collapse

Auteur Topic: Trouwen In Juni 2013  (gelezen 875886 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Jazz

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 831
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2900 Gepost op: 23 april 2013, 20:30:08 »
Hi ladies, even een egopost van mij!
Vandaag bij de mevrouw geweest die mijn bruidsboeket en ook de corsages en stuk voor in de kerk gaat maken! Het was echt superleuk! Ik denk dat we echt mooie bloemstukken gaan krijgen... De corsages worden heel simpel, een wit roosje met een groen blad eromheen gedraaid, beetje moderne uitstraling. Wel met een magneetje erin zodat de mensen geen gaatjes in hun kleding hoeven te prikken!

Zometeen ga ik mijn fiets vast naar school brengen omdat ik morgen met de groepen 8 op kamp ga --wish me luck--! Ik heb er wel zin in, maar ben altijd wel kapot na zo'n kamp.. duimen dat ik zaterdag niet mijn vrijgezellenfeest heb!!

Happymama79

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1834
  • Geslacht: Vrouw
  • Geluk vermenigvuldig je door het te delen
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2901 Gepost op: 23 april 2013, 20:30:40 »
@Kathleen haar en make up staat je goed!

Reageer later uitgebreider.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2902 Gepost op: 23 april 2013, 20:31:59 »
Kathleen, mooi hoor, je haar en make-up!

Anne_lyze, leuk dat de kaarten weg zijn!! Spannend! Wij krijgen heel veel leuke reacties. Heel leuk om te horen!

Williieeee, wat fijn dat de Fotolocatie gelukt is!!

Hier vandaag een kaart ontvangen voor de vrijgezellendag:
Binnenkort zal je vrijgezellendag plaats gaan vinden...
De komende tijd zul je zo nu en dan wat toegestuurd krijgen om alvast in de stemming te komen.
Bewaar deze dingen goed, je zult dit nodig hebben!!

Ik word daar zooooo nieuwsgierig van. Nog ff geduld hebben  :juggle:

Joda

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2903 Gepost op: 23 april 2013, 21:41:34 »
Wiliieee: Jij moet ook lang wachten op de uitnodiging voor jurk passen.
Wat super dat jullie eindelijk een plek hebben om foto's te maken.

Kathleen: Mooi hoor je haar en make up! De troep zag ik niet hoor, jij springt eruit.

Karlijn: Wat fijn dat dat jullie een goed gevoel hebben bij de bloemist, wordt straks erg mooi.
Oei op kamp met groep 8 dat lijkt me inderdaad heel zwaar, veeeel succes.

Carien: Wat ontzettend grappig die kaartjes van vgf, super spannend!

Zonnebank: Hoe lang gaan jullie er onder per keer? Ik denk dat ik nog wel ga maar weet niet hoe lang je zoiets doet.

Kaarten: Kreeg een bericht van CM dat ze iets misten op de kaart, kreeg ik even een hartverlamming :jawdrop:. Gelukkig was het wel goed ze hadden niet alle kaarten bekeken alleen van de daggasten, alles staat erop.

Planning: Morgen bij de taartenbakster op bezoek, even brainstormen en knopen doorhakken.
Dit weekend familieweekend dus even geen trouwdingen.

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2904 Gepost op: 23 april 2013, 21:55:57 »
Joda, ik ga onder een snelbruiner. Ben de eerste 2 keer 5 minuten geweest en ga nu 10 minuten per keer. Ik ga nu nog twee keer per week, maar ik wil dat na deze of volgende week terugbrengen naar 1 keer per week, puur om de kleur te behouden en niet om nog bruiner te worden. Ik kan overigens max 20 minuten per keer onder de zonnebank, maar dat zie ik niet zitten. Vind dat veel te lang voor een snelbruiner.

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2905 Gepost op: 23 april 2013, 22:15:16 »
Williieee, wat fijn dat jullie (eindelijk ;)) een fotolocatie hebben!!
Ik vroeg eerder in een reactie of iemand wist welke dans je op dit nummer kan doen https://www.youtube.com/watch?v=WNFEGAfat4Y.. maar ik denk dat ik het beter rechtstreeks aan jou kan vragen. Dit wordt waarschijnlijk ons openingsnummer, maar we twijfelen of er echt een dans op kan of dat het meer schuifelen wordt :blush: We kunnen ook nog de  punkversie doenhttps://www.youtube.com/watch?v=6ChCkFw2OV4, maar neigen naar de akoestische  :biggrin:

Oh sorry, had het helemaal nog niet gezien.
De eerste versie is niet echt een dans.
Op de punkversie zou je eventueel een snelle quickstep in elkaar kunnen zetten, maar het wordt zeer zeker lastig!
Ik zou dan toch gaan voor schuifelen op de eerste versie, of een ander nummer ;)

Net de laatste uitnodigingen uitgedeeld, en de eerste reacties komen binnen, zo leuk!
Verder hebben we met de oom van mijn as gepraat over de fotolocatie, en ik ben helemaal bij.
IVM het evenement zijn er veel verschillende stijlen, en er is zelfs een strand gecreƫerd (midden in Tilburg ;)).
We gaan zeker geen standaard foto's krijgen!

@Carien wat leuk dat ze zo bezig zijn met je vfg, snap dat je er nieuwsgierig van wordt!

@Joda helaas duurt het lang voordat ik weet wanneer ik mijn jurk kan gaan passen, verwacht deze week toch eigenlijk wel bericht... Ben zoooo benieuwd!

@Karlijn veel plezier (of moet ik sterkte zeggen) op kamp!

@Zonnenbank als ik bij de zonnestudio ga ga ik 20 min. Als ik bij mijn ouders ga ga ik een uur. (half uur voor, half uur achter, ze hebben alleen een zonnehemel)

@kathleen gaaf kapsel!

@crista leuke kaarten!

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2906 Gepost op: 24 april 2013, 09:11:20 »
Bedankt voor al jullie liever reactie!!

@ Anne-lyze de krullen blijven inderdaad prima zitten. Ben er mee naar school geweest (treinen, bussen in de wind lopen etc.) Zat in de avond nog prima. Maakt misschien uit dat ik van mijzelf ook krul heb.
@ Mootje veel plezier zaterdag!
@ Andora, sorry zal nooit meer een zooi maken ;) Leuk dat je haar voor je zelf een verassing was!
@Karlijn Good luck met de etters ;) Komt vast goed leuk dat de bloemen geregeld zijn!!
@Carien85 wat gaaf hoe ze je VGF aanpakken haha de spanning wordt goed opgebouwd geniet ervan!
@Joda die CM weet de spanning erin te houden zeg haha

Hier zijn al weer een paar uitnodigingen eruit. Zaterdag zijn ze er echt allemaal uit dan gaan we over een kleine 7 weken trouwen. Die donderdag dat we over 6 weken gaan trouwen zitten we in Israel en al we over 5 weken gaan trouwen komen we terug. Dan hebben we de volgende dag een dag dat mijn vriend op hemelvaart een kampdienst moet doen. (hij is soort van dominee). En die dag daarna proefdiner. Dan is het weekend. Dan die maandag afspraak fotograaf dan vertrekt mijn AS om een lezing te geven naar Berlijn. Als hij terugkomt trouwen we over 3,5 week. Yes ;-)


nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2907 Gepost op: 24 april 2013, 09:59:38 »
ooooh het schiet nu echt op voor ons ladies, nog minder dan 2 maanden voor de meeste van ons!

@ Carien85, oei dat klinkt echt spannend je VGFm lief dat ze zoveel moeite voor je doen.
@ Karlijn, veel plezier op Kamp, ach als je vrijgezelle zaterdag is, overleef je dat ook wel weer! Je hebt vandaag er iig mooi weer bij!
@ Williiee, fijn dat je een locatie heb gevonden voor de binnenfotografie.
@ Snelbruiner, ik ga ook beginnen denk ik, wil eigenlijk dat mijn AS ook gaat want die is spierwit, doordat hij zijn proefschrift aan het afronden is ;)
@Joda, zo'm hartverlamming kan ik me helemaal voorstellen, zou ik ook kunnen hebben.

Hier neemt de spannig lichtjes toe, slaap al 3 nachten van matig tot slecht, ik vrees dat de dag voor het huwelijk niet een fantastische dag wordt pffff. Vanavond maar lekker even sporten. Grrr en mijn afvullen lukt even niet, afgelopen maand niets kwijt geraakt, nu echt even 3 weken heel gezond eten en veeeeel sporten!


Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2908 Gepost op: 24 april 2013, 10:28:59 »
@ anne-lyze maar ook niets bijgekomen! niet te streng voor jezelf zijn hoor! het is ook een tijd dat je moet genieten. Het kan al zo'n gestress soms zijn. Ik kan het gevoel 'vergeet ik niets' soms niet uit m'n hoofd krijgen.

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2909 Gepost op: 24 april 2013, 10:34:09 »
@BB, da's lief, klopt misschien ook wel dat ik streng ben voor mezelf. Maar ik kan zoooo lekker snaaien uit een dropzak in de auto en ben dol op frietjes en ik schep mezelf graag een tweede bord eten op. Ach ik vind dat dat best minder kan, maar soms ontbreekt me de discipline zooo. Dan moet ik me zelf (zoals zojuist even streng toespreken) ik wil echt bij de afpas on de 75 kg zijn... grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Ja iets vergeten, dat gevoel herken ik ook..

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2910 Gepost op: 24 april 2013, 12:22:57 »
Overmorgen nog maar 9 weken en dan is voor ons de dag! :)
Hier gaat alles goed qua voorbereidingen. De kaarten zijn voor een deel al weg, best vroeg maar nu hadden we een avondje vrij en dus tijd om dat even samen te doen. Aankomend weekend gaan we de overige kaarten rondbrengen en die we niet rond kunnen brengen gaan op de post. We hebben van de daggasten al erg leuke reacties gehad!

Van mijn broer (mijn getuige en tevens onze chauff) begrepen dat hij al een erg mooi pak heeft gekocht, ben zo benieuwd! Ook mijn vader gaat binnenkort om een pak. Mijn as heeft aan hem doorgegeven welke kleur hij draagt, dus dan gaat mijn vader die kleur niet kopen :) Verder zijn ook de vrouwen druk bezig met hun outfits en doen alle daggasten een paars accent erin verwerken. Echt ontzettend leuk om iedereen er zo mee bezig te horen zijn!

Vanmorgen zijn ze aan de deur geweest met de decoratie, jammer dat ik niet thuis was! Nu dus nog maar even wachten.
De kaart voor het gastenboek is ook verzonden, dus die gaan ze ook maken.
En as zijn vader en schoonzus gaan de foto's van de avondgasten maken voor in het gastenboek!
Vanavond hebben we onze tweede dansles! Toch lijkt de dans me met jurk nog best lastig...
En volgende week woensdag mijn proefkapsel en make-up en 's middags jurk afpassen. Waarschijnlijk gaat 17 juni de jurk mee naar huis!
Volgende week vrijdag hebben we afspraak staan bij de bloemist en nog een afspraak om te kijken bij de laatste binnenlocatie!
Verder heb ik een lijstje gemaakt met wat we nog moeten kopen, dus a.s. zaterdag gaan as en ik even de stad in.

Morgen ben ik jarig, dan gaan lief en ik gezellig samen uit eten en vrijdag uit eten met mijn ouders haha!

Sinds ik ben gestopt, in oktober, met de anticonceptiepil heb ik echt een uitbraak aan puistjes op mijn rug! Echt een verschrikking  :blink:
Ben eergisteren naar de dokter geweest omdat ik er zo ontzettend van baalde, ook met het oog op de trouwdag. Nu zei de dokter dat dat erg vaak voorkomt en ik heb een pittige penicilline kuur gekregen. Die moet ik nu 15 dagen slikken, 4 pillen per dag, dan bekijken we of ik nog meer moet krijgen of dat het voldoende is zo. Hope so dat het helpt!!

@ Sjaantje: De quickstep is ook een erg leuke dans! Op welk liedje doen jullie die?

@ Joda en Crista: Mooie kaarten van jullie op de mail!!

@ Mootje: Je jurk staat je erg mooi!

@ Kathleen: Leuk dat ze de tijd namen voor jullie ondertrouw! Nog gefeliciteerd :)

@ Joda: jammer dat het zo moeizaam ging zeg bij de bloemist! Je hebt wel een mooi boeketje uitgekozen!
Wat balen trouwens dat je cm zich versprak over de kleur, jammer hoor  :dry:
Hoe was het bij de taartenbakster vandaag? Veel plezier van het weekend!

@ Wblond: Zijn jullie extra bestelde kaarten inmiddels al binnen?

@ Carien: Hoe was het gesprek over het vervoer? Wat voor vervoer hebben jullie eigenlijk?
Wat spannend je vgf, ze maken er echt iets leuks van.

@ Willie: Wat leuk van de fotolocatie!! Worden vast mooie foto's :)
Ik zal de liedjes die we hebben gekozen binnenkort wel even op de mail zetten (als ik het niet vergeet  :blush: )

@ Andora: Wat een mooi proefkapsel, staat je erg goed!

@ Kathleen: Leuk je proefkapsel en vooral je make-up vind ik erg mooi!

@ Crista: Collega's is hier ook nog een dillema. As zit met twee collega's op 1 kamer, dus die zijn en leidinggevende krijgen een eigen kaart. Daarnaast hangt hij een kaart op op de afdeling, dat zijn zo'n 25 man (die toch neit allemaal komen). Ik heb net een nieuwe baan met zo'n 28 collega's, nog even kijken wat ik daarmee ga doen..

@ Anne_Lyze: Hoe ging jullie eerste dansles?

@ Danis: Mooie schoentjes!

@ Karlijn: Wat leuk dat je zo enthousiast bent over de bloemist! ben benieuwd wat ze ervan gaat maken.
Veel plezier op kamp!

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2911 Gepost op: 24 april 2013, 17:15:31 »
@ Sannepan87. Goed bezig hoor! Je bent inderdaad vroeg met de kaarten maar prima toch. Bij ons krijgt iedereen ze tussen de 8-6 weken van te voren een beetje. Ze worden nu verspreid zaterdag gaan de laatste de deur uit. Dan trouwen we over een kleine 7 weken.
Leuk dat je gasten zo hard bezig zijn voor jullie. Moet je inderdaad een goed gevoel geven zeg!
Fijne dag morgen en vrijdag heerlijk geniet ervan!
@Anne-lyze ja wel beetje lief zijn voor je zelf hoor! Je bent de bruid!! En je bent heus ook een mooie bruid met de ene kilo minder of meer. Beter een blij bruid met een rolletje dan een magere met een sacherijnige kop toch :D
@ BezigBijtje. Ik denk soms ook da ik dingen vergeet hoor. Maarja als er maar eten is, een mooie man en een mooie jurk denk ik dan. We zijn in ondertrouw dus we mogen iig trouwen de 13e :). En ik ga vast wel iets vergeten, anders is het ook mijn bruiloft niet want ik vergeet altijd wat :D

Sjaantje

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 529
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2912 Gepost op: 24 april 2013, 18:06:27 »
Het gaat weer hard hier! :biggrin:

Sannepan: Lekker dat jullie kaarten verstuurd zijn, met al die feestdagen tussendoor gaat het helemaal snel.

Kaarten zijn dinsdag binnen gekomen. Ze liggen klaar om verstuurd te worden, maar de cm's moeten er nog een briefje bij doen en die komen morgen pas :dry:. Dus vrijdag gaan ze eruit.


Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2913 Gepost op: 24 april 2013, 18:45:50 »
Wat een lekker weertje vandaag zeg! Ik dacht dit is een goed moment om weer meer te gaan fietsen, maar dat heb ik wel heel letterlijk genomen. Heb nu 32 km gefietst vandaag, en moet er nog 14.8 voordat ik vanavond weer thuis ben...

Vanmorgen ben ik als model mee geweest voor mijn visagiste naar een cursus, een soort van gratis proefmake-up dus ;) Alleen wil ik op de bruiloft geen oogschaduw, en dat was vandaag wel een vereiste, maar verder hebben we al een beetje wat uit kunnen proberen. Wil alleen nog iets anders om de foundation af te matten, want door de foundation en het warme weer zakte mijn bril steeds van mijn neus af!

Wij hebben een heeeeeeel ruim tijdsschema, en ik heb flinke hakken aan, dus ik dacht: tijdens het eten wil ik platte schoenen. Nu zoek ik me suf maar kan niets naar mijn smaak vinden. Zei van de week als grapje: misschien doe ik mn roze (lage) all stars dan wel even aan (haal ook een roze vestje voor als het wat fris is en we lopen naar de fotolocatie). Was eigenlijk een grapje, maar misschien dat ik het serieus wel ga doen. Bedoel tis alleen aan tafel, en da het gek is vind ik juist wel grappig ;)
Houden jullie de hele dag je hakken aan?

@dingen vergeten ach, volgens mij vergeet ik standaard iets, dus dat zal voor de bruiloft ook wel zij.


kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2914 Gepost op: 24 april 2013, 19:25:11 »
@ Williieeee, ik been slippers mee...

Wblond

  • Volwaardig lid
  • ***
  • Berichten: 255
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2915 Gepost op: 24 april 2013, 19:32:22 »
Hallo Dames,

Ook maar weer een keer een reactie van deze kant, ik lees trouwens wel altijd mee hoor maar heb niet altijd de tijd om te reageren en zit vaak op mn telefoon dus dat gaat niet zo snel haha!
Even terugscrollen....

@AnneLyze en @Willie Wat leuk dat de kaarten verstuurd zijn! Die van ons liggen op dit moment bij onze ceremoniemeesters en worden de eerste week van mei verstuurd, ben ook erg benieuwd naar de reacties!

@Annelyze Ik vind ook dat je je niet druk moet maken om die ene kilo meer of minder ;) Ik denk altijd maar zo: Je kan beter een mooi figuur hebben met misschien een vrouwelijk rolletje dan een plankje waar geen figuur aan zit. Als jij maar straalt op die dag zullen anderen vast niet denken van goh volgens mij is ze aangekomen of afgevallen. Het is denk ik meer voor jezelf dat je dat zo voelt ;)

@Kathleen Je ziet er stralend uit! Erg leuk!

@Andora Jou haar ziet dr heel mooi uit! Past wel bij je denk ik! staat je in ieder geval goed haha!

@Willie Leuk dat jullie een fotolocatie hebben gevonden! Wij hebben ook eindelijk 1 gevonden, wat een drama zeg haha! Maar het is geregeld in een groot park met een mooie fontein en leuke bloemen enzo (hopelijk dan nog steeds haha)

@Carien Wat spannend voor je vgf! Daar zou ik dus eeeeeeecht niet tegen kunnen woow haha. Ik weet ook dat ze dr hier heel erg mee bezig zijn maar ben zoo benieuwd wanneer het is. Gewoon afwachten maar..

@Karlijn Zoals jij je corsages beschrijft klinkt het indd wel mooi! Veel succes op kamp!

@Sannepann Jaa onze kaarten waren gelukkig optijd binnen, we hebben de kaarten gisteren naar onze CMs gebracht en dan worden ze de eerste week van mei verstuurd dus ben erg benieuwd! Succes met dansen, lukt het een beetje?


@Dingen vergeten: Ik ben ongetwijfeld nu ook wel iemand vergeten te vernoemen hahaha, maar dat bedoelen jullie niet dat weet ik ;) Maar ik denk eigenlijk dat ik niks vergeten ben tot nu toe!

@Hakken: Jaaa ik hou gewoon de hele dag mijn schoenen aan. Ik heb dan ook niet een hele hoge hak dus dat zou moeten lukken dacht ik.

@Zonnebank: Hier ga ik niet onder de zonnebank dat helpt bij mij gewoon niet k ben echt hartstikke bleek van mezelf. Dus ik heb 14 mei een proef-spraytan. Ben heel benieuwd hoe me dat gaat bevallen. Ik hoor er wel goede verhalen over over die studio die hier in de buurt zit dus dat komt vast goed. En als het goed bevalt doe ik dat voor de bruiloft ook. Mocht het niet goed bevallen dan doen we het niet. haha

@update van hier: Vandaag mijn trouwjurk weer aangehad, en hij zit als gegoten met de aanpassingen en de lengte is gewoon al goed uit zichzelf, ben precies lang genoeg haha! Ik heb er nu echt zin in, mag nu niet meer aankomen of afvallen maar als dat wel het geval is dan word ie nog aangepast. 2 weken voor de bruiloft kom ik nog een keer om te passen en dan gaat mn moeder de jurk bij me aandoen dan kan ze het vast leren zeg maar haha!
De financieen lijken ook goed te gaan, de DJ ga ik deze week betalen is dat ook weer gebeurd. Dan moeten we de ringen nog betalen de bloemen en de feest-eetlocatie en dat was het dus dat valt me ook nog reuze mee.
Ik heb ook een afspraak voor mn proefmakeup gemaakt en de gezichtsbehandeling e.d staan ook vast. Ook de afspraak voor de nagelstyliste staat vast. Het gaat nu wel erg snel, over 7 weken heb ik al vakantie haha! Lekker!

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2916 Gepost op: 24 april 2013, 21:12:31 »
Nog maar 1,5 maand  :applaus: hop op die roze wolk  :cool2:

*lees rode wolk want ik ben knetter hard verbrand terwijl ik in de zon buiten zat te werken op m'n laptop*

Carien85

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2917 Gepost op: 24 april 2013, 21:44:38 »
Ai, bezigbijtje. Pijnlijk! Hopelijk trekt het snel bij en levert het geen problemen op met je jurk met lijntje en zo (ik hoop niet dat ik je nu bang maak).

Ik houd de hele dag hakken aan. Ik weet dat als ik ze eenmaal uit doe ik ze niet meer aankrijg (als ik ze uitdoe vanwege zere voeten dan). Platte schoentjes voor s avonds is voor mij geen optie, dan struikel ik over de jurk haha.

Sannepan, alvast gefeliciteerd en een hele fijne dag morgen!

Ik heb vandaag mijn proefkapsel en proefmake- up gehad en ik heb mijn jurk weer aan gehad. Ben er helemaal blij mee!! Ik had totaal geen verwachtingen van het kapsel, maar het is echt mooi geworden! Helemaal ik en toch anders. Make- up ook helemaal blij mee. En het totaalplaatje met de jurk was helemaal goed. Hij is nu afgespeld. 5 juni, 2 dagen voor de bruiloft, kan ik hem ophalen. Ik heb helaas zelf geen foto's. Mijn moeder heeft foto's gemaakt, maar die heb ik nog niet toegestuurd gekregen.
Vandaag ook maar meteen afspraken gemaakt bij de kapper voor het knippen van de puntjes en bij de schoonheidsspecialiste voor de gezichtsbehandeling en de manicure. AS heeft een afspraak gemaakt bij de notaris. We gaan dus lekker. Het einde komt in zicht!! Nog 6,5 weken.

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2918 Gepost op: 24 april 2013, 21:56:41 »
@BB verbrand???? Wat voor weer was het bij jullie dan wel niet :D??
@Carien85 Lekker bezig hoor! Ben wel benieuwd naar de foto's!

nienketjuh

  • Held
  • *****
  • Berichten: 3300
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2919 Gepost op: 25 april 2013, 08:02:48 »
@BB verbrand? Jeetje dan heb je daar waar jij woont meer zon gehad dan ik hier... Nou ja, ik zit ook vanf 06;45 (dan zit ik in de auto naar mijn werk) tot 19:30 (dan ben ik weer thuis) binnen :( Dus al scheen de zon, dan had ik er nog niets aan.
Ik vrees toch maar een zonnebankje een keer, mijn benen geven nog licht.

@ Carien, oooh fijn dat je proefkapsel en make up zo mooi is! Ik ben erg benieuwd, mail je het nog?

@Wblond, heerlijk dat je je jurk weer hebt aangehad! En alle leuke afspraken voor de boeg. Fijn als de financien meer lijken te vallen!

@ Lief voor me zelf... bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik geef nog niet op hoor, het moet gewoon kunnen! Vanavond weer lekker hardlopen... is het niet ddunner, dan in ieder geval strakker en fitter ;)

@ Williie, lekker doen toch? Beetje humor is toch leuk, is ook grappig met jouw soort jurk ;)

@ Sannepan, dansles hebben wij nog niet gehad, aanstaande zaterdag is de eerste. En vrijdag avond ga ik AS de cha cha cha lerern (willie heb jij nog een soort oefenfilmpje voor basis cha cha cha oid?) Fijn dat allen lekker op stoom loopt. Hoe gaat het met je nieuwe baan en je suikers?

@ eerste reacties op dekaarten druppelen binen, erg enthousiaste vrienden! En mijn moeder had zich binnen 1 minuut al aangemeld als gast ;)

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2920 Gepost op: 25 april 2013, 09:25:42 »
@ zon hier was het een graad of 18 en in de achtertuin heerlijk vertoeven :) carien je maakt me niet bang. Ik had een strapless shirtje aan. Dus geen nare strepen :) en verbrand word bij mij bijna nooit bruin, moeilijk huidje ;)

kathleen13062013

  • Gast
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2921 Gepost op: 25 april 2013, 10:45:18 »
vandaar waarschijnlijk ook verbrand ;)

Melnikova

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2415
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2922 Gepost op: 25 april 2013, 11:33:20 »
(willie heb jij nog een soort oefenfilmpje voor basis cha cha cha oid?)

Ik hou van dansvragen ;) (alleen kost het me zoveel tijd, want ik heb inmiddels alle basic chacha's van youtube bekeken ;) terwijl ik eigenlijk huiswerk zou moeten maken ;))

Dit is echt basis, zeg maar de eerste passen die je in je eerste jaar zou leren.
http://www.youtube.com/watch?v=qJLlbS6FWek

Aangezien jij het hem gaat leren, neem ik aan dat je al ooit les hebt gehad?
Deze is ook erg mooi, van onze nummer 3 van de wereld ;)
Hij ziet er ingewikkelder uit (is natuurlijk ook wel iets uitgebreider dan de echte basis) maar hij is heel basic. Omdat hun technisch dansen ziet het er heel anders uit dan het eerste filmpje, maar als je puur naar de choreo kijkt is hij niet moeilijk!
http://www.youtube.com/watch?v=l7I5BFenFGw
« Laatst bewerkt op: 25 april 2013, 11:43:16 door williieeee »

Sannepan87

  • Held
  • *****
  • Berichten: 1270
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2923 Gepost op: 25 april 2013, 12:12:37 »
Danslessen gaan goed!

Andere x uitgebreidere reactie vandaag eerst jarig zijn!  :cool2:

Mieppie

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2468
  • Geslacht: Vrouw
Re: Trouwen In Juni 2013
« Reactie #2924 Gepost op: 25 april 2013, 12:21:59 »
@ Sannepan GEFELICITEERD!  :applaus: :cake: :beer: :party:

 

* Lid info

 
 
Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

* Top boards