jammer van de regen en wind Sperzieboon en juist met foto’s maken.. zal je altijd zien.
Wat een leuk filmpje hebben jullie gemaakt!
Spannend de hypotheek, hoewel je denkt dat het goed is heb je pas rust als het bevestigt is. Leuk dat je daarna op zoek gaat naar meubels en een vloer. Echt leuk om er zo mee bezig te zijn he?

Leuk Lizzz dat je zo genoten hebt op de huishoudbeurs. Leuke dingen gekocht ook lees ik. Was zeker wel erg druk of niet? Hoewel ik dit jaar echt niet kan moet ik er toch steeds aan denken dat ik er anders vandaag naar toe had gegaan… altijd gezellig daar.
Hebben jullie eigenlijk nog kijkers gehad voor jullie huis?
Ja zodra ons meisje geboren is en ik voel je ok post ik op FB een fotootje van ons meisje hoor (of zet ik op zijn minst een berichtje dat ze geboren is). Zal proberen het hier ook te doen maar geen idee hoe makkelijk dat gaat vanaf mijn mobiel, we moeten nl een paar daagjes in het ziekenhuis blijven daarna.

Joyce, kan me voorstellen dat het moeilijk is met jullie hond. Het gesprek met de dierenarts zal confronterend zijn geweest. Hopelijk blijft de pijn of uitzaaiingen voorlopig nog weg en kunnen jullie nog van elkaar genieten.
Hoe gaat het met jullie huis, gaat het goed met klussen?

Wedding, hoe gaat het met jou?

Hier gaat het best ok. Heb al twee avonden en nachten een onrustige buik, dat ik echt dacht dat het langzaamaan zou beginnen maar overdag trekt dat dan weer weg. Straks maar wel even noemen voor de zekerheid. Buik heeft ook een heel andere vorm gekregen inmiddels dus ik denk dat er wel iets aan het gebeuren is.
Heb een tablet gekocht voor mezelf en heb daar mee zitten rommelen om hem eigen te maken, altijd leuk. Krijg veel aanloop van vriendinnen en ook veel telefoontjes van familie die ons veel succes wensen met de laatste loodjes. Geinig om te merken hoe iedereen met de bevalling bezig is. Mijn man vindt het allemaal spannend en ik ben er heel erg aan toe en kijk er naar uit.
Ik hou jullie op de hoogte wat de gynaecoloog heeft gezegd straks. Fijne dag allemaal!

sperzieboon

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 729
  • Geslacht: Vrouw
  • happiness is not a destination, it's a way of life
Re: September 2013
« Reactie #4574 Gepost op: 21 februari 2014, 16:40:36 »
Oehh spannend Vlinder! Hou ons maar goed op de hoogte hoor! Waarom weet je nu al dat je een paar dagen in het ziekenhuis moet blijven na de bevalling? Heeft dat met je medische verleden te maken?

@joyce geen idee welk programma gebruikt is voor dat filmpje. M'n zusje heeft het gemaakt. Zal het eens navragen als ik er aan denk ;)

@lizz leuk dat je goed hebt kunnen shoppen op de huishoudbeurs :) Ben er nog nooit geweest, maar nu ik jullie ao enthousiast hoor moet ik het misschien ook maar een keer overwegen. Misschien dat ik dan nog kans heb om een goede huisvrouw te worden :p

Ik ben helemaal in m'n nopjes omdat ik vanmiddag vrij had en lekker schaatsen kan kijken. En morgen weer hihi, helemaal leuk :D

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards