collapse

Auteur Topic: Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..  (gelezen 9445 keer)

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jojanne

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Gepost op: 8 juni 2008, 20:27:32 »
Meiden, ik voel me echt een enorme zeikert, maar ik moet echt ff mn ding kwijt...
Net kwam er een vriendinnetje langs die mijn jurk nog niet heeft gezien omdat ze niet mee kon uitzoeken.
Dus ik liet mn jurk zien (heb ik thuis hangen) en ineens zie ik aan de achterkant van de top dat er bij de rits allemaal gaatjes zitten.
(de top is aan de kleine kant, die moet nog uitgelegd worden, hij kan wel dicht, maar dan kan ik bijna niet ademen)
Nu is het zo dat mijn jurk rood is en door de gaatjes heen kun je gewoon wit zien van de ''onderlaag''...
Ik ga ze dinsdag zeker weten bellen! maar ben zo bang dat ze er niks mee gaan doen en dat ze zeggen dat dat wel wegtrekt als hij groter gemaakt word, dat je het dan niet meer ziet zeg maar..
Wat denken jullie?

Ik heb maar eventjes fototjes gemaakt, kunnen jullie zelf oordelen:








De foto;s zijn niet heel scherp, maar even voor het idee..


De foto;s zijn niet heel scherp, maar even voor het idee...
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2008, 19:16:13 door Jojanne »

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #1 Gepost op: 8 juni 2008, 20:59:26 »
[color=\"#6600CC\"]Wat een prachtige kleur!!!!! Maar inderdaad bale zeg! Ik zou zeker even bellen!!
Laat je even weten hoe t afloopt?[/color]

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #2 Gepost op: 8 juni 2008, 20:59:38 »
Je bent geen zeikerd hoor! En ik zou het schandalig vinden als die winkel je niet wil helpen. Maar waarom denk je dat eigenlijk?

En waarom heb jij de jurk al thuis als ie nog uitgelegd moet worden? (weet niet precies wat dat is, trouwens, maar ik neem aan dat ie aangepast moet worden, zodat ie ruimer zit?) De winkel moet er toch voor zorgen dat de jurk op maat is?

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #3 Gepost op: 8 juni 2008, 21:03:17 »
Ik vind zeker wel dat je kunt bellen naar die winkel, al is het maar om te vragen of dat hoort en of hun het kunnen verhelpen. Maar ook mijn vraag is waarom je je jurk al thuis hebt als hij nog niet af is. Mijn jurk krijg ik pas mee wanneer hij helemaal goed is.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #4 Gepost op: 8 juni 2008, 21:04:16 »
Je ziet het wel duidelijk.
Gewoon even bellen en vertellen wat er aan de hand is, dit moeten ze wel netjes oplossen.
Het ziet er naar uit dat de rits gewoon een keer dichtgemaakt is met teveel spanning erop....

Jojanne

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #5 Gepost op: 8 juni 2008, 21:06:57 »
Dat was normaal bij die winkel, ze hebben zelf weinig opslagruimte dus was de vraag of je de jurk mee naar huis wilde nemen..

Inderdaad, dichtgemaakt met teveel spanning erop, verbaasd met niks ,want ze deed hem gewoon dicht terwijl hij toch echt strak zit! 7 weken voor de bruiloft word hij op maat gemaakt en als hij dan klaar is magie weer mee naar huis..

Ben gewoon bang dat ze nu gaan zeggen: Ja, hoor eens, je hebt de jurk vast thuis aangetrokken, daarom is hij nu zo....

Ik voel me zo enorm ellendig, kan wel janken! Ik voorzie gewoon weer een hoop gezeik met deze winkel.. sorry...
« Laatst bewerkt op: 11 juni 2008, 19:16:28 door Jojanne »

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #6 Gepost op: 8 juni 2008, 21:08:52 »
Geef de moed nog niet op, misschien doen ze er helemaal niet moeilijk over en verhelpen ze het gewoon. Mochten ze daarna wel moeilijk doen kun je altijd nog met een rechtswinkel ofzo bellen, misschien dat ze je verder kunnen helpen. Maar wacht nog heel even af, misschien kan het zo verholpen worden

Jojanne

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #7 Gepost op: 8 juni 2008, 21:13:34 »
Ik hoop het gewoon zo erg!!

Ik vraag me gewoon erg af hoe ze dit willen verhelpen.. maarja, ik ben geen coupeuse :wink:

Ik hoor van meerdere mensen dat dit niet echt een ''service''gerichte winkel is.. dus vandaar dat ik me allerlei doemscenario's voor ogen stel...

Vogelmeisje

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #8 Gepost op: 8 juni 2008, 21:50:59 »
Heb je anders misschien iets zwart op wit staan?
Ik zou zeker even bellen en eigenlijk vind ik dat dit bij de service hoort en dat zij jou een mooie jurk moeten afleveren zonder foutjes..

Jojanne

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #9 Gepost op: 9 juni 2008, 07:38:56 »
Ik heb de factuur.. bedoel je dat?
Ik ga ze morgen even bellen. ben heel benieuwd wat ze zeggen!

LadyXochi

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 734
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #10 Gepost op: 9 juni 2008, 20:06:27 »
...

Ik lees net het andere topic van je waar je het ook al hebt over die "k**winkel".

Meid, volgens mij heb jij een attitude problem. De vorige keer liep het ook met een sisser af. Ik snap dat je je zorgen maakt, maar je begint al te vloeken voordat je weet of de winkel welwillend is je te helpen. Erg jammer.
« Laatst bewerkt op: 9 juni 2008, 20:19:50 door LadyXochi »

Jojanne

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #11 Gepost op: 10 juni 2008, 08:18:28 »
Volgens mij valt dat met dat attitudeprobleem allemaal wel mee, de winkel blijkt gewoon niet erg service gericht, is het dan erg raar dat ik me zorgen maak over mijn jurk, waarmee tot nu toe nog niks in één keer goed is gegaan?Blijkbaar wel
Ik maak me snel zorgen, ik weet het, maarja, wat wil je anders als álles misgaat??
« Laatst bewerkt op: 10 juni 2008, 08:51:16 door Jojanne »

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #12 Gepost op: 10 juni 2008, 09:13:43 »
[color=\"#6600CC\"]Succes met bellen zo :)![/color]

Jojanne

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #13 Gepost op: 10 juni 2008, 11:36:08 »
Nou nou, heb gebeld...
Verhaal uitgelegd,  ze zei aan de telefoon: Weetje wat? Als je je jurk komt afpassen dan kijken we er even naar. Toen zei ik dus dat dat dus 7 weken voor de bruiloft zou zijn, en dat dat een beetje kort dag zou zijn om die beschadiging te verhelpen zeg maar. Nee, dat was echt geen probleem. Verhaal nog een keertje uitgelegd, aangegeven dat het echt heel duidelijk te zien was, 't was allemaal wel moeilijk moeilijk moeilijk, maar uiteindelijk gaf ze aan dat ik dan het beste toch even langs kon komen..
Ik ga er zaterdagmiddag even langs, ben heel benieuwd!

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #14 Gepost op: 10 juni 2008, 12:01:25 »
Suc6 zaterdag, laat je even weten hoe ging?

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #15 Gepost op: 10 juni 2008, 13:27:11 »
Succes zaterdag, hoop voor dat alles goed afloopt

Jojanne

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #16 Gepost op: 10 juni 2008, 14:31:37 »
T word óf zaterdag of die zaterdag erna, as zaterdag kan er niemand mee, en met iemand voel ik me net ff sterker.. Is dat raar?
Bij de winkel kon het beide keren, dus dat scheelt.

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #17 Gepost op: 12 juni 2008, 13:14:57 »
Ik zou persoonlijk toch de eerste zaterdag gaan, je weet wat het probleem is en je was ook al duidelijk door de telefoon.
Des te eerder is het opgelost, maar dat is mijn mening.

Jojanne

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #18 Gepost op: 22 juni 2008, 12:51:39 »
Ik ben gisteren terug geweest met mijn jurk, een hele toestand zoals ik al had verwacht :wink:
Het komt er op neer dat het garen? is wat je ziet en de mw in de winkel zei dat dat zo geperst en genaaid werd bij het afpassen dat het niet meer zichtbaar was.
Op een gegeven moment wilde ze de jurk even aandoen over mijn kleren heen (BH, hemptje, truitje) en toen vond ze het raar dat dat niet paste en ze stond gelijk hoog bij laag te beweren dat ik kilo's aangekomen zou zijn en we konden praten wat we wilden, maar ze bleef haar gelijk houden dat ik echt enorm aangekomen was! en als ik ergens zeker over ben, is dat dat ik niet aangekomen ben!! nouja, uiteindelijk zei ik, laten we hem dan maar aandoen met torselet enzo, dan zien we gelijk of het past of niet. en jahoor, paste makkelijk!  :huh:
Het was een vreselijk vermoeiend gesprek, ze laat je gewoon níet uitpraten, ze komt steeds met een weerwoord voordat je gezegd heb wat je wil zeggen..
Maar goed, ze verzekerde me dus dat het echt goedkomt als hij afgepast is.

Liefde is ... wendy & Jasper

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #19 Gepost op: 22 juni 2008, 14:15:54 »
Ik hoop echt voor je dat alles goed komt. Maar je verhaal klinkt nog niet echt overtuigend, wat zei jou verteld heeft. Ik zal voor je duimen.

Jojanne

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #20 Gepost op: 22 juni 2008, 15:37:07 »
Tja.. ik hoop het..
Ik heb het ''zwart op wit'' geeist en gekregen.. dus dat scheelt

Anke

  • Held
  • *****
  • Berichten: 12997
  • Geslacht: Vrouw
    • http://www.rubenenanke.bruiloftsite.nl
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #21 Gepost op: 23 juni 2008, 10:41:19 »
Jammer dat het zo heeft moeten lopen.
Gelukkig weet je zelf hoe het zit, maar dat het op zo'n manier moet....
En goed van je dat je zwart op wit hebt dat het goed gaat komen met je jurk.

Jojanne

  • Gast
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #22 Gepost op: 23 juni 2008, 11:05:38 »
Inderdaad jammer..
Ik had het er met mn moeder over, ik heb achteraf ''spijt'''dat ik daar mn jurk heb gekocht,maar ik verander er nu toch niks meer aan, Laat het lekker zo, ze heeft me gegarandeerd dat het goedkomt, we zien wel!

Rixt

  • Held
  • *****
  • Berichten: 9350
  • Geslacht: Vrouw
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #23 Gepost op: 23 juni 2008, 11:34:10 »
Wel een vreemde manier van een jurk aan doen. Als je dat over de kleren doet, dan zie je toch nog niets?

Maar denk wel dat je er wat vertrouwen in moet hebben dat het goed komt met het aanpassen van de jurk. Ikzelf ben "pas" een week voor de trouwerij er heen geweest om de jurk af te passen en toen heeft zij dus een kleine week de tijd gehad om de jurk aan te passen. (moest 10 cm ingenomen worden) Maar toen ik m 2 dagen voor de trouwdag op ging halen, was hij veel te groot. Ze zei eerst van niet, en dat de lengte iets korter moest. (zij dus allemaal afspelden enzo) En toen maakte ik toch een opmerking dat hij afzakte... nou dat bestond niet... totdat ik m eens opheisde (zeg je dat zo) recht voor der ogen... en toen moest ze toch wel concluderen dat hij wat aan de ruime kant was, 6 cm!!! Dus vermoed dat ze iets fout heeft gedaan bij de eerste keer aanpassen. Want in 1 week val ik geen 6 cm in de taille af (ook al beweerde ze van wel). Uiteindelijk is het allemaal wel klaargekomen...

Ik hoop voor je dat alles goed komt, en dat ze goede naaiatelierkunsten heeft... Moet zeggen 7 weken van te voren vermaken, vind ik toch wel iets aan de vroege kant. Normaal is het 3 weken, zwanger 2 weken en in het geval bij mij, ik viel af zonder bewust af te vallen en me zelfs helemaal vol te proppen met de verkeerde dingen, werd het 1 week. (was eerst 3 weken, maar toen was het wel duidelijk dat ik toch behoorlijk wat centimeters was verloren)

Succes!!

Liefs Rixt

iris&sander

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1994
  • Geslacht: Vrouw
    • http://pluizebeesjes.bruiloftsite.nl/
Moet Echt Ff Mn ''ding'' Kwijt..
« Reactie #24 Gepost op: 23 juni 2008, 11:46:29 »
[color=\"#6600CC\"]Ben heel benieuwd hoe het nu verder gaat!
@ Rixt, bij mij word t ook nog 2 weken van te voren, maar ik ben wel bewust aan het afvallen....[/color]

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards