collapse

Auteur Topic: Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?  (gelezen 577754 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

mvdylan

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #100 Gepost op: 8 juli 2009, 19:16:07 »
Hypnotic, vind het heel jammer om te lezen dat je "anders is ordi, of anders is lelijk mentaliteit" vaak tegen komt.
Ik vind het juist zo gaaf dat je ook juist op bruiloft blijft wie je bent. Jammer dat je het niet post op de site maar begrijp je wel.
Had graag willen zien hoe je eruit ziet op jullie dag.

angelique_20

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1845
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #101 Gepost op: 8 juli 2009, 19:19:16 »
[quote name=\'Hypnotic\' post=\'244744\' date=\'08 July 2009, 18:51\']Ik ben een stuk wijzer, nu ik weet wat de "heersende" smaak is, weet ik zeker dat ik nowaygosé met mijn jurk op het forum ga staan, en nee, ook niet met mijn make up..[/quote]

Nou... :sad:
Ik was zo benieuwd naar je jurk en de rest...

Kvam

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #102 Gepost op: 8 juli 2009, 19:57:40 »
Hypnotic jammer dat we je niet meer zien met een foto.
Had je graag willen bewonderen!
Ik hou van apart

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #103 Gepost op: 8 juli 2009, 20:01:46 »
Volgens mij wij allemaal.

Het spijt me dat ik het zeg, maar de foto's van de 'sterren' worden hier toch juist gepost om een reactie op te geven? En aangezien de sterren hier neem ik aan niet meelezen moet het ook kunnen dat er mensen zijn die iets negatiefs zeggen over de jurk.
Bij forumleden vind ik het logischer dat je subtieler bent. Ik ben nog weinig jurken tegen gekomen van medeforummers die ik ronduit lelijk vind. Natuurlijk is niet alles mijn smaak, of zijn er jurken bij die ik zelf nooit gekozen zou hebben, dat neemt niet weg dat mijn opmerkingen van "mooi", "staat je goed" "past bij je" etc. gemeend zijn, dat vind ik ook echt.

Ik heb hier het woord "ordi" niet in de mond genomen. Ook heb ik geen commentaar op het figuur van mensen.
Ik vond Bridget's benen op de eerste foto, in het nieuwsbericht, er niet echt mooi opstaan. De tweede vond ik mooi. Dat mag ik zeggen, toch? Ik kwets er dacht ik niemand mee, want ik neem aan dat mevrouw Maasland hier niet meeleest. Ook CC mag zeggen dat ze de borstpartij van Bridget in die jurk "zwaar" vindt, net zoals we over de jurk van Sylvie van der Vaart mogen zeggen dat haar borsten er in die jurk bjina uitvallen.

Mensen die zeggen hun jurk "ordi" te vinden, tsja, dat is een mening, en omdat het hier over "publieke figuren" gaat en niet over mede-forumdames stoot dat me echt niet. Waarschijnlijk vinden de dames die de stoerdere ("ordi") jurken mooi vinden de bravere jurken "truttig".
Mijn eigen jurk wordt simpel en smal met kanten mouwen. Ik zelf vind dat mooi, sommige mensen walgen van kant en willen het liefst een enorm wijde hoepelrok. Nou en?! Ik laat me er niet door weerhouden mijn jurk tzt te posten. En ik heb er het volste vertrouwen in dat ik dan niet word afgekraakt, hoogstens zullen er dames zijn die zeggen "niet mijn smaak", en dat is prima.

Ik vind dat er een grens moet worden getrokken tussen iets vinden van publieke figuren (die tenslotte door hun bekendheid een beetje algemeen bezit zijn geworden) en forumdames die hier vol enthousiasme hun droomjurk komen posten. Lijkt mij duidelijk een verschil.
« Laatst bewerkt op: 8 juli 2009, 20:03:27 door Inx »

~M*M~

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #104 Gepost op: 8 juli 2009, 20:12:29 »
de foto die ik van Bridget heb gepost heb ik niet gepost met het idee om negatieve reacties te krijgen, geef toe dat het niet de meest flatteuse foto is maar de jurk is er het beste op te zien.

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #105 Gepost op: 8 juli 2009, 20:12:50 »
@ Hypnotic, vind het alleen maar stoer dat je een andere smaak hebt dan de heersende, anders zou het ook allemaal zo saai worden :wink: en waarschijnlijk past het gewoon bij jou!
Maarre, je zegt dat je hierdoor je jurk niet op het forum zet, maar dat je anderzijds wel heel trots bent, zou denken dat je daar dan toch schijt aan zou hebben en je jurk lekker op het forum zou keilen??

Hypnotic

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #106 Gepost op: 8 juli 2009, 20:19:05 »
Misschien ben ik dan wel te rechtlijnig, of anders, te eerlijk ofzo
publieke figuren zijn ook mensen, en zonder hard over te willen komen; ik houd er niet van om te zeggen dat iets mooi is, of dat ik vind dat iets iemand goed staat, en dat ik dat dan niet meen, zeg dan niets denk ik dan
Ik hoef echt niet te horen: prachtig schat! en dat iemand bij zichzelf denk.. oh djeezz! nee, laat dan maar..... met alle respect  :happy:

Het klinkt een beetje als een dubbele bodem, anderen afkraken, en je eigen nest (lees forum) eigenlijk allemaal naar de mond praten, ik kan dat niet,
Kijk, ik ben ook niet van gisteren, en waarom zou de jurk van Christina een lelijke jurk zijn, en die van mij een mooie?

Wat ik zelf vaak meemaak, en ook een beetje proef in zo'n topic is het onvermogen de smaak van de ander op de ander te interpreteren, het als het ware 'daar te laten'
Velen betrekken de bekritiseerde/beoordeelde, of nog erger; veroordeelde persoon op zichzelf, de wereld wordt imho veel mooier als je de mensen ziet als individuen, die anders zijn dan jij, en die eigenlijk allemaal even mooi zijn.

De meeste jurken op het forum vind ik oerlelijk: voor mij..... maar jullie staan ze allemaal even mooi, iedereen is gelukkig, straalt, en dat maakt een mens prachtig,
zo zie ik een bekende persoon ook de foto staan, zo zie ik paradijsvogels in de stad lopen (van die gekleurde punkers) studentikozen, en noem maar op.

Ik denk dat we gewoon een beetje van mening verschillen, geen probleem toch?

Violet

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9269
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #107 Gepost op: 8 juli 2009, 20:21:12 »
@ hypnotic, je bent heus niet de enige met een alternatieve kledingstijl...dat ik er niet voor kies met het trouwen betekend niet dat ik in het dagelijks leven niet vaak kisten onder korte rokjes draag en heavy make-up op heb :wink:
Je hebt het steeds over de kleding, zou het wel flauw vinden als je t niet showt straks! Je lijkt me niet iemand die bang is vor kritiek...

Hypnotic

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #108 Gepost op: 8 juli 2009, 20:27:06 »
[quote name=\'Violet\' post=\'244770\' date=\'08 July 2009, 20:21\']@ hypnotic, je bent heus niet de enige met een alternatieve kledingstijl...dat ik er niet voor kies met het trouwen betekend niet dat ik in het dagelijks leven niet vaak kisten onder korte rokjes draag en heavy make-up op heb :wink:
Je hebt het steeds over de kleding, zou het wel flauw vinden als je t niet showt straks! Je lijkt me niet iemand die bang is vor kritiek...[/quote]

Gelukkig ben ik idd niet de enige! Anders was het NOG moeilijker om aan leuke kleding te komen,
Ik ben niet bang voor kritiek, in onze kritische maatschappij roep je dat als het ware ook over je af, als je afwijkt, daar ben ik me van bewust, en ik krijg ook veel leuke reakties (jij toch ook? )
Ik doe er zelf alleen niet aan mee,

tracy_jacks

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #109 Gepost op: 8 juli 2009, 20:29:23 »
Ik vond de jurk van Mabel Wisse-Smit erg mooi, die van Viktor & Rolf met al die strikken. Briljant gewoon!! En lekker anders dan anders.

Abt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 10873
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #110 Gepost op: 8 juli 2009, 20:32:03 »
[quote name=\'Hypnotic\' post=\'244769\' date=\'08 July 2009, 20:19\']Misschien ben ik dan wel te rechtlijnig, of anders, te eerlijk ofzo
publieke figuren zijn ook mensen, en zonder hard over te willen komen; ik houd er niet van om te zeggen dat iets mooi is, of dat ik vind dat iets iemand goed staat, en dat ik dat dan niet meen, zeg dan niets denk ik dan
Ik hoef echt niet te horen: prachtig schat! en dat iemand bij zichzelf denk.. oh djeezz! nee, laat dan maar..... met alle respect  :happy:[/quote]
Daarom zeg ik ook, dat als ik zeg dat ik het mooi vind, ik dat meen. Zeg ik niks dan heb ik of niks gezien of ik vind het niet mooi :laugh:
[quote name=\'Hypnotic\' post=\'244769\' date=\'08 July 2009, 20:19\']De meeste jurken op het forum vind ik oerlelijk: voor mij..... maar jullie staan ze allemaal even mooi

Ik denk dat we gewoon een beetje van mening verschillen, geen probleem toch?[/quote]
Geen probleem maar wij verschillen niet van mening, want dat is precies wat ik ook al zei. :tongue:

Elles

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #111 Gepost op: 8 juli 2009, 20:34:07 »
Je hebt het mooi verwoord Hypnotic!

Hypnotic

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #112 Gepost op: 8 juli 2009, 21:17:39 »
[quote name=\'Inx\' post=\'244773\' date=\'08 July 2009, 20:32\'][quote name=\'Hypnotic\' post=\'244769\' date=\'08 July 2009, 20:19\']Misschien ben ik dan wel te rechtlijnig, of anders, te eerlijk ofzo
publieke figuren zijn ook mensen, en zonder hard over te willen komen; ik houd er niet van om te zeggen dat iets mooi is, of dat ik vind dat iets iemand goed staat, en dat ik dat dan niet meen, zeg dan niets denk ik dan
Ik hoef echt niet te horen: prachtig schat! en dat iemand bij zichzelf denk.. oh djeezz! nee, laat dan maar..... met alle respect :happy:[/quote]
Daarom zeg ik ook, dat als ik zeg dat ik het mooi vind, ik dat meen. Zeg ik niks dan heb ik of niks gezien of ik vind het niet mooi :laugh:
[quote name=\'Hypnotic\' post=\'244769\' date=\'08 July 2009, 20:19\']De meeste jurken op het forum vind ik oerlelijk: voor mij..... maar jullie staan ze allemaal even mooi

Ik denk dat we gewoon een beetje van mening verschillen, geen probleem toch?[/quote]
Geen probleem maar wij verschillen niet van mening, want dat is precies wat ik ook al zei. :tongue:

[/quote]

Sorry meid! ben blij dat we het eens zijn :biggrin: , mijn post was ook meer een algemene uiting, dan expliciet op jou gericht!

Tigru

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #113 Gepost op: 8 juli 2009, 23:10:05 »
Ik vind het eigenlijk leuk om te zien dat iedereens smaak zo verschilt. Durf te wedden dat het halve forum mijn jurk stiekem walgelijk vind. Mooi, lopen we er tenminste niet allemaal in. Vind dat juist het leuke van mensen... Iedereen is anders...

En Hypnotic, ik ben reuze nieuwsgierig naar je jurk. En zeker nu je zegt dat die ook op Christina Aguilera wat lijkt! Ik vind namelijk de jurk heel gaaf bij haar staan. Als zij in mijn jurk zou trouwen zou ik heel stom opkijken. Dat klopt niet. Denk dat jij in mijn jurk ook niet zou kloppen en ik in de jouwe niet. Maar dat heeft toch z'n charme? Althans, zo denk ik erover.

Ofwel, show me more BN'ers (of beroemde mensen) en hun jurk, want googelen heb ik momenteel weinig tijd voor :angel: Vind het namelijk leuk om iedereen in een trouwjurk te zien! Hoe meer hoe beter!

Swiffer

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #114 Gepost op: 9 juli 2009, 08:46:07 »
[quote name=\'Hypnotic\' post=\'244744\' date=\'08 July 2009, 18:51\']Leuk topic dit!
Ik ben een stuk wijzer, nu ik weet wat de "heersende" smaak is, weet ik zeker dat ik nowaygosé met mijn jurk op het forum ga staan,
en nee, ook niet met mijn make up,

jurk 1 wordt ongeveer als die van miss Aguilera, alleen nog een stuk heftiger (kan dat? jaaa, echt wel)
jurk 2 lijkt op die van Bridget kwa stijl, maar ook weer heftiger, met kleur, lakleer, en kisten eronder,
make up is zwaarder dan de zwaarste make up hier in het topic

no offence, trouwens, ik ben erg trots op mezelf, maar kom in het dagelijks leven ook vaak genoeg de "anders is ordi, of anders is lelijk mentaliteit" tegen[/quote]



Jammer!

dat mensen hier een mening hebben over ene BN-er wil toch niet zeggen dat ze die ook over jou vormen?
ik vind anders niet ordi, ik vind de manier waarop sommige B(N)-ers zich profileren ordi. Dat heeft in de eerste instantie te maken met houding, daarna pas met kleding...

Swiffer

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #115 Gepost op: 9 juli 2009, 08:47:11 »
Oh.. hahaha ik had niet verder gelezen dan mijn neus lang is... Maar ik blijf bij mijn punt :biggrin:

Margy

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #116 Gepost op: 9 juli 2009, 10:22:49 »
[quote name=\'Palle\' post=\'244749\' date=\'08 July 2009, 19:08\']Ik vind dat sterren hier wel heel erg worden afgezeken over hun lichaam en smaak. Maar owe als iemand iets over jullie te dikke knieen of rug vetje zegt. Ik vind veel jurken die jullie dragen niet mooi maar ik oordeel daar niet over. Toch wel erg dat je wel negatief mag zijn over sterren maar niet over mensen in het dagelijks leven, misschien moeten we ook sterren gewoon lekker kleding laten dragen die ze willen zonder altijd onze mening te geven.

Ik moet zeggen dat ik veel jurken van de sterren ook niet mooi vind maar wel bij ze vind passen. Christina kan nou eenmaal geen simpel jurkje aan en Brigit is een pitte meid waar geen brave jurk bij hoort.[/quote]

Sorry, volgens mij hebben ze zelf gekozen voor een beroep, waarbij ze eenmaal in het oog vallen bij nederland.
en daar worden ze ook GOEDvoor betaald, als ze het niet zint dat r mensen commentaar geven op hun uiterlijk gaan ze toch lekker een krantenwijk nemen om 6 uur smorgens ofzo ?

Bedoel, wie heeft r niet eens op een terrasje gezeten om je heen kijkend, en als je dan iemand zag met een verschrikkelijke jurk, raar kapsel, gillend kind of wat dan ook, dat je het r met je tafelgenoten over hebt?

waarom owe? mensen mogen best iets zeggen, vind nl dat het meer zegt over de trietsheid vd persoon als je daadwerkelijk iets zegt over iemand uiterlijk met maar 1 doel ; iemand kwetsen.

Hypnotioc, ik denk dat n jurk ala christina jou geweldig gaat staan !
het paste ook zeker bij t type dat christina is.. uitbundig en ze houdt nu eenmaal van een beetje aparte kleding.
ik denk dta ik heel raar gekeken had als miss. A in een ' normale '  trouwjurk had getrouwd!!

CCBloom

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #117 Gepost op: 9 juli 2009, 10:46:42 »
Ik vind die van Christina juist wel geinig...

En die van tanja jess vind ik ordi, juist omdat het wel een échte'trouwjurk is en dan met die dunne bandjes....en dan zo heel serieus met zo'n uberlange sluier enzo....misschien vind ik het wel ordi om die sluier en dat decollete met elkaar te combineren, terwijl een heel kort bruidsjurkje zoals die van bridget isschien wel ordi-er is, maar tenminste eerlijk ordi!

Ordi is trouwens niet altijd negatief....termen als 'lekker ordi' en óver the top' zijn as far as i go grote complimenten..... stiekeme ordi is dat echter niet....

En dat argument van 'ja niet mijn smaak, maar past bij haar' gaat (het laatste deel iig) altijd op en is daarmee as far as i go niet meer het vermelden waard.... Ik kijk zelf altijd puur naar wat ik zie en geef daarover mijn mening. En in alle eerlijkheid: die is bij Tanja wat harder en vooral completer dan bij forumleden. Als ik een jurk van een forumlid niet mooi vind dan zeg ik gewoon niks. Vind ik iets anders op de foto wel mooi, dan zeg ik dat......

CCBloom

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #118 Gepost op: 9 juli 2009, 11:06:36 »
oh...ik zie dat ik een foutje heb gemaakt....het topic heet immers:'welke BN-ers zagen er mooi uit op hun trouwdag'? en niet 'geef je ongebreidelde mening over BN-ers en hun jurk'

mooi vind ik:
Pink, Bridget en die ene mevrouw in die jurk met V-hals en brede satijnen band om het middel...iemand hier op het forum heeft die jurk ook geloof ik... (niet daarom hoor, vind het gewoon een coole jurk) Oh en Mabels jurk!

Tigru

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #119 Gepost op: 9 juli 2009, 12:55:25 »
De jurk van Maxima vond ik dan erg mooi. Heel degelijk, maar goed, je wordt toch de aanstaande koningin... Maar vond het prachtig en ook echt voor een koninklijk huwelijk!

Palle

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #120 Gepost op: 9 juli 2009, 17:25:14 »
[quote name=\'Inx\' post=\'244762\' date=\'08 July 2009, 20:01\']Volgens mij wij allemaal.

Het spijt me dat ik het zeg, maar de foto's van de 'sterren' worden hier toch juist gepost om een reactie op te geven? En aangezien de sterren hier neem ik aan niet meelezen moet het ook kunnen dat er mensen zijn die iets negatiefs zeggen over de jurk.
Bij forumleden vind ik het logischer dat je subtieler bent. Ik ben nog weinig jurken tegen gekomen van medeforummers die ik ronduit lelijk vind. Natuurlijk is niet alles mijn smaak, of zijn er jurken bij die ik zelf nooit gekozen zou hebben, dat neemt niet weg dat mijn opmerkingen van "mooi", "staat je goed" "past bij je" etc. gemeend zijn, dat vind ik ook echt.

Ik vind dat er een grens moet worden getrokken tussen iets vinden van publieke figuren (die tenslotte door hun bekendheid een beetje algemeen bezit zijn geworden) en forumdames die hier vol enthousiasme hun droomjurk komen posten. Lijkt mij duidelijk een verschil.[/quote]

Dus roddelen mag wel begrijp ik maar je mag niet eerlijk je mening zeggen tegen mensen. Sorry als vriendinnen mijn jurk lelijk vinden heb ik toch liever dat ze het recht in mijn gezicht zeggen van plaats achter mijn rug om.

Daarnaast zei iemand dat je kiest voor beroemdheid, maar tot hoe ver is dat waar? Ik word echt nooit beroemd als ik dat zou willen, ik ben te standaard en kan niets. Als ze al voor beroemdheid kiezen kiezen ze er dan ook voor om afgezeken te worden door iedereen. Prinses Diana wou volgens mij niet graag dood, maar omdat iedereen graag een mening over haar had zaten allen roddelbladen achter haar aan. Micheal Jackson is nooit gelukkig geweest en volgens mij heeft de media daar heel erg aan bijgedragen. Dus ik denk dat roddelen wel zeker schaad.

Maar dit is mijn mening en die hoeft niemand met me te delen.

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #121 Gepost op: 9 juli 2009, 17:31:42 »
Jeetje Palle, wat zit je je nou aan te stellen over een topic in een bruidsforum wat we van jurken van BN-ers vinden? ik denk toch echt niet dat een Christina Aguilera of een Maxima wakker zouden liggen als ze zouden horen dat hier door sommigen wordt gesproken over of hun jurk wel/niet mooi is...
Sorry dat ik het zeg, maar vind je nogal overdrijven...

~M*M~

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #122 Gepost op: 9 juli 2009, 17:40:08 »
mensen roddelen, dat is al eeuwen zo. en? je kan er niets aan veranderen.
heb lekker schijt aan wat andere vinden.
wat betrekken we het weer lekker op onszelf. wat boeit iemand het nou dat iemand vind dat iemand z'n borsten ergens wel of niet uitvallen, of dat de benen niet mooi op de foto zouden staan, het is allemaal subjectief! die persoon vind dat, nou dat kan en mag worden gezegd.
het lijkt hier het theedrinken van cohen wel.

ik ben er klaar mee en heb spijt dat ik de foto van bridget heb gepost. jeetje wat kan een simpele foto voor escalatie zorgen zeg.

Palle

  • Gast
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #123 Gepost op: 9 juli 2009, 17:40:48 »
Ben ik ook goed in, overdrijven lalalala. Maar daardoor gaan sommige mensen wel beter nadenken. Want door die negatieven berichten zegt al 1 iemand op het forum dat ze nooit haat jurken gaat showen. Er zullen genoeg mensen zijn die een jurk hebben die op BN'ers lijkt en door deze berichten denken, dus......jullie vinden mijn jurk heel lelijk. De kans is best groot dat jurken van bn'ers en gewone mensen op elkaar lijken want heel veel trouwjurken lijken op elkaar en vooral als je iets uit een collectie koopt.

M*M ik vind de jurk van Briget prachtig en vond het leuk om te zien. Lang zelf gedacht om zo'n model jurk te gaan maken, maar ja jammer genoeg heb ik lelijke knieen :biggrin:
« Laatst bewerkt op: 9 juli 2009, 17:42:15 door Palle »

lalalalala

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2232
  • Geslacht: Vrouw
Welke beroemdheden zagen er mooi uit op hun trouwdag?
« Reactie #124 Gepost op: 9 juli 2009, 17:46:39 »
je spreekt jezelf wel tegen, want in een eerder bericht zeg je dat je liever hebt dat mensen recht in je gezicht zeggen dat ze je jurk lelijk vinden ipv achter je rug om en nu zijn er hier heel veel mensen eerlijk over hun mening en dan is het ook niet goed!!

En inderdaad, misschien denken mensen inderdaad wel dat men hun jurk lelijk vind, omdat een soortgelijke jurk van een BN-er wordt afgezeken.... dus????? Dat is toch niet andermans zorg? Dan kan je in het leven helemaal niks meer zeggen, want o wee dat je iemand kwetst.... want als ik de jurk van persoon A niet mooi vind, moet ik dat maar niet zeggen, want  persoon B kan toevallig ook wel zo'n jurk hebben, om maar niet over persoon C te spreken.... pff....

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards