collapse

Auteur Topic: Juni 2014  (gelezen 269095 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #300 Gepost op: 18 februari 2014, 11:27:50 »
Leuk! Ik heb vanochtend onze sweet table opstelling op de mail gezet:D

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #301 Gepost op: 18 februari 2014, 12:44:27 »
Leuk Joyce! Ook jullie kaart, die van ons heeft ook vlaggetjes!
De opstelling van de sweet table is ook leuk, weet je al wat je er allemaal op gaat leggen?! en hoeveel?

Appelsientje

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 343
  • Geslacht: Vrouw
    • Schoonheidssalon Monifique
Re: Juni 2014
« Reactie #302 Gepost op: 18 februari 2014, 12:55:54 »
Heel leuk!!! En heel creatief Joyce!  :applaus:

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #303 Gepost op: 18 februari 2014, 13:33:48 »
Ziet er al romantisch uit! Ik zie je bordjes staan en besef opeens dat ik bij de Action plantenbordjes mee wilde nemen.... :dry:

onze sweettable krijgt een heel andere sfeer.

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #304 Gepost op: 18 februari 2014, 14:53:01 »
Dankjulliewel. Ik heb een foto gestuurd met wat erop komt. We gaan het twee dagen ervoor maken. Wat voor sfeer word t bij jou mamamikado?

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #305 Gepost op: 18 februari 2014, 15:30:22 »
Dankjulliewel. Ik heb een foto gestuurd met wat erop komt. We gaan het twee dagen ervoor maken. Wat voor sfeer word t bij jou mamamikado?
wij houden het in de tropische sferen. Dus veel kleur, schelpen, palmen, papegaaien enz. Heb vandaag bij de action borden en verschillende schalen gehaald, heel kitscherig, met papegaaien, vissen, bloemen enz. Deze gaan we o.a. gebruiken voor de sweettable.

ook heb ik 100 Hawaiikettingen daar besteld, zo goedkoop als ze daar waren, ben nog niet tegengekomen, zelfs niet online.  Deze krijgen de gasten 's avonds bij binnenkomst

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #306 Gepost op: 18 februari 2014, 17:38:28 »
Wat leuk mamamikado, hebben jullie een thema???

Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #307 Gepost op: 18 februari 2014, 17:45:03 »
@mamamikado leuk bij de ikea! Welke ikea was dat of zullen ze dat overal hebben. Heb je misschien een foto ik kan het niet vinden op inet en de ikea is best even rijden voor mij.

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #308 Gepost op: 18 februari 2014, 18:05:17 »
De ikea bij ons in de buurt heeft dat helaas niet in het assortiment maar zag vandaag in de Xenosfolder setjes pompoms in onze kleur staan, kunnen we mooi de tuin/tenten mee versieren :)

Joyce, superleuke spullen voor jullie sweet table en een leuke uitnodiging!

Heeft jullie kapper al aangegeven hoeveel tijd jullie ongeveer kwijt zijn voor het bruidskapsel of hebben jullie al een oefenkapsel gehad waardoor je weet hoeveel tijd het in beslag neemt? Ik ben vanochtend naar een kapper geweest voor een offerte en die gaf aan dat tijd geld kost en daardoor elk kwartier 20 euro. Hij kon niet aangeven hoe lang hij ongeveer bezig zou zijn dus nou heb ik geen idee wat dit in totaal ongeveer zal kosten :S

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #309 Gepost op: 18 februari 2014, 18:44:33 »
Ons thema is zon, zee, strand...VW-busje, ons vervoermiddel, werden in Amerika vaak de surfplanken op vervoerd om te gaan surfen. Dus ook dat past er weer helemaal bij. Het liefste was ik ook getrouwd in een strandtent, maar dat is helaas lichamelijk niet mogelijk voor één van onze getuigen, mijn zwager. Als mijn vader zijn dag niet heeft, kan hij ook de overgang niet over. Vandaar dat we iets hebben uitgezocht wat wel vlakbij het water is, maar waar alles vlak is, en je voor de deur kunt parkeren. Dan halen we het strand toch naar ons toe ;) Wij zijn beide opgegroeid in Zeeland, dus vaak op het strand te vinden, vroeger gelijk na schooltijd op de fiets er met je vrienden naartoe, helaas tegenwoordig wat minder, omdat we verder moeten rijden en we de tijd daar niet meer voor hebben, zeker niet op een doordeweeksedag.

13 februari bij Light in the box besteld, vandaag kwamen ze het al bezorgen bij ons. Helaas, een bezorger die niet verder keek dan zijn neus lang is, dus hij/zij stond voor de deur van de zaak, i.p.v. onze huisdeur (wij wonen boven de zaak), daar is nog niemand om 10.30 uur ;) Nu bezorgen ze het donderdag opnieuw, jammer hoor, had graag mijn hoepelrok willen passen :dry:

@mamamikado leuk bij de ikea! Welke ikea was dat of zullen ze dat overal hebben. Heb je misschien een foto ik kan het niet vinden op inet en de ikea is best even rijden voor mij.
Ik heb een foto gevonden op een andere site, niet de allermooiste, het schap is vrij leeg, maar toch ;). Hier zie je enkel de groentinten, maar ze hadden het ook met zwart, grijs, lichtroze, ivoor, geel, blauw enz. Ik ben gisteren in Barendrecht geweest, daar lag het bij de fotolijsten, posters, klokken ed. Ze hadden ook allerlei kleuren Wassabitape enz. Ik lees zojuist op de website waar deze foto vandaan komt dat ze het maar in een paar filialen hebben. Het hoort bij hun vaste assortiment.



Mag ik reclame maken voor Ikea? , daar nog een link gevonden, hier kun je ook controleren of "jouw" Ikea het op voorraad heeft: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/departments/decoration/25227/

« Laatst bewerkt op: 18 februari 2014, 19:05:57 door mamamikado »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #310 Gepost op: 19 februari 2014, 09:34:59 »
Wij gaan ook hup, naar de IKEA! Bedankt voor de tip!

Gister avond contact opgenomen met de Wibra ivm een artikel voor de bruiloft die ik daar vorig jaar gekocht had maar nu te weinig van blijk te hebben, gaan ze gewoon nog een paar naar het dichtsbijzijnde filiaal sturen! top service, en binnen 12 uur een reactie!

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #311 Gepost op: 19 februari 2014, 11:21:24 »
Leuk thema mamamikado! Heel vrolijk! Ik heb die dingen ook zien liggen bij de ikea, ideaal


Kirriemirrie, idd een goede service bij de wibra zeg, Juist bij die goedkopere winkels heb je soms betere service dan bij de duurdere..
Wat voor thema hebben jullie eigenlijk? Ook vintage?


Idoann, ik geloof dat mijn kapster en visagiste allebei een uur wilde. Weet het niet helemaal zeker meer.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #312 Gepost op: 19 februari 2014, 12:38:40 »
@Joyce, Nou...we hebben eigenlijk niet echt een thema..tenminste dat was niet de bedoeling, maar het begint er ondertussen wel naar te neigen ja....vintage...typmachine, roze / turquoise...dat zijn de dingen die een beetje terug zullen komen...Nu er alleen nog één samenhangend geheel van maken...dan komt het goed! Moet ook echt eens aan de slag gaan met alle DIY dingen trouwens!

Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #313 Gepost op: 19 februari 2014, 14:00:10 »
Bedankt voor de tip!! Wij gaan vrijdag meteen naar de Ikea, helemaal leuk.

@Idoann Mijn kapster vraagt een vast bedrag voor mijn (proef) kapsel en make-up. Vind het best raar dat dat op tijd gaat...
« Laatst bewerkt op: 19 februari 2014, 14:08:51 door Lietje88 »

Pinky13

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 178
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #314 Gepost op: 19 februari 2014, 15:27:20 »
knip!
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 17:25:28 door Pinky13 »

Spacekitten

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1289
  • meeoow
Re: Juni 2014
« Reactie #315 Gepost op: 19 februari 2014, 16:38:57 »
Let wel op bij de ikea, zoals het er uit ziet hebben ze alleen die papieren dingen in Delft, ik meen me te herinneren dat dit ook de concept store is.

Wel leuke dingen bij de xenos, daar ga ik snel even langs!!!

Lietje88

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #316 Gepost op: 19 februari 2014, 16:48:59 »
Ja?? Als ik op Haarlem druk krijg ik een grote voorraad te zien..

Leuk Pinky13!!! Ben je al compleet met assessoires ect?

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #317 Gepost op: 19 februari 2014, 18:22:41 »
Let wel op bij de ikea, zoals het er uit ziet hebben ze alleen die papieren dingen in Delft, ik meen me te herinneren dat dit ook de concept store is.

Wel leuke dingen bij de xenos, daar ga ik snel even langs!!!
ze zijn inderdaad begonnen in Delft en Barendrecht. Maar als je nu bij de voorraadinformatie kijkt via één van de Bovrnstaande links dan kun je kijken per filiaal waar ze het wel/niet verkopen. Zo hebben ze het bijv. Ook in Haarlem, maar niet in Amsterdam.

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #318 Gepost op: 19 februari 2014, 19:36:30 »
En weer wel in Amersfoort maar niet in Utrecht, ach...rijden we een keer naar een andere IKEA.

Qua haar en make-up, lijkt me gek dat je per kwartier moet betalen, stel nou dat ze het zelf verprutst (speldjes verkeerd / krullen zakken uit) moet je dan ook extra betalen? Omdat het langer duurt!? Lijkt me niet handig. Ik doe m'n haar en m'n make-up zelf trouwens, tenminste samen met mijn zus, die helpt me.

Joyce25

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 388
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #319 Gepost op: 19 februari 2014, 19:44:30 »
Wat knap dat je dat kunt Kirriemirrie, ik heb pas gedroomd dat ik het zelf deed, werd echt zwetend wakker haha. Ik zou de rust er niet voor hebben. R-e-s-p-e-c-t!

Pinky13

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 178
  • Geslacht: Vrouw
.
« Reactie #320 Gepost op: 19 februari 2014, 19:46:55 »
knip!
« Laatst bewerkt op: 8 september 2014, 17:35:42 door Pinky13 »

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #321 Gepost op: 19 februari 2014, 19:52:41 »
@Pinky, het probleem is dat ik juist heeel moeilijk haar heb, onwijze krullen met een totaal eigen mening. Ik weet zelf gewoon het beste hoe ik met mijn haar om moet gaan en mijn make-up...tja, ik ben gewoon heel erg van de naturel , wel make-up hoor...maar absoluut geen drukke toestanden en daarnaast ben ik allergisch voor heel veel bestanddelen dus moet ik ook nog voorzichtig zijn dat ik niet de hele dag met een rode uitslag loop.

Maar bedankt...'t is misschien ook wel dapper op je trouwdag!

Idoann

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 433
Re: Juni 2014
« Reactie #322 Gepost op: 19 februari 2014, 20:18:54 »
Bedankt voor de reacties, ik vind hetzelf idd ook raar dus zal ook nog even offertes opvragen bij de andere kappers in de omgeving. Ook raar dat hij aan de hand van een plaatje niet aan kan geven hoe lang het ongeveer duurt, toen was ik meteen bang dat het dus zo lang mogelijk gerekt zal worden. Zit normaal met mijn lange haar al een kwartier onder de droogkap, daar heb ik geen 20€ voor over ;)

mamamikado

  • Gast
Re: Juni 2014
« Reactie #323 Gepost op: 20 februari 2014, 09:58:33 »
Gisteravond onze "huwelijksreis" naar de Efteling geboekt. We kregen nu nog 15% vroegboek korting. We hebben gekozen voor de Pardoessuitte in het hotel. Hier kun je de kinderkamer soort van  scheiden, hebben we toch nog wat privacy.

Nog even in dubio gestaan met Disneyland.  Maar wij willen dan het Disneylandhotel, komen wij automatisch in de 5 persoons familiekamer, met 35% vroegboekkorting komt het op 2680,-. Dan ga ik toch liever januari 2015, de maand dat we normaal gaan, zijn de kids t/m 11 jaar gratis, lagere kamerhuur, ook kortingen, en een stuk rustiger... dus tel maar uit je winst...

kirriemirrie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1909
  • Geslacht: Vrouw
Re: Juni 2014
« Reactie #324 Gepost op: 20 februari 2014, 10:48:57 »
Ja @mamamikado, wij keken ook even voor Juni, in Newport bay (waar we altijd heen gaan) zitten we voor 4 dagen in juni op dik 1600 euro...Jaaaa....daaaag...ik zit voor nog geen 700 in een VIP huisje in Centerparks voor een week....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards