collapse

Auteur Topic: Augustus 2013  (gelezen 207819 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Augustus 2013
« Reactie #175 Gepost op: 21 januari 2013, 18:32:57 »
Moniek mooi liedje hoor! En inderdaad de salontafel aan de kant en dansen maar :biggrin:

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #176 Gepost op: 21 januari 2013, 20:39:20 »
Moniek, mooi liedje inderdaad, vooral een hele mooie tekst!! Zelf ben ik ook aan het nadenken over wat ik een mooi liedje zou vinden om de openingsdans op te doen. En als ik dan iets gevonden heb hoop ik natuurlijk dat m'n aanstaande het ook ziet zitten...ach we komen er vanzelf wel uit!

Succes met het oefenen van jullie openingsdans Moniek! Dat wordt vast lachen zo midden in de huiskamer...

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #177 Gepost op: 22 januari 2013, 20:53:37 »
Nou dames ik heb eindelijk een voorstel mail gestuurd! Ben benieuwd naar iedereen! Heb ook een foto van mijn jurk gestuurd!

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #178 Gepost op: 22 januari 2013, 20:57:57 »
@ Aafjes77: Van mij heb je groen licht!!! Mooie jurk!

Ik zal mijn jurk ook even mailen.. Staat ook wel ergens in het trouwjurken topic, maar dan hoeven jullie niet te zoeken :D

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #179 Gepost op: 22 januari 2013, 20:58:40 »
Leuk Aafje! Eindelijk de tijd gehad? Op t eerste 'gezicht' ken ik je niet, maar ben erg benieuwd waar je woont en een foto van jou en AS. En ik zag geen bijlage bij je 2email, maar dat kan ook komen door m'n iPad...

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #180 Gepost op: 22 januari 2013, 21:13:16 »
Jeej uitdaging getackeld! De foto gezien! Mooie jurk! Echt prachtig zo op de trap!

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #181 Gepost op: 22 januari 2013, 21:22:02 »
Ooh joh heb ik dat er niet ingezet? Komt eraan!

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #182 Gepost op: 22 januari 2013, 21:26:58 »
Aafje krijgt van mij groen licht. Ik heb geprobeerd de foto te bekijken door hem door te sturen naar mijn mail, maar is niet gelukt.
Nog maar eens een keer op de gewone pc kijken...

@moniek, mooie jurk!!

Ik kan mijn jurk niet laten zien, hij wordt door mijn zus gemaakt en is een mix van verschillende jurken.... Misschien als straks het proefmodel klaar is...

Mooi nummer hebben jullie gekozen, mar ga je dit hele nummer uitdansen, of maar een minuut ofzo? Onze dj had het er namelijk over dat een minuut alleen op de dansvloer al heel lang is...

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #183 Gepost op: 22 januari 2013, 21:31:54 »
Ik heb nog geen inlog moniek, wil je jurk graag zien maar kan nog ff niet.....

Vilickylucky bedankt voor t compliment!

piene89

  • Junior
  • **
  • Berichten: 99
Re: Augustus 2013
« Reactie #184 Gepost op: 22 januari 2013, 21:36:55 »
@Aafjes: Wat mij betreft ook groen licht!
En wat een mooie jurk. Staat je erg goed!
@Moniek: Jouw jurk had ik al op het forum gezien, hij is prachtig. Ik houd echt van kant!

Ik zal binnenkort ook foto's van mijn jurk mailen. Als het goed is komt mijn hoepel deze week/volgende week binnen, dus dan maak ik dan even een goede foto met alle accessoires etc...

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #185 Gepost op: 22 januari 2013, 21:49:22 »
Mooi nummer hebben jullie gekozen, mar ga je dit hele nummer uitdansen, of maar een minuut ofzo? Onze dj had het er namelijk over dat een minuut alleen op de dansvloer al heel lang is...

Ik heb eigenlijk geen idee wat gebruikelijk is...  :blush: Ik denk dat Mark wel heel blij is als ik vertel dat een minuutje wel genoeg is, hahaha  :biggrin:

Wat doen jullie? Dansen jullie een heel nummer uit??

Bianca3108

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #186 Gepost op: 22 januari 2013, 22:05:04 »
Wat we tot nu toe als idee hebben is een mix van 3 nummers, maar dat zal bij elkaar tussen de 1en 1,5 minuut duren..
Heb vorig jaar een bruiloft gehad waarbij ze een heel nummer uit danste, dat was ook een rustig nummer. Maar na een minuut waren de gasten al niet meer geïnteresseerd. Wat de dj vaak doet is dat ie het nummer over laat gaan in een feestnummer zodat iedereen mee kan gaan doen. Maar dat is wat je zelf wil natuurlijk. Wij zijn er nog niet helemaal uit, Maar ja we hebben gelukkig nog even...

Luvy

  • Junior
  • **
  • Berichten: 90
Re: Augustus 2013
« Reactie #187 Gepost op: 22 januari 2013, 22:36:55 »
Aafjes, ook vanuit hier groen licht, welkom bij ons clubje!
Superleuk om te zien wie je bent en natuurlijk wie bij je horen...

Prachtig om al jurken te zien, ik krijg helemaal de kriebels en weet het zeker wachten duurt lang.

Dit weekend prachtig geslaagd voor onze ringen. Zoals al eens eerder vermeld gaan wij trouwringen van zijn opa en mijn oma omsmelten en hergebruiken. Dus hebben we met de edelsmid gepuzzelt op een mooi ontwerp.  Maar we zaten superblij in de auto na afloop.

Ook dit weekend uitgebreid kennisgemaakt met onze eigen trouwambtenaar. Met elkaar al veel puntjes op de i gezet. Zo krijgt onze dag al een fijne indeling en ook een erg persoonlijke tint. Tijdens en na het gesprek zijner veel ideeen ontstaan die we nu gaan uitwerken en kijken of dat kan...

Ondertussen speuren naar passend ;) lingerie. Leek zo leuk een torselet maar van boven ben ik smal dus of daar teveel ruimte over of beneden te weinig, urgrrr. Zeggen ze ook nog dat je bij een torselet een cupmaatje kleiner moet nemen, maar kleiner dan A is ????

Dan nog fotograaf, muziek ( as is geluidtechnicus geweest en staat liever achter de knoppen dan op de vloer...), taart, bloemen, kaarten, allerlei ditjes en datjes, maar vooral proberen te genieten van alle tijd samen met mijn bijna-man.

Zijn jullie aan het sporten of lijnen, want dat wordt om mij heen steeds gevraagt??? Minder kilo's hoeft niet maar strakker in mijn vel, mmm lijkt mij wel wat maar waar haal ik daar de tijd voor vandaan :confused:

Kruip nu eerst lekker warm in bed, erg drukke week dus heerlijk dromen gaat vast lukken!

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #188 Gepost op: 22 januari 2013, 23:04:34 »
Ik ben niet echt aan het sporten of lijnen.
Ik let wel wat meer op wat ik eet. En ik heb een fitness-app op mijn telefoon waarmee ik 3 x in de week wat oefeningen doe, maar gewoon thuis. Het mag allemaal wel wat strakker. ;) Alhoewel mijn omgeving dat juist onzin vindt. Het is meer voor mijn eigen gevoel.

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #189 Gepost op: 23 januari 2013, 19:20:11 »
@ openingsdans, ik denk dat zelfs minder dat een minuut zou kunnen, je kan er ook voor kiezen om na samen gedanst te hebben, als bruid met je vader en AS met je moeder en daarna te wisselen dat je als bruid met je schoonvader danst en AS met z'n moeder. Als je deze mensen dan ook vraagt om op de dansvloer te blijven, sta je iets minder in de picture.
Vrienden van ons die trouwde kozen na n minuutje vrienden en vriendinnen uit op de dansvloer waar ze dan even mee danste en dan vroegen ze of de vrienden ook weer iemand wilden kiezen om een dansje mee te wagen waardoor in no time er een leuke dansvloer gevormd was.

@luvy als ik jou was zou ik even goed in een lingerie winkel een torselet passen.. En als het voor je jurk niet nodig is NIET DOEN! Heb echt van een aantal meiden om me heen gehoord dat t ze zo benauwde op de dag zelf dat ze em voor de ceremonie alweer uit hadden.. En als t niet mooi past dan zie je dat toch wel redelijk snel... Alleen t hijsen zou wat mij betreft n +zijn.. Maar is daar niet iets anders op te verzinnen? Wat vroeg (en wat fijn) dat jullie de Babs al hebben ontmoet!  Sowieso lekker veel geregeld! Goed bezig!

@lijnen.. Ik kreeg op t begin wel telkens (van oudtantes) te horen dat ik dan zeker wel moest gaan lijnen voor m'n jurk... Vond ik onzin want mooie trouwjurken maken ze net zo goed in maatje 46 (bijwijze van) maar toen ik door de fysio er op werd gewezen dat ik met m'n 78 kilo toch 10 kilo te zwaar was (BMI technisch) schrok ik toch wel... Ben toen eigenlijk gewoon mijn eetpatroon aan gaan passen (sinds november) en ben nu ondertussen 6 kilo afgevallen  :applaus: t streven is wel om in mei als m'n jurk word afgespeld 68 te wegen... Maar dan het lastigste... Op gewicht blijven... Sporten is niet echt voor mij weg gelegd maar wil eigenlijk wel wat buikspieroefeningen erbij gaan doen...

@moniek, mooie jurk! Toen ik t plaatje zag dacht ik oja, die is al een keer langs gekomen! Ben benieuwd hoe hij jou staat.. Als ik naar mijn jurk van t plaatje bekijk vind ik em d'r toch zo anders uitzien!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #190 Gepost op: 24 januari 2013, 08:37:56 »
Mogguh allemaal!
Wat leuk, ik kijk even een paar dagen niet (want: ziek op bed  :cry:) en we hebben meteen weer een nieuwe 'sollicitant' op de mail!  :applaus:

Van mij krijg je ook groen licht Aafje, ik herken je namelijk niet! (en wat heb je trouwens dotjes van kinderen!!)
Volgens mij heeft iedereen Aafje groen licht gegeven, alleen van vilickylucky weet ik het niet zeker (zij zei alleen 'op het eerste gezicht ken ik je niet'). Dus zou je voor de zekerheid nog even definitief willen bevestigen dat je het OK vindt als Aafje erbij komt, villickylucky? Dan kan ik haar daarna de inloggegvens sturen!  :biggrin:

Fijne dag allemaal, ik ben gelukkig weer een beetje opgeknapt en ga zometeen babyzwemmen met m'n kleine meid!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #191 Gepost op: 24 januari 2013, 08:39:08 »
By the way, ik vergat nog te zeggen dat ik de foto van Aafje's jurk ook niet kan zien, er zit geen bijlage bij de mail?? Kun je hem misschien nog een keer sturen Aafje, ik ben erg nieuwsgierig...

Aafjes77

  • Gast
Re: Augustus 2013
« Reactie #192 Gepost op: 24 januari 2013, 10:08:27 »
Trotse A, klopt de foto heb ik in een andere mail gedaan, die kwam erna...Ik wil hem met alle liefde nog een keer sturen. Zit nu op mijn werk dus wordt wel wat later.
Ooh en bedankt voor het compliment over mijn kindjes, ze zien er idd erg dotterig uit...maar ondertussen......Neeej het zijn wel schatjes hoor! Ik verheug me al op de mooie jurkjes voor ze! :applaus:

Ben erg benieuwd naar jullie jurken, ik wacht met spanning op mijn inlog gegevens!
Woeiiiiiii :blink:

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #193 Gepost op: 24 januari 2013, 10:19:33 »
Bij mij ook groen licht hoor!

Qua foto scheelde t bij mij op welke computer ik het keek... Beetje vreemd maar heb hem uiteindelijk wel kunnen zien!!

Mupke80

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 1109
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #194 Gepost op: 24 januari 2013, 12:56:33 »
@Aafje: je hoeft de foto van je jurk niet opnieuw te sturen want ik heb hem inmiddels toch kunnen bekijken (weet niet waarom het eerst niet lukte). Hij is prachtig zeg!!! Je straalt helemaal op de foto, leuk om te zien!
Ik stuur je zometeen de inloggegevens voor de mail!

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #195 Gepost op: 24 januari 2013, 15:10:56 »
@moniek, kwam in n ander topic jou budget tegen! En vroeg me af of t nog een beetje lukt om je daaraan te houden? En hoe staat t bij de andere dames qua budget?

Wij hebben 10000 inclusief huwelijksreis, hebben 26 daggasten+4 kinderen en in de avond zijn we met 100 man aan het feesten..

Jurk en toebehoren 1000
Pak AS 500
Feest (BBq en borrel voor daggasten, en drank/hapjes arrangement voor 100) 5000
Dj. 500
Kerk??
Drukwerk 200
Decoratie 300
Cupcakes + display 50
Knoop Corsages 30
Fotograaf (m'n broer) kosten gaan we nog bespreken
Visagist/kapsel/bruidsboeket  (m'n zus) cadeau rond de 50 euro (en onkosten bloemen)
Huwelijksreis 1500
Bedankjes 10

Ik denk dat ik zo alles heb :)

Wat n geld hè!

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #196 Gepost op: 24 januari 2013, 17:13:33 »
We zitten nu op ong. € 6500,- Maar ik denk dat we daar nog wel wat boven komen...
Daarvoor heb ik:

Jurk € 0,- van mijn ouders
Pak € 0,- van zijn ouders
Schoenen Moniek € 70,-
Schoenen Mark € 100,-
Ceremonie € 280,-
Auto € 300,-
Diner € 600,- (20 personen)
Feest € 2000,- (95 personen)
Fotograaf € 900,-
DJ € 650,-
Bedankjes € 250,-
Trouwkaarten € 60,- (Maak ik zelf)
Trouwringen € 150,- (stalen ringen, want daar hechten we niet veel waarde aan. En Mark heeft de zijne toch bijna nooit om..)
Huwelijksreis € 800,-
Boeket en corsages € 100,- (Maakt Mark zijn moeder)
Overige decoratie € 400,-

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #197 Gepost op: 24 januari 2013, 17:21:35 »
Knap hoor! Vooral t feest is bij ons een grote kostenpost maar we waren zo verliefd op de locatie dat we het niet erg vonden om te besparen op andere posten...
Ringen ben ik helemaal vergeten, wij gaan waarschijnlijk ook voor staal of zilver, max mag dat 500 kosten maar ik denk dat we er makkelijk onder blijven, ook omdat ik een diamantje van mijn ouders krijg ( van mijn oma geweest) die in de ring gezet wordt.

En ik ben heel benieuwd naar de bedankjes die jullie hebben gekozen, of heb ik die al langs zien komen? Ik wilde echt zo min mogelijk aan bedankjes besteden dus uiteindelijk alleen voor de daggasten.

Mrs.B.

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 674
  • Geslacht: Vrouw
Re: Augustus 2013
« Reactie #198 Gepost op: 24 januari 2013, 18:12:27 »
Ik heb de bedankjes op de mail gezet :)

Vilickylucky

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 349
Re: Augustus 2013
« Reactie #199 Gepost op: 24 januari 2013, 18:23:04 »
Heel gaaf moniek! Dat papier dat kende ik helemaal niet!
Ik heb onze bedankjes ook op de mail gezet!

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards